upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Fyzika pro zakladni skoly - tlak v kapaline, treni, paka
Ta uprava 6ti/4pistky vyzaduje o ~18% vetsi objem vytlacene kapaliny, coz by nemusel byt pro seriovy brzdovy valec problem. Moje ctyrpistky potrebuji o 10% objemu navic a na brzdovem pedalu nepocituju, ze by zabiral nejak niz nebo hur.
Ta uprava 6ti/4pistky vyzaduje o ~18% vetsi objem vytlacene kapaliny, coz by nemusel byt pro seriovy brzdovy valec problem. Moje ctyrpistky potrebuji o 10% objemu navic a na brzdovem pedalu nepocituju, ze by zabiral nejak niz nebo hur.
Alfa Romeo Perfection
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Uz to ma nekdo zrealizovany?Mam nakoupeno vse potrebne a v sobotu to napasuju ale i tak by me potesila nejaka fotka tech co to maji s tou redukci a jak presne ta redukce patri atd
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Nějak jsem na to zapoměl, dát se ten výkres. Je to dělané doma od ruky, takže se zdržte komentářů prosím... Kdybych ty redukce dělal dnes, tak bych vzdálenost děr nedělal 23,1mm, ale stačilo by 21mm. Tím pádem bude brzdič blíž ke středu a možná by se tam ty 16" kola dali dát. (člen Toro tam nenarval 16" Baroka. 166 má asi jiný vnitřní průměr límce disku) Jelikož je kotouč 305mm a brzdič na 310, tak by se tím posunutím vymezilo hluché místo na destičce, která tak o kousíček přesahuje kotouč. Do středu se právě nechá ještě o ty 2mm posunout a furt bude destička na kotouči.
Tak si děcka hrajte
Takže editováno! Opravená chybná vzdálenost děr. Omlouvám se. Tento obrázek je už správný.
Tak si děcka hrajte
Takže editováno! Opravená chybná vzdálenost děr. Omlouvám se. Tento obrázek je už správný.
Naposledy upravil(a) perry69 dne 12.10.2013, sob 11:05, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
=D> =D> =D>
Jsem myslel, ze to je na trmen s rozteci 130. Ale ono je to docela jedno kdyz uz jsou tyhle hodnoty tak neni problem udelat redukci na trmen 130mm.
Diky!
Jsem myslel, ze to je na trmen s rozteci 130. Ale ono je to docela jedno kdyz uz jsou tyhle hodnoty tak neni problem udelat redukci na trmen 130mm.
Diky!
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Tím bych si nebyl jist. Může to mít jinou "příčnou" hodnotu těch 9 mm nebo jak to nazvat. A vzdálenost děr těhlice a brzdiče může být taky úplně jiná než je tady těch 14 (respektivě 12mm)
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
No ten třmen by měl být stejný jen se lišit tou roztečí to platí i pro ten příčný rozměr. Ale ruku do ohně za to nedám. Ale pochybuju, že by brembo dělalo pro každého jiné třmeny (BMW, pežot je maj taky s trosku jinou roztecí).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Redukce na Brembo brzdiče
310 ze 166, 330 z GTA mají vlastně stejné desky, jestli se nepletu, takže je to možné, že to bude stejné. Uvidíš
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Ahoj,máš ještě nějaký redukce?
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Ahoj, tak jsem to zkusil pro své hraní přemodelovat. Vypadá to, že papír snese všchno a někde je něco jinak. Buď tvůj design ze kterého je obrázek a fotky na začátku vlákna má jiné rozměry, nebo jsem někde něco přehlédl. Prostě mi nevychází tak hluboké vybrání ke kótě 17mm. Šikmé plochy jsou pod jiným úhlem (výrazně). Máš 3D model?perry69 píše:Nějak jsem na to zapoměl, dát se ten výkres. Je to dělané doma od ruky, takže se zdržte komentářů prosím... Kdybych ty redukce dělal dnes, tak bych vzdálenost děr nedělal 14mm, ale stačilo by 12mm. Tím pádem bude brzdič blíž ke středu a možná by se tam ty 16" kola dali dát. (člen Toro tam nenarval 16" Baroka. 166 má asi jiný vnitřní průměr límce disku) Jelikož je kotouč 305mm a brzdič na 310, tak by se tím posunutím vymezilo hluché místo na destičce, která tak o kousíček přesahuje kotouč. Do středu se právě nechá ještě o ty 2mm posunout a furt bude destička na kotouči.
Tak si děcka hrajte
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
Re: Redukce na Brembo brzdiče
To vypadá krapet jinak
V pondělí se zeptám programátora v práci, zda to ještě má v PC, aby mi to dal okotované
V pondělí se zeptám programátora v práci, zda to ještě má v PC, aby mi to dal okotované
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Kota mezi stredy kruznic neni podle obrazku 14mm kdyz vnejsi kruznice (ta dolni) ma polomer 15mm. A v tom modelu od petr916 jsou spatne polomery vnejsich kruznic
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Takže ten výkres je už opravený. Hodnota 14 byla opravena na správných 23,1 (21)mm Omlouvám se. Dělal jsem to z paměti a nevím, jak se mi do hlavy dostala tahle hodnota.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Kdyby to někdo dělal zase ty adaptery mám zájem...Díky
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Tak to už beru. =D>perry69 píše:Takže ten výkres je už opravený. Hodnota 14 byla opravena na správných 23,1 (21)mm Omlouvám se. Dělal jsem to z paměti a nevím, jak se mi do hlavy dostala tahle hodnota.
Tady máte upravený a opravený 3D model ve formátu STEP na hodnotu 23,1.
Vnější menší průměry mi tam zůstaly z mých simulací, takže taktéž opraveno.
- Přílohy
-
- Trmen23_1.zip
- (9.56 KiB) Staženo 164 x
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Tak konecne
Hodnotu 23.1, jsi mel zmensit na tech 21. Bude to lepsi!
A u toho valce prumer 30 udelej radius a ne ostrou hranu k te spodni primce. Kazda ostra hrana zvysuje riziko praskliny. Ja tam mel R10.
Hodnotu 23.1, jsi mel zmensit na tech 21. Bude to lepsi!
A u toho valce prumer 30 udelej radius a ne ostrou hranu k te spodni primce. Kazda ostra hrana zvysuje riziko praskliny. Ja tam mel R10.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
@perry: Napiš kubasovi ať to vlákno nějak presune. Tady se po nějaké době smaže a je škoda přijít o takové informace.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Taky jsem už nad tim přemejšlel
Edit: požádáno
Edit: požádáno
Naposledy upravil(a) perry69 dne 14.10.2013, pon 17:15, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Myslim že možnost výroby by byla. Jeden pár už vyrobený je a "testuje" se na 145ce 2,4JTD
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Ahoj, tak pro ty co chtějí vzdálenost 21mm tu je model.perry69 píše:Tak konecne
Hodnotu 23.1, jsi mel zmensit na tech 21. Bude to lepsi!
A u toho valce prumer 30 udelej radius a ne ostrou hranu k te spodni primce. Kazda ostra hrana zvysuje riziko praskliny. Ja tam mel R10.
Já mám celou dobu ten rádius R10. Akorát není vidět v tom okótovaném řezu. Je to v další operaci. Ve výsledném modelu je přechod. Na původním výkresu taky nebyl
- Přílohy
-
- Trmen21.zip
- (9.56 KiB) Staženo 148 x
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Alfisti nenašiel by sa nejaký nákres na brzdiče z GTA 330mm na 1,9jtd ? :-(
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Vzhledem ktomu, ze tehlice je porad stejna tak je to porad stejne. Jen je treba upravit roztec (prip. odsazeni)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Dallen nechapem, budem tam potrebovat ten medzikus ci nie? v sobotu by mi mali konecne prijst.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Budeš. Počkej až ti přijdou, jedna redukce už tam je (třmeny nemají uchycení v ose s těhlicí), ale budeš potřebovat redukci 130-100
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Tak už su detičky doma :-) Nový lak, opracovanie kotúčov montáž nebude problém ale vidím na ťažký oriešok tu redukciu. Nieje to len iná rozteč, jtd ma aj menší priemer tých uchytov, GTA to ma na väčšej kružnici. Takže ludkovia dajte dáky tip kde zohnať tie redukcie [-o< .... H E L P ....
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů