Dvouhmotový setrvačník REPASE
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
zkus autotechna.cz,pak dej vědět...
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Tak na 10V stojí 10,5 , takže přes těch 15 to bude na moje určitě. Ale zatím je u mě dvouhmota v klidu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
eště že sem nešel do 2,4 a spokojil sem se se stopadesáti koníkama...
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
No jo, kdo jednou okusí sílu a zvuk lokomotivy, tak už není cesty zpět
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
jj... taková malá kolomotiva..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Přééésně....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
tak tady jsem to dával já a nějak to zadrhává. Něco je špatně. Tudíž jsem koupil novou dvouhmotu a budu to dělat celé znova. Jak se, prosím Vás odvzdušňuje spojkove ložisko? Napadlo mě ještě jestli sem neudělal chybu tam.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
když to zadrhává,tak by chyba neměla být v dvouhmoťáku...promazals to cos měl?i tu osku,co tahá ložisko?já mám na válečku klasický odvzdušňovák...když tak upřesni,jak to zadrhává..
156sw,1,9 JTDm,180 kobylek od sharkana,plně funkční...
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
Lancia Thesis 2,4 JTD 110KW
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Skippy:
to by me taky zajimalo...
to by me taky zajimalo...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
špatně jsem to napsal zadrhává ta repase jakože ji posmolili... a hlavně začína zadrhávat i komunikace s něma reklamace atd. je na to rok záruka ale na nic se nevztahuje. Chcou abys jim to poslal cele i s přitlačakem a lamelou a pak kdo ví jak to dopadne
nevím do jakého tématu napsat ten můj problém, jestli tady ale popsal jsem ho zde http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=7270
nevím do jakého tématu napsat ten můj problém, jestli tady ale popsal jsem ho zde http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=7270
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Tak jsem asi první s GT v ČR s jednohmotou :-)
A kupodivu převodovka nechrastí, jako u 2,4JTD 10V
A vyšlo to levněji, než řešit nějaký repas :-) apod...
A kupodivu převodovka nechrastí, jako u 2,4JTD 10V
A vyšlo to levněji, než řešit nějaký repas :-) apod...
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Tú jednohmotu si zohnal od Valeo? Lebo Valeo ponúka spojkové sety jednohmotné namiesto dvojhmotných.Aspon kolega to do peugeotu zohnal. A ako je to s radením a vybráciami za jazdy?
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Ne tohle je sada z benzíňáku, hranice ověřená v praxi je cca 480Nm, pak začíná klouzat.
Já jsem nepoznal žádnej rozdíl oproti dvouhmotě, ale u kamaráda 2,4JTD s touhle sadou chrastí převodovka, jinak ani on nezpozoroval rozdíl ve vybracích
Já jsem nepoznal žádnej rozdíl oproti dvouhmotě, ale u kamaráda 2,4JTD s touhle sadou chrastí převodovka, jinak ani on nezpozoroval rozdíl ve vybracích
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Takže pasoval z benzínu? A aký to bol motor z toho benzínu? Teoreticky by mi to mohlo pasovať tiež na moju 2,4 10Ventil nakoľko sú tie rozmery katalogovo rovnaké. Zatiaľ mám nový zotrvačák aj komplet sadu origo Valeo ktorý sa dával na 10V verziu. Potom už išli LUKy. Mám na nom 10000km ale tak až dokončím auto s chipom tak po čase mi určite tiež odíde kôli silnému momentu a potom urobím to isté ako ty dám tam tú jednohmotu.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Obyc Valeo jednohmota, bez uprav, 480Nm?? To asi ne vid, kdyz i kluci z Renovaku pochybuji, ze mi HDS lamela s jednohmotou na V6 udrzi 450Nm.
Alfa Romeo Perfection
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Bez úprav ne, je tam HDS obložení a je zvětšený přítlak na přítlačáku. Na 485Nm lehce proklouzne v "maximu". Ověřeno na brzdě na 2,4JTD 10V.
A ještě s touto sestavou a keramickou odpruženou lamelou ověřeno 560Nm a to na 4kolce.
A ještě s touto sestavou a keramickou odpruženou lamelou ověřeno 560Nm a to na 4kolce.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Tak to jo. Nejake fotky z upravy toho pritlacaku?
Alfa Romeo Perfection
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
To nemam, to jsme si nechávali dělat.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Nenašli by sa dáke katalogove čisla na tu spojku z "benzíňáku", nejaké podrobnejšie info ked si to človek chce objednať, čo ma pýtať. inak Funguje stále OK ?
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
No to je také know how.
Je možnost dodat celou sadu se setrvákem.
Jinak jezdí to ve dvou autech, s 5ti válcem chrastí převodovka a u 4 válce nebyl poznat rozdíl, oproti dvouhmotě.
Je možnost dodat celou sadu se setrvákem.
Jinak jezdí to ve dvou autech, s 5ti válcem chrastí převodovka a u 4 válce nebyl poznat rozdíl, oproti dvouhmotě.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Odpadnem :-)
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Zdravicko,
uz ked riesite dvojhmotu, chcem sa spytat
Poslednej tri dni odkedy sa dost ochadilo mi rano motor vydava take cudne zvuky
http://www.youtube.com/watch?v=UNie1BM- ... e=youtu.be
Nie je to hned po starte, ale ked sa pohnem. Tie zvuky pocujem iba ked stojim na neutrali, ako nahle sa motor zahreje to je tak 5-10 minut zalezi od toho kolko je vonku ten zvuk prestane a nepocut nic ani na volnobehu.
Je zase pravda ze motor ako keby trochu podskocil, ked vydava tie zvuky
Dalsia vec, ked zaslapnem spojku prestane ten zvuk, cize mam podozrenie na dvojhmotu.
Ale zase nemam aspon nie zatial ziaden problem ze pri rozbiehani mi motor cekal, alebo ze by pocas jazdy motor vydaval ine zvuky.
Alebo to mam brat ze je to iba zaciatok konca ?
Vdaka za rady
Martin
uz ked riesite dvojhmotu, chcem sa spytat
Poslednej tri dni odkedy sa dost ochadilo mi rano motor vydava take cudne zvuky
http://www.youtube.com/watch?v=UNie1BM- ... e=youtu.be
Nie je to hned po starte, ale ked sa pohnem. Tie zvuky pocujem iba ked stojim na neutrali, ako nahle sa motor zahreje to je tak 5-10 minut zalezi od toho kolko je vonku ten zvuk prestane a nepocut nic ani na volnobehu.
Je zase pravda ze motor ako keby trochu podskocil, ked vydava tie zvuky
Dalsia vec, ked zaslapnem spojku prestane ten zvuk, cize mam podozrenie na dvojhmotu.
Ale zase nemam aspon nie zatial ziaden problem ze pri rozbiehani mi motor cekal, alebo ze by pocas jazdy motor vydaval ine zvuky.
Alebo to mam brat ze je to iba zaciatok konca ?
Vdaka za rady
Martin
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
za studena, bez vyslapnute spojky - co takhle hnaci hridel a tuhy olej v prevodovce ted v zime?
Alfa Romeo Perfection
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Ahoj
, praveze ked stlacim spojku tak tie zvuky prestanu.
Hmm mam 5w-40 to az taky tuhy olej nie je,
Vdaka za tip idem pogooglit,
nasiel som tip ako odskusat dvojhmotak, ze vraj
1. stlacit spojku, pridat plyn, nohu dole z plynu ale nie zo spojky a pocuvat ci motor nebude vydavat nejake zvlastne zvuky ako pojdu otacky dole, a to iste zopadkovat, ale bez stlacenia spojky.
skusime zajtra
, praveze ked stlacim spojku tak tie zvuky prestanu.
Hmm mam 5w-40 to az taky tuhy olej nie je,
Vdaka za tip idem pogooglit,
nasiel som tip ako odskusat dvojhmotak, ze vraj
1. stlacit spojku, pridat plyn, nohu dole z plynu ale nie zo spojky a pocuvat ci motor nebude vydavat nejake zvlastne zvuky ako pojdu otacky dole, a to iste zopadkovat, ale bez stlacenia spojky.
skusime zajtra
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník REPASE
Prave ze kdyz seslapnes spojku tak odpojis hnaci hridel od motoru. Pokud je rozdil v zahratem/nezahratem, tak to setrvak nebude.
Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů