Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ty vole.... jako takové odklouzání po předku u hatche na 17" kolech, to je velký debakl.... s relativně normálně zatíženou přední nápravou (1.5TSI + DSG).... rychlost 70kmh je maximum co z toho dostali jestli dobře chápu?
pro srovnání turecký low cost of Fiatu v naftě, taky na 17", to s naftovým motorem zvládne v 76kmh.... https://www.youtube.com/watch?v=fo-1AalgCqc
Stelvio to dá v 77 s prstem v nose.... (viz videa z téhož zdroje)
nepochopitelné.... ale část viny bych stejně jako komentátor testu hodil na pneumatiky, protože ty kloužou jak kdyby byly 15 let staré....
pro srovnání turecký low cost of Fiatu v naftě, taky na 17", to s naftovým motorem zvládne v 76kmh.... https://www.youtube.com/watch?v=fo-1AalgCqc
Stelvio to dá v 77 s prstem v nose.... (viz videa z téhož zdroje)
nepochopitelné.... ale část viny bych stejně jako komentátor testu hodil na pneumatiky, protože ty kloužou jak kdyby byly 15 let staré....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Bych to viděl na nějaké extra eko gumy
Hodit na to nějakou Čínu, tak to možná dopadne lépe.
Bych se ani nedil, bláznivý Němci v dnešní době radši dají přednost eko před bezpečností.....
Hodit na to nějakou Čínu, tak to možná dopadne lépe.
Bych se ani nedil, bláznivý Němci v dnešní době radši dají přednost eko před bezpečností.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6988
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
španěl říkal že tam jsou Bridgestone Turanza T005
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tam říká, že úplně stejně dopadlo MB CLA, které mělo stejné pneu
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jj, to jak jak to auto odklouže a není schopné se po prvním manévru na několika metrech vůbec začít vracet do původního směru, to je neuvěřitelné.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8711
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jako ale úplně. To je úplně vražedná kombinace (auto/gumy)... Co by to udělalo v nějaký stahovačce?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A to se docela divím, že to dostalo takové značkové pneu... poslední dobou je to samej nexen, hankook, kumho...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jak psal někdo v komentech, můžou se vymlouvat na pneu, na řidiče, na brzdy... Bridgestone Turanza jsou normální cestovní gumy, mají tvrdší bočnice, ale patří rozhodně k prémii. Problém je prostě, že Němci řeší víc displaye a podsvícení než podvozek. Viděli jste už novou S klasse uvnitř? To je strašná zhovadilost. A u VW koncernu ty podvozky byly vždycky příšerně tvrdý, uskakující a nedotáčivý, najel jsem s tím statisíce kilometrů v různých modelech, výbavách, atd. a nesednu do toho z principu za nic na světě. Vloni jsem vylezl z nemocnice po operaci, sotva jsem se šoural, ale všechny taxislužby nemely žádný normální auto, všude jen Superb, Ovce a Passat, tak jsem se radši doplazil na tramvaj a vyrazil manželce naproti sockou...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No zas tak strašný to není, takovej Superb s DCC houpe úplně stejně, jako C5 nebo Xantia blahé paměti.
Apropo, ten výsledek Golfa je blbej kvůli pneumatikám. Máme ho přezutýho na Primacy 4 a je to podstatně lepší - samozřejmě, tu příšernou tupost na nájezdu do oblouku nevyřeší ani Pilot Sport Cupy.
Stabilizace u Golfa (a vlastně komplet u celý kompaktní produkce koncernu) je holt nastavena tak, že v případě jakéhokoli problému jde agresivně na brzdy, klidně až do úplnýho zastavení - a to tvrdý gumy moc nedávají.
Apropo, ten výsledek Golfa je blbej kvůli pneumatikám. Máme ho přezutýho na Primacy 4 a je to podstatně lepší - samozřejmě, tu příšernou tupost na nájezdu do oblouku nevyřeší ani Pilot Sport Cupy.
Stabilizace u Golfa (a vlastně komplet u celý kompaktní produkce koncernu) je holt nastavena tak, že v případě jakéhokoli problému jde agresivně na brzdy, klidně až do úplnýho zastavení - a to tvrdý gumy moc nedávají.
2020 Octavia Combi Style 2.0 TDI, ex 2017 Giulia Super 2.0T, ex 2007 159 2.4 SW TI
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6988
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ještě tam zmiňuje, že nezaznamenali rozdíl mezi režimem sport a comfort, takže asi taky zbytečná fíčura v tom případě. Ale je pravda, že kdo má koncern, tak má přepnuto na sport, protože jinak jsou ty auta tak houpavý, že je to až nepříjemný
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
U koncernu a dalších je obecně problém v použitých silentblocích ramen. Řízení je u všech aut +- stejné, ale teď se hodně používají velké silentbloky plněné kapalinou, které vydrží mraky kilometrů (sám je mám na autě už 250tis km a nic jim není). Ty sice tlumí vibrace od vozovky, ale také reakce řízení, ovlivňují chování při prudkém brzdění nebo akceleraci... Auto v nich jednoduše plave. To je prostě daň doby, lidi nechtějí měnit ramena s olejem, jak tomu bylo u 147/156, jen to pak na prd jezdí, ale to většina už neřeší...
Ondras: u DCC nebo aut s továrním tažným bývají často rozdílné tuhosti silentbloků
speedy: tam záleží, jestli mělo auto adaptivní podvozek... to tlačítko jde koupit i do auta bez a tam je úplně k prdu
Ondras: u DCC nebo aut s továrním tažným bývají často rozdílné tuhosti silentbloků
speedy: tam záleží, jestli mělo auto adaptivní podvozek... to tlačítko jde koupit i do auta bez a tam je úplně k prdu
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je zase nějaký hybrid ne? Bůhví co to váží navíc a jak je rozložená hmotnost.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Předpokládám ,že se to dělá s fabrickými auty, takže házet to na pneu je divný, to je snad na bedrech fabriky na čem to vypouštějí z továrny ven a jak se to má chovat.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Harous: je to mild-hybrid, viz tenhle test: https://www.auto.cz/volkswagen-golf-1-5 ... avy-134088 váží 1380kg což je dost, ale zas nic fatálního řekl bych.... pravda, základní Giulia 2.0T je jen o 40kg těžší... :-)
auto.cz podvozek (na Michelinech stejného rozměru) chválí.... :-)
jinak já mám ve firmě Superba s adaptivním podvozkem - v komfortu to jezdí jako by to nemělo tlumiče (tzn. po přejezdu spomalovacího prahu se to asi tak ještě 3s houpe), v normálu je to taky hodně houpavé a ve Sportu to funguje asi tak jako moje bývalé Mondeo z roku 2013..... čili docela OK kompromis mezi jistotou a pohodlím..... rozdíl mezi těmi jízdními režimy je brutální....
auto.cz podvozek (na Michelinech stejného rozměru) chválí.... :-)
jinak já mám ve firmě Superba s adaptivním podvozkem - v komfortu to jezdí jako by to nemělo tlumiče (tzn. po přejezdu spomalovacího prahu se to asi tak ještě 3s houpe), v normálu je to taky hodně houpavé a ve Sportu to funguje asi tak jako moje bývalé Mondeo z roku 2013..... čili docela OK kompromis mezi jistotou a pohodlím..... rozdíl mezi těmi jízdními režimy je brutální....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No, tak kdyby Giulia disponovala podobnými neduhy (např. odpojování telefonu s nutností zastavit, vystoupit, zamknout, odemknout a opět nastartovat, aby si člověk mohl zavolat), tak si neumím představit jak by ty recenze ještě mohly vypadat... mimochodem, v jiném vlákně byla řeč o místě na zadních sedačkách, obrázek z této recenze je dost výmluvný... PS: fotka přístrojů, zachycující příšerné nenavazující tvrdé plasty kolem volantu, je taky výživná.
https://www.portalridice.cz/clanek/test ... .sznhp.box
https://www.portalridice.cz/clanek/test ... .sznhp.box
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Takovyto fail u Alfy by znamenal ze po hospodach by to zilo jeste 10 let.... nevim, ta nova Octa i Golf se podle me proste nepovedly.... sposta radoby hi-tech pico*in ale neprojede to losi test, klima se nastavuje debilne a jeste to ma ruzne mouchy.... za ty ceny 500+ mi to prijde uplny nesmysl.... a to mam Octu predchozi generace na CNG ve firme a mam to auto vylozene rad.... obchodak s tim jezdi za par korun, servis to nechce.... idealni konzumni auto.... ale co ze Skodovky leze ted je prusvih....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ty ceny nebudou z rozmaru, je to kombinace emisních pokut a dotací elektromobilů. Teď jsou ty ceny cca 150-300 víc. Co se dal před 4 roky koupit Passat nebo Superb za 850-900, tak teď se podobný ani po slevách nevleze do 1-1.1 mil. Taky je paradox, že levněji vychází Kodiaq než stejně vybavený Superb
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 10.8.2020, pon 10:55, celkem upraveno 1 x.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo pravda, ty emisni pokuty, vynucene technologie a i slabsi koruna delaji svoje.... ted jsem prodaval to svoje Mondeo z roku 2014 a se slzou v oku cetl tu fakturu za nakup - 2.0 nafta 140ps, xenony, autoklima a takovy ten bezny lepsi standard te doby a stalo to 650 vcetne dane :-) a bylo to skvele auto ktere proste nic nechtelo, melo skvely podvozek i bez adaptivnich nesmyslu, jednoduse se to ovladalo a s nicim to neotravovalo.... no co uz, ta doba je pryc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo. Tak tohle je tak nějak typický pro majitele Audi
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4668911666
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4668911666
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Co to kurv.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Par jich v diskusi tvrdi ze to je fake ale jako husty no :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No, taky jich tam pár píše jak je to hezký a fake nefake, je to pro ně typický... už z fabriky. Teď jsem někde zahlédl reportáž toho prasopsa Pepy Vrtala s novou RS6 a ta palubka, to je fakt strašná vesnicka diskoteka.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 467
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Čím viac čačiek-sračiek - tým viac "Das Audi"
No inak - celkom zaujímavé (ale nechel by som to)
No inak - celkom zaujímavé (ale nechel by som to)
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nevim zda je to podvrh, ale v japonsku to je celkem běžný jev
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti