problem s "Parking help not available"
problem s "Parking help not available"
na aute se nam objevila tahle hlaska, je na to nejaky reseni?
autorizovany servis mam z ruky a auto vcelku potrebujeme denne, takze zatim nemam moznost to zajet nechat napichnout.
Prislo to bez varovani, zadne predchozi vypadky, zadne poskozeni narazniku atd. Jinak uz to pise pres tyden, vzhledem k pocasi zadny snih ani led na cidlech nepripada v uvahu, zkousel jsem i rucne omyt narazniky jestli to neco vyresi, ale nevyresilo.
autorizovany servis mam z ruky a auto vcelku potrebujeme denne, takze zatim nemam moznost to zajet nechat napichnout.
Prislo to bez varovani, zadne predchozi vypadky, zadne poskozeni narazniku atd. Jinak uz to pise pres tyden, vzhledem k pocasi zadny snih ani led na cidlech nepripada v uvahu, zkousel jsem i rucne omyt narazniky jestli to neco vyresi, ale nevyresilo.
Re: problem s "Parking help not available"
mno to nevim, nevim jestli je to diagnosticky zjistitelny, resp. jestli na diagnostice vyjde najevo konkretni cidlo ze nefunguje, nebo se proste musi vymenit vsechny 4...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s "Parking help not available"
na moji diagnostice to zjistit myslím že jde, tohle jsem ještě nezkoušel
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: problem s "Parking help not available"
Dnes se mi stalo to stejné. Chci nastartovat a ejhle.. parking help not available. Zkoušel jsem ty senzory očistit, nic. Jel jsem na diag a tam mi řekli: Hlásí chybu pravé vnitřní čidlo.H-Honza píše:mno to nevim, nevim jestli je to diagnosticky zjistitelny, resp. jestli na diagnostice vyjde najevo konkretni cidlo ze nefunguje, nebo se proste musi vymenit vsechny 4...
V tuto chvíli to asi pro mě z mojí strany končí a už tomu nepomůžu. Máte někdo ponětí, kolik může to čidlo stát? Měnil to někdo?
Díky
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s "Parking help not available"
Většinou jsou jenom zkorodované/uhnilé kontakty u čidla, takže se jen očistí a couvá se dál. Doporučené je udělat všechny, když už je to dole.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: problem s "Parking help not available"
Sundat zadní nárazník je velká věda? Očistit kontakty bych svedl.. Poradíš, jak to případně sundat?Sgt. píše:Většinou jsou jenom zkorodované/uhnilé kontakty u čidla, takže se jen očistí a couvá se dál. Doporučené je udělat všechny, když už je to dole.
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s "Parking help not available"
Já sem to nedělal, jen přišel k hotovému od té doby v pohodě.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s "Parking help not available"
Myslim ze to jde bez sundani narazniku. Nekdo mi nacouval n alfu a zatlacil cidlo dovnitr, sahl jsem tam a vratil ho zpatky. Nijak jsem to nestudoval, ale budu, protoze to cidlo uz nedrziOucher píše:Sundat zadní nárazník je velká věda? Očistit kontakty bych svedl.. Poradíš, jak to případně sundat?Sgt. píše:Většinou jsou jenom zkorodované/uhnilé kontakty u čidla, takže se jen očistí a couvá se dál. Doporučené je udělat všechny, když už je to dole.
Re: problem s "Parking help not available"
Tak mám další poznatek Při vypnutém motoru a zařazené zpátečce jsou ta čidla slyšet. Vydávají takový kmitavý zvuk :-) Slyšitelný tak z 20 cm.. to pravé vnitřní čidlo ho sice vydává taky, ale asi jen z 1/4 hlasitosti oproti ostatním. Nepřipadá mi, že by bylo zapadlé. Asi už prostě odešlo.Žížal píše:Myslim ze to jde bez sundani narazniku. Nekdo mi nacouval n alfu a zatlacil cidlo dovnitr, sahl jsem tam a vratil ho zpatky. Nijak jsem to nestudoval, ale budu, protoze to cidlo uz nedrziOucher píše:Sundat zadní nárazník je velká věda? Očistit kontakty bych svedl.. Poradíš, jak to případně sundat?Sgt. píše:Většinou jsou jenom zkorodované/uhnilé kontakty u čidla, takže se jen očistí a couvá se dál. Doporučené je udělat všechny, když už je to dole.
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s "Parking help not available"
Zkontroluj si konektory - cidla odchzi minimalne a vetsinou mechanickym poskozenim... Muzou byt i zlomene draty - nebylo to bourane na zadek? Koukni pod auto jestli nejsou nekde kabely "opravene" omotanim izolackou - nebyl by jsi prvni u koho to prodejce pouzil jako reseni. Je to urcite levnejsi nez kupovat cidlo a lakovat ho. Oprava dratu se da zvladnout za 5,- cidlo bude asi trochu drazsi.
Re: problem s "Parking help not available"
Dík za radu, to bych se kouknul rád, ale nedostanu se za nárazník. Auto na 100% bourané nebylo :-) (Ačkoliv kdo to dnes může říct) . Když mi řeknete, jak mám ten zadní nárazník sundat, tak to udělámŽížal píše:Zkontroluj si konektory - cidla odchzi minimalne a vetsinou mechanickym poskozenim... Muzou byt i zlomene draty - nebylo to bourane na zadek? Koukni pod auto jestli nejsou nekde kabely "opravene" omotanim izolackou - nebyl by jsi prvni u koho to prodejce pouzil jako reseni. Je to urcite levnejsi nez kupovat cidlo a lakovat ho. Oprava dratu se da zvladnout za 5,- cidlo bude asi trochu drazsi.
Re: problem s "Parking help not available"
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
Re: problem s "Parking help not available"
Tak jsem včera konečně pořešil problém s parkovacím čidlem. Diagnostika hlásila pravé přední vnitřní. Rozebrání a vyčištění konektorů nepomohlo, takže jsem usodil, že je v háji čidlo, sehnal si druhé, vyměnil a zas nepomohlo. To už mi hlavou běhaly chmurné myšlenky na téma špatné řídící elektroniky. Ale naštěstí EPER ukázal zapojení konektorů i čidel, tak jsem vzal multimetr a jal se měřit kablíky. A zjistil, že na tom čidle je přerušený napájecí vodič. Tak ven se svazkem z toho černého husího krku a špendlíkem jsem co 10 cm zkoušel, kde je to přerušené.
Asi 15 cm od konektoru čidla to bylo unvitř uhnilé. Naprosto žádné stopy zlomení, nebo tahání kablíku. Prostě měděné lanko uvnitř uhnilo.
Když jsem to odizoloval z obou stran, ty drátky nebyli leskle měděné, ale skoro černé, uvnitř pod izolací. Nadpojil jsem to, pořádně zaletoval a omotal izolačkou. Určitě to nějaký rok vydrží.
Ale poučení z toho plyne - celý ten kabelový svazek v nárazníku je z nějakých totálně shitových kablíků. Izolace přímo na vodičích nechrání proti vlhkosti. A do toho nárazníku teče voda a v zimě směs soli a vody. Takže to trpí neskutečně. Jakmile se tato závada zopakuje, udělám tu kabeláž fungl novou.
Asi 15 cm od konektoru čidla to bylo unvitř uhnilé. Naprosto žádné stopy zlomení, nebo tahání kablíku. Prostě měděné lanko uvnitř uhnilo.
Když jsem to odizoloval z obou stran, ty drátky nebyli leskle měděné, ale skoro černé, uvnitř pod izolací. Nadpojil jsem to, pořádně zaletoval a omotal izolačkou. Určitě to nějaký rok vydrží.
Ale poučení z toho plyne - celý ten kabelový svazek v nárazníku je z nějakých totálně shitových kablíků. Izolace přímo na vodičích nechrání proti vlhkosti. A do toho nárazníku teče voda a v zimě směs soli a vody. Takže to trpí neskutečně. Jakmile se tato závada zopakuje, udělám tu kabeláž fungl novou.
Re: problem s "Parking help not available"
stejný problém, podobné řešení.
Auto mi házelo tuhle chybovou hlášku, konečně jsem se dostal na diagnostiku, která označila příčinu - vadné levé vnější čidlo přední nárazník.
Čidlo jsem koupil, vyměnil, závada přetrvávala.
Proměřil jsem svazek, čidlo po čidle, při prozvánění vodičů vše v pohodě. Měřil jsem tak, že jsem zapichoval multimetr zezadu konektoru, tady jsem udělal chybu...
Už jsem chytal chmurné myšlenky na další investice, a chtěl se pustit do kontroly svazku z vede od narazníku do motorového prostoru, když jsem při jeho rozpojení zjistil, že je v pulce uhnilý konektor. Já píchl multimetr zezadu od těsněni vodiče, takže se mi vodič zdál v porádku, ale závada byla v konektoru, kde byl v polovině přehnilý jeden pin, který vyvolal celou závadu.
Celý konektor jsem ustříhal, všechny vodiče přepinoval, dal nová vodotěsná pouzdra na obě strany svazku, ošetřil antikorozním prostředkem na elektrické spoje, a všechno funguje.
Musel jsem trochu zkrátit kabely, protože na svazku co je na autě se mi nelíbilo několik vodičů, nesly známky rozmáčknutí, jako by je někdo plochýma kleštěma zdeformoval na izolaci, celkem 4 vodiče z těch 6ti co tam je, podle mě nejaká výrobní vada.
Když jsem to tak dělal, byl jsem zase maličko rozčarovaný z použitých materiálů, protože ty parodie na autokabely co používají v , to by mi jeblo. Vodič ve kterém jsou 4 chlupy, většina pinů a vodičů měla nezdravou barvu a nesla známky oxidace
Auto mi házelo tuhle chybovou hlášku, konečně jsem se dostal na diagnostiku, která označila příčinu - vadné levé vnější čidlo přední nárazník.
Čidlo jsem koupil, vyměnil, závada přetrvávala.
Proměřil jsem svazek, čidlo po čidle, při prozvánění vodičů vše v pohodě. Měřil jsem tak, že jsem zapichoval multimetr zezadu konektoru, tady jsem udělal chybu...
Už jsem chytal chmurné myšlenky na další investice, a chtěl se pustit do kontroly svazku z vede od narazníku do motorového prostoru, když jsem při jeho rozpojení zjistil, že je v pulce uhnilý konektor. Já píchl multimetr zezadu od těsněni vodiče, takže se mi vodič zdál v porádku, ale závada byla v konektoru, kde byl v polovině přehnilý jeden pin, který vyvolal celou závadu.
Celý konektor jsem ustříhal, všechny vodiče přepinoval, dal nová vodotěsná pouzdra na obě strany svazku, ošetřil antikorozním prostředkem na elektrické spoje, a všechno funguje.
Musel jsem trochu zkrátit kabely, protože na svazku co je na autě se mi nelíbilo několik vodičů, nesly známky rozmáčknutí, jako by je někdo plochýma kleštěma zdeformoval na izolaci, celkem 4 vodiče z těch 6ti co tam je, podle mě nejaká výrobní vada.
Když jsem to tak dělal, byl jsem zase maličko rozčarovaný z použitých materiálů, protože ty parodie na autokabely co používají v , to by mi jeblo. Vodič ve kterém jsou 4 chlupy, většina pinů a vodičů měla nezdravou barvu a nesla známky oxidace
Re: problem s "Parking help not available"
Tak dufam je to citatelne.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: problem s "Parking help not available"
u predniho narazniku je to uplne stejne...
3x sroub s krizovou hlavou do podbehu pred prednim kolem
1x sroub s hlavou na 8mm klicek spojuje naraznik s blatnikem v hornim rohu
1x torx sroub na kazde strane pod autem u kola v rohu narazniku zespoda
3x sroub s krizovou hlavou a 2x sroub torx hlava zepredu pod autem spojuje naraznik s spodnim krytem motoru
4x sroub s torx hlavou na masce mezi svetly....
pote vycvaknout rohy narazniku smerem ven, a sundat cely predni naraznik...
konektor svazek naraznik/svazek auto jsou vpravo v rohu, u spolujezdce vedle konektoru mlhovek.
3x sroub s krizovou hlavou do podbehu pred prednim kolem
1x sroub s hlavou na 8mm klicek spojuje naraznik s blatnikem v hornim rohu
1x torx sroub na kazde strane pod autem u kola v rohu narazniku zespoda
3x sroub s krizovou hlavou a 2x sroub torx hlava zepredu pod autem spojuje naraznik s spodnim krytem motoru
4x sroub s torx hlavou na masce mezi svetly....
pote vycvaknout rohy narazniku smerem ven, a sundat cely predni naraznik...
konektor svazek naraznik/svazek auto jsou vpravo v rohu, u spolujezdce vedle konektoru mlhovek.
Re: problem s "Parking help not available"
Chystám se komplet opravit kabeláž jaký mám použít drátek na propojení čidel?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti