MikeC - 164 V6 TB (1995)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Za málo Nejvíc mě na tom ale fascinuje to, že to auto je fakt v pěkném origo stavu, kilometry budou sedět atp. ale ty zdvihátka a tím pádem i vačky (ono i výfukového palce na čtvrtém válci už nemálo chybí ) už jsou takhle dojebané. Asi tady soudruzi v Itálii opravdu udělali nějakou chybu
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Měly tyhle problémy i bussa v AR75? Protože ten 2.5 motor co mám doma v garáži pro Ejdžeje má kalíšky i vačky ve stavu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Mike: svíčky se měnit nemusely, ty jsou tam chvilku....
Jinak když se dělaly rozvody a ventilové vůle tak jsem se o tom s mechošem po telefonu bavil a co si vzpomínám tak jsme se bavili že by se ty nové vačky už vyplatily dát.... jenže já ji tehdy ještě neměl (a zároveň jsem věděl že ji mít brzo budu), tak jsme se dohodli že se to udělá za dalších 10tkm až se budou ty vůle dělat znovu.... (resp. při mém nájezdu 2tkm ročně třeba za dalších 6 let s novými rozvody :-)
a ty nové hlavy tam chceš dávat proč?
jinak super že se o to dál staráš, hezky to zapisuj do tabulky, pěkně ty výdaje naskakují, co? to je prostě nekonečný příběh u tak starýho auta, když to chce mít člověk v cajku....
Jinak když se dělaly rozvody a ventilové vůle tak jsem se o tom s mechošem po telefonu bavil a co si vzpomínám tak jsme se bavili že by se ty nové vačky už vyplatily dát.... jenže já ji tehdy ještě neměl (a zároveň jsem věděl že ji mít brzo budu), tak jsme se dohodli že se to udělá za dalších 10tkm až se budou ty vůle dělat znovu.... (resp. při mém nájezdu 2tkm ročně třeba za dalších 6 let s novými rozvody :-)
a ty nové hlavy tam chceš dávat proč?
jinak super že se o to dál staráš, hezky to zapisuj do tabulky, pěkně ty výdaje naskakují, co? to je prostě nekonečný příběh u tak starýho auta, když to chce mít člověk v cajku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Ono nové hlavy hlavně asi proto, že budou i dojebané vodítka a aby to auto co nejkratší dobu stálo. Takže by se nachystaly hlavy včetně vůlí a tak mimo a pak to jen přehodilo. Jinak to totiž znamená bejt nějakou dobu bez auta
Vonkreuz: Ty starší motory na to netrpěly tak moc, mám tu třílitra ze 164, co má za sebou 350tkm a je jak novej. Průser jsou ty turba, protože velmi pravděpodobně ty zdvihátka prostě nezvládaj ten nápor způsobenej silnějšíma pružinama.
Vonkreuz: Ty starší motory na to netrpěly tak moc, mám tu třílitra ze 164, co má za sebou 350tkm a je jak novej. Průser jsou ty turba, protože velmi pravděpodobně ty zdvihátka prostě nezvládaj ten nápor způsobenej silnějšíma pružinama.
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
@Kubas: Neboj, já Ti to nemám nějak za zlé nebo tak Spíš mě to překvapilo, doufal jsem v o něco lepší stav (resp. že se to nebude muset řešit tak brzo).
Svíčky jsem dával když už to bylo rozdeklovaný tak při jednom - měl jsem z toho výprodeje dvě sady do zásoby Jinak ty co tam byly byly v solidním stavu, nebyly upečené ani nic - což i to svědčí o tom, že jinak je ten motor cajk.
A jak píše riprex, ty dvě hlavy by byly aby se to prostě nachystalo a pak jen "bezbolestně" přehodilo a minimalizovalo čas, kdy to někde bude muset stát jako celek.
A výdaje atd. si samozřejmě píšu ;) https://www.spritmonitor.de/en/detail/792422.html Dokonce se s tím učím jezdit "celkem úsporně" - už se držím pod 10l/100 Ale aspoň jsem rád, že na rozdíl od 159 je podíl benzínu na výdajích o dost větší než tam byl u nafty (byť to bude taky trochu tou spotřebou )
Svíčky jsem dával když už to bylo rozdeklovaný tak při jednom - měl jsem z toho výprodeje dvě sady do zásoby Jinak ty co tam byly byly v solidním stavu, nebyly upečené ani nic - což i to svědčí o tom, že jinak je ten motor cajk.
A jak píše riprex, ty dvě hlavy by byly aby se to prostě nachystalo a pak jen "bezbolestně" přehodilo a minimalizovalo čas, kdy to někde bude muset stát jako celek.
A výdaje atd. si samozřejmě píšu ;) https://www.spritmonitor.de/en/detail/792422.html Dokonce se s tím učím jezdit "celkem úsporně" - už se držím pod 10l/100 Ale aspoň jsem rád, že na rozdíl od 159 je podíl benzínu na výdajích o dost větší než tam byl u nafty (byť to bude taky trochu tou spotřebou )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tak, jak tak minulý týden pršelo tak jsem přišel na docela nemilou věc - začalo mi téct kolem antény (té, kterou tam někdo dobastlil ) - a evidentně to nebylo poprvé, protože to už někdo zatmelil Ideální řešení by bylo ji vyhodit, zavařit díru a nechat nalakovat celou střechu... ale to je teď trochu mimo moje časové a finanční možnosti, navíc by to nebylo hned a já nechtěl, ať do auta teče.
Takže během dešťů provizorní řešení No a následně jsem koupil novou anténu s novým těsněním + to ještě taky utěsnil zespod tmelem na okna. Test na wapce byl pozitivní a už tam neteče Jako pozitivum tam teď mám aspoň origo Alfa anténu (prut), co mi zbyla ze 159
Toto mě ale aspoň při jednom donutil opravit stropnici, která už byla nepěkně prověšená: Takže se zbavovalo toho původního molitanu a jako lepidlo jsem nakonec použil Chemoprén Extra (měl by být do 120°C tak uvidíme, snad to aspoň něco vydrží. Látku jsem použil původní (sice už byla trochu natažená, ale sedlo to docela hezky, taky jsem z ní vypral asi 5 lavorů špíny Jediné dva nedostatky jsou u šroubů, co drží sluneční clony) Jinak jak to minule rozebírali (asi když se montovalo tu anténu) tak se s tím moc nepárali - polámané packy záslepek, zapěnované úchytky v A-sloupcích a podobně
Dále se o víkendu trochu pucovala motorový prostor - nějaká ta očista, nová izolace na kabeláži ke vstřikům a podobně. Vzhledem k tomu, že je to daily tak to nikdy nebude leštěnka jako Ládinova nebo Hampiho 164ka, ale aspoň už se člověk nemusí stydět otevřít kapotu
Pro srovnání jak to vypadalo po koupi a teď:
Takže během dešťů provizorní řešení No a následně jsem koupil novou anténu s novým těsněním + to ještě taky utěsnil zespod tmelem na okna. Test na wapce byl pozitivní a už tam neteče Jako pozitivum tam teď mám aspoň origo Alfa anténu (prut), co mi zbyla ze 159
Toto mě ale aspoň při jednom donutil opravit stropnici, která už byla nepěkně prověšená: Takže se zbavovalo toho původního molitanu a jako lepidlo jsem nakonec použil Chemoprén Extra (měl by být do 120°C tak uvidíme, snad to aspoň něco vydrží. Látku jsem použil původní (sice už byla trochu natažená, ale sedlo to docela hezky, taky jsem z ní vypral asi 5 lavorů špíny Jediné dva nedostatky jsou u šroubů, co drží sluneční clony) Jinak jak to minule rozebírali (asi když se montovalo tu anténu) tak se s tím moc nepárali - polámané packy záslepek, zapěnované úchytky v A-sloupcích a podobně
Dále se o víkendu trochu pucovala motorový prostor - nějaká ta očista, nová izolace na kabeláži ke vstřikům a podobně. Vzhledem k tomu, že je to daily tak to nikdy nebude leštěnka jako Ládinova nebo Hampiho 164ka, ale aspoň už se člověk nemusí stydět otevřít kapotu
Pro srovnání jak to vypadalo po koupi a teď:
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
motorový prostor prokoukl, jasný, chtělo to trošku práce, sám jsem na to nikdy neměl náladu.... :-)
tekoucí anténa zamrzí, já to nikdy neřešil, protože za celé ty tři roky co jsem to auto měl jsem zmokl jednou a ničeho si nevšiml.... jinak to jezdilo jen za hezkýho počasí a stálo v garáži :-)
Jinak jo, nebude to taková leštěnka jako mají jiní, ale furt je to pěkný auto a dál ho vylepšuješ, takže myslím dobrý.... jen bych fakt na tvém místě řešil tu garáž..... prostě to denní stání na slunci se časem na laku musí projevit a to by byla škoda....
tekoucí anténa zamrzí, já to nikdy neřešil, protože za celé ty tři roky co jsem to auto měl jsem zmokl jednou a ničeho si nevšiml.... jinak to jezdilo jen za hezkýho počasí a stálo v garáži :-)
Jinak jo, nebude to taková leštěnka jako mají jiní, ale furt je to pěkný auto a dál ho vylepšuješ, takže myslím dobrý.... jen bych fakt na tvém místě řešil tu garáž..... prostě to denní stání na slunci se časem na laku musí projevit a to by byla škoda....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
tak 2.0 turbo V6 ma nejmensi ( = nejlehci ) ventily, ma nejmensi zdvih na vackach a netoci nejak vic jak saci protejsky. Tim padem neni duvod pro nejake extra tvrdsi pruziny. Kalisky saci jsou uz od dob 105ky naprosto identicke a rika se, ze na 105kach byly nejkvalitnejsi ( nedolozeny ). kolem roku 1970, kdyz se poprve zacinaly vyrabet, byl to spickovy vyrobek - a je dodnes. Zatim co ostatni vyrabeli kalisky jako litinovy odlitek ( odleva se do tocici kokily coz je nejlevnejsi zpusob vyroby ) tak alfa kalisky vyrabela jako ocelovy vykovek. nitridovany. I v dnesni dobe jsou original kalisky 1. volba, je to proste vyborna kvalita, jsou az extremne lehke. Ty padelky co jsou tlustci a tezsi ( = oboji je spatne ) jsou mizerne kvality.Ale treba OKP jeste porad nabizi original kalisky, nebo stejnou kvalitu ma druhovyroba INA - cislo 421 0001 10 coz je sice kalisek na modernejsi Mercedes/Audi ale jaksi ma identicke rozmery.....
a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1 ... ollower-2/
co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.
a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1 ... ollower-2/
co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Zajímavé postřehy... ty pružiny těžko říct, byla to jen teorie, protože třeba u 166 jsou naprosto jiné než kdekoliv jinde a omezovač je 7500rpm. Vysvětlení, že malé turbo, které to dává jen tak tak = moc otáček = moc přepálenej olej = moc karbonu = smrt vaček, turba i spodku se nabízí. Netroufám si odhadovat... Michalovo auto servis dostávalo, najeto má nějakých 130tkm... to je zas v hajzlu nějak moc rychle. Ty jeho výfukový nejsou ani na přebrus... tam byl regulérně problém je vytáhnout z hlavy ty dvě, jak jsou na konci rozklepaný. Ale uvidíš... kdybys Michalovi ty hlavy pořešil, určitě by to uvítal protože tady v ČR od toho dává každej ruce pryč. Já si budu kurvit maximálně vlastní motor
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tvl ten omezovac 7500 se mi nejak nezda... 24V ma u 164 7100...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Nevim no... vytočit to tam jde QV jde do 7000.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Squadra chip pisou 6500 serie a po cipu 6800...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Pak nám asi s Hampim oběma kecá otáčkoměr Pustí tě na 7k a pak to stáhne na 6k8, co si tak pamatuju. U 166 je maximum tušim 7k5, ale možná kecám a je to jen 7k3. V manuálu jsem tenhle údaj nenašel, ale někde tam bude.
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Pár potek z nedělní projížďky:
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tak, jsme s Alfou na 145.000km
Co se na ní za tu dobu udělalo:
- zatmavené fólie (zadek 65%, předek cca 15%, ať to projde STKčkem)
- výměna stropní konzole ve předu s jinou jednotkou dálkáče, takže už mi funguje origo dálkový ovladač (za něj děkuju Riprexovi)
- výměna předních brzd (kotouče + destičky -> ty původní kotouče už byly komplet sjeté, holt na Stelviu dostaly dost zabrat )
- výměna předních tlumičů + horního uložení + ložisek, prachovek, dorazů (pružiny byly cajk tak se nechaly, ať to nesedí vysoko jak traktor) - jen ten hon za uložením byl docela boj - jedno šlo z Polska (Monroe) a druhé z Itálie (origo), jiná se mi už ani s pomocí známých nepodařilo nikde najít. Tak snad nějakou dobu vydrží...
EDIT: Ještě jsem zapomněl, světla už byly takové bludičky, takže komplet rozborka a vyčištění + lepší žárovky a hned to svítí o třídu líp
Co se na ní za tu dobu udělalo:
- zatmavené fólie (zadek 65%, předek cca 15%, ať to projde STKčkem)
- výměna stropní konzole ve předu s jinou jednotkou dálkáče, takže už mi funguje origo dálkový ovladač (za něj děkuju Riprexovi)
- výměna předních brzd (kotouče + destičky -> ty původní kotouče už byly komplet sjeté, holt na Stelviu dostaly dost zabrat )
- výměna předních tlumičů + horního uložení + ložisek, prachovek, dorazů (pružiny byly cajk tak se nechaly, ať to nesedí vysoko jak traktor) - jen ten hon za uložením byl docela boj - jedno šlo z Polska (Monroe) a druhé z Itálie (origo), jiná se mi už ani s pomocí známých nepodařilo nikde najít. Tak snad nějakou dobu vydrží...
EDIT: Ještě jsem zapomněl, světla už byly takové bludičky, takže komplet rozborka a vyčištění + lepší žárovky a hned to svítí o třídu líp
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
hmmm.... za chvilku to bude uplna vonavka ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Super
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tak zase menší posun. Alfa dosáhla na Miglii celkem pěkného 5. místa, takže si zasloužila nějakou odměnu
Takže přibylo samozatmavovací zrcátko (za které velice děkuji Italské Mafii ) a Alfa konečně dostala domeček nejen na zimu a oficiálně se přesunula do pozice víkendového auta pro radost
Takže přibylo samozatmavovací zrcátko (za které velice děkuji Italské Mafii ) a Alfa konečně dostala domeček nejen na zimu a oficiálně se přesunula do pozice víkendového auta pro radost
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
tak to je skvělá zpráva, teď ji už čeká jen zářná budoucnost celou dobu jsem věřil že to tak dopadne
Myslím že si to užiješ o to víc když s ní budeš jezdit jen tam kam tě to baví a po pěkných cestách.....
Myslím že si to užiješ o to víc když s ní budeš jezdit jen tam kam tě to baví a po pěkných cestách.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Jj je to rozumny, vzhledem k tomu, ze uz poradne nejde koupit ani spotrebak....
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
No jo no, ale že bych z toho měl moc radost se říct nedá Pravidelné ježdění v tom autě mi chybí.
Jinak dneska opět výměna oleje... Těch 7.5tkm uteklo nějak rychle, měnit olej 3x za 3/4 roku už fakt zavání úchylkou
Jinak dneska opět výměna oleje... Těch 7.5tkm uteklo nějak rychle, měnit olej 3x za 3/4 roku už fakt zavání úchylkou
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Takže pro mě sezóna skončila
Po problému popsaném zde viewtopic.php?f=40&t=12407#p450596 následovalo vyčištění sání, seřízení výfukových ventilů no a následně jsem se chytnul proměření kompresí. Pět válců jsem proměřil bez problému a hodnoty byly OK. Načež po našroubování měřáku na válec č. 3 už startér točí jen sám, netočí i motorem (motorem přes kliku otočit jde takže to naštěstí není kouslé). Říkám si "hurá", tak jdeme na startér, takže dolů výfuk až za kat a pustil jsem se do zadních svodů (v garáži jen na nožkách je to fakt sranda ). 4 šrouby celkem šly, ale u 5 to vzdal šteft (utrhl se konec s matkou) trčí sice ven, ale to prostě na autě nevyndám... takže stejně bude muset motor ven (což nevím, kdy se mi podaří zrealizovat )
Po problému popsaném zde viewtopic.php?f=40&t=12407#p450596 následovalo vyčištění sání, seřízení výfukových ventilů no a následně jsem se chytnul proměření kompresí. Pět válců jsem proměřil bez problému a hodnoty byly OK. Načež po našroubování měřáku na válec č. 3 už startér točí jen sám, netočí i motorem (motorem přes kliku otočit jde takže to naštěstí není kouslé). Říkám si "hurá", tak jdeme na startér, takže dolů výfuk až za kat a pustil jsem se do zadních svodů (v garáži jen na nožkách je to fakt sranda ). 4 šrouby celkem šly, ale u 5 to vzdal šteft (utrhl se konec s matkou) trčí sice ven, ale to prostě na autě nevyndám... takže stejně bude muset motor ven (což nevím, kdy se mi podaří zrealizovat )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
co už.... holt zabojuješ a holka pak zas bude dělat radost.... co si budem povídat, takhle to s těma starýma autama mají snad všichni....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Buď v klidu, před startem mille říkám Pavlimu jak auto teď super a po minutě a půl v Bechyni se sesypala jak domeček z karet.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Aneb proč mít raději Twina a takové problémy neřešit... S tím Bussem pořád něco je. Tak hlavně chladnou hlavu. Neuchyluj se, zabojuješ a holka bude zase na silnici. Oleje bych jen tak nestřídal. Na ten Valvoline nám kdysi okruhová 75 jezdila vytrvalostní závody a pohoda. Byl to ale 3.0 12V - klasika. Čočku ale dostávala. Škoda je to, že s tím jezdíš jak důchodce a stejně se to pose*e.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host