Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
- kocelsky
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26.1.2010, úte 18:40
- Bydliště: severozápadní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Zdravím, teď, ve 110 000km se mi zničil dvouhomtý setrvák na spojce na breře. Přijde mi to celkem brzo, ale budiž. Známý v servisu říkal, že jsou auta, kde se po stovce mění. Mam auto od cca 90 000km. Nevím kdo s tím předtím jezdil, vím jen že ostatní části vozu (kotouče, lamela atd...) opravdu odpovídají těm stotisícům. Novej origo stojí kolem třiceti, podařilo se mi sehnat po různejch dodavatelích něco kolem dvacítky... nemáte s tím někdo zkušenost? Nebo na prodej starší? tyhle desítky tisíc jsou přeci jen dost peněz... trošku se ale bojim toho, abych ho pak za 20 000km nedělal znova... Nějakej nápad? Už jsem 14 dní nepojizdnej...
AR 156 1.9 JTD 77kw (minulost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Sunicův kontakt v polsku by ho možná sehnal levněji, ale už dlouhou dobu se neozývá. Taky na něho čekám.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Zkus kontaktovat http://www.hamar.cz/ nema ji v nabidce, ale mozna ji umi sehnat za lepsi penize.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Ahojte. Poradte mi. Mam Alfu 159-ku 1.9 jtd16v. Pri razeni z 1 na 2 a z 2 na 3,se po vyslapnuti spojky ozve zvuk podobny klapani ventilu. Nekdo tvrdi,ze je v haji dvouhmotak,jinej zase turbo. Nemate s tim nekdo zkusenost?
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Má tu někdo zkušenosti s továrním repasem z autorizáku ? Asi mi umírá spojkové ložisko, sice se spojka tváří s dvouhmotou v pořádku, ale asi to vyměním, když to bude rozkopané. A jak všichni vědí tak dvouhmota na 2.4 JTDm stojí palbu....Jasně repas asi nebude jako origo, ale jestli zvládne namotat aspoň kilo, tak mi to stačí. Jezdím už víceméně s rozumem a motor je serie, tak si říkám, že by to mohl zvládnout. Budou po mě v servise chtít i ten starej díl? Díky za vaše postřehy....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6991
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Já bral repas z fiatu a fungovalo to, resp. měl jsem ho 10měsíců a pak jsem auto prodal. Ale vím, že někteří řvali, že to nic nevdyrží, takže si vyber. A starý díl jsem vracel v té krabici, ve které jsem si odnesl ten repasovaný díl
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Hmm, vím že jsi ho bral, ale myslel jsem, že jsi na tom aspoň něco najel...
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Laďo, vyzkoušel jsem 2. Jsou to akorát peníze vyhozené z okna. Ten první vydržel možná 10 nastartování a byl po smrti. Druhej vydržel o chvilku dýl. Ale jen o chvilku. Osobně bych do toho nešel. Místo 2 fabrických repasů je levnější koupit originál. Věř mi...
159
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Děkuju moc, jestli je to taková loterie 50 na 50, tak to
je opravdu je risk
je opravdu je risk
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6991
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Byl to daily car, takže něco se najezdilo, určitě to od výměny setrváku nestálo v garáži. Najezdilo to skoro 20 000km, protože výměna
byla na 250 000 + - a na více jak 270 000 to šlo z domu.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Dvouhmotý Setrvačník 2.4JTDM - Zkušenosti
Já kvůli dvouhmotě taky obvolával pár autorizáků abych se přeptal na zkušenosti a samozřejmě, když člověk přihlédne k tomu, že asi nebudou úplně nadávat na vlastní díly, tak mi v jednom řekli, že to dávají prakticky do všeho, od Jeepů až po Lancie, že dokonce když jde o díly měněné v garanci, tak FIAT jim předepisuje měnit to za tyhle repas díly a že s tím ani nemají problém. Jinde mi zas řekli, že v 90 % případů stejně přijde z fiatu nový díl, který má jen přelepené původní číslo tím repasním číslem a tak. Asi tři vedoucí autorizákových servisů mi potvrdili, že se není vůbec čeho bát. Taky půjdu do repasovaného nejspíš, tak snad to bude cajk
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů