teploty u 2,4 JTDm
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
teploty u 2,4 JTDm
zdravím jsem tu noví a chci se optat nějak mě hapruje teplota je stále tak na 75 stup. a nikdy nevyleze výše (dle budíku) a to ani při dlouhým stání na volnoběch. sahara však sepne normálně. vím že občas kecají teploměry ale co mě na diag zarazilo když jsme zjišťovali co se děje tak na jednom vstřiku byla nějaká vyšší hodnota něco přes 2 při studeným motoru jak se ohříval tak klesala ostatní prej standart ale v hodnotách teplot svítily uplný nesmysli třeba teplota nafty -274 stupňů atd.. Zkusím ještě jinou diag. a uvidíme nevíte co to může dělat.Podotýkám že je to můj první vypouštěč sazí.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
to měření teploty na diagnostice mi taky s jedním kabelem takhle hapruje.
Re: teploty u 2,4 JTDm
jj kdysi hned jak jsem koupil alfu jsme se s mechošem dívali přes dia na teplotu a též tam bylo 245'C nebo tak nějak. Ale nikdy jsem to neřešil páč budíky vždy ukazovali správně.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: teploty u 2,4 JTDm
Nemerali ste to nahodou diagnostikou ELM?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: teploty u 2,4 JTDm
Nemerali ste to nahodou diagnostikou ELM?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
Nevím co to bylo přesně za diag. Ale dnes jsem udělal diagnostiku novou u chlápka který dělá jen nafťáky nějaký pátek a navíc dělá na naftu i emise. Diagnostika potvrdila jediné a to jeden vstřik má nějaký vyšší hodnoty tak mě dal nějakej čistič na vstřiky prej ho mám nalejt do 30l nafty a vyjezdit. Jinak teploty ok včetně teploty vody tedy kecá budík.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: teploty u 2,4 JTDm
Já už fakt nevím,zkusil jsem diag. a ta ukáže správně teplotu vody kolem 85-90,na budíku 75.Říkám v pohodě,teď jsem ale po delší cestě vrazil teploměr do nádržky a ten ukázal to co bylo na budíku 75 .Franik píše:Nevím co to bylo přesně za diag. Ale dnes jsem udělal diagnostiku novou u chlápka který dělá jen nafťáky nějaký pátek a navíc dělá na naftu i emise. Diagnostika potvrdila jediné a to jeden vstřik má nějaký vyšší hodnoty tak mě dal nějakej čistič na vstřiky prej ho mám nalejt do 30l nafty a vyjezdit. Jinak teploty ok včetně teploty vody tedy kecá budík.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
Neřeším to, mám nový termostat, od studena se zahřívá na 88st, pak spadne na 73st, a tam je plus minus pořád, btw. toto dělalo i při starém termostatu...
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: teploty u 2,4 JTDm
Můj případ,asi taky vypláznu prachy za nový termostat pro jistotu a pak na to hodím bobekLukyn píše:Neřeším to, mám nový termostat, od studena se zahřívá na 88st, pak spadne na 73st, a tam je plus minus pořád, btw. toto dělalo i při starém termostatu...
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
Ladis: Právě že, pokud ti to dělá podobně, tak bych to vůbec neřešil, vyhozený peníze za nový termostat. Co jsem četl, tak to má na svědomí čidlo teploty umístěné někde... a ručička proto ukazuje "nestandartně" oproti jiným autům.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
čidlo teploty je na termostatu, takže je tam, kde je hodnota teploty nejrelevantnější. Proti jiným autům budík ale "nezaokrouhluje" hodnotu, ale ukazuje reálnou. U vw třeba budík ukazuje 90, ale teplota motoru podle řj se pohybuje od 70-do 90. Porovnával jsem to s měřením na diagnostice, takže to mám odzkoušené.
Re: teploty u 2,4 JTDm
Ja ta len doplnim. U koncernu dokonca budik ukazuje 90 pri teplote od 75 do 105 C.Kůrkyn píše:čidlo teploty je na termostatu, takže je tam, kde je hodnota teploty nejrelevantnější. Proti jiným autům budík ale "nezaokrouhluje" hodnotu, ale ukazuje reálnou. U vw třeba budík ukazuje 90, ale teplota motoru podle řj se pohybuje od 70-do 90. Porovnával jsem to s měřením na diagnostice, takže to mám odzkoušené.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: teploty u 2,4 JTDm
jenže když jsem nacpal teploměr do nádržky tak tam bylo taky75.Mělo by tobýt plus,mínus stejné.A když se ochladí tak to ani na těch 70 neleze,tak projistotu vyměním.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
v nádržce je voda možná chladnější, to bys e muselo vypozorovat, jestli přes ní obíhá nebo ne. Je to jak u kterého typu motoru. Nejpřesnější údaj je z diagnostiky...
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
Díky za vysvětlení. Loni při -20stup. mi ručička nevylezla ani na 70st., a to jsem jel cca 20km.... Když se ochladí, a topím do auta, tak teplota na budíku leze velmi pomalu nahoru, resp. se dřží nestandartně níže.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
tak to je termostat v háji...
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
Když vypnu topení, tak ručička se na standartní teploty (i při -20) dostane.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: teploty u 2,4 JTDm
No nevim, moje zkusenost s JTD ve velkych mrazech je nasledujici. Proste ten motor + system jak je delany dohromady nefunguje, tedy ne v automatickem rezimu topeni. Vetrak fuci naplno ve snaze co nejrychleji vyhrat kabinu na pozadovanou teplotu a odebira vic tepla z topeni nez je motor schopen v tom mrazu dodat. Staci prehodit na manual tak na 3 carky = cca 50% vykonu vetraku a najednou teplota motoru se drzi na 90 a v kabine se to taky vyhriva. To je ma zkusenost z lonske zimy. Termostat jsem pred tim menil a mimo ty mrazy -10 a vic fungoval naprosto perfektne.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: teploty u 2,4 JTDm
to je ta "manual" s kolečkama, ne? u digitalu po fl to platí taky? u 147 prostě klima foukat nebude (jestli ji k tomu nedonutíš), aby na tebe nefoukala studený vzduch a začne, až se trochu zahřeje motor
Re: teploty u 2,4 JTDm
Ne myslim, automaticke ovladani. Jasne, nezacne foukat dokud se trochu neohreje motor, ale jakmile se trochu ohreje a rucicka na teplomeru jen trochu poskoci, zacne foukat naplno a pak teplota nestoupne vic jak na 60 stupnu pri normalni jizde.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: teploty u 2,4 JTDm
zajímavé... já když měl u benzínu špatnej termostat, tak nejdrív drzel na 70, ale jak začala pořádná zima, tak se dostal na 90 a padnul zas dolů... dal jsem novej a za chvilku je na 90 a nehne se z tama ani za nic
Re: teploty u 2,4 JTDm
Pánové, za kolik seženete termostat na 2.4 JTDm? Budu potřebovat možná dva kousky
Re: teploty u 2,4 JTDm
já na 2,4 jtd měl pod kopcem 50 po třičtvrtě kilometrové jízdě do kopce měl 90 a když jsem zase sjel zpátky pod kopec spadla teplota na 50 a venku bylo +5'C. Mě spíš napadlo jestli to není výškoměr než teploměr .
Noví termostat- Jak se ručička dostala k 90 dolů už nespadla . Ale tak nebo tak jak bylo víc jak -10 a jel jsem jen ve městě po rovince tak ani noví termostat nepomohl
Noví termostat- Jak se ručička dostala k 90 dolů už nespadla . Ale tak nebo tak jak bylo víc jak -10 a jel jsem jen ve městě po rovince tak ani noví termostat nepomohl
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: teploty u 2,4 JTDm
U mého Alfonse to během 5 - 10 minut (podle teploty studeného motoru) vyleze na 90°C a tam drží celou jízdu (bez vlivu jestli jedu z kopce, do kopce, vláčně, svižně).
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: teploty u 2,4 JTDm
Když je do nějakých -10st, tak mi teplota taky drží na 90st, ale minulou zimu, když bylo okolo -15, tak mi v koloně začala teplota trochu klesat, ale to se dá pochopit
AR 159 SW 1,9JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host