termostat
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
termostat
Zdá se mi že už nepracuje jak má...
zajímalo by mě co je na něm tak drahý?? 2tis za termostat - aci.cz autokelly.cz mi příjde dost...
dál, dá se vyzkoušet jako klasickej termostat? - uvařením
zajímalo by mě co je na něm tak drahý?? 2tis za termostat - aci.cz autokelly.cz mi příjde dost...
dál, dá se vyzkoušet jako klasickej termostat? - uvařením
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- hajis
- Nováček
- Příspěvky: 222
- Registrován: 22.2.2009, ned 18:36
- Bydliště: Zbůch, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
Proč si myslíš že nepracuje jak má? Já mam taky podezření
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distincive
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
jednoduše motor má nízkou teplotu - dle budíku....
prostě na těch 70 se to něják ohřeje.. ale na 80 vůbec... jen když tomu naložim, a to jen krátkodobě... i na delší trase to drží těch 70... někdy mi příjde že se ohřeje cca na těch 80 ale pak zůstane otevřenej pořád a je tam 60...
prostě na těch 70 se to něják ohřeje.. ale na 80 vůbec... jen když tomu naložim, a to jen krátkodobě... i na delší trase to drží těch 70... někdy mi příjde že se ohřeje cca na těch 80 ale pak zůstane otevřenej pořád a je tam 60...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: termostat
taky to řeším, mrkni sem
motor se na 90 dostane jenom pri stani na semaforech, to same, jako whitedevil
novej kupuju za necelejch 900
motor se na 90 dostane jenom pri stani na semaforech, to same, jako whitedevil
novej kupuju za necelejch 900
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
takže asi zkusim teploměr do nádobky a uvidíme...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
Tak v čem je problém? 80 je ideální teplotahajis píše:Mě na těch 90 občas, jinak těch 80-85...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
no tak termostat otevírá na plno někde kolem 85 ;)
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
kde nakupuješ? pokud by bylo možný slušnej - nejlíp origo za dobrej peníz...Petr147 píše:taky to řeším, mrkni sem
motor se na 90 dostane jenom pri stani na semaforech, to same, jako whitedevil
novej kupuju za necelejch 900
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: termostat
tak jsem to pozoroval a když se loudám 40-50km/h, tak se dostala na 90°C, ale pak se asi otevřel druhý okruh a za pár sekund byl na 60°C... kdyz jsem zesilil topeni, tak to tak nepadalo, ale drzi okolo 85-90°C
kde nakupuju? no mám svůj zdroj
kde nakupuju? no mám svůj zdroj
Re: termostat
zbytocna strata casu a krok vedla.. to ze to niekomu zle ukazovalo bol podla mna vynimocny pripadwhitedevil píše:takže asi zkusim teploměr do nádobky a uvidíme...
... a ze 80°C je idealna teplota je dalsia blbost.. kde si k tomu prisiel? Termostat sa ma otvorit resp zatvorit pri 88°C, cize na budiku o chlp 90°C. Nahovaranie si, ze to tak ma byt je akurat tak kratenie zivotnosti motora, pretoze nepracuje v prevadzkovej teplote. Po vymene musi ukazovat 90°C stale, aj ked budes brzdit motorom neviem kolko...(poprosim nechytat za slovicka, nejdeme do extremov)
Radim ti vymenit co najskor, hlavne v tejto skurv... zime. Funkcny termostat = idealna prevadzkova teplota, kludnejsi chod, nizsia spotreba, atd. Predsa je to spotrebny material ked si uvedomis princip funkcosti termostatu.
147 1.9 JTD 85kW
Re: termostat
tak jsem dneska jezdil s hodne pustenym topenim a je lehce na 85°C, na 90°C se dostane jedine pri stani, obcas to padne k 70°C
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
žádný termostat se neotevírá nározově - začíná otevírat dřív než na 80°C - cca někde kolem 70°C Na těch 88°C je plně otevřený ;) Takže budík by měl bejt někde kolem 85°C A to že odrovnám motor tim když budu tejden jezdit s termostatem kterej je špatnej je kravina ;) -podle mě nedovírá - takže teplota motoru je nějákejch 75°Cmano82 píše:zbytocna strata casu a krok vedla.. to ze to niekomu zle ukazovalo bol podla mna vynimocny pripadwhitedevil píše:takže asi zkusim teploměr do nádobky a uvidíme...
... a ze 80°C je idealna teplota je dalsia blbost.. kde si k tomu prisiel? Termostat sa ma otvorit resp zatvorit pri 88°C, cize na budiku o chlp 90°C. Nahovaranie si, ze to tak ma byt je akurat tak kratenie zivotnosti motora, pretoze nepracuje v prevadzkovej teplote. Po vymene musi ukazovat 90°C stale, aj ked budes brzdit motorom neviem kolko...(poprosim nechytat za slovicka, nejdeme do extremov)
Radim ti vymenit co najskor, hlavne v tejto skurv... zime. Funkcny termostat = idealna prevadzkova teplota, kludnejsi chod, nizsia spotreba, atd. Predsa je to spotrebny material ked si uvedomis princip funkcosti termostatu.
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
až tak bych to nehrotil 85 si myslim že je akorát...Petr147 píše:tak jsem dneska jezdil s hodne pustenym topenim a je lehce na 85°C, na 90°C se dostane jedine pri stani, obcas to padne k 70°C
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: termostat
ja mam benzin, ne naftu, tam ma byt 90°C, teda co jsem tady četl. Ale docela mě štvě, když se otevře a z 90°C je za par sekund na 60°C
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
plně se ti otevře na 88... taže tam teoreticky nemůže bejt 90 ;) Ale pokud to říkáš že je to pak hned na 60 tek asi bude někde problémek...Petr147 píše:ja mam benzin, ne naftu, tam ma byt 90°C, teda co jsem tady četl. Ale docela mě štvě, když se otevře a z 90°C je za par sekund na 60°C
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: termostat
když je v létě zahřátý a v koloně v zimě, tak je kolmo k 90°C, +-2°C to asi ručička nijak neřeší
Re: termostat
já bych to s tím termostatem tolik nehroti protože většina výrobcu nabízí vic druhu podle teploty otevření .Termostat bych měnil v případě že by se neotevřel nebo by ta teplota měla vlivna funkci topení.
Re: termostat
Tak to bys udělal chybu, pokud teda nepovažuješ pracovní teplotu motoru za úplně zbytečnou věc pro správnou funkci motoru
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat
A čemu by si chtěl jako řidič věřit když ne budíku? nekaždej má možnost napíchnout auto na diag...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: termostat
nikto netvrdil ze odrovnas motor po tyzdni... + je mi jasne, ze sa neotvara narazovo. Nie som si 100% isty ako funguje a mam pocit, ze ani ty nie, podla tvojich predchadzujich prispevkov, ale logicky mi vychadza ze pri 88 za zacina otvarat a cim sa motor viacej zohrieva tym padom sa termostat viacej otvara do vonkajsieho okruhu a cize sa viacej chladi cez chladic a tym zabezpeci priblizne konstantnu teplotu cca 90 stupnov. Opacne ked sa schladi pod 88 je plne zatvoreny a drzi sa na tej cca 90-tkewhitedevil píše:
žádný termostat se neotevírá nározově - začíná otevírat dřív než na 80°C - cca někde kolem 70°C Na těch 88°C je plně otevřený ;) Takže budík by měl bejt někde kolem 85°C A to že odrovnám motor tim když budu tejden jezdit s termostatem kterej je špatnej je kravina ;) -podle mě nedovírá - takže teplota motoru je nějákejch 75°C
Moja skusenost: pred vymenou teplota kolisala od 70-85 stupnov v zavislosti od stylu jazdy, po vymene sa rucicka drzi na cca 90 stupnoch.
147 1.9 JTD 85kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů