DPF a EGR off (multijet)

Odpovědět
il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od il ciuffo » 11.5.2011, stř 00:56

No nevím, zda pomalejší ohřívání motoru. Sice výfukové plyny mají vyšší teplotu, ale zase na druhou stranu obsahují daleko menší množství kyslíku než vzduch ze sání...

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Zip166JTD » 16.5.2011, pon 19:19

No teoreticky u JTD máš pravdu ale u multijetu máš po cestě k egr ventilu výměník tudíš výfukové plyny ohřívají vodu pro motor.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od yan.ko » 16.5.2011, pon 19:37

Totez mas u 85kW JTD. Mimochodem, to neni teorie, to je praxe. Ale cekal jsem, ze to bude s tim ohrevem horsi.
Alfa Romeo Perfection

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 17.5.2011, úte 20:01

Tak EGR je zpět plus původní software, ale cuknutí uplně nezmizelo. Je to tam pořád jenom v snesitelné míře. Takže už to neřeším. Kdyby měl někdo nějaký nápad co s tím bez demontáže turba sem s tím. Měli jsme to i nalogované a možná časem dodám hodnoty, ale turbo jasně přefukuje.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 9.6.2011, čtv 14:19

Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod. :smt064 ...zaslepit či nezaslepit :smt033...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné. :pivko ....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit :smt023
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Kubas » 9.6.2011, čtv 14:40

není nad to, když vytuněné auto jede pomaleji než originál :weedman:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 9.6.2011, čtv 14:55

Kubas píše:není nad to, když vytuněné auto jede pomaleji než originál :weedman:
Řekl bych že zaslepování EGR je spíše davová záležitost, nebo že by to byla modní záležitost :-D kdo nemá zaslepeno není IN :smt044 ..Nevím jak se zaslepení chová u starších unijetů...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 15.6.2011, stř 18:57

Tak v pátek budu mít taky DPF off by Cendler, už se těším. Jsem zvědavý, jaký vliv to na mojí 1,9 bude mít :)
AR 159 SW 1,9JTDm

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od kudrt » 15.6.2011, stř 19:53

tak to dej hned vědět... jsem to chtěl od cendlera taky vyrvat...
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 18.6.2011, sob 10:35

Tak včera zákrok v pořádku proveden! po roce a půl si založím kartu a přidám nějaké fotky :-D .

Každopádně po vyndání DPF bych už vůbec neřešil zde dlouho diskutované téma, jestli 1,9, nebo 2,4. Auto jede jako raketa a i cendler se divil, jak 1,9 a 88Kw může jet. Výkon se hodně rapidně zvětšil, auto je mnohem živější a hlavně táhne lineárně. Velice dobře reaguje v nižších otáčkách. Jel jsem z Prachatic, což bylo cca 205km, cestou zpět jsem jel podle navigace zkratkou a bylo s toho cca. 245km. Do Sokolova volnou nohou 5,9l a ze Sokolova 5,5l s tím, že jsem si užíval rozjezdy a posledních asi 20km jsem na to už hodně šlapal, protože jsem chtěl být doma. Samozřejmě je to velice krátká doba na reálné zhodnocení snížení spotřeby, nicméně si myslím, že minimálně 0,5l tam bude.

Takže odstranění DPF hodnotím velice kladně :wink: . Cendlere díky!!
AR 159 SW 1,9JTDm

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Adamsquare » 18.6.2011, sob 18:32

Pěkně :smt023
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 19.6.2011, ned 13:10

To bylo první co jsem udělal...odstranění všech brzd na výfukovém potrubí...turbo se líp roztáčí :pivko , ale EGR po testech ve zrychlení jsem nezaslepoval...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 19.6.2011, ned 14:33

EGR mám pouze vyčištění a i bez zaslepení a do budoucna ani neplánuju, že bych ho zaslepoval. Jednou za čas se vyčistí a zatím funguje bez problému. Ale to DPF off je znát hodně :-)
AR 159 SW 1,9JTDm

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 24.6.2011, pát 12:56

Tak jsem konečně získal naměřené hodnoty co ukazují na ten můj problém s přeplňováním.
Přílohy
Bez názvu.png
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 24.6.2011, pát 18:09

pro mě jsou tyhle hodnoty málo, je to teda vidět, ale není tam příčina, máš toho víc?
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 24.6.2011, pát 18:51

No nemám, ale můžu dodat pač mám tvůj kabel :smt023 . Tak napiš co všecko bys potřeboval nahrát a já to lognu.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 29.6.2011, stř 09:16

mnou vyndané DPF a včera auto prodělalo STK a emaise a vše OK

:wink: :wink: :wink:
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 29.6.2011, stř 09:33

A se známýma na emisích, nebo bez známých? :-D
AR 159 SW 1,9JTDm

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Adamsquare » 29.6.2011, stř 09:37

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od coyote » 29.6.2011, stř 09:51

Radek156 píše:Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod. :smt064 ...zaslepit či nezaslepit :smt033...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné. :pivko ....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit :smt023
Tím jsi vlastně potvrdil mou zkušenost (já mám teda unijet). Včera jsem zkusmo zaslepil, protože se mi zdá, že to nejede tak, jak by mělo. Přijde mi to celkově línější. Naopak mi ale přijde, že to paradoxně méně kouří. :-k
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 29.6.2011, stř 10:27

Adamsquare píše:Venco, je to v pohodě :wink:

http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 7&start=60

Díky za útěchu, snad to dobře dopadne u mně, v září poreferuju :-)
AR 159 SW 1,9JTDm

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Kubas » 29.6.2011, stř 10:30

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 29.6.2011, stř 15:48

cendler píše:mnou vyndané DPF a včera auto prodělalo STK a emaise a vše OK

:wink: :wink: :wink:
Katalyzátor u nafty nemá na emise moc vliv :smt033 ale EGR OFF joooo :smt023. Mám taky jen trubku až nakonci poslední díl výfuku a emise OKi !
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 29.6.2011, stř 15:55

coyote píše:
Radek156 píše:Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod. :smt064 ...zaslepit či nezaslepit :smt033...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné. :pivko ....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit :smt023
Tím jsi vlastně potvrdil mou zkušenost (já mám teda unijet). Včera jsem zkusmo zaslepil, protože se mi zdá, že to nejede tak, jak by mělo. Přijde mi to celkově línější. Naopak mi ale přijde, že to paradoxně méně kouří. :-k
Jo když zaslepíš nebo softwarově upravíš EGR, aby neotevíral tak auto bude méně kouřit , páč tam jde jen čistý vzduch a nelezou tam spaliny z výfuku. Trocha kouře u nafty není na škodu... :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 1.7.2011, pát 13:20

V úterý jsem jel po dálnici na tempomat, najednou koukám že padá rychlost, auto vůbec nechce táhnout. Připadal jsem si jak náklaďák. Dojel jsem až do Prahy a tam mi to před první křižovatkou chcíplo a už nenaskočilo. Počítač nehlásil žádnou chybu.

Odtáhli jsme to tedy k panu Pavelkovi do Troje a tam po chvíli koumání přišli na to, že byl totálně ucpanej DPF, což mi přijde zvláštní, protože většinou jsem jezdil právě dálnici a žil tak v blaženém pocitu, že by se měl dostatečně vypalovat. Nicméně se tak asi nedělo a bude muset pryč, takže mně můžete přivítat jako dalšího člena klubu DPF off :D K tomu mi navíc vyčistí EGR a sání, takže jsem zvědavej, jak to bude jezdit po tomto zásahu [-o<
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti