Alfa Romeo Brera / Spider (pokec)

Odpovědět
HonzaV6
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 7.9.2009, pon 11:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od HonzaV6 » 27.4.2011, stř 13:13

Právě v minulý odpovedi jsem ti napsal příklad jak si drží hodnotu konkurence ten vw phaeton nebo kamarád kupoval bmw 745i rok 2004 v uplne max výbavě za 300 tisíc a po prvnim majitely a má všechnu dokumentaci k tomu a novej stál 3.2 milionu tak to ti přijde málo?Ale každý má na to jiný názor.
Alfa Romeo GT 3.2

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Harous » 27.4.2011, stř 13:34

Phaeton a BMW 745i konkurencí Brery? Možná tak v tý hmotnosti. :smt044
Srovnával jsem ceny aut z roku 2006 a to právě Brery, Audi TT a BMW Z4.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaV6
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 7.9.2009, pon 11:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od HonzaV6 » 27.4.2011, stř 15:31

Ale kolik stojí TT 3.2 V6 nový v plný výbavě a kolik Brera v tý samí výbavě.Audi je žebrák a za vše se připlácí tak proto je taky možný že Audi si drží víc hodnotu když je dražší.A taky jsou uplně jinak ceněný Alfy u nás a v Německu tady kdo koupí Alfu ale pak jak vypadá jejich stav každej na tom šetří.Kolik se tady pohybujou 147 gta,156 gta a za kolik v Německu.
Alfa Romeo GT 3.2

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Kubas » 27.4.2011, stř 15:43

takhle virtuálně se dá spekulovat donekonečna.... Prostě pro někoho je Brera povedené auto a pro někoho ne....

Mimochodem já jsem teď v Bruntále chvíli kecal s chlapíkem, který v Německu koupil Breru 3.2 4x4 novou za 850 tyček s DPH po přepočtu. Ve výbavě, s kůží, atd.... Takže ono je to nejen o ceníku ale i o jednání s dealerem atd. atd. (jak už jsem tady kdysi psal, GT co máme doma je ceníkově snad za 900 tyček a reálná cena byla o dost jiná. Čili kdyby se teď prodalo za 350 tisíc, tak virtuálně za 3 roky ztratilo 60% z ceny....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Honza R. » 28.4.2011, čtv 18:40

Harous píše:Phaeton a BMW 745i konkurencí Brery? Možná tak v tý hmotnosti. :smt044
Střílíš od boku :smt068

- nejlehčí Phaeton 3.6 V6 / 206 kW ......... 2154 kg
- nejlehčí 740 i / 240 kW ......................... 1935 kg
- nejtěžší Brera 3.2 JTS 4x4 / 191 kW ..... 1625 kg



Takže tanky vyřadíme a vrhneme se na srovnatelné vozy:

Rozměry

délka x šířka (uvedeno bez zrcátek) x výška:

BRERA .................. 4 410 x 1830 x 1341 mm
MERCEDES SLK .... 4 134 x 1810 x 1301 mm
BMW 3 Coupe ...... 4 612 x 1782 x 1395 mm


Pohotovostní hmotnosti:

Červeně jsou zvýrazněny motorizace s nejlepším poměrem hmotnost / výkon. Brera 1750 TBi a dokonce i 2.2 JTS po faceliftu jsou špičkou segmentu. U ostatních motorizací ztrácí jen desetinky. Přitom Mercedes SLK je o dost menší auto. Benzínové BMW 318 a 320 se na Breru nechytají.
alfa-romeo-brera-mercedes-slk-bmw-3er-coupe.gif
alfa-romeo-brera-mercedes-slk-bmw-3er-coupe.gif (8.03 KiB) Zobrazeno 1649 x
Zdroj:

http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... era(1).pdf

http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... odels.html

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3se ... index.html
Alfa Brera 1750 TBi

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od ReznikCZ » 28.4.2011, čtv 19:26

Jako k dnešní Breře mám jen jedinou výtku a to SEDADLA - nedá se v nich sedět, bolí záda, nemůžu si opřít nikde ruce, dotýkám se stropu jak jsou vysoko a zábírají nesmyslně hodně místa v interiéru takže je o proti 159 strašně stísněná . .takže sedadla před facelift jinak technika dneška a je to perfektní kára (s sportovním paketem nebo Ti) :smt023 škoda že to marketing tak strašně zabíjí :cry:
Naposledy upravil(a) ReznikCZ dne 28.4.2011, čtv 19:26, celkem upraveno 1 x.
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Harous » 28.4.2011, čtv 19:26

Zkus se někoho zeptat co znamená ten smajlík kterej jsem za to přidal. Tenhle: :smt044
Podobnýma tabulkama se můžeme zásobovat do nekonečna. Já sem dám tabulku s autama o dost lehčíma, Ty sem dáš tabulku s autama těžšíma. A tak stále dokola. Ve finále vytrhneš z kontextu můj fórek o autech u kterých jsme řešili ztrátu hodnoty a spustíš na mě s hmotnostma, že jsem přestřelil. Já už na to kašlu, nemám potřebu se s někým dohadovat, natož s různými fanatiky. ::s29::
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od ReznikCZ » 28.4.2011, čtv 19:27

"fanatiky"?? Proboha jsi na forum o Alfách :-D :-D
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Harous » 28.4.2011, čtv 19:32

Jsem, ale jsou tu i normálně uvažující lidé... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Honza R. » 28.4.2011, čtv 19:44

Já nemám zapotřebí se tu prát s někým, kdo jen neustále prudí a blábolí nesmysly, aniž by si zjistil informace. Já jsem si dal tu práci a zjistil si fakta. A porovnávám kupé Brera s poslední generací kupé SLK s kupé BMW 3-er. Pokud to nechápeš, porovnávám rozměrově, komfortem a účelem použití podobná auta.
Alfa Brera 1750 TBi

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Ladis » 28.4.2011, čtv 19:53

Klííííd ogaři,běžte si dát radši po štamprli :partyman: :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Harous » 28.4.2011, čtv 19:58

Porovnávej si co chceš s kým chceš. Mě už to fakt nebaví... :cry: :smt102 Svoje jsem si k tomuhle tématu napsal a dál nemám zapotřebí to pořád dokola řešit...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Honza R. » 28.4.2011, čtv 21:22

ReznikCZ píše:Jako k dnešní Breře mám jen jedinou výtku a to SEDADLA - nedá se v nich sedět, bolí záda, nemůžu si opřít nikde ruce, dotýkám se stropu jak jsou vysoko a zábírají nesmyslně hodně místa v interiéru takže je o proti 159 strašně stísněná
Kolik měříš? Ta vyšší výška se týká jen příplatkových elektrických sedaček. Já mám sedadla v základní verzi (elektricky polohovatelný je jen opěrák, zbytek se nastavuje manuálně), měřím 188 cm a nad hlavou mám min ještě 5 cm místa. Mám tam i nastavitelnou bederní opěrku. Mě teda záda nebolí. Jediný problém mám s páčkou tempomatu, je moc nízko a občas o ni nechtěně zavadím.

Naopak, jak jsem někde četl v testu, že při řazení na pětku si nechtěným dotykem rozhodíš klimatizaci, tak to je naprostý nesmysl. To se mě nestalo ještě ani náznakem, že bych se čudlíků klimatizace dotknul.

Loketní opěrka mezi sedadly mě přijde naprosto super. Je přesně na moji ruku, můžu pohodlně řadit i s opřenou rukou, aniž bych se musel někam natahovat nebo ruku sundavat z opěrky :smt023 A levou ruku mám na volantu a zároveň loket opřený o dveře. To vybrání pro ruku je přesně ve výšce, co potřebuju a stahování oken a joystick zrcátek přesně v té vzdálenosti, co potřebuju, takže za mě opět super :smt023

A co týče stísněnosti, dojem jsem měl přesně opačný - stísnější v úrovni loktů se mě zdála 159-ka. Jestli myslíš prostor na nohy pro cestující na zadních sedadlech, tak to je určitě prostornější 159-ka. V Breře jsou ty zadní sedadla opravdu jako nouzovka a cestující vpředu se musí hodně uskromnit, aby se za ně někdo vešel.
Naposledy upravil(a) Honza R. dne 28.4.2011, čtv 22:55, celkem upraveno 1 x.
Alfa Brera 1750 TBi

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od ReznikCZ » 28.4.2011, čtv 22:24

měřím 183cm, když si nastavím sedadlo tak jak mi to vyhovuje (za posledních 170tis. km jsem se našel) tak drhnu o strop, oba lokty mám ve vzduchu a kolena moc vysoko. Sedadla jsou příliš tvrdá ovšem Ti co mám zase moc měkká (si nevyberu :-D ) . .Do 159 jsem šel protože sedadla v Breře všechno co potřebuji zabily. Nepočítám omezený rozsah nastavení bederní opěrky ale aspoň jsou hezký :D . .další co mě štve je že když máš manuální sedadla nelze je mít zároveň s vyhříváním :smt102 . .páčka tempomatu je u Brery markantnější právě díky vyššímu posazu ale je to i problém 159 (můj tedy ne sedalo i přední sedák mám úplně dole)...
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od HonzaR » 28.4.2011, čtv 22:38

Honza R:

Nemyslím, že by někdo tady měl proti Breře něco zásadního, to auto nepotřebuje obhajobu..
Alfa jednoznačně potřebuje na trhu model typu 4C... pak Brera bude tím čím je a nikdo do ní nebude chtít
promítat image , který nemůže naplnit.. prostě ukázat koncept se 400koňovým zadohrabem 8V a pak
z toho uvařit něco naprosto jinýho nebudí kladný ohlasy nikdy..i když je to zákon trhu a holý kalkulace a většina automobilek se z toho vylže vydáním "ostrý limitní verze" a trh tenhle kompromis logicky akceptuje a odpustí ..pokud se na očekávání tohohle druhu nebere zřetel,.--.u značky jako je Alfa --je to ale druh necitlivosti k trhu,a jeho pravidlům, který se logicky vymstil...kdyby přišla jen tak, bez toho entrée,byla by vnímána Brera určitě o dost líp..než takto pocitově poměřovaný reálný produkční vrchol 3.2JTS s řadou kontroverzních parametrů..
Když 4C spatří světlo světa v opravdu nekompromisní podobě,nyní avizované, bude to vzkříšení značky..
a změna pohledu na vysmívané "cuore sportivo"..pokud se dostane Alfa 4C na trh opravdu v těch parametrech a v tý váhový a materiálový kategorii , podvědomé očekávání ostrýho sportu se přenese na tenhle vývěsní štít..a praktický auta jako Brera a 159 si oddechnou :-)

Padaly tady přirovnání s BMW a právě třeba Z4M coupé je ukázka marketingově chytrého vědomého budování image,je to varianta, kterou by Brera bývala pro záchranu ksichtu značky ALFA ve svý době uvedení na trh potřebovala jako sůl.., to do ní bylo vkládáno a tohle nesplnila 3.2 JTS , a nejvíc na.ere, že chybělo tak málo, přihodit kompresor, jinej soft, odlehčit .3.2 JTS ano, .ale s kompresorem 250kW , max 1400kg a zadohrab.. prostě "Brera cuore sportivo v limitní verzi Alfa-" M" "bylo by to bývalo důstojné a celkově o něčem jiném, a vůbec nezáleží, kolik by se jich prodalo .. ono třeba těch Z4M taky nelítá kdoví-kolik, a dynamika běžné verze žádnej zázrak, ale díky týhle ostrý verzi mohou Z-kaři narovnat záda a nepůsobí karikaturně..když občas pobíhá po lese pořádnej grizzly,nikdo se neposmívá medvíďatům..
Půlka kšeftu v motosportu je obchod s lidskou emocí..kdo na to kašle, zapláče.
Těch pár ostrejch aut každý značky táhne pocitou afinitu neskutečně velký komunity jejích vyznavačů..,který si pak koupěj i hromadu praktickejch a rozumnejch aut.
Tak to bylo, je a bude..
Možná se Alfa poučila a agresivní nástup do 3. tisíciletí v podobě 4C je penicilín na tu marketingovou agonii a vědomé ignorantské ztrácení ksichtu..
Takže pro mě Brera ano, ALE -- 250kW 3.2 jts S KOMPRESOREM a 1400 kg ,zadohrab, paK TEN PLECH BUDE MÍT POD KAPOTOU POŘÁDNÝ KOULE..a do tý doby chápu, že spoustě lidí nedá spát aspoň šikmooká a mnohem mín kompromisní Z370 ,jinak za spotřebu serie 3.2 JTS v Breře bohužel jezdí třeba corvette , ale tam se bavíme o 300kW , 8 hrncích a víc než 5litrech surovýho, vulgárního, nasranýho železa..v serii ..
/Jasně, to je úplně jiná kategorie.. no u značky "cuoresportivo" něco jedovatějšího schází ze všeho nejvíc. a tyhle diskuze jsou jen různou variantou průmětů tohohle druhu.., a doplácí na ten zpropadenej slogan i jinak docela praktický káry. .. je to pořád dokola, kdo
už nějakou tu Alfu otahal, ví o čem mluvím a kdo si koupil první Alfu , tuhle nuanci a hru na očekávání a zklamání vnímá trochu jinak...za pět let si budeš chtít koupit něco jinýho a když ti Alfa ve stejným duchu vývoje nabídne cool-coupé 2200kg, 150kW greenline, na.ereš se a nebudeš mít pocitovej důvod v týhle linii hry s marketingovým ředitelem "sportovní auto-značky "pokračovat..ale i tak se najde dost lidí, který v tom uviděj povedenou káru s pěkným elegantním kabátem a opravdu progresi, protože před tím byli doma někde jinde a chybí
pocit srovnání , růst s heslem dobře už bylo bývá trochu trpký../

HonzaV6
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 7.9.2009, pon 11:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od HonzaV6 » 28.4.2011, čtv 23:17

Honzo R. ůplně stebou souhlasím a jsem rád že si o tý Breře založil takový téma a všechny informace.Víš taky si myslím že z některých lidí mluví závist tak proto mají takové komentáře Brera je těžká ale jak jí vidim nebo řídím vše je odpoštěno alfaromeo1
Alfa Romeo GT 3.2

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od HonzaR » 28.4.2011, čtv 23:54

No spíš než závist je to občas i nepředpojatá nezaujatá zkušenost s jinejma značkama..je tu pár takovejch, který si BMW,Subaru ,ameriku atd. klidně šoupnou do profilu..Alfa ano, no ne "za každou cenu"..trh je nacpanej třistakoňovejma nákupníma taškama s docela slušnejma vostrejma podvozkama a u tradičně "sportovní" značky v poslední době jaksi "málo topěj" /uvidíme jestli se objeví zázrak a vzkříšení 4C / -osobně proti Breře nemám lautr nic ale "osvěta " a vzdělávání "zabedněnců" v tomhle duchu mi přijde v kontextu trochu úsměvný..

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Honza R. » 29.4.2011, pát 09:27

4C bude jistě zajimavý tvrďácký auto. Bude malý, lehký a... stísněný. Nic pro mě.

Teď jsem koukal, kolik se prodalo celosvětově Focusů RS za celou dobu výroby a bylo to 2 000 kusů. Brery se prodalo 21 000 kusů. Problém nákupních tašek je, že vypadají jako nákupní tašky.

S tím kompresorem pro 3.2 JTS souhlasím. Když to umí Autodelta, proč to tam nedali v sérii...

352 koníků, 430 Nm, 0-100 za 5,3 sekundy. Ta si dá SLK 350 k snídani.
autodelta-brera.jpg
http://www.autodelta.co.uk/index.htm
Alfa Brera 1750 TBi

Hory
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1050
Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Hory » 29.4.2011, pát 16:37

2 Honza R.:
Vyčerpávající informace ... hooodně palec :smt023
Otázečka .... dokázal by jsi stejné informace vyhrabat i pro jiné modely? :)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od HonzaR » 29.4.2011, pát 18:08

Honza R:

"Teď jsem koukal, kolik se prodalo celosvětově Focusů RS za celou dobu výroby a bylo to
2 000 kusů. Brery se prodalo 21 000 kusů./
.

...limitní verze srovnatelný s FOCUSEM RS ? :shock: :shock: :shock: nic o takový verzi nevím ..pár kousků od DELTY je vtip a fandovství..
ne standartní marketingovej nástroj,kterej může vnímání modelu podstatně ovlivnit..


.... Problém nákupních tašek je, že vypadají jako nákupní tašky...

Problém je spíš v tom, že ta nákupní taška po čertech jede a seriová Brera je bohužel až v bezpečným odstupu ..:-( tím hůř, při tom , jaká technologie se na tom hezkým autě ve vrcholný veri na pomyslný terč vystřílela..a ještě hůř že to takhle zazdil výrobce s tradicí..
..zavěšení, 4x4 ,V6, pěkná plechařina a výsledek prostě rozpačitej..jako kdyby to dělala
"lidová značka" a ne tradiční horkokrevnej jižan.. :-)

Už jsem někde psal, že tvoje Brera 1750TB je podle mě asi to nejlepší, co tenhle model může dát Ale marně se ptám,proč ne 300koníků z TB v limitní serii..jiný turbo, návrat ke klasice a ne pojetí dieselovej benzín, protože vrtání by odpovídalo jiné otáčkové optimalizaci..
300koníků a krouťák okolo 400 , dát tomu nekompromisní "vršek"a podržet váhu tvého modelu a Brera je opravdu ve hře..místo pár úprav to výrobce v podstatě zabalí.. blbost neskutečná, to auto ještě nedalo svoji serii 500 LE




Fokus RS je tahounem úspěšného modelu Focus......
, Brera 3.2 JTS 4x4 s compresorem v ofiko serii na úrovni úpravy od Delty by byla před 5lety famozním tahounem značky ALFA jako takové , a prodejní čísla by byly jinde-tak je to jednoduchý..ldi jsou pořád stejný a rozhodujou pocity a pověsti, pod plech se podívá málokdo těch pár stovek nebo nějakej ten prodanej tisíc limitní serie dělá pověst a pocit ..
a pocit je to, proč si lidi nakonec to auto koupí..

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Honza R. » 29.4.2011, pát 19:49

HonzaR: Těch Brer 21 000 celkem všechny motorizace, ale začínáme v benzínu na 136 kW.. to je víc než třeba BMW 320, proto jsem to porovnání dělal, aby bylo vidět, že Brera není vůbec tak vlažná, jak jdou pověsti...

Focusů RS celkem 2000 ks, ST celkem 4000 ks, takže že by se o to zákazníci prali se říct nedá. A problém není v motoru, ale v tom, jak to auto působí na okolí - vytuněná nákupní taška natřená na jedovatou zelenou nebo oranžovou. To si koupí kolotočář, ale ne člověk, který uvažuje o trochu reprezentativnějším autě...

Autodelta to udělá každýmu, kdo si zaplatí. A být majitelem 3.2 JTS, tak neváhám ani sekundu. Když už to žere, tak alespoň s pořádnou parádou :wink: To ovšem není odpověď, proč to Alfa nedělala rovnou v sérii, když je to tak snadný. To byla přesně ta chyba, jak říkáš. Mít tam 350 koníků od začátku, tak se o tom autě nesou úplně jiný pověsti. A že se reálně prodá 90% 2.4 JTD, to by už nikoho nepálilo.

Jediný, co mě napadá, že nechtěli kanibalizovat 8C nebo nějaké Maserati. To pozadí toho rozhodnutí asi už nikdo neodhalí. Nevěřím tomu, že by Alfa neuměla namontovat jeden kompresor, kdyby chtěla...

U TBi taky nechápu proč do Brery / 159-ky dávají 200 koní a do lehčí Giulietty 235 koní. Buď výrobce ví, co my nevíme, nebo je to zase jen politika, kterou nechápu... Ale pořád to je objem 1.75 tak limitka 300 koníků mi přijde nereálná, to bych se opravdu bál o životnost motoru... nechtěl bych vidět ty tlaky a teploty, co by ten motor musel snášet.

Mnohem raději bych pod kapotou Brery viděl nový Pentastar, ale pokud to nedají do 159-ky, jako že to vypadá, že ne, tak upravovat Breru na tenhle motor by bylo finančně neúnosný...



Hory: ne ne, sobecky se zajímám jen o Breru :smt033
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Kubas » 29.4.2011, pát 19:55

Hory píše:2 Honza R.:
Otázečka .... dokázal by jsi stejné informace vyhrabat i pro jiné modely? :)
Pokud by se toho sešlo víc, mohli bychom to vydat jako pohádky na dobrou noc.... :wink:

Jinak srovnávat Breru s Focusem RS je absurdní, to je auto pro úplně jinou cílovou skupinu (kupátko a hot-hatch budou vždycky dělané jinak a pro různé lidi)

S tím Pentastarem je to fakt škoda, ale ono by se to prostě nezaplatilo a jestli teda dát ty peníze do 159 nebo například do té nové 4C, tak já jsem pro tu druhou variantu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od zde. » 29.4.2011, pát 20:29

Vytuněné kolotočářské nákupní tašky nejsou od reprezentování, ale od ježdění po třech kolech a tak :wink:
Přílohy
2009_ford_focus_rs_new_press_images_011.jpg
33

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Ladis » 29.4.2011, pát 20:38

:drivers: :smt023
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Brera - představení modelu a podrobné technické údaje

Příspěvek od Harous » 29.4.2011, pát 21:24

Focuse RS si půjde koupit ten kdo bude chtít 305 koní výkonu, zavěšení RevoKnuckle a samosvor v sérii. Nikoliv kolotočář... [-X
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Brera / Spider“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů