Kontrolka Vstrikovani

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Kontrolka Vstrikovani

Příspěvek od Alfik » 24.12.2007, pon 20:26

Zdar Alfici.Rozsvecuje sa mi kontrolka vstrikovani nad 3000ot.Ked uberiem plyn tak zhasne.A ked znovu pridam,tak sa minad tymi otackami rozsvieti.Mal ste niekto taky problem??? :cry: :cry: :cry:

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.12.2007, pon 20:41

Jaka motorizace?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 24.12.2007, pon 20:44

156 2.4 JTD 100kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.12.2007, pon 20:51

Ma to nataceni lopatek turba? Muze to byt zatuhly a pak by to hlasilo prekroceni tlaku turba...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 24.12.2007, pon 20:57

Nema to variabilne natacanie lopatiek.Je to klasicke turbo.

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 24.12.2007, pon 21:00

Aspon myslim.Vyrobca udava ze 100kw by nemal mat naklapacie lopatky. :cry:

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 24.12.2007, pon 21:12

Opisem to trosku presnejsie.Dam 1 taham do 4000ot.,dam 2 do 4000ot.,3 do 3500,dam 4 pri 3000ot. zacne svietit kontrolka,taham do 3500ot.,preradim do 5 auto netaha,uberiem plyn,zhasne kontrolka,znovu pridam a auto sa chyti a ide.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.12.2007, pon 21:12

Ja ze podobny problem mel kluk na LK s Kappou JTD a cekal sem, ze ma stejnej motor jako prvni 156...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 24.12.2007, pon 22:02

Natáčecí lopatky to má, pokud tam neproběhl nějaký tuzing. Jsou regulovány mechanicky. Narozdíl od 103 kW a novějších, kde je reguluje jednotka. Viz jiná témata.
Tak, jak závadu popisuješ, to vypadá s největší pravděpodobností na vysoký přeplňovací tlak. Ten může být způsoben zatuhlými lopatkami, jak ses dozvěděl výše (v lepším případě), nebo totálkou turba (v nejhorším).
Anebo to taky může být něco jiného. Co hlásí diagnostika?

Admin: za otázku "Svítí mi kontrolka vstřiku, co s tím?" následovanou přiznáním, že tazatel nebyl na diagnostice, bych uděloval BAN :)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 25.12.2007, úte 00:18

kejml píše:
Admin: za otázku "Svítí mi kontrolka vstřiku, co s tím?" následovanou přiznáním, že tazatel nebyl na diagnostice, bych uděloval BAN :)
:D no je pravda ze bez diagnostiky tady muzem jen tahat si odpovedi z prstu
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.12.2007, úte 10:28

Na diagnostike som zatial nebol,musim skocit.A turbo pocujem v nizkych otackach pekne,takze asi budu len zatuhle lopatky.Ale ze by to zatuhlo zo dna na den???

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 25.12.2007, úte 12:15

je se zeptam opacne: ma smysl delat diagnostiku, pokud nesviti konrolka vstriku? me teda zatim nesvitila (tuk, tuk, tuk), takze nevim, ale ziju v predstave, ze je to obecny [check engine], je to tak?
166 busso

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 25.12.2007, úte 12:38

Některé poruchy ti ale nemusí ŘJ vůbec zaznamenat jako chyby... :( Takže jednou za čas udělat kontrolu a za jízdy zkontrolovat zda všechna čidla dělají to co mají, podle mě není vůbec na škodu ;)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 25.12.2007, úte 13:36

no me jde prave o to, jestli diagnostika neco fyzicky kontroluje, nebo jen vycte zavady z RJ, kterezto tam pravdepodobne nejsou, pokud nesviti kontrolka? :-k
166 busso

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 25.12.2007, úte 13:48

Diagnostika umí ukázat i hodnoty které čidla v daný moment dávají. Z toho se dá právě taky vyčíst dost...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 25.12.2007, úte 14:26

Richie píše:
kejml píše:
Admin: za otázku "Svítí mi kontrolka vstřiku, co s tím?" následovanou přiznáním, že tazatel nebyl na diagnostice, bych uděloval BAN :)
:D no je pravda ze bez diagnostiky tady muzem jen tahat si odpovedi z prstu
No já bych t s tím banem nevidět tak horký. Přijede teda na diagnostiku zaplatí od 250-1200 Kč a dozví se že má vadný poměr paliva a vzduchu. V servise jen kroutí hlavou a mění co je zrovna napadne a mají to na skladě. Ono jde o to, že potom tam, musí bejt někdo kdo určí chybu-diagnostika není všelék. Takže může to dělat výše zmíněná regulace turba, ucpávající se EGR ventil nebo solenoid na něm,vadná váha vzduchu..

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.12.2007, úte 14:58

Ked mi svieti ta kontrolka len nad 3000ot. diagnostika by to mala vyhodit ako opakovanu chybu niecoho.Nie?

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.12.2007, úte 16:14

Myslel som ze toto forum je o poradeni.Obraciam sa na tych ktory uz podobny problem mali a nepolemizuju o diagnostike ako kejml!!!

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 25.12.2007, úte 16:46

to uz jsi se vratil z te diagnostiky?
166 busso

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 25.12.2007, úte 16:53

Ono je potreba rozlisit diagnostiku a vycteni chyb z ECU. Opravdovou diagnostiku ale delaji malokde. V danym pripade si myslim, ze jde o zatuhlou regulaci lopatek turba, ale je to nastrel od klavesnice, takze diagnostika by urcite rekla vic... Porad je to levnejsi nez dat novy turbo a zjistit, ze tim to nebylo... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.12.2007, úte 17:27

Na diagnostiku idem po sviatkoch.Teraz asi nikto nerobi.A je jasne ze diagnostika povie viac,len nechcem aby mi na diagnostike zacali hovorit o koze,ked chyba moze byt voze.Viete aky su v servisoch :smt068 :smt068 :smt068 :smt033

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 25.12.2007, úte 17:53

Tam kde delaj opravdovou diagnostiku bych se nebal toho, ze nebudou umet vysledky interpretovat. :wink:
Z chybama ECU je to horsi, to Ti vycte kazdej moula...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.12.2007, úte 17:59

Co je to presne to ECU?

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 25.12.2007, úte 18:06

electronic control unit
166 busso

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.12.2007, úte 18:17

Teda Riadiaca Jednotka.... :smt023

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů