DPF a EGR off (multijet)
Re: DPF a EGR off (multijet)
To by taky mohlo byt. Zitra to zkusim projit a uvidim.
no ale egr by uz prece nemel otvirat kdyz je vymazany z RJ prece.
no ale egr by uz prece nemel otvirat kdyz je vymazany z RJ prece.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
To se prave pletes
EGR se neda vyradit uplne - jen se stahne v jednotce na minimum kdy se otvira a vyradi se zpetna kontrola. Takze bez zaslepky bude porad fungovat. Dalsi problem je ze pokud jsi EGR nevycistil a ten podfukoval, tak jeho SW odstaveni mechanicky problem neresi a bude dal propoustet. Takze dostatecne utesnena zaslepka je porad potreba.

Re: DPF a EGR off (multijet)
To je pořešeno umístěním záslepky ,která je před EGRem takže není kudy by tam něco šlo. Zítra to znovu nalogujeme a budeme testovat. Tak kdyžtak zítra napíšu.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Lehka technicka: ano vyfuk je oddeleny od EGRu a sani zaslepkou. Pokud se ale EGR otevre, tak co brani vzduchu ze sani aby neutekl pres EGR a netesnosti kolem zaslepky? Cast vzduchu jde pri otevrenem EGRu ven, jak se zavre kolem 2-3t ot jde vzduch jen do motoru a jede to lip
Naloguj, uvidis a chyba bude jinde

Naloguj, uvidis a chyba bude jinde

Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak už víme co to způsobuje. Dochází k výkonové špičce a proto řídící jednotka zasáhne a upustí tlak turba. Proto dojde k ubytku výkonu a následnému opětovnému zátahu po nafoukání. Z toho to škubnutí-cuknutí. Zkoušeli jsme upravit jen tak na rychlo upravit software a trochu to pomohlo, ale ještě to tam je cítit. Časem to doladíme. =D>
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
-
www.tdifun.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.3.2011, pát 12:44
- Bydliště: Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Zasahuje regulace turbodmychadla a nastavena PID regulace. Turbo nafouka vic nez pozaduje origo program a ten ho omezi a na muj vkus dost razantne. Tlak spadne o cca 3 desetiny. Nevim zda je dmychadlo puvodni nebo uz nove, muze mit taky ostreji nastavenej aktuator a pro upousteni ho pruzina povoli moc. Mozna by pomohlo lehce predepnout aktuator. Na sw se jeste podivam, ale cim vic budu omezovat DC mapu tim pak bude hure nastupovat turbo i nahore.
Otazka je jake hodnoty EMP dosahuje turbo a zda to neni priskrceno umele vyrobcem programu at to ma spodek kvuli DPF.
Otazka je jake hodnoty EMP dosahuje turbo a zda to neni priskrceno umele vyrobcem programu at to ma spodek kvuli DPF.
Valcove zkusebna, ladeni naftovych motoru, reverse engineering,trasovani dat OLS300.
Diag: KTS, VAG-VAS, ALFA FIAT..
Diag: KTS, VAG-VAS, ALFA FIAT..
Re: DPF a EGR off (multijet)
Vysilující a všeříkající odpověď, ale polovině věcí nerozumím.



NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak DPF už budu dělat, dneska jsem ho vyndala Adamovi a jak si chrochtal když odjelwenca89 píše:cendler - na kolik vyjde vyndání DPF? taky o tom hodně přemýšlím. V září mě čeká technická, DPF vyndat raději po technické, nebo to na emise opravdu nemá vliv?

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak to vypadá že EGR půjde zpět. Nedaří se odstranit důvod. Turbo tlačí moc pak odfoukne, což zapříčiňuje cuknutí celým autem. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: DPF a EGR off (multijet)
EGR u multijetu z RJ vymazat nejde , akorát se nastaví hodnoty v mapě EGRu tak , aby neotevíral , a musí se upravit i mapy VGT , jinak letí tlak turba nahoru.pekony píše:To by taky mohlo byt. Zitra to zkusim projit a uvidim.
no ale egr by uz prece nemel otvirat kdyz je vymazany z RJ prece.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
To náhlé nakopnutí už máš vyřešené ? S EGRem jsem si taky užil kopanec ve 2500 , když jsem EGR rozebral , tak ta mechanická část byla OK ale v tom elektromagnetu ta malá tyčka skoro nechodila tak jsem to navrtal , vyťuknul celý ven , rozebral , vyčistil , promáznul, nalisoval zpět, tyčka chodila jako po másle , skoro úplně bez odporu a bylo po problému.pekony píše:Chtěl jsem se zeptat kdy vám nastupuje turbo po zaslepení EGRu a vymazání z ŘJ? Mě na první dva kvalty kolem 3 tisíc docela kopne. Pak už je průběh hladký.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Postup na repas EGRu v EN s fotografiemi.
- Přílohy
-
- Fix_EGR_multijet.zip
- (2.62 MiB) Staženo 200 x
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Dpf i kat zůstal. Pouze jsme zaslepili EGR.yan.ko píše:Nedaval jsi nahodou pryc i DPF, nebo kat??
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: DPF a EGR off (multijet)
Vyřešeno není. EGR sem měl rozebraný vyčištěný i selenoid chodí hladce. EGR toto nezpůsobuje. Už jsme zkoušeli upravovat mapu, ale pořád to tam je.Radek156 píše:To náhlé nakopnutí už máš vyřešené ? S EGRem jsem si taky užil kopanec ve 2500 , když jsem EGR rozebral , tak ta mechanická část byla OK ale v tom elektromagnetu ta malá tyčka skoro nechodila tak jsem to navrtal , vyťuknul celý ven , rozebral , vyčistil , promáznul, nalisoval zpět, tyčka chodila jako po másle , skoro úplně bez odporu a bylo po problému.pekony píše:Chtěl jsem se zeptat kdy vám nastupuje turbo po zaslepení EGRu a vymazání z ŘJ? Mě na první dva kvalty kolem 3 tisíc docela kopne. Pak už je průběh hladký.
Tady jak to popsal kolega co mi to dělal:
Zasahuje regulace turbodmychadla a nastavena PID regulace. Turbo nafouka vic nez pozaduje origo program a ten ho omezi a na muj vkus dost razantne. Tlak spadne o cca 3 desetiny. Nevim zda je dmychadlo puvodni nebo uz nove, muze mit taky ostreji nastavenej aktuator a pro upousteni ho pruzina povoli moc. Mozna by pomohlo lehce predepnout aktuator. Na sw se jeste podivam, ale cim vic budu omezovat DC mapu tim pak bude hure nastupovat turbo i nahore.
Otazka je jake hodnoty EMP dosahuje turbo a zda to neni priskrceno umele vyrobcem programu at to ma spodek kvuli DPF.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: DPF a EGR off (multijet)
Ještě k tomu solenoidu...tak tyčka chodí v jakém rozsahu...cca 1 cm ?...lehce jako když cvakáš s propiskou , jen bez toho cvaknutí...
Taky jsem u toho ztrácel nervy nakopnutí a pak regulace...teď už mě to chodí jak má...1700-4500 , oba dva katalyzátory jsou OFF , EGR zaslepený už nemám , jednotka mi hlásila malé množství vzduchu při zaslepení , tak tam je jen ta ORIG záslepka 4xdíra...co prodává FIAT za 112,- kč 


Naposledy upravil(a) Radek156 dne 10.5.2011, úte 15:57, celkem upraveno 1 x.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Jo jo ta tyčka tam lítá uplně volně, cítím přes ni tu pružinku jak se stlačuje. Rozsah jak si říkal.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: DPF a EGR off (multijet)
Diagnostika ti něco řekla ?pekony píše:Jo jo ta tyčka tam lítá uplně volně, cítím přes ni tu pružinku jak se stlačuje. Rozsah jak si říkal.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Jinak jsme EGR řešili se SARKANEM , softwarově jsme to vyřešili , ale můj názor je, že úplné zaslepování na vstuppu do EGRu mechanicky nebo omezování EGRu softem je více či méně zbytečné.
... Jediné plus je, že se to nezasí.....rá...

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
No závady žádné, tak nevím přesně na co se zaměřit. Ten kolega má teď nově Full FES tak uvidíme. Nějaké návrhy co přesně sledovat?
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: DPF a EGR off (multijet)
Na diag byl při jízdě EGR zavřený úplně na 0% nebo tam bylo 1% , jinak by měl zavřít od při plném plynu nebo od 3000ot.pekony píše:No závady žádné, tak nevím přesně na co se zaměřit. Ten kolega má teď nově Full FES tak uvidíme. Nějaké návrhy co přesně sledovat?
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Za jízdy jsme to neměřili. Takže nevím jestli byl na nule nebo ne. Kolega tohle ani nenavrhnul pač hned věděl co s tím je. A přece je jedno jestli byl na nule nebo na 1% když je záslepka před ním.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Zkontroluj jestli ti nezadrhava regulace VNT u turba.pekony píše:Dpf i kat zůstal. Pouze jsme zaslepili EGR.yan.ko píše:Nedaval jsi nahodou pryc i DPF, nebo kat??
Alfa Romeo Perfection
Re: DPF a EGR off (multijet)
Pokud ano jak ji rozchodit? Musí turbo ven?
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Podle toho co popisujes, tak by mohla jen lehce zadrhavat. Pro zacatek zkus vzit tu packu parkrat od krajni polohy do krajni polohy.
Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti