Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 22.2.2010, pon 19:46

To snad není možný, neděláš něco blbě ? Mně se podařilo jedno futro zničit, že ten prostředek projel ven, je ze silonu, potom se ta ocelová klec zbortila a šla vytáhnout. Ale takhle brutální síla :smt102
Předpokládám, že začínáš ze strany tý velký zátky :D a na druhý straně jsi vyndal tu matku :smt044
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 22.2.2010, pon 20:24

mno na starně zatky samozřejmě sem začal, ale tu matku jsem tam nechal :???:

sem myslel, že mi ta tyčka vyjede s obouma silentama :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 22.2.2010, pon 20:36

Tu matku vyndej a půjde to. Teoreticky by Ti to mělo vyjet, ale snažíš se zabít několik masařek jednou ranou. Navíc v návodu to takhle není [-X
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 22.2.2010, pon 20:37

:smt040 mno, dojedu pro mladou do práce a rovnou to zajedu vyzkoušet do dílny
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 22.2.2010, pon 21:51

jop tak sem vylomil zbytek vnitřního závitu v závitnici a to ta matka byla vyndaná

mno nic mrknu po něčem tvrdším......
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 23.2.2010, úte 16:50

tohle už snad nezlomím :-D
Obraz037.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Údržba 75

Příspěvek od Majkll » 3.3.2010, stř 21:49

Když pustím v alfě topení totálně se cela zevnitř opotí čím to je ? napadlo mě že by snad ucpane odvětrávací díry v zadních sloupcích , dále se mě zda že je malinko kecla na stranu řidiče čím to je fakt že v ní většinou jezdí jenom řidič ale tolik nevážím :-D aby z toho byla keclá ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 3.3.2010, stř 22:19

A/ špatně nastavený topení- nebereš vzduch zvenčí, ale zevnitř

B/ vem vodováhu, najsi rovnou plochu a na ní postav auto, pak změř vzdálenost kastle od vozovky, popřídě, plošinový hever na laserové geometrii

ale je možné, že je torzka na straně řidiče unavenější, někdy bych si chtěl zvážit alfu, tak abych věděl kolik je zátěž na jednotlivé kolo a pak přesouvat váhu- vyvažovat :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 4.3.2010, čtv 08:00

Torzka na straně řidiče unavenější bejvá. Já když nastavoval výšku tak jsem u řidiče o zub přesazoval. Prej to je normální.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Aleš » 4.3.2010, čtv 08:54

Majkll: To orosení může způsobovat tekoucí radiátor topení.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 4.3.2010, čtv 09:04

mne sa v zime tiez dost rosi, nakoniec som zistil ze je to kvoli tomu ze mam v prdeli celne sklo (odlepene od kastle), takze je tam skor len polozene jak nalepene a preto ked som si v zime v aute zatopil, talk skrz celne sklo jak nedosada isla dnu zima, a trvalo dost dlho kym som nasiel dobru poziciu nastaveia kurenia a otvorenia okien.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Údržba 75

Příspěvek od Sejny » 4.3.2010, čtv 18:43

Zátěž na jednotlivá kola? tak to mohu posloužit protokolem s měřícího stavu nussbaum na měření tlumičů a brzd.

zde: http://martin.sejnoha.sweb.cz/DSC03870.JPG

Nevím jak to měří přesně teda ale snad jo. náprava1 = předek, náprava2 = zadek
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 4.3.2010, čtv 19:37

mno to je ono,, ještě by to chtělo zvážit moje TD a ještě když v něm sedím

koukám, že by to chtělo přesunout baterku do kufru a napravo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2010, sob 14:31

mno a jeto venku, opravu se musí vylisovat jeden silent a až pak druhej

jinak nezdá lo se mi , že by staré silenty byly nějak ko, ale pravděpodobně byly "pronešené"
tentokrát mám stahovák z pevnostní oceli, o průměru 22mm s jemným závitem a na 24ku klíček :smt023
stahovák.JPG
stahovák2.JPG
stahovák 3.JPG
stahovákv4.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2010, sob 20:33

RV147 píše:To nevím, jenom si myslím, že ty 205/50 R15 jsou tak rozumný maximum a ani ty origo 195/60 R16 nejsou k zahození. Měl jsem tam kdeco 205/55 R16, 185/65 R15, 215/45 R17 a nejlíp se auto chová na těch 195/60 R14. Lehoučký kola, rychle to akceleruje a to auto není tak tvrdý aby se to hrnulo proto, že má guma vysokej profil. Já ais dám na ráfky od Vás tyhle gumy :http://www.pneu-diskont.cz/regal-racer- ... e/d-90687/ (semislick) a uvidím. Je to prakticky stejná guma jako Dunlop SP racer a lisujou se ve stejný fabrice v Jihoafrický republice ze sloního trusu a tmy.



lol ted je za supr cenu http://www.pneunet.cz/pneu/15075/regal- ... 2-H-letni/


jinak docela by mě zajímalo, ja široká styková plocha třeba u této pneu a pak třeba nějaké seriové třeba o šířce 225
typl bych že ta část co je přilepená k vozovce by mohla báti stejně široká
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2010, sob 22:52

na tom obrázku má ta 75ka plechy a docela jí to na nich sekne, vypadá to tak origo nebo jsou ty plechy prolisované???

jaký rozměr ráfku a pneu má 75ka v TP na plechách??
75 3.0.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 7.3.2010, ned 17:15

tak rameno s novýma silentama je v kupě, ale podařilo se mi strhnout závit na tyčce co je u torzky :???: mno nechme tak
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 7.3.2010, ned 19:07

Milano75 píše:tak rameno s novýma silentama je v kupě, ale podařilo se mi strhnout závit na tyčce co je u torzky :???: mno nechme tak
Ty nejsi Milano, ta jsi trhač :smt021 Čím Tě doma krmí ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 7.3.2010, ned 20:54

:D

ted se třeba nalejvám vínem :partyman:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 10.3.2010, stř 18:23

nemal by niekto zaujem o celne sklo na 75ku? Cena za kus je 52Eur, ja s bratom budeme brat asi 3kusy. Znacka PILKINGTON(zelene). Pripadne je mozne hned s tym obejdnat aj Bauset s lepidlom. Neviem ci niekdo potrebuje, a ci su v CR dostupne a za aku cenu, ale 52E(~1500 byvalich korun) sa mi nezda moc. :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Údržba 75

Příspěvek od Kleofáš » 12.3.2010, pát 14:58

Já bych za tyhle kačky zájem měl. Asi i s bausetem. Dopravu bychom snad nějak vyřešili... zatím jsem to nějak neřešil, ale co jsem se ptal u mých dílařů, tak Pilkington cca 3 tisíce...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 14.3.2010, ned 22:39

AJ michal:

motor netáhne nad 3000 ot

mohlo by to být turbo, u kterýho se pootvírá wastgate a tím to netáhne
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 14.3.2010, ned 22:53

Kleofáš píše:Já bych za tyhle kačky zájem měl. Asi i s bausetem. Dopravu bychom snad nějak vyřešili... zatím jsem to nějak neřešil, ale co jsem se ptal u mých dílařů, tak Pilkington cca 3 tisíce...
predbezne berem na vedomie. Neviem ci to potrebujes surbe, alebo len ako sicher, pretoze okolnosti sa trocha zmenili, a moze naky cas trvat kedy ich objedname, ja mam konecne doma motor, takze zacnem makat natom aby bolo auto poajzde, skusim zvladnut prihlasenie a potom tie skla.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Údržba 75

Příspěvek od Kleofáš » 15.3.2010, pon 10:39

tak zkus nahodit nějaký termín. Mám na okně asi tři klasické ďobky od kamínků, takže ho potřebuju vyměnit, ale není tam žádná prasklina, se kterou by se nedalo jezdit. Takže na to úplně nespěchám, ale zase to není tak, že by mi to bylo úplně fuk.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4864
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 15.3.2010, pon 15:33

Milano75 píše:AJ michal:

motor netáhne nad 3000 ot

mohlo by to být turbo, u kterýho se pootvírá wastgate a tím to netáhne
OK, nyni jak bych to lajcky zjistil jestli se wastgate pootvíra nebo ne? :-) mozna bych tento problem nechal na pozdeji, asi prazdniny, tedka mam frmol kolem školy ( maturita na krku)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů