MikeC - 164 V6 TB (1995)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
výhoda demontáže palubky by byla v tom, že bych vyřešil její vrzání někde v oblasti nad airbagem spolujezdce.... auto jinak cajk, ale tohle místo vrže ukrutně.... takže to beru pozitivně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Palubky u 164 většinou vržou proto, že to někdo blbě složil. Třeba u našeho QV palubka držela snad jen na polovině šroubů, protože někdo opravoval právě ventilaci
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Nevím jak 164, ale myslím, že i tohle bude naprosto stejné ... nicméně Croma/Thema má občas ten problém, že se jen vysmekne lanko z ovládání té směšovací klapky ... problém se tak dá vyřešit za dvě minuty jen otevřením kapoty a zvednutím deklu u torpéda
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Je to jinak tady jsou pohony primo na klapkach. Croma/thema to ma lankama a moturky bokem
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
... jo, s tou stříbrnou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
ouki, tím pádem bezpředmětná radaLadin 164V6 píše:Je to jinak tady jsou pohony primo na klapkach. Croma/thema to ma lankama a moturky bokem
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
tak auto je probrané ze zimního spánku.... žádná věda, prostě jsem to nastartoval, dofoukal kola a trošku pojezdil.... Jako vstup do sezóny dobrý, sranda začne, až to zkusím na tu stříbrnou co chrápe vedle....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
samozrejme jsem to prechvalil a zacal mi blbnout budik tlaku oleje.... driv ukazoval fur 4, at se delo co se delo.... pak asi pul roku reagoval a ukazoval asi spravne no a ted ukazuje furt 1..... co uz....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
To je naprostá klasika... stačí navrtat čidlo a mělo by to chodit zase Varianta druhá je nahradit čidlo jiným. Získáš tím navíc větší přesnost, protože to origo je spíš takové, aby se neřeklo
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
máš link kde ho mám koupit ať to nemusím hledat?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Na Alfabb dávaj tohle http://www.ebay.com/itm/Sunpro-Electric ... 2y&vxp=mtr a k tomu pak 22ohm rezistor. Nicméně bude to ukazovat na krajích lehce mimo. Ideál je to origo čidlo navrtat, je to hned a snad nafurt
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Já sem to navrtání zkoušel na 155 V6 a s výsledkem sem spokojenej nebyl, ukazovalo to líp než před, ale stále divně.
Možná sem ho jen navrtal málo nebo moc nevím.
Nakonec sem koupil nový v Italcaru v Praze, nebylo to myslím origo, ale druhovýroba a fungovalo dobře, akorát mi myslím říkaly, že sem koupil poslední kus
Možná sem ho jen navrtal málo nebo moc nevím.
Nakonec sem koupil nový v Italcaru v Praze, nebylo to myslím origo, ale druhovýroba a fungovalo dobře, akorát mi myslím říkaly, že sem koupil poslední kus
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
tak jsem se včera jen tak šel projet a docela zábavná scénka: jedu 110 v klidu po okresce a dojedu na prázdné cestě cca 10 let staré Audi A4, kombi, černé.... tak ho plavně předjedu a říkám si "většinou takový auta mají deb*lové ale tenhle jede překvapivě normálně".... o kilák později mě týpek předjel rychlostí asi tak 140, těsně před vesnicí, že mu informační radar uvnitř obce ukazoval 125....
Tak jsem poklepal na přístrojovku a pochválil auto.... dokud provokuje dementy, je poznat, že nepatří do šrotu (týpek samozřejmě ve vesnici odbočil k baráku....)
Tak jsem poklepal na přístrojovku a pochválil auto.... dokud provokuje dementy, je poznat, že nepatří do šrotu (týpek samozřejmě ve vesnici odbočil k baráku....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
jo to znám...
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
To je tým logom. Týpek vidí logo AR, tak ti to musí nandať aj keby si mal Arnu .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
muzes se prosim trosku rozepsat o tom navrtani cidla ? Chapu dobre ze to cidlo vrtnes malym vrtakem na strane te snimaci plosky? omlouvam se za offtopic...
riprex píše:Na Alfabb dávaj tohle http://www.ebay.com/itm/Sunpro-Electric ... 2y&vxp=mtr a k tomu pak 22ohm rezistor. Nicméně bude to ukazovat na krajích lehce mimo. Ideál je to origo čidlo navrtat, je to hned a snad nafurt
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Není to nafurt a není to ani nijak spolehlivý řešení (mě to fungovalo asi 5 minut, pak začlo ukazovat zase výmysly). Nový čidlo stojí okolo litru, sice dost, ale nejjednoduššíriprex píše:Ideál je to origo čidlo navrtat, je to hned a snad nafurt
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
tak pokud by měl příští týden proběhnout ten sraz tak mám nachystáno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Paráda
Hampi: Nevěděl jsem, že už se dá sehnat, protože jednu dobu nebylo vůbec k mání. Pak je to samozřejmě výrazně lepší řešení
Hampi: Nevěděl jsem, že už se dá sehnat, protože jednu dobu nebylo vůbec k mání. Pak je to samozřejmě výrazně lepší řešení
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
na ebay se sehnat daj, já osobně s navtáním úspěch neměl, asi už byly ty střeva K.O., takže když je nějaká alfa na kuchnutí, už vím, na co se zaměřit, víc než litr za taký bazmek je dost
http://www.ebay.de/itm/Oldruckgeber-Alf ... OSwuAVWy0h~
http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuUt
http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuU8
http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuU6
http://www.ebay.de/itm/Oldruckgeber-Alf ... OSwuAVWy0h~
http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuUt
http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuU8
http://www.ebay.de/itm/OIL-PRESSURE-TRA ... SwxH1UEuU6
2 ks AR 164 2.0 TS /1991/
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
No já co jsem koukal, tak třeba v autorozvodech normálně na objednání novej maj. Ono v konečným důsledku se na tom podle mě fakticky nemá moc co rozbít, je to jen membránka a poťák, horší spíš je, že to jde blbě rozdělat. Beztak, jestli to někdy budu řešit, tak rovnou nějakým moderním tlakovým čidlem, které má aspoň nějakou rozumnou přesnost a ne tímhle krámem, co dává hodnoty plus mínus bar.
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
oba:
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů