TwinSpark a LPG
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Tak a je to tam.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
povídej kde máš plnění? na nárazníku?
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Nene, právěže to plnění se jim povedlo narvat pod dvirka normalne k benzinu, takže na tom aute z venku nic neni:) Nadrz je v rezerve na 45l akorat e teda vyssi vzhledem k tomu ze 145 ma rezervu jen tu galusku. takze se i podlaha v kufru asi o 5cm zvedla este to tam budu muset kolem vypodlozit nejakym polystyrenem.
Zatim sem dojel jen z dílny domu asi 15km a funguje to normalne.
Přemejšlym jakl vyresit tu rezervu, ale holt se bude valet v kufru nic jinýho me nenapada a sprej na lepeni fakt nechci - negativni skusenosti.
Este me napadlo ze bych se mohl inspirovat u Land Roveru a dat tu rezervu na kapotu
Zatim sem dojel jen z dílny domu asi 15km a funguje to normalne.
Přemejšlym jakl vyresit tu rezervu, ale holt se bude valet v kufru nic jinýho me nenapada a sprej na lepeni fakt nechci - negativni skusenosti.
Este me napadlo ze bych se mohl inspirovat u Land Roveru a dat tu rezervu na kapotu
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
Když už bych šel do LPG, tak bych to chtěl taky jedině pod víčko Ten kufr normálně vypodložíš, to nebude problém... Připlácel jsi něco za to plnění pod víčkem? Když budeš mít chuť, tak můžeš udělat fotky, jak si poradili s kabeláží a hadičkama u motoru
Re: TwinSpark a LPG
samozrejme predni. Nechces hagusy, kdyz ses u tech uprav?hadXR píše:....dat rezervu na kapotu
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Nic sem nepřiplácel.
A už sem udělal velkej kšeft ve stavebninách a koupil metr2 polystyrenu
A už sem udělal velkej kšeft ve stavebninách a koupil metr2 polystyrenu
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Tak dneska mě to vypeklo cestou z práce. Na Smetanově nádřeží mi najednou vylítla teplota skoro na 100 C + pára z pod kapoty, bohužel jěště v tom nejdebilnějším místě kde to šlo, v tom zůžení jak se projíždí těma tunýlkama u Karlova mostu. Takže sem nemohl ani hned zastavit páč bych zablokoval dopravu.
Takže než sem to zapích v ulici za rohem tak to tak 2 min takhle muselo běžet.
Po otevření kapoty sem zjistil že z reduktoru vylítla vodní hadice. A zrovna ta co mám vzadu a nemohl sem k ní a jěště na to byly ty debilní stahovací pásky (ne ty šroubovací). Tak sem volal plynařovy, ten během půl hodiny dorazil s vercajkem, opravil to, omluvil se za potíže a jel sem dál.
Jen doufám, že to neodsrala palice, přecejen sme dolily 3 litry vody.
Takže než sem to zapích v ulici za rohem tak to tak 2 min takhle muselo běžet.
Po otevření kapoty sem zjistil že z reduktoru vylítla vodní hadice. A zrovna ta co mám vzadu a nemohl sem k ní a jěště na to byly ty debilní stahovací pásky (ne ty šroubovací). Tak sem volal plynařovy, ten během půl hodiny dorazil s vercajkem, opravil to, omluvil se za potíže a jel sem dál.
Jen doufám, že to neodsrala palice, přecejen sme dolily 3 litry vody.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
Mam dotaz ohladom "malich" sviecok. Co hovorite na Brisk AR14YS ? Su urcene na lpg, velke su jasne ngk. Ale male som nasiel jedine tieto. Jedna ja o TS 1.6 eco.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: TwinSpark a LPG
Velke pouzivam silver DR15 ,,9 a male dopalovaci silver BRAR 14 YS zatim jedu 5000 km a dobry chd motora je takovy hladsi ale viac ako 10 t ich tam nenecham.
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
Ahoj, také uvažuji o plynu na AR 147 1.6 88 Kw, pročetl jsem celé vlákno, ale nikdo tady pořádně nenapsal na kolik ho přestavba vyšla?
Oslovil jsem emailem dvě firmy :
http://www.levnelpg.cz/
http://www.autogas.estranky.cz/
Aby mi poslali kalkulaci.
Kdyby měl někdo zkušenost s cenou nebo nějakým místem kde LPG dělaj pište
Díky
Oslovil jsem emailem dvě firmy :
http://www.levnelpg.cz/
http://www.autogas.estranky.cz/
Aby mi poslali kalkulaci.
Kdyby měl někdo zkušenost s cenou nebo nějakým místem kde LPG dělaj pište
Díky
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Tomáš Pour "levnélpg.cz" mi dělal zástavbu lpg do AR 145 2.0 TS letos v červnu a vyšlo to celkem na 23000 Kč (cenu mají na stránkách). A auto funguje bez problémů. Osobně znám jěště dva lidi, kterým montoval plyn a oboum to jezdí dobře (Nissan Primera 2.0 16V a BMW 540iA E39).
Tebe ta cena vyjde stejně, většinou se to liší pouze podle počtu válců. A montáž stihne za jeden den, nicméně když sem to dával dělat tak měl dost plno a nejbližší termín měl až za měsíc a půl.
Tebe ta cena vyjde stejně, většinou se to liší pouze podle počtu válců. A montáž stihne za jeden den, nicméně když sem to dával dělat tak měl dost plno a nejbližší termín měl až za měsíc a půl.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
To se všechno odvíjí od "systému" a komponent který obsahuje+ práce daný dílny..
Je v tom velký rozpětí.. taky jde o to, jestli šáhneš po zlatým středu--slušn sekvenci, nebo po nejlevnější řešení, který je dneska za zenitem..chce to nejdřív si aspoň něco zjistit, jak jsou možnosti x ceny a zvolit pro sebe optimum.."LPG vstřiky" můžou stát klidně 12 táců nebo víc nebo na druhou stranu 3 táci nebo i 1500..i míň když vezmeš repas ..kvůli třeba financím .a malému nájezdu 10tis ročně , abys to zlevnil co se instalace týká..a dostal rychlou návratnost..tady je ta potíž..:-)
Je v tom velký rozpětí.. taky jde o to, jestli šáhneš po zlatým středu--slušn sekvenci, nebo po nejlevnější řešení, který je dneska za zenitem..chce to nejdřív si aspoň něco zjistit, jak jsou možnosti x ceny a zvolit pro sebe optimum.."LPG vstřiky" můžou stát klidně 12 táců nebo víc nebo na druhou stranu 3 táci nebo i 1500..i míň když vezmeš repas ..kvůli třeba financím .a malému nájezdu 10tis ročně , abys to zlevnil co se instalace týká..a dostal rychlou návratnost..tady je ta potíž..:-)
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
Popravdě o LPG nevim zhola nic... Ale zase nemam tolik času, aby se ze mě stal "přeborník" na LPG.
Autem jezdí přítelkyně do práce.. od 15km - 100 km deně - pokaždé jiná lokalita.
JTD by bylo pro nás vhodné... ale auto už je doma a chtěl bych ji snížit náklady.
Moc to hnát nebude... Nevím co je optimum pro ní
Co je zlaty střed pro AR 147 1.6 88 KW ? Chci, aby to bylo bez udrzbový a nesralo se to.. Nemam cas ani přebytecné finance... Kdo taky jo
sorry za diakritiku - píšu z mobilu
Autem jezdí přítelkyně do práce.. od 15km - 100 km deně - pokaždé jiná lokalita.
JTD by bylo pro nás vhodné... ale auto už je doma a chtěl bych ji snížit náklady.
Moc to hnát nebude... Nevím co je optimum pro ní
Co je zlaty střed pro AR 147 1.6 88 KW ? Chci, aby to bylo bez udrzbový a nesralo se to.. Nemam cas ani přebytecné finance... Kdo taky jo
sorry za diakritiku - píšu z mobilu
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
Re: TwinSpark a LPG
Jednoduše řečeno, nejde až tak vyložené o systém jako o lidi kdo to LPG dělají. Protože vtom je ten největší rozdíl.
Mezi systémy nejlepší landi renzo, lovato, brc
http://www.autogas.estranky.cz/
Mezi systémy nejlepší landi renzo, lovato, brc
http://www.autogas.estranky.cz/
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TwinSpark a LPG
jsou různé přístupy--někdo hraje na značku, někdo se snaží sledovat, z čeho to reálně plácaj v praxi..to je o tom, jak moc do toho chceš proniknout..těžko se bavit co bys tam chtěl , když
nebudeš vědět , o jakých komponentech se má smysl bavit..s dodavatelem ..
1.základem jsou slušný, nebo spíš ještě lepší "vstřiky" --což jsou v podstatě elektroventily
plynu...je jich mraky druhů..a cenový rozpětí je velký
2.slušnej reduktor
3.jednotka a soft..
To jsou klíčové prvky které rozhodujou, jak se to reálně bude chovat, jak moc o tom v provoze budfeš vědět a za jakou spotřebu to nakonec bude taky lítat..
Takový "podružnosti", jako JAK TO REÁLNĚ SPÁCHAJ, teda jestli bude v motorovým prostoru
binec nebo to rozumně pokliděj, aby automechanici neřvali, když otevřeš haupnu..tě začnou zajímat po půl roce, po první zimě začneš vnímat, kde že máš plnicí ventil..
Nikdo většinou nenabízí sám od sebe plnění v prostoru víčka na benál, ale tady bych klidně připlatil, kdyby se jim nechtělo,je to pak v zimě pohoda..a né pořád špinav ruce od marastu, až omrzlý víčko budeš povolovat..Harfa/systém AGC/ je svou volbou "geniální", protože volí místo co nejvíce nase.re pumpaře v zimní břečce--vpravo ole v nárazníku těsně u kola..
/otřesné případy montáže na TS jinak i docela slušnch průměrnch standartních systémů jsou tady uvedený--pohledej./
Pokud nechceš nic řešit, pak to prostě nech na doporučeným osvědčeným plynaři a je to..
nebudeš vědět , o jakých komponentech se má smysl bavit..s dodavatelem ..
1.základem jsou slušný, nebo spíš ještě lepší "vstřiky" --což jsou v podstatě elektroventily
plynu...je jich mraky druhů..a cenový rozpětí je velký
2.slušnej reduktor
3.jednotka a soft..
To jsou klíčové prvky které rozhodujou, jak se to reálně bude chovat, jak moc o tom v provoze budfeš vědět a za jakou spotřebu to nakonec bude taky lítat..
Takový "podružnosti", jako JAK TO REÁLNĚ SPÁCHAJ, teda jestli bude v motorovým prostoru
binec nebo to rozumně pokliděj, aby automechanici neřvali, když otevřeš haupnu..tě začnou zajímat po půl roce, po první zimě začneš vnímat, kde že máš plnicí ventil..
Nikdo většinou nenabízí sám od sebe plnění v prostoru víčka na benál, ale tady bych klidně připlatil, kdyby se jim nechtělo,je to pak v zimě pohoda..a né pořád špinav ruce od marastu, až omrzlý víčko budeš povolovat..Harfa/systém AGC/ je svou volbou "geniální", protože volí místo co nejvíce nase.re pumpaře v zimní břečce--vpravo ole v nárazníku těsně u kola..
/otřesné případy montáže na TS jinak i docela slušnch průměrnch standartních systémů jsou tady uvedený--pohledej./
Pokud nechceš nic řešit, pak to prostě nech na doporučeným osvědčeným plynaři a je to..
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Spojení Twinspark a LPG je dohromady totální hovadina. Někdy mi to až makovice nebere, že lidi chtějí ušetřit na starých dvoulitrech a nasypou do auta co má cenu 100 klacků (v lepším případě ) dalších 40 k tomu, jen aby ušetřili dvě pětky na sto kilometrů
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: TwinSpark a LPG
Roberto37: tak nechal bych na každým, ať si to přebere, TS jezdí reálně po městě pomalu za půlku nákladů.., představa úspory dvacky teda trochu mimo. .
Sekvenci od benálu ve městě nepoznáš..na výkonu rozhodně a peníze řeší logicky každej podle svýho .. náklady na rozumnou sekvenci jsou někde na 25tácích..Jestli se mu to rentuje si dokáže sečíst sám..
Proč hned teda na "mládě" tak zhurta....?
Ve vlákně věnovaným LPG mluvit o LPG nezaujatě mi dává nějakou logiku..
Třeba jeho žena nejede na Kámen ale do školy.. nebo do jeslí pro prcka..kdo ví..
Sekvenci od benálu ve městě nepoznáš..na výkonu rozhodně a peníze řeší logicky každej podle svýho .. náklady na rozumnou sekvenci jsou někde na 25tácích..Jestli se mu to rentuje si dokáže sečíst sám..
Proč hned teda na "mládě" tak zhurta....?
Ve vlákně věnovaným LPG mluvit o LPG nezaujatě mi dává nějakou logiku..
Třeba jeho žena nejede na Kámen ale do školy.. nebo do jeslí pro prcka..kdo ví..
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
tak není pak lepší neřešit cenu LPG, ale nafty? ve spojení s T.S. a jeho problematičností (záměrně nepíšu nespolehlivostí) přidávat tomu další dimenzi jako plyn, mi už připadá jako masoochismus.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: TwinSpark a LPG
LPG je pouze jedna možnost..není to "zázrak" , kterej má jen výhody--to větší namahání na materiálu hlavy tam přece jen prostě je--tak to chce motor v rozumným stavu...a rozumnýho řidiče kterej má představu, co hlava v tomhle režimu snese ...není to režim, kterej by měl nahradit benál-sport.Někdo má k naftě určitej odpor, pro možný problémy s pančováním a souvisejícím zimním provozem,, holky se nechtěj starat, jestli to -20stC vyjede někde na vesnici při odvozu dítěte do školky.. nebo na nákup 2 kiláky do sousední vsi..
některý ženský jí nemaj moc rádi, protože to není při normálu jen otoč vypni, a furt jim někdo říká--vychlaď trochu po dojezdu to turbo., netankuj v zimě tam a tam, dej do toho prosím tě ten aditiv nebo ráno nevyjedeš ..síla nafty je prostě v dálničním režimu..nízká spotřeba vysoká životnost, . na krátký poskakování 3-5 km ale není nafta to si řekněme na plnou hubu určitě vhodná .. motor se v podstatě neohřeje,jeho životnosti to nedělá kdoví jak dobře,spotřeba na studeno po městě taky žádnej zázrak a teplotní namahání turba co se ohřívá a chlade furt dokola u silně ojetýho auta je pozvánka do servisu -to určitě ..--a holky maj všeobecně rádi teplo... to sekvenční LPG je v tomhle pro ně v zimě při poskakování benálu přece jen blíž..--
některý ženský jí nemaj moc rádi, protože to není při normálu jen otoč vypni, a furt jim někdo říká--vychlaď trochu po dojezdu to turbo., netankuj v zimě tam a tam, dej do toho prosím tě ten aditiv nebo ráno nevyjedeš ..síla nafty je prostě v dálničním režimu..nízká spotřeba vysoká životnost, . na krátký poskakování 3-5 km ale není nafta to si řekněme na plnou hubu určitě vhodná .. motor se v podstatě neohřeje,jeho životnosti to nedělá kdoví jak dobře,spotřeba na studeno po městě taky žádnej zázrak a teplotní namahání turba co se ohřívá a chlade furt dokola u silně ojetýho auta je pozvánka do servisu -to určitě ..--a holky maj všeobecně rádi teplo... to sekvenční LPG je v tomhle pro ně v zimě při poskakování benálu přece jen blíž..--
Re: TwinSpark a LPG
Skutečně? A pak řešit zmrzlou naftu (v česku každý rok), v zimě jezdit na studeno než se to zahřeje a to neřeším zimní starty.roberto37 píše:tak není pak lepší neřešit cenu LPG, ale nafty?
Do 147 se nic jiného než TSko nehodí. A co se týče LPG (15tkm/ročně,10l/100) za benál cca 55t za plyn 25t. Rozdíl si spočteš sám. Není tam započítaný rozdíl ve spotřebě, ale i tak to je hodnota co se vrátí za měsíc
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
Dostal jsem cen. kalkulaci na moji 147.
Od společnosti : http://www.levnelpg.cz
Přestavba Vašeho vozu je u nás v ceníku za 23.000kč. Nejsme plátci DPH, tudíž uvedená cena je konečná. Cena je za kompletní přestavbu včetně jakékolive nádrže a zápisu do TP.
Nemáme žádné případné příplatky.
Přestavba zmíněného vozu by trvala jeden den.
Co si myslíte o této přestavbě a jejich použivaných komponentech http://www.levnelpg.cz/system-lpg-magic ... omponenty/
Od společnosti : http://www.levnelpg.cz
Přestavba Vašeho vozu je u nás v ceníku za 23.000kč. Nejsme plátci DPH, tudíž uvedená cena je konečná. Cena je za kompletní přestavbu včetně jakékolive nádrže a zápisu do TP.
Nemáme žádné případné příplatky.
Přestavba zmíněného vozu by trvala jeden den.
Co si myslíte o této přestavbě a jejich použivaných komponentech http://www.levnelpg.cz/system-lpg-magic ... omponenty/
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
Re: TwinSpark a LPG
Dnes odpoledne k němu jedu se zeptat, jestli vleze plnění pod víčko, tak podám info Ale co jsem četl pozitivní reakce na BMW klubu, tak je OK
Re: TwinSpark a LPG
Slušná, bezproblémová nabídka--ten přímaz většinou účtujou zvlášť +1500 a plnění v prostoru
víčka benálu taky +1500= tedy velmi slušný,/ díky absenci DPH/, otázka je dílenský provedení a to je o referencích...To ventil na šroubovací redukci-ten malej --se vejde skoro všude..není problém..
víčka benálu taky +1500= tedy velmi slušný,/ díky absenci DPH/, otázka je dílenský provedení a to je o referencích...To ventil na šroubovací redukci-ten malej --se vejde skoro všude..není problém..
- Kozel Tomas
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16.11.2012, pát 17:07
- Bydliště: Praha, Kolín
Re: TwinSpark a LPG
Další nabídka od :
Dobrý den, nejlépe vidět auto, aby se přesně zjistilo co je přesně třeba, zřejmě je již vybaveno systémem EOBD, ale obecně pokud je auto do 120 kW a nádrží do cca 65 litrů, bude cena s italským zařízením BRC 29500,- Kč, pokud s polskými zařízeními je cena 23500,- .
Bližší info na tel. 568420444, 603502403.
S pozdravem Karel Barták
Dobrý den, nejlépe vidět auto, aby se přesně zjistilo co je přesně třeba, zřejmě je již vybaveno systémem EOBD, ale obecně pokud je auto do 120 kW a nádrží do cca 65 litrů, bude cena s italským zařízením BRC 29500,- Kč, pokud s polskými zařízeními je cena 23500,- .
Bližší info na tel. 568420444, 603502403.
S pozdravem Karel Barták
ALfa Romeo 147 1.6 88 KW
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
-------------------------
ex - Alfa romeo 164 2.5 TD - moje první auto
Re: TwinSpark a LPG
Tak tady chybí jaká-koliv podrobnost podle čeho by to šlo okomentovat--název systému je asi stejná informace,jako prodávám "škodovku" a "fiata"...a teď si vyber..ber nech bejt..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host