sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 23.6.2009, úte 22:20

TSko.JPG

mno tohle by měli bejt rozvody z TS ka, ale ta vodící lišta tam nejni

podle tohohle obrázku se ti tam mohl povolit jen napínák


nebo jinak, ta vodící lišta se rozdrobila , spadla dolů, kde vlítla mezi ozubený kolo a řetě a uvolnil se napínák řetězu :) to je už lepší
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 23.6.2009, úte 22:24

mno, ja som podobny obrazok nevedel najst a autodata nemam nainstalovane. Mal by to byt ten bazmek cislo 23. Co to ma podla popisu byt? V skutocnosti to nieje ale v pozicii ako je na obrazku, ale o dot nizsie.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 23.6.2009, úte 22:39

to by měla bejt ta vodící napínák nebo tak něco, bohužel sem rozvody na TSku na vlastní oči neviděl, sundej prasa a uvidíš co tam dole najdeš

z jinýho motoru to nemáš????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 23.6.2009, úte 22:55

Milano75 píše:to by měla bejt ta vodící napínák nebo tak něco, bohužel sem rozvody na TSku na vlastní oči neviděl, sundej prasa a uvidíš co tam dole najdeš

z jinýho motoru to nemáš????
Ten motor je stejne v píči, takze ostane na diely :P Slabe tlaky oleja, starty nic moc, tlaky asi taktiez... Zvuk taky chory... Mrdat. :butthead:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 24.6.2009, stř 22:55

sem motor vytunil minerálním olejem a na volnoběh zahřátý to maže 2 bary :smt026
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 26.6.2009, pát 23:08

tak jsem dnes rozebral turbo z A6 abych ho otočil jak potřebuju a až na co že musím předělat trubku pro přívod oleje a odvod oleje, padne na svody a vejfuk jak dělaný

Obraz003.jpg
Obraz004.jpg
Obraz005.jpg
Obraz006.jpg
Obraz007.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Kůrkyn » 27.6.2009, sob 00:10

a nedá si pokoj a nedá si pokoj :-D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 27.6.2009, sob 07:55

:drivers: *varim varim :drivers:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.7.2009, sob 20:13

mno, tak sem dnes na alfa srazu na nečisto zkoušel sprinty :D

mno 75 3,0V6 QV (klouzající spojka)
155 2,0TS
a mohe maličkost 2,4TD (malej talk turba(aby se nerozpadlo- 1,1bar a taky klouzající spojka)

mno musím říci, že ze 155 jsme na stejno

po startu jsem ujel všem a pak mě akorát předjela 75 :roll:

:D

časem dodám video
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 20.7.2009, pon 21:47

vejfuck.JPG
mno na poprvé to nejni špatné ne???

příště snad už z nerezu :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 20.7.2009, pon 22:33

Ja mam tiez "sportovy" custom vyfuk :D Tzn, od predu az do zadu trubka a vzadu vykuchany tlmic, takze vlastne cely vyfuk jedna trubka :D Seriove zvody, miesto katu pletenec, potom dlha lesenarska trubka a ohyb nejde ponad pravu poloos ale ponad lavu, "lavor" na rezervu vyrezany a zavareny plechom rovny kufor, kvoli tlmicu. Zvukovo to pripomina imprezu :) Este mi to trosku vibruje v interieri, lebo som nekupil origo gumy na vyfuk, mam to na drotoch. Potom to odfotim :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 21.7.2009, úte 12:00

ale panko ma tiez znackovy vyfuk od Joachim Rúren
:D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.7.2009, úte 12:41

joo..výfuk..komplet dělaný u Jerreho alias Supersprint :D
Přílohy
exhaust.jpg
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 21.7.2009, úte 15:08

pěkný.. :smt041 cena, pri seriovej vyrobe? :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.7.2009, úte 21:04

cena byla smluvní :-D ..material jsem si sehnal (trubky, kolena, nerez leštěný plech atd).
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 21.7.2009, úte 21:58

andy_xx píše:cena byla smluvní :-D ..material jsem si sehnal (trubky, kolena, nerez leštěný plech atd).

to mi tedy řekni kde se ti to podařilo sehnat???? :smt102

sem to chtěl původně naohybat, ale nikdo nejni schopnej ohnout 70mm průměr
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 22.7.2009, stř 08:31

70?..huh...mě stačilo 60:)...tak ale ty máš turbínu, tak asi proto :)
Co jsem slyšel, tak před ohnutím by se měla trubka naplnit vodou a nechat vodu zamrazit..potom ohnout a vodu vypustit...nevím jestli je to nutnost.

material jsem sehnal přes jednu stavební firmu, která nerez pořizuje zde http://hasl-nerez.com/nabidka.asp
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 22.7.2009, stř 11:50

trosku mimo misu, ale ako velky tlak turba vydrzi TS?? mate niekto skusenosti??
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 22.7.2009, stř 14:16

do 0.5baru by to mohlo zniest bez nutnosti preprogramovania ECU, toto teraz z hladiska aby ECU stihala este miesat zmes. Co sa tyka motoru samotneho, tak isto do 0.5baru by mohol zniest, ide o to kolko ma najazdene a jak bolo starane. Pokial ma vela, mozno by sa hodili nove piesty(pripadne hned kovane). Nad 0.5baru by bolo treba zmenit mapu v ECU + dat ine piesty s inym komp[resnym pomerom, posilit kluku etc etc...

P.S. Dufam ze sa toho moja coskoro docka :partyman:
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 22.7.2009, stř 16:54

Turbit atmosféru je celkem trnitá cesta s nejistým výsledkem. Přeju vám kluci hodně štěstí. Každopádně poznáte sami že přes seriovou řj to moc nepůjde. Série nepochopí přetlak v sání místo podtlaku, byť má TSko MAF, pohřbíte motor na směsi. Tak jako tak budete potřebovat A/F budík a širokopásmou lambdu a tam na sériovou řj uvidíte asi dooost zajímavý věci, ale optimální to nebude v žádným případě. Není problém oturbit škodovku věcma ze šrotu, pojede v agonii jak blbá, ale do pár hodin umře. U Alfy to bude to samý- svody umotáš, olej do turba dostaneš, IC zapojíš... nastartuješ, třeba budeš mít štěstí a rozběhne se to. spíš se to ale rozběhne na *****. To za předpokladu že do toho pouštíš fakt málo. A v důsledku zkončíš tím že budeš lovit podpálený ventily a jiný chuťovky...

Není levná sranda zvedat tlak i na turbo autě - Kámošovo S13 nissan - 1,8t v sérii 170 koní. Po úpravách má cca 350 kobyl při 1,4 baru, vydržel až 400, pak šlo kovový těsnění do pr. Podtrženo sečteno na tomhle autě je to tak 80t komplet generálka motoru + cca 100t úpravy. A to je auto už v základu turbo, přestavujou ho stovky lidí, ví se o tom všechno

Nechci vás od toho odrazovat, ale nebudete to mít lehký

Osobně bych rád kráčel cestou ostrý vačky,plně programovatelný řj - nejspíš megasqiurt a 4klapky na sání. S tím že zachovat i varibilní časování vačky, který řj zvládá. Pak je řízení motoru čistě na TPS, MAP/MAF a poloze kliky. Ostatní čidla maximálně pro korekce. Přijde mi to elegantnější, levnější a funkčnější s jistějším výsledkem. Asi už nejsem dobrodruh jako dřív :???:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od diLucca » 22.7.2009, stř 17:53

hmm, no to bude asi fakt jednuduchsie tam narvat iny motor... asi alfu mixnem nemcom :D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 22.7.2009, stř 19:29

mne je je jasne ze bez upravy ECU a motora samotneho po nahodeni turba by ten motor sile pod kytky za chvilu. Ale dat sa to da, staci popozerat alfabb, kde je jak turbo TS, tak aj TS kompresor(kde je variabilne casovanie odstavene). Material nato objednat zo zahrnaicia by nebol problem, tak isto aj zhnat ludi na potrebne upravy, problem je len jeden (LOOOVE :smt021 ). Zase som neni samovrah, a urcite to tam nebudem davat, s istotou, ze tomu motoru neublizim, to radsej do nej narvem V6T jak sa chysta misokgb, a to este trocha nasponovat. :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2009, stř 23:01

mno hondzík ví o čem je řeč :D

taky bych atmosférák nepokoušl, né že by to nešlo, ale je to pak jinej motor a hlavně to stojí peněz jak želez navíc proč, když za pár šupů mužeme mět 3,0V6

taky z vynančního hlediska sem zvedal výkon motoru na své alfe jen o 50% vejš nejdu, pak už to strácí an životnosti a stojí to hromadu peněz :smt102
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2009, stř 23:04

mno když sme u toho turba mám takévé dileme:

origo vývod oleje z turba na TDčku je pletená hadice tlustá jako kr..va, která má na konci závyty, potřeboval bych jí kratší, ale nechce se mi vyhazovat cca 600 za novou, myslíte , že by šlo tam napojit jen obyč gumovou hadici??? respektive Peugeot 405 1,9 TD to tak má :smt102
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2009, stř 23:11

diLucca píše:hmm, no to bude asi fakt jednuduchsie tam narvat iny motor... asi alfu mixnem nemcom :D

proč němcom?? dej tam motor z lancie delty :) nebo ze 155 turba :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host