-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 20.2.2010, sob 18:51
Tak chlapi poprosim vas o radu a pomoc dnes som prisiel ku autu po tyzdny a vsiimol som si ze z nadobky chladiacej zmesi mi ubudli asi 2 deci vody tak som ju dolial ale spomenul som si ze aj pred tyzdnom som dolieval tiez dva deci tak hned som kukol pod auto a jasne dve male kaluzky okostoval som to a bola to sladucka nemrzka tak som zacal patrat v motore je vsetko ok ziadna netesnost tak do auta ci niesu mokre koberceky samozrejme suche kukal som na obidvoch stranach aj pod spolujazdcovimy nohami co je ten plastovy kryt a pod nim je riadiacka je vsetko suche teda v aute ani stopa vody potom pri pelovom filtry ci je kurenie ok tam je tiez vsetko ok ale az pri poriadnom nahliadnuti pod auto zboku som si vsimol tri male zelene kvapky na vyfuku je to priblizne pod riadiacou pakou a zda sa mi ze aj hadice od serva su mokre takze vas prosim poradte odkial to moze tiect alebo podobne velmi dik hned zajtra rano sa idem do toho pustit
Edit: přejmenováno, K.
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Příspěvek
od Hampice » 20.2.2010, sob 19:44
Viz jiné vlákno, např: Pojistka ventilátoru topení.
Pokud možno co nejrychleji rozeber tunel pod ICS a vysuš relátka co jsou pod radiátorem. A ten samozřejmě vyměň. Jestli ti to teče 2 dcl za týden, tak bude jak řešeto. Jinak vítej v klubu čti ostatní DŮLEŽITÁ vlákna
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 20.2.2010, sob 20:09
Prosim vas hodte mi tu nejaky strucnejsi navod ako vitiahnem ten
radiator kurenia dikes

Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
kaso1
- Nováček
- Příspěvky: 197
- Registrován: 9.12.2009, stř 00:26
- Bydliště: Puchov/Slovakia
Příspěvek
od kaso1 » 20.2.2010, sob 21:13
Dufam ze mas vykurenu garaz pretoze to je robota na 8 hodin.

Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 20.2.2010, sob 21:33
kaso1 píše:Dufam ze mas vykurenu garaz pretoze to je robota na 8 hodin.

ten
radiator kurenia to je hned ten prvy pri pelovom filtry? alebo ktory presne to je kde sa nachadza ten
radiator kurenia
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Zip166JTD
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od Zip166JTD » 21.2.2010, ned 09:28
No a co takhle bufík nemáš ho tam kdž máš Full Luxury Packet ? To mýsto by odpovídalo je mezi startérem a řízením. Jelikož pokud by ti tekl radiátor vše by šlo rovnou do auta leda že by tekla hadice k němu. Oddělej ten koženkoví tapec u spolujezdce a pořádně se tam vlom tak aby jsi viděl nad ics pak už uvidíš spodek krytu radiátoru a pokud teče uvidíš to ve spoji toho krytu.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 21.2.2010, ned 10:59
Zip166JTD píše:No a co takhle bufík nemáš ho tam kdž máš Full Luxury Packet ? To mýsto by odpovídalo je mezi startérem a řízením. Jelikož pokud by ti tekl radiátor vše by šlo rovnou do auta leda že by tekla hadice k němu. Oddělej ten koženkoví tapec u spolujezdce a pořádně se tam vlom tak aby jsi viděl nad ics pak už uvidíš spodek krytu radiátoru a pokud teče uvidíš to ve spoji toho krytu.
No ale aj tak ked bude tiect hadica tak to budem musiet vyhodit von nie? Ak som pochopil ten obrazok z DTE tak ten
radiator kurenia nie je pri pelovom filtry to je vyparnik a zeby sa dal ten
radiator kurenia vytiahnut tak zeby som vitiahol ICS a cez palubovku? ked je hoé vidno zdola tak by sa to teoreticky dalo cez palubku

Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Zip166JTD
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od Zip166JTD » 21.2.2010, ned 11:54
no jako vsechno jde ale to by byla blbost to tahat ze vnitr auta. osobně jsem ten radiátor ještě neměnil ale viděl jsem ho na nákresu a myslím si že k vívodúm z radiátoru pro hadice by jsi se mohl dostat bez jeho vytahování (pokud se mílím opravte mě je to jen teorye) jedná se oto že pokud bude téct radiátor tak to uvidí v v tom spoji krytu za ics jak jsem psal a pokud to bude hadice tak by to teklo do torpéda a dále pod auto. je to jen polemika těžko to řešit jen přez net ale doufám že jsi mě trochu pochopil.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 21.2.2010, ned 11:58
No to si myslim aj ja pretoze v aute nieje nikde natecene ani na elektrike urcite nejaky spoj pretoze ta voda steka na posilovac riadenia a zneho na vyfuk no uvidime kazdopadne to idem rozhodit a skontrolovat ten
radiator keby bol nejak nacaty tak ho odrazu vymenim za novy az to nemusim za tyzdne rozoberat zase ale inak ak sa mi ho podari vytiahnut cez palubku tak to nafotim

Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Zip166JTD
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od Zip166JTD » 21.2.2010, ned 12:06
no to se ti nepodaří páč i kdyby jsi už rozkuchal půlku palubovky tak tě nakonec nepustí hadice které budeš muset povolit z torpéda tak že prostě nic jiného než rozkuchat komplet torpédo ti nezbývá. osobně si myslím že ta to bude moct spoj mezi hadicí a radiátorem. ale fotečky udělej to není nikdy na škodu

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kůrkyn » 21.2.2010, ned 12:44
jojo, nejdřív zjsiti přesně odkud to teče, ať nerozebíráš zbytečně půl auta. Nejlíp by bylo podívat se zespoda auta, odkud to kape.
-
Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Příspěvek
od Hampice » 21.2.2010, ned 17:20
Jak je to když je tam bufík nevím, ale průnik vody dovnitř poznat nemusíš, pokud se nepodíváš zevnitř nad ICS. A zevnitř ho určitě nevyndáš, je v takovým plastovým obalu a hlavně ho držej hadice, který se musej povolit z venku z torpéda
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 21.2.2010, ned 18:17
Takze chlapi po vypusteni klimy a rozobraniu pol auta kym som vytiahol ten
radiator som prisiel nato ze
radiator je ok nic mu neni ale bola netesna len hadica cez ktoru sa vracia voda do motora nakolko bol vodny kamen na tom hrdle kde sa hadica naúpaja no nic aspon viem ze
radiator je ok no a zajtra ma caka zase plna skladania a napustenie klimy pac ta moja je uplne prazdna. a pridam nejake fotos tak drzte palce az to zajtra frci

Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kůrkyn » 21.2.2010, ned 18:42
Tak na tu hadici k topení, pod kterou to teklo trochu zkrať, ať je spona nad čerstvým, nevymačkaným místem od staré sponky.
-
Zip166JTD
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od Zip166JTD » 21.2.2010, ned 19:08
no sákryš mám ale dobřej odhad
Mám dotaz. Dejme tomu že mi praskne hadice na topení co vše musím oddělat abych se dostal ke sponám a sundal hadici z radiátoru? To musím též odmontovat 80% věcí v torpédu nebo se tam dá nějak šikovně vlomit se šroubovákem.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 21.2.2010, ned 19:25
Zip166JTD píše:no sákryš mám ale dobřej odhad
Mám dotaz. Dejme tomu že mi praskne hadice na topení co vše musím oddělat abych se dostal ke sponám a sundal hadici z radiátoru? To musím též odmontovat 80% věcí v torpédu nebo se tam dá nějak šikovně vlomit se šroubovákem.
Da sa tam dostat ale chce to nervy a prisposobene naradie

D
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Zip166JTD
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od Zip166JTD » 21.2.2010, ned 19:37
Hm hm tak to jo aspon že tak to vymysleli

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
Havlo166
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
- Bydliště: Čadca, Slovensko
Příspěvek
od Havlo166 » 21.2.2010, ned 22:41
No a chcem sa opytat neviete ci mi bude okazovat hlasku Air condition failure please contact workshop ked je klima bez naplne?
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
-
Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Příspěvek
od Hampice » 23.2.2010, úte 16:06
Nebude, to píše jen když se vypálí nějaká pojistka ze systému ventilace
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
-
Zip166JTD
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od Zip166JTD » 23.2.2010, úte 17:59
No já si myslím že by se to mohlo hlásit. Mám dojem že je to taková ochrana že při nižším tlaku se ti ten kompresor nerozjede a zahlásí to chybu. No šak uvidíme pokud Havlo dá do kupy tu elektriku. Aj by mě to zajímalo jak chytrou máme klimu

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
kaso1
- Nováček
- Příspěvky: 197
- Registrován: 9.12.2009, stř 00:26
- Bydliště: Puchov/Slovakia
Příspěvek
od kaso1 » 23.2.2010, úte 18:07
Podla mna hlasit nebude.Mal som predrate kable od kompresora ktory nesiel a nehlasilo nic.Hlasit zacalo az ked odchadzal ventilator.

Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
-
Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od Ladin 164V6 » 23.2.2010, úte 18:30
Jedine zkusit dat na ten konektor k cidlu tlaku propojku a simulovat mu spravnej tlak, jestli to prestane hlasit...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
-
Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Příspěvek
od Hampice » 24.2.2010, stř 16:30
Pánové, věřte mi. Klimu mám prázdnou co jsem to koupil a nepíše to nic. A o chytrosti klimy ve 166 jsem psal už v jiném vláknu

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
-
JosefH7
- Příspěvky: 83
- Registrován: 18.2.2010, čtv 19:15
- Bydliště: Praha 22 - Lipany
Příspěvek
od JosefH7 » 24.2.2010, stř 20:38
Hampice píše:Pánové, věřte mi. Klimu mám prázdnou co jsem to koupil a nepíše to nic. A o chytrosti klimy ve 166 jsem psal už v jiném vláknu

Dobré to vědět...

Taky mi ta hláška občas vyskočí,ale dle vašich názorů budu hledat v elektrice...

Alfa 166 2.4 JTD 103kW
Alfa 155 2.5 TD 92kW
EX - Alfa 155 1.7 TS(8v)
EX - Alfa 155 1.8 TS(8v)Vínovka
EX - Alfa 90 2.0
EX - Alfa 90 2.4TD super
EX - Alfa 90 2.4TD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host