MikeC - 164 V6 TB (1995)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 14.10.2015, stř 19:58

výhoda demontáže palubky by byla v tom, že bych vyřešil její vrzání někde v oblasti nad airbagem spolujezdce.... auto jinak cajk, ale tohle místo vrže ukrutně.... takže to beru pozitivně.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 14.10.2015, stř 20:07

Palubky u 164 většinou vržou proto, že to někdo blbě složil. Třeba u našeho QV palubka držela snad jen na polovině šroubů, protože někdo opravoval právě ventilaci :roll:

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Simmy » 15.10.2015, čtv 21:37

Nevím jak 164, ale myslím, že i tohle bude naprosto stejné ... nicméně Croma/Thema má občas ten problém, že se jen vysmekne lanko z ovládání té směšovací klapky ... problém se tak dá vyřešit za dvě minuty jen otevřením kapoty a zvednutím deklu u torpéda
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.10.2015, pát 07:13

Je to jinak tady jsou pohony primo na klapkach. Croma/thema to ma lankama a moturky bokem
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Radim » 16.10.2015, pát 19:03

Kubo můžeme se zítra těšit na seznámení s bellou? :D
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 16.10.2015, pát 19:44

... jo, s tou stříbrnou.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Simmy » 18.10.2015, ned 20:58

Ladin 164V6 píše:Je to jinak tady jsou pohony primo na klapkach. Croma/thema to ma lankama a moturky bokem
ouki, tím pádem bezpředmětná rada :)
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2016, sob 21:56

tak auto je probrané ze zimního spánku.... žádná věda, prostě jsem to nastartoval, dofoukal kola a trošku pojezdil.... Jako vstup do sezóny dobrý, sranda začne, až to zkusím na tu stříbrnou co chrápe vedle.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od crashta » 2.3.2016, stř 02:30

:smt023
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 2.3.2016, stř 08:38

samozrejme jsem to prechvalil a zacal mi blbnout budik tlaku oleje.... driv ukazoval fur 4, at se delo co se delo.... pak asi pul roku reagoval a ukazoval asi spravne no a ted ukazuje furt 1..... :roll: co uz....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 2.3.2016, stř 11:57

To je naprostá klasika... stačí navrtat čidlo a mělo by to chodit zase :smt033 Varianta druhá je nahradit čidlo jiným. Získáš tím navíc větší přesnost, protože to origo je spíš takové, aby se neřeklo :wink:

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 2.3.2016, stř 13:29

máš link kde ho mám koupit ať to nemusím hledat?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 2.3.2016, stř 13:42

Na Alfabb dávaj tohle http://www.ebay.com/itm/Sunpro-Electric ... 2y&vxp=mtr a k tomu pak 22ohm rezistor. Nicméně bude to ukazovat na krajích lehce mimo. Ideál je to origo čidlo navrtat, je to hned a snad nafurt :wink:

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od hadXR » 2.3.2016, stř 15:21

Já sem to navrtání zkoušel na 155 V6 a s výsledkem sem spokojenej nebyl, ukazovalo to líp než před, ale stále divně.
Možná sem ho jen navrtal málo nebo moc nevím.
Nakonec sem koupil nový v Italcaru v Praze, nebylo to myslím origo, ale druhovýroba a fungovalo dobře, akorát mi myslím říkaly, že sem koupil poslední kus :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 15.4.2016, pát 21:38

tak jsem se včera jen tak šel projet a docela zábavná scénka: jedu 110 v klidu po okresce a dojedu na prázdné cestě cca 10 let staré Audi A4, kombi, černé.... tak ho plavně předjedu a říkám si "většinou takový auta mají deb*lové ale tenhle jede překvapivě normálně".... o kilák později mě týpek předjel rychlostí asi tak 140, těsně před vesnicí, že mu informační radar uvnitř obce ukazoval 125....
Tak jsem poklepal na přístrojovku a pochválil auto.... dokud provokuje dementy, je poznat, že nepatří do šrotu :D (týpek samozřejmě ve vesnici odbočil k baráku....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Majkll » 15.4.2016, pát 22:00

:D jo to znám...
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Jakub_mt » 15.4.2016, pát 22:16

To je tým logom. Týpek vidí logo AR, tak ti to musí nandať aj keby si mal Arnu :-D.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od jindřich 333 » 15.4.2016, pát 23:25

muzes se prosim trosku rozepsat o tom navrtani cidla ? Chapu dobre ze to cidlo vrtnes malym vrtakem na strane te snimaci plosky? omlouvam se za offtopic...
riprex píše:Na Alfabb dávaj tohle http://www.ebay.com/itm/Sunpro-Electric ... 2y&vxp=mtr a k tomu pak 22ohm rezistor. Nicméně bude to ukazovat na krajích lehce mimo. Ideál je to origo čidlo navrtat, je to hned a snad nafurt :wink:
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Hampice » 18.4.2016, pon 14:55

riprex píše:Ideál je to origo čidlo navrtat, je to hned a snad nafurt :wink:
Není to nafurt a není to ani nijak spolehlivý řešení (mě to fungovalo asi 5 minut, pak začlo ukazovat zase výmysly). Nový čidlo stojí okolo litru, sice dost, ale nejjednodušší
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 6.5.2016, pát 20:17

tak pokud by měl příští týden proběhnout ten sraz tak mám nachystáno.... :wink:
Přílohy
1.jpg
2.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 6.5.2016, pát 22:40

Paráda :smt023

Hampi: Nevěděl jsem, že už se dá sehnat, protože jednu dobu nebylo vůbec k mání. Pak je to samozřejmě výrazně lepší řešení :)

mato158
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 4.8.2015, úte 13:14
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od mato158 » 7.5.2016, sob 07:18

na ebay se sehnat daj, já osobně s navtáním úspěch neměl, asi už byly ty střeva K.O., takže když je nějaká alfa na kuchnutí, už vím, na co se zaměřit, víc než litr za taký bazmek je dost :roll:

http://www.ebay.de/itm/Oldruckgeber-Alf ... OSwuAVWy0h~

http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuUt

http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuU8

http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuU6
2 ks AR 164 2.0 TS /1991/

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 7.5.2016, sob 10:57

No já co jsem koukal, tak třeba v autorozvodech normálně na objednání novej maj. Ono v konečným důsledku se na tom podle mě fakticky nemá moc co rozbít, je to jen membránka a poťák, horší spíš je, že to jde blbě rozdělat. Beztak, jestli to někdy budu řešit, tak rovnou nějakým moderním tlakovým čidlem, které má aspoň nějakou rozumnou přesnost a ne tímhle krámem, co dává hodnoty plus mínus bar.

mato158
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 4.8.2015, úte 13:14
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od mato158 » 7.5.2016, sob 16:48

no tak teda i já přidám jednu z dneška :wink:
Přílohy
IMG_20160507_124737.jpg
2 ks AR 164 2.0 TS /1991/

Honza164
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Registrován: 29.9.2015, úte 19:30
Bydliště: Brno

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Honza164 » 8.5.2016, ned 23:01

oba: :smt023
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 6 hostů