Tlak na liště

Shoddy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 143
Registrován: 21.12.2008, ned 15:12
Bydliště: Praha

Tlak na liště

Příspěvek od Shoddy » 21.1.2011, pát 12:42

Ahoj, mám takovej dotaz, kamarád má stejnej motor jako já, tzn, 2,4JTD 103kW a má problém že při teplotách okolo nuly a níž, mu to špatně startuje, prý je problém s tlakem na liště, zajímalo by mě jeslti netušíte co by to mohlo způsobovat? Děkuji předem za jakýkoli nápad, něco už vyzkoušel ( čerpadlo ok, baterie ok, starter ok, regulátor tlaku ok, čidlo tlaku na liště taky ok) Sám se v tomhle moc nevyznám tak to jen tlumočim, ale než bysme začali s mechanikama přehazovat díly z mýho auta tak bych rád slyšel nějaké názory :-k
156 SW 2,4JTD 103kW nero

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8672
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Hampice » 21.1.2011, pát 13:33

No pokud je čidlo tlaku na liště ok a tlak ne, tak by to mělo vystřelit nějakou chybu ne? Jinak bych to viděl na prasklou hadičku někde, ale to by bylo vidět a cítit
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 22.1.2011, sob 10:55

Pokial je to vsetko menene,tak mozno vstreky. Chce to balonkovy test.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 1.2.2011, úte 12:34

Proc by to melo byt tlakem paliva? Co zhavicky?
Alfa Romeo Perfection

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 1.2.2011, úte 19:05

Pokial je okolo 0,tak do toho zhavice moc ani zasahovat nebudu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 1.2.2011, úte 19:30

Ale to vis ze budou
Alfa Romeo Perfection

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 1.2.2011, úte 20:27

Mam 3 zhavice v haji a pri -15 startujem do 4-6 sekund. Po nastartovani je pocut,jak sa tam tie 3 valce hadaju.
Jak je nad -5 start bez problemov.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 1.2.2011, úte 20:52

No vidis to, ja mam nejaky zhavic taky v haji a pri -7 jsem nenastartoval a pri -5 s problemem.

Mimochodem, zhavice zhavi i pri +10. Kratce, ale zhavi.
Alfa Romeo Perfection

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 2.2.2011, stř 06:38

yan.ko píše:No vidis to, ja mam nejaky zhavic taky v haji a pri -7 jsem nenastartoval a pri -5 s problemem.

Mimochodem, zhavice zhavi i pri +10. Kratce, ale zhavi.
Tak to asi nebude motor v najlepsiej kondici. Tlaky,podpalene ventily,je toho vela. Ja hovorim,ze do -5,-10 (podla kondicie) musi ten motor natocit s odpojenym zhavenim.
Ak ma niekto iny nazor,prosim vyjadrite sa.
K prispevku: skus ty zhavky preventivne zmerat.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 2.2.2011, stř 09:29

Motor je v pohode. Poblikavani kontrolky zhaveni jsem dve sezony ignoroval podobne jako ty protoze auto startovalo bez jakychkoliv problemu. No ted uz jsou zhavicky zrejme v prdeli uplne, takze pujdou vymenit.
Alfa Romeo Perfection

Shoddy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 143
Registrován: 21.12.2008, ned 15:12
Bydliště: Praha

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Shoddy » 2.2.2011, stř 10:22

V tomto případě, to vypadá na špatné vstřikovače, informace je taková, že jsou při startu stále otevřené vinou nějakého magnetu, jestli mluvim nesmysly, tak mě omluvte, pouze tlumočim a moc se v tom neorientuju.

Jinak problém se žhaviči mám také, minimálně jeden mi nefunguje, ale auto staruje i v mrazech celkem dobře a rychle, jediné co je, že než se motor rozjede na všech 5 válců, tak děláme celkem nepříjemné kouřové efekty jak stará Avie :???:
156 SW 2,4JTD 103kW nero

Pepanek

Příspěvky: 9
Registrován: 7.2.2010, ned 21:06

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Pepanek » 6.2.2011, ned 21:33

Ahoj, ten problem co tu nahodil Shoddy je od meho auta. Probehla vymena a testy vseho co snad na palivove ceste je a problem byl porad. Diagnostika pri mrazu ukazuje tlak okolo 80 na liste pri startu, ale ted zacalo teplo, tak si zase chvilku zajezdim. :(

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 6.2.2011, ned 21:46

Tlak na liste bys mel mit po nastartovani cca 300bar. Pokud neprokluzuje remenice vysokotlakeho cerpadla, tak bych zkontroloval regulator tlaku.
Alfa Romeo Perfection

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Alfik » 7.2.2011, pon 04:42

Pepanek píše:Ahoj, ten problem co tu nahodil Shoddy je od meho auta. Probehla vymena a testy vseho co snad na palivove ceste je a problem byl porad. Diagnostika pri mrazu ukazuje tlak okolo 80 na liste pri startu, ale ted zacalo teplo, tak si zase chvilku zajezdim. :(
A co tie vstreky? Dali ste nove?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Pepanek

Příspěvky: 9
Registrován: 7.2.2010, ned 21:06

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Pepanek » 7.2.2011, pon 19:35

V lete se delali rozvody a vstriky, vymena 4 spicek vstriku. Ted se delalo: Kontrola vstriku (i balonkova metoda), novy regulator, cidlo tlaku (nastesti oboje jen pujcene), zkouska vstriku z jineho auta, ktere nemelo zadny problem a delalo to taky. Vypada to tak, ze v mraze zustane otevreny (nebo Ridici jednotka otevre pri startovani) nejaky vstrik, z vyfuku je citit nespalena nafta, auto porad toci a bud to chytne, nebo ne. Lip to asi nepopisu. Ted cekame zase na mraz (mozna az do pristi zimy :D ) a pojedeme do jineho servisu na vstrikovace, uz maji nejakou teorii, ale chteji to mit ve stavu kdy to blbne.

bm2005

Příspěvky: 6
Registrován: 9.2.2011, stř 21:25

Re: Tlak na liště

Příspěvek od bm2005 » 9.2.2011, stř 21:35

yan.ko píše:Tlak na liste bys mel mit po nastartovani cca 300bar. Pokud neprokluzuje remenice vysokotlakeho cerpadla, tak bych zkontroloval regulator tlaku.
JO JO TOU REMENICI TO URCITE BUDE.Ona se v pritom startu vzdy povoli a pak se utahne aby to normalne jelo.jo a mimochodem kdy se tam neco takoveho delo tak uz je po motoru jelikoz cerpadlo je hnany rozvodovym remenen.
:smt040 š

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od yan.ko » 9.2.2011, stř 22:12

bm2005 píše:
yan.ko píše:Tlak na liste bys mel mit po nastartovani cca 300bar. Pokud neprokluzuje remenice vysokotlakeho cerpadla, tak bych zkontroloval regulator tlaku.
JO JO TOU REMENICI TO URCITE BUDE.Ona se v pritom startu vzdy povoli a pak se utahne aby to normalne jelo.jo a mimochodem kdy se tam neco takoveho delo tak uz je po motoru jelikoz cerpadlo je hnany rozvodovym remenen.
:smt040 š
Uz jsem videl remenici vodni pumpy prokluzujici na osce, kdy to s lopatkama temer nehlo, tak proc ne palivove cerpadlo?
Alfa Romeo Perfection

bm2005

Příspěvky: 6
Registrován: 9.2.2011, stř 21:25

Re: Tlak na liště

Příspěvek od bm2005 » 14.2.2011, pon 21:18

jo to mas pravdu to stou vodni pumpou neni nic neobykleho.Ale remenice CR je uchycena jinak.

Pepanek

Příspěvky: 9
Registrován: 7.2.2010, ned 21:06

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Pepanek » 19.3.2011, sob 02:53

Tak repas CR cerpadla, to vyresil. :) Dobrodruzstvi stalo za to a diagnostiku v Boshi ve Vrsovicich doporucuji, cekal jsem ze takovou vec najdou hned, ne ze to najde nekdo dalsi potom co to tam oni maji dva mesice. :smt013
Naposledy upravil(a) Pepanek dne 19.3.2011, sob 11:38, celkem upraveno 1 x.

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Aleš 292 » 19.3.2011, sob 10:32

Kolik vyjde repas cr čerpadla?
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Jenx
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 11.4.2009, sob 08:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Jenx » 19.3.2011, sob 21:30

Co jsem zjišťoval já, tak cca 15tis.
AR 147 JTD

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 19.3.2011, sob 22:41

to je vela u nas to robia za 100e aj z odskusanim na stolicy
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Pepanek

Příspěvky: 9
Registrován: 7.2.2010, ned 21:06

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Pepanek » 19.3.2011, sob 23:30

Ono asi zalezi na tom co se tam dela, me to stalo 7k a jen se to pretesnovalo.

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tlak na liště

Příspěvek od jurki888 » 20.3.2011, ned 08:20

no ja som chcel komplwt pretesnit
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Tlak na liště

Příspěvek od Aleš 292 » 20.3.2011, ned 11:29

No já dávám v úterý lybru do bosche,páč mám nízký tlak paliva a zatím nevím čím to je. Prej mi na to přijdou,tak jsem zvědavej. Tlak mi nevyleze nad 400 atm. Prej tam má bejt až 1200 atm. No uvidíme :roll:
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů