chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od kudrt » 26.10.2011, stř 13:36

NEUSTALE JE ZDE JEDNA ZASADNI OTAZKA.... KDE?

jelikoz si auto klidne necham premapovat zajimalo by mne kde.
Ono totiz hledat reference o remapu je celkem dost obtizne.

Pokuste se odpovedet:

1) typ auta a motorizace
2) kde jste nechali chipovat?
3) je moznost vykon/kroutak odbrzdit? jestlize ano udejte výkon pred a po.
4) je prubeh linearni?
5) je citit silny kopanec?
6) coudi to? známka od 1 do 5 (1 je kourivost jako bez remapu, 5-ocouzenej nárazník)
7) problemy se spojkou?
8) jine problemy.... napis
9) spokojenost od 1-5 (5 projev jako pred remapem)
9) cena?


Díky.
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Peet147

Příspěvky: 11
Registrován: 4.10.2011, úte 16:10

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Peet147 » 18.1.2012, stř 23:25

Mám soft od Diesel Power
http://race.dieselpower.cz/

Zabývají se přednostně VW koncernem NICMÉNĚ každé auto je laděno přímo na brzdě, mají "vlastní vývojové centrum" opravují vstřiky, čerpadla apod. Svému řemeslu stoprocentně rozumí.. Auto jede jak z praku, křivka je krásně kulatá (ne nějaká proděravěná mapa, jako bývá zvykem v ČR), nekouří o nic víc než v serii. Pokud auto není ve stavu vhodném pro přemapování vrátí Vám ho s kompletní diagnostikou problému. Cena tomu odpovídá - za kvalitu se platí..
AR 147 1,9JTD 103kW+soft GTA look
(123kW/364Nm na brzdě - Diesel Power + H&R podvozek + Pioneer audiosys.)

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od enzo156 » 19.1.2012, čtv 21:19

Mám dojem že mapa na Alfu má vyšší krouťák než na Fiat asi o 20 Nm.
Přesně tak, Fiatí verze má 250Nm v AR má 275Nm. Ale železo bude asi stejný.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od sarkan » 24.1.2012, úte 11:15

Fiat má slabší spojku, proto ten rozdíl. Motor je stejnej. Tedy pokus se bavíme o 1.9.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

avess

Příspěvky: 7
Registrován: 18.12.2011, ned 15:55

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od avess » 30.1.2012, pon 18:33

Nazdar vsichni,

pripojim se se zkusenostmi a s dotazem. Mam chip na 147 jtd, myslim ze celkem rozumny od firmy s dobrymi referencemi. Rozdil je znat, jezdi se mnohem lepe a lehceji, auto nekouri - jedinou vyjimkou je kdyz po dalnici do kopce nad 150 seslapnu pedal na podlahu a tahnu to ke dvoustovce tak v zrcatku lze pozorovat ze to trosku kouri. Tak se chci zeptat lidi bez chipu zda jim jtd v plnem zaprahu nad 3000 otacek take malinkou kouri ci je to uplne ciste.

Jina vec ktere jsem si vsimnul je, ze mi prijde jakoby se zvysila realna spotreba. Nejsem si jisty, jak palubni pocitac spotrebu pocita, je tam prutokomer nebo z ridici jednotky dostava info o otackach a dalsich parametrech a z tohoto pocita? V prvnim pripade by chip nemel mit vliv na rozdil realna - pocitacem ukazovana spotreba. Ale pokud to vypocitava podle poctu vznehu, vzduchu, tlaku atd tak verim ze chipnuti musi toto ovlivnit.

Po chipu mi palubak ukazuje stejne jako pred, ale realna spotreba je cca o 0,8 litru vyssi. Nemam presne zmereno jak odpovidala hodnota z palubniho pocitace realne spotrebe bez chipu.

Vase poznatky?

whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od whitedevil » 30.1.2012, pon 21:04

Auto nekouří takřka vůbec, jen když to odšlápnu při rozjezdu na plnej knedlík tak si to zakouří, jinak palubák kecá, ale říká spíš víc...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

avess

Příspěvky: 7
Registrován: 18.12.2011, ned 15:55

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od avess » 1.2.2012, stř 18:00

avess píše:Nazdar vsichni,

pripojim se se zkusenostmi a s dotazem. Mam chip na 147 jtd, myslim ze celkem rozumny od firmy s dobrymi referencemi. Rozdil je znat, jezdi se mnohem lepe a lehceji, auto nekouri - jedinou vyjimkou je kdyz po dalnici do kopce nad 150 seslapnu pedal na podlahu a tahnu to ke dvoustovce tak v zrcatku lze pozorovat ze to trosku kouri. Tak se chci zeptat lidi bez chipu zda jim jtd v plnem zaprahu nad 3000 otacek take malinkou kouri ci je to uplne ciste.

Jina vec ktere jsem si vsimnul je, ze mi prijde jakoby se zvysila realna spotreba. Nejsem si jisty, jak palubni pocitac spotrebu pocita, je tam prutokomer nebo z ridici jednotky dostava info o otackach a dalsich parametrech a z tohoto pocita? V prvnim pripade by chip nemel mit vliv na rozdil realna - pocitacem ukazovana spotreba. Ale pokud to vypocitava podle poctu vznehu, vzduchu, tlaku atd tak verim ze chipnuti musi toto ovlivnit.

Po chipu mi palubak ukazuje stejne jako pred, ale realna spotreba je cca o 0,8 litru vyssi. Nemam presne zmereno jak odpovidala hodnota z palubniho pocitace realne spotrebe bez chipu.

Vase poznatky?

Tak jeste jinak, kdo tu s JTD 8V zkoumal jak presne ukazuje palubak spotrebu ve srovnani se skutecne spotrebovanou naftou?

1) Palubak ukazuje mene nez je skutecna spotreba
2) Palubak ukazuje vice nez je skutecna spotreba
3) Palubak ukazuje celkem presne (+-0.2l/100km)
4) Palubak ukazuje bludy (jednou mene, podruhe vice)

Pripojte pls i info zda mate chip ci jine upravy :)

Ja s chipem patrim do skupiny 1, palubak ukazuje cca o 0,8 l/100km mene nez auto skutecne sezere. Ted budu nahravat original software a zjistovat jak je to bez chipu.

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od RV147 » 3.2.2012, pát 09:15

whitedevil: Tak jsi to nakonec spáchal sám, nebo to někdo dělal ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

avess

Příspěvky: 7
Registrován: 18.12.2011, ned 15:55

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od avess » 6.3.2012, úte 13:09

Tak jsem cerstvym majitelem chipu od Sarkana take...spokojenost, takto si nejak predstavuju pristup k chipovani auta :)

Alfa 147 JTD 8V

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Envel » 6.3.2012, úte 14:58

Tak já jsem rovněž novým spokojeným majitelem chipu od Sarkana, vlastně několika chipů, které podle nálady a potřeby do alfice kabelem nahodím: chipy na výkon+35k na běžný provoz, sníženou spotřebu, lepší emise, nebo extrém racing(ten asi nevyužuju). Jednotlivé chipy jsem zatím neměl moc čas vyzkoušet, ale ten hlavní na výkon v běžném provozu je super. Auto táhne neskutečně lineárně k posunutému omezovači, až z toho mrazí a přitom vůbec nekouří. Takhle nějak jsem si vždy představoval výkonné rodinné vozidlo. Né že by 2,4 147kW v základu táhla špatně, ale teď je to úplně jiná paráda.
Přístup Sarkana je opravdu naprosto perfektní, můžu doporučit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od peter202 » 7.3.2012, stř 00:01

Envel píše:Tak já jsem rovněž novým spokojeným majitelem chipu od Sarkana, vlastně několika chipů, které podle nálady a potřeby do alfice kabelem nahodím: chipy na výkon+35k na běžný provoz, sníženou spotřebu, lepší emise, nebo extrém racing(ten asi nevyužuju). Jednotlivé chipy jsem zatím neměl moc čas vyzkoušet, ale ten hlavní na výkon v běžném provozu je super. Auto táhne neskutečně lineárně k posunutému omezovači, až z toho mrazí a přitom vůbec nekouří. Takhle nějak jsem si vždy představoval výkonné rodinné vozidlo. Né že by 2,4 147kW v základu táhla špatně, ale teď je to úplně jiná paráda.
Přístup Sarkana je opravdu naprosto perfektní, můžu doporučit.
co ta ta sranda stala a kolko to trvalo? :)
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Envel » 7.3.2012, stř 07:52

230 EUR cakum prásk(ale dostal jsem slevu 50 za to, že už mám DPF_OFF)
trvalo mi to cca 2 týdny, protože jsem Sarkana ani neviděl a všechno jsme řešili přes email. Poslal jsem mu origo soft vytažený z ŘJ kablíkem a nalogované hodnoty vytažené za jízdy jiným káblem přes FES. Dva týdny to trvalo mě než jsem se dostal k nalogování auta, Sarkan byl se všema úpravama hotový během dvou dnů.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od peter202 » 7.3.2012, stř 12:10

Envel píše:230 EUR cakum prásk(ale dostal jsem slevu 50 za to, že už mám DPF_OFF)
trvalo mi to cca 2 týdny, protože jsem Sarkana ani neviděl a všechno jsme řešili přes email. Poslal jsem mu origo soft vytažený z ŘJ kablíkem a nalogované hodnoty vytažené za jízdy jiným káblem přes FES. Dva týdny to trvalo mě než jsem se dostal k nalogování auta, Sarkan byl se všema úpravama hotový během dvou dnů.
odkial je vlastne sarkan ze by som ho v blizkej dobe navstivil
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Envel » 7.3.2012, stř 13:54

V profilu má svou stránku i telefon:
http://alfisti.cz/forum/memberlist.php? ... ofile&u=56
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od MichalP » 30.3.2012, pát 10:33

Tak mám taky poladěno :smt026
Alfa romeo 159 1,9 16v Jtd
serie 110kw 320NM
po úpravě:183PS 425NM =D>
Přílohy
alfa 159 Ti 1,9 JTD graf  din 70020,,.jpg
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 711
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Maxa » 30.3.2012, pát 14:32

MichalP píše:Tak mám taky poladěno :smt026
Alfa romeo 159 1,9 16v Jtd
serie 110kw 320NM
po úpravě:183PS 425NM =D>
Kolik jsi za to dal?
A jak to jede :-D Je to lepší od spodu? A co setrvák,kolik máš na něm najeto?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od MichalP » 30.3.2012, pát 14:38

Maxa píše:
MichalP píše:Tak mám taky poladěno :smt026
Alfa romeo 159 1,9 16v Jtd
serie 110kw 320NM
po úpravě:183PS 425NM =D>
Kolik jsi za to dal?
A jak to jede :-D Je to lepší od spodu? A co setrvák,kolik máš na něm najeto?
Jede to od spodu hodně dobře,dokonce jsme na spodku ubraly krouťák aby to setrvák zvládal bez větších problémů,setrvák má najeto 117000km.Auto je krásně živé a táhne až do omezovače.Cenu nevim,dělá mi to známej a ještě jsem to neplatil,ale nebude to nic hrozného :-D ,důležité je že výkon je změřený a doladěný na brzdě,tak vim co a jak tam je :supz:
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od peter202 » 30.3.2012, pát 14:39

MichalP píše:Tak mám taky poladěno :smt026
Alfa romeo 159 1,9 16v Jtd
serie 110kw 320NM
po úpravě:183PS 425NM =D>
pri takom krutiacom momente musi aj spojka presmykovat :D a ked nie tak zachvilu sa ti zotrvacnik rosipe prepana ved tolko NM nema ani moja 2,4JTD
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od MichalP » 30.3.2012, pát 14:41

peter202 píše:
MichalP píše:Tak mám taky poladěno :smt026
Alfa romeo 159 1,9 16v Jtd
serie 110kw 320NM
po úpravě:183PS 425NM =D>
pri takom krutiacom momente musi aj spojka presmykovat :D a ked nie tak zachvilu sa ti zotrvacnik rosipe prepana ved tolko NM nema ani moja 2,4JTD
taky to jede.. :smt068
Standart dělá každý kolem 400Nm a pokud se s tím zachází,myslím nehrabe a podobný kraviny tak to udrží.
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od peter202 » 30.3.2012, pát 15:46

taky to jede.. :smt068
Standart dělá každý kolem 400Nm a pokud se s tím zachází,myslím nehrabe a podobný kraviny tak to udrží.[/quote]


no ved uvidis ale davam tomu max 2 roky a je po zotrvacniku tolko NM je velky narast a ten zotrvacnik strasne trpi novy zotrvacnik stoji minimalne 500-600€ ak nie aj viac na moju 2,4ku stoji 1200€ :D
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od MichalP » 30.3.2012, pát 15:59

peter202 píše:taky to jede.. :smt068
Standart dělá každý kolem 400Nm a pokud se s tím zachází,myslím nehrabe a podobný kraviny tak to udrží.

no ved uvidis ale davam tomu max 2 roky a je po zotrvacniku tolko NM je velky narast a ten zotrvacnik strasne trpi novy zotrvacnik stoji minimalne 500-600€ ak nie aj viac na moju 2,4ku stoji 1200€ :D[/quote]

Na mém druhém autě mam udělanou úpravu ze 100ps na 145ps a krouták z 260nm na 345nm a jezdim na tom skoro 4 roky,na tachometru 265000km a vše origo bez sebemenšího problému,takže pokud je to udělané pořádně a člověk se k autu chová jak má,nedává mu za studena a nevyužívá výkon pořád tak to vydrží,jde o to tam výkon mít když potřebuje člověk předjet atd,jinak jezdim jako každej jinej :drivers:
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od jurki888 » 7.4.2012, sob 22:53

Tak tiez sa pridavam mam cip od sarkana ide to jak hovado Peoto hovori ze cca 235ps a500nm pojdem na brzdu tak potom dam vediet spotreba sla o dost dole co sme sa z petom cudovali peto hovorul ze ta seria ma nezmiselne davky predvstrek myslim tak asi za to to menej zere po uprave ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od MichalP » 7.4.2012, sob 23:25

dej pak graf z brzdy jsem na to zvědav :shock:
A kouří nějak víc nebo v normě??
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od jurki888 » 8.4.2012, ned 09:01

Iba nad 4000 ot zacne ale to uz regulacia skrti turbo:-)ide to fakt dobre som max spokojny
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od jurki888 » 8.4.2012, ned 09:05

alebo skvor uz nestiha turbo :D dal mi ho na hranicu tak ze z maximalkov opatrne he
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů