MikeC - 164 V6 TB (1995)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 22.5.2016, ned 23:41

pár akcelerací turbíny.... :D

https://youtu.be/ZfUcVdFt2Z8
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2697
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25
Bydliště: Orlické hory

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Radim » 24.5.2016, úte 09:35

pěkný zvuk
Alfetta GTV Lusso / 159 SW 2.4 JTDm
ex: Giulia GT 1300 Junior, Maserati 4.24v, 156 2.4 SW, 3x lybra...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Hampice » 24.5.2016, úte 10:00

Bych čekal, že ten fén bude víc slyšet. Ale super. Mám pocit, že s QV bych ti moc neujížděl, jestli by to nebylo i naopak.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 24.5.2016, úte 12:06

ne, turbo není slyšet defacto vůbec....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.5.2016, úte 15:49

Asi bych potreboval videt budik jak leze, takhle to nejak neumim porovnat... Ale pohodova vyjizdka :smt023 :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 24.5.2016, úte 16:50

Já teda jel jen předfaceliftový turbo a to mě přišlo výrazně živější, než obyč atmosféra :-D A o turbu jsem kromě zátahu nevěděl :D Poface je trochu přiškrcenej, má tušim i jiný turbo... a navíc je tam celkem nárust váhy, takže bych čekal, že Superka V6 turbo bude rozhodně pomalejší než předface QV. Ono to QV má jen nějakejch 1300kg, Superka nabrala mrtě na náraznících, dveřích a hromadě dalších serepetiček, který předface nemá. Třeba bagy :-D A pak taky stálej převod a další věci... :wink:
Možná to jsou jen moje pocity dané střídáním dost aut, ale co jsem teď něco najel s 24V Superkou... tak přesednutí do QV vyvolává značně lepší dojem :-D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 30.5.2016, pon 15:32

tak auto má nové čidlo tlaku oleje.... u Auto Körner něco vyhrabali z šuplíku a vyměnili to defacto na počkání.... Před výměnou to ukazovalo pořád 1bar ať se dělo co se dělo.... teď to na volnoběh ukazuje 2 a při jízdě pořád 4.... což jsou asi taky nesmysly, ale aspoň vidím že tam nějaký tlak je.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.5.2016, pon 15:49

To bude mozna spravne, proste mas motor v kondici :smt023 Je rozdil pri studenym a teplym motoru?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 30.5.2016, pon 16:01

Praveze ne, i zahraty volnobeh dva bary.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.5.2016, pon 16:04

Tak to je OK, a za studena? To by melo byt 4 a vic
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 30.5.2016, pon 16:24

ještě prověřím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 4.11.2016, pát 10:33

tak dneska si ji Michal (MikeC) odvezl.... ani jsem nečekal že se to ve mě bude tak vnitřně bít, ale nakonec jsem rozumem přetlačil srdce a nechal se ukecat.... Bylo to skvělé auto, ale holt potřebuju prostor na nové projekty co plánuju na příští sezónu a zabírala by mi místo a velmi pravděpodobně bych s ní jezdil ještě míň než doteď....

Tak ji aspoň má někdo kdo ji bude leštit a brát na srazy....

co už, ale bylo to těžké... zbavovat se auta, kterému nic není a které se mi líbí.... :smt089
No, musím se furt utěšovat že na jaře na jejím místě bude stát něco ještě lepšího (i když úplně přesně není jisté co to bude).

tak ať ti Michale auto dobře slouží.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2732
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od vonkreuz » 4.11.2016, pát 10:53

Je fajné, že šla do ruk někomu, kdo se bude starat. :drivers:
Teď už jen přepsat vlákno...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 4.11.2016, pát 11:40

Tak parada, Mike ma 164 ve stavu a Kubas misto na dalsiho zadohraba :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2430
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od George.KHE » 4.11.2016, pát 12:44

:shock: Tak to jsi mě překvapil. Za kolik šla pokud to není tajný. Měl jsi jí fakt pěknou, taková by se mi taky líbila. :smt023
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Hampice » 4.11.2016, pát 14:13

No tak vida! I když tím větrákem* bych si na daily taky nebyl úplně jistej, rozhodně lepší jak Q4 :-D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1216
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Ostravsko - Kraj razovitý

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od MikeC » 4.11.2016, pát 14:50

Tak se taky podělím o své pocity :D
Už jsem byl docela zoufalý, protože prvotní diskuze před měsícem nevypadala moc nadějně a chtěl si auto nechat - nedivil jsem se mu. Každopádně jak jsem teď viděl, že tu začal řešit motor do Norda tak jsem mu ještě napsal, a když mi pak volal a domluvili jsme se tak jsem asi 10 minut tančil po pokoji radostí :weedman:

Hned po cestě jsem se stavil u Vsetína pro 15" liťáky na zimu - přeci jen nebudu drbat ty pěkné 16" :) a pak hurá přezout na zimní Continentallky. Tam se to trošku zkomplikovalo, protože šrouby co byly na 16" nedržely 15" - byly moc dlouhé a měly moc malou hlavu :shock: Takže přibyla na účet sada nerezových šroubů, ale co, aspoň zůstanou ty na léto hezké a nezoxidované :)
S autem mám tedy zatím najeto necelých 200km (a spáleno skoro 1/4 nádrže - holt jel sem zpět přes Bílou a tam se na těch krásných cestách prostě nejde loudat :drivers: ) a je to prostě jiný svět - jsem úplně spokojený :)

V nejbližším plánu je hned příští víkend výměna oleje + všech filtrů a ještě řeším kde v kraji (Ostrava, Karviná, Frýdek a okolí....) by se dalo nechat nějak slušně ošetřit podvozek a dutiny - když jsem viděl ten spodek v jámě na evidenční STK tak to byla opravdu paráda, jak nové auto :)
Dlouhodobý plán: dořešit zadní popelník, povrzávání v interiéru z palubky (což bude určitě "legrace" :D), kosmetiku sedaček a možná se až bude hezky vrhnu na kosmetiku motoru - naleštit kolínka, nechat přelakovat box na vzduchový filtr a nechat chemicky vyčistit ventildekly - ale to už bude takové hraní jak čas dovolí :)
Jediné, z čeho mám rozporuplné pocity je to kazetové rádio :D Sice je hodně stylové a padne tam hezky, celkem slušně hraje (dokonce má regulaci balance/feder/bass/treble :D) (část mně si ho chce nechat), ale to přetáčení kazet je nehorázně pomalé a ještě to musí člověk držet... no uvidíme, jak dlouho to s ním vydržím. Když tak poputuje do krabičky do skříně - ale sehnat rádio se zeleným podsvícením taky není úplně jednoduché...

Přikládám foto na zimních kolech (ještě bez středových krytek - teď už tam jsou :)). A jsem opravdu rád, že se mám s čím zúčastnit srazu na Pustevnách :)
@Hampice: Tak turbína to snad vydrží - olej se bude měnit hezky co 7.5tkm (tedy s mým nájezdem co půl roku) a turbo hezky dochlazovat - už jsem zvyklý z dýzla :D
Přílohy
P_20161104_135610.jpg
Naposledy upravil(a) MikeC dne 4.11.2016, pát 18:27, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina
Ex: Fiat Stilo 1.4 MW 2007
+ Seat Leon ST FR 1.4TSI (92kW) 2017 jako daily

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 4.11.2016, pát 15:20

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 4.11.2016, pát 19:59

Rádio vyměň... to že žiju v baráku z roku 1952 taky neznamená, že bych musel nutně mít elektronkovou hudební skříň... byť teda mám :smt033 Ve 164 máme tohle: http://autoradia.heureka.cz/pioneer-mvh-x560bt/#section a za mě naprostá spokojenost.
Jinak gratulace k pěknému autu :smt023 Dutiny určitě vystříkat - ideálně směs rezistinu a konkoru 101. Dobře se to dělá skrz kufr - podélné nosníky v sobě mají díru vzadu u kufrového čela. Pak je taky vhodný vyndat zadní sedačky a napumpovat to pod ně na ty úchyty podélných ramen. Něco sice zezadu proteče... ale lepší tak. Vpředu stačí nosníky u hrnců tlumičů, jsou tam otvory a dá se tam dostat. Na prahy musej dolů ty plasty. Co se nástřiku podvozku týče - zvysoka se na to vyser. Další vrstva ničemu nepomůže. Co pomůže je sundat všechna plastová nadkolí a důkladně očistit, případně ošetřit orezlá místa, budou-li. Plošně to stříkat je to nejhorší, co se dá udělat...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 4.11.2016, pát 22:15

jako já pro to kazetové rádio mám opravdu slabost, ale pokud bych v tom autě měl sedět častěji než pár hodin za měsíc, tak bych ho asi taky vyměnil.... zvuk až takový problém není ale ten komfort tomu prostě chybí.... Hromada kazet na sedadle spolujezdce je sice retro jak má být, ale časem to přestane bavit :wink:

To co postoval Láďa je podle mě úplně cajk, zapneš, zavřeš dekl a pohoda....
Origo rádio samozřejmě pečlivě schovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.11.2016, sob 10:19

Jo hraje to fajn s tema tovarnima repro, ale postupne zacaly chrastit, asi to ma lehce vyssi vykon nez dobove radio... Takze kdyz se nekde siknou komponentni 16cm repro vymenim je...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 5.11.2016, sob 11:03

Když ono ty repráky jsou už dost steřelý po těch letech a rozpadnou se, jak se to začne víc používat. Taky se mě to stalo...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Hampice » 5.11.2016, sob 19:56

Ty kanáldekly* na Superce vypadají fakt otřesně... Ale co, na zimu...
Dochlazování fénu není nějaký problém, ale třeba ventilové vůle atd... No ať slouží!!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13683
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od Kubas » 5.11.2016, sob 21:26

taky jsem čekal že první fotku si udělá lepší.... :roll: :-D
Jinak ventilové vůle jsou na tom autě udělané před 4000km, tak snad nebude problém.... dělají se myslím co 20....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)

Příspěvek od riprex » 5.11.2016, sob 21:40

To sice ano, ale vzhledem k tomu, že vačky nejsou úplně přebytkové zboží a navařování taky není úplně zadarmo je interval "s olejem" bezpečnější :D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů