littlebiker - 156 2,5 V6 2003
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Zdravím všechny,
Chtěl bych tímto prezentovat svoji 156.
Budu si zde vést elektronickou servisní knížku a taky se trošku chlubit
Koupena 8/2015 od místního uživatele Tokarev. Na tacho měla 144xxx km, podle stavu interiéru tipuju nájezd větší.
Ještě před Lukášem si prošla přestavbou na FL předek (zadek je pořád předface). RV 2003 naznačuje, že se jedná o jeden z posledních modelů před FL exteriéru.
Přestavba se povedla, z předface mi zůstaly jenom ostřikovače světlometů.
S Lukášem měla příhodu s rozvodovým řemenem (vlákmo tu je). Nicméně jsem ji koupil s tím, že po pár stovkách km problikla kontrolka motoru a zhoršovalo se to.
Okamžitě po koupi servisováno:
km 144 800
motorový olej s proplachem a filtrem
stahovák LZ okna
doplněna klimatizace
vyčištěny vštřiky
Druhá fáze opravy (9/2015):
km 145 xxx
horní silentblok motoru
iridiové svíčky
přenastavení rozvodu (výfuková vačka na hlavě u řidiče byla o 2z mimo) - konečně přestala vyskakovat chyba motoru. Zlepšení chodu a zvuku v první polovině otáček
11/2015:
km 147 500
výměna termostatu
nová chladící kapalina
2/2016:
km 153 xxx
Do věčných lovišť se odporoučela spojka. Padly na ní úspory na podvozek, ten bude muset počkat.
spojková sada Valeo
komínek spojkového ložiska
brzdová kapalina DOT4
repas startéru (je k němu špatný přístup a když už byly svody dole...)
motorový olej, filtr
3/2016
km 154 xxx
výměna utržených lanovodů ruční brzdy
Aktuálně najeto těsně pod 156 tis.
Se stále poblázněnou hlavou můžu říct, že nelituju jedinné kapky benzínu, která shořela.
Každý najetý kilometr je radostí a už můžu říct, že vím, jak snadné je se rozhodnout utratit poslední peníze za benzín, nikoliv za jídlo
Zasloužila by si více mého času, některé věci bych si rád opravoval sám. Ale alfa bohužel musí plnit funkci daily car, tak ji v rámci časových a nervových úspor nechávám odborníkům.
Moje opravy se omezují pouze na vizuální drobnosti.
Více fotek zde:
http://littlebiker.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_156_2,5_V6
Chtěl bych tímto prezentovat svoji 156.
Budu si zde vést elektronickou servisní knížku a taky se trošku chlubit
Koupena 8/2015 od místního uživatele Tokarev. Na tacho měla 144xxx km, podle stavu interiéru tipuju nájezd větší.
Ještě před Lukášem si prošla přestavbou na FL předek (zadek je pořád předface). RV 2003 naznačuje, že se jedná o jeden z posledních modelů před FL exteriéru.
Přestavba se povedla, z předface mi zůstaly jenom ostřikovače světlometů.
S Lukášem měla příhodu s rozvodovým řemenem (vlákmo tu je). Nicméně jsem ji koupil s tím, že po pár stovkách km problikla kontrolka motoru a zhoršovalo se to.
Okamžitě po koupi servisováno:
km 144 800
motorový olej s proplachem a filtrem
stahovák LZ okna
doplněna klimatizace
vyčištěny vštřiky
Druhá fáze opravy (9/2015):
km 145 xxx
horní silentblok motoru
iridiové svíčky
přenastavení rozvodu (výfuková vačka na hlavě u řidiče byla o 2z mimo) - konečně přestala vyskakovat chyba motoru. Zlepšení chodu a zvuku v první polovině otáček
11/2015:
km 147 500
výměna termostatu
nová chladící kapalina
2/2016:
km 153 xxx
Do věčných lovišť se odporoučela spojka. Padly na ní úspory na podvozek, ten bude muset počkat.
spojková sada Valeo
komínek spojkového ložiska
brzdová kapalina DOT4
repas startéru (je k němu špatný přístup a když už byly svody dole...)
motorový olej, filtr
3/2016
km 154 xxx
výměna utržených lanovodů ruční brzdy
Aktuálně najeto těsně pod 156 tis.
Se stále poblázněnou hlavou můžu říct, že nelituju jedinné kapky benzínu, která shořela.
Každý najetý kilometr je radostí a už můžu říct, že vím, jak snadné je se rozhodnout utratit poslední peníze za benzín, nikoliv za jídlo
Zasloužila by si více mého času, některé věci bych si rád opravoval sám. Ale alfa bohužel musí plnit funkci daily car, tak ji v rámci časových a nervových úspor nechávám odborníkům.
Moje opravy se omezují pouze na vizuální drobnosti.
Více fotek zde:
http://littlebiker.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_156_2,5_V6
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Tak tak, každá koruna, která proteče chřtánem bussa, je výbornou investicí. Moc pěkná mašina .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Dneska už bylo konečně trošku sucho, tak jsem ji umyl a prahy zatřel černým tmelem, takže už nejde vidět bílý mamut.
2ks Hankook Ventus Prime 3 čekají na přezutí, to zvládneme příští týden. Jak bude alfa hore, podívám se co všechno mě bouchá od předních kol a podle toho se buď udělá gometrie, nebo počká až se dá všecko do pucu.
A taky jsem včera od strážníků obdržel 3 body, díky kluci
2ks Hankook Ventus Prime 3 čekají na přezutí, to zvládneme příští týden. Jak bude alfa hore, podívám se co všechno mě bouchá od předních kol a podle toho se buď udělá gometrie, nebo počká až se dá všecko do pucu.
A taky jsem včera od strážníků obdržel 3 body, díky kluci
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Čau ahoj, menší aktualizace
Dobré zprávy:
Od koupě jsme poprvé na letních!
Provedeno venkovní a vnitrní čistění a tepování firmou Royal Wash v Brně. Jsou to neskuteční fušeři, kterým se neštítí účtovat si příplatek 280,-Kč za vysávání (a to jsem alfu vysával, než k nim jela ), na namaštené pneumatiky si nepotrpím, ale aspoň sedačky teda prokoukly neskutečně
Horší zprávy:
Dva letní disky jsou hezky bouchlé na vnitřních stranách. Zjistili jsme to až při vyvážení (když je člověk drží v ruce, tak to prostě nepozná). Vyvážit se nám je povedlo, ale nad 100km/h jdou cítit drobné vibrace.
Sezónu s nima odjezdím, plánovanou zkoušku maximální rychlost raději odložím na příští rok. Přes zimu je nechám vyrovnat
Špatné zprávy:
Jak je teplo, tak papá vodu. Naději mám v tom, že se ztrácí skrze malou dírku na vrchní straně nádržky. Odhadem tak 0,1l / 1000km. Vyměníme a uvidíme.
Na zvedáku při výměně disků se zjistilo, že vůle je daleko větší a na více dílech, než je zdrávo... Příští týden jde na zvedák do servisu kde budeme podvozek dělat a spočítáme, na kolik že mě ta sranda přijde. V plánu je výměna všeho, co má vůli + tlumiče + pružiny.
Výsledná částka rozhodne o tom, na kolika akcích se v létě ukážu a jestli vůbec nebudu několik následujících měsíců pít jenom vodu a žrát chleba se solů
Prkotiny:
Zimní disky byly tak zanedbané, že nejdou vyčistit opakovanou chemickou cestou ani za pomocí wapky. Vidím to na dlouhý letní večer s drátěnkou v ruce a pivem v tlamě. Nebo to nechám profíkům
Hankooky šetřím na zadní nápravě. Na přední huntuju téměř nové Barumky, ať tam můžem dát něco lepšího.
Pro vás jedna pracovní fotka, jak na letních vlastně vypadá. Těšit se můžete na fotky od šikovné fotografky, ale to až po zkouškovém.
Dobré zprávy:
Od koupě jsme poprvé na letních!
Provedeno venkovní a vnitrní čistění a tepování firmou Royal Wash v Brně. Jsou to neskuteční fušeři, kterým se neštítí účtovat si příplatek 280,-Kč za vysávání (a to jsem alfu vysával, než k nim jela ), na namaštené pneumatiky si nepotrpím, ale aspoň sedačky teda prokoukly neskutečně
Horší zprávy:
Dva letní disky jsou hezky bouchlé na vnitřních stranách. Zjistili jsme to až při vyvážení (když je člověk drží v ruce, tak to prostě nepozná). Vyvážit se nám je povedlo, ale nad 100km/h jdou cítit drobné vibrace.
Sezónu s nima odjezdím, plánovanou zkoušku maximální rychlost raději odložím na příští rok. Přes zimu je nechám vyrovnat
Špatné zprávy:
Jak je teplo, tak papá vodu. Naději mám v tom, že se ztrácí skrze malou dírku na vrchní straně nádržky. Odhadem tak 0,1l / 1000km. Vyměníme a uvidíme.
Na zvedáku při výměně disků se zjistilo, že vůle je daleko větší a na více dílech, než je zdrávo... Příští týden jde na zvedák do servisu kde budeme podvozek dělat a spočítáme, na kolik že mě ta sranda přijde. V plánu je výměna všeho, co má vůli + tlumiče + pružiny.
Výsledná částka rozhodne o tom, na kolika akcích se v létě ukážu a jestli vůbec nebudu několik následujících měsíců pít jenom vodu a žrát chleba se solů
Prkotiny:
Zimní disky byly tak zanedbané, že nejdou vyčistit opakovanou chemickou cestou ani za pomocí wapky. Vidím to na dlouhý letní večer s drátěnkou v ruce a pivem v tlamě. Nebo to nechám profíkům
Hankooky šetřím na zadní nápravě. Na přední huntuju téměř nové Barumky, ať tam můžem dát něco lepšího.
Pro vás jedna pracovní fotka, jak na letních vlastně vypadá. Těšit se můžete na fotky od šikovné fotografky, ale to až po zkouškovém.
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Intermezzo - s Alfou jsme strávili moc výživný den na Československém autoslalomu v Hodoníně
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Hlásím se po dlouhé době,
12/2016
tacho 167 tis.
olej Selenia 10W40 + filtr
2/2017
tacho 171 tis.
řídící jednotka xenonu, levá
4/2017
vyrovnány všechny 4 letní disky, u jednoho se vařil lem.
Rozhodně můžu doporučit firmu DiskServis v Brně na ulici Obřanská. Pán je trochu svérázný, ale práce velmi kvalitní a relativně rychle provedená i v hlavní přezouvací sezoně.
8/2017
tacho 176 tis.
konečně uděláno slibované zavěšení přední nápravy. Mlátím hlavou do zdi, že jsem ji nenechal udělat už dávno. Ten rozdíl je neskutečný
horní ramena
spodní ramena
tyčky stabilizátoru
brzdové kotouče + desky
olej Selenia 10W40 + filtr
koncový tlumič výfuku (původní nepřežil nápor soli z poslední zimy)
+někdy v průběhu jsem sundal původní povrchovku z unašečů bočních zrcátek. Teď mají tři vrstvy laku.
Po technické stránce jsme připraveni na Miglii. Zbývá už jenom sundat nálepku z loňského ročníku
Co je nejdůležitější, Alfa od června není daily car. Ne, že bych ji za něco vyměnil, jenom jsem změnil práci a auto už vyloženě nepotřebuju
Za ty dva roky a 30 tis. km už k sobě tak nějak patříme. Pořád je to auto, za kterým se ohlédnu když od ní odcházím. Těším se až do ní zase sednu, až ji nastartuju, až ji po zahřátí vytočím, až si tam nasázím ty meziplyny při podřazení. Co si budeme namlouvat, jakkoliv je 156 dobré auto, Busso ho posouvá na úplně jiný level
Dělá radost, holka
12/2016
tacho 167 tis.
olej Selenia 10W40 + filtr
2/2017
tacho 171 tis.
řídící jednotka xenonu, levá
4/2017
vyrovnány všechny 4 letní disky, u jednoho se vařil lem.
Rozhodně můžu doporučit firmu DiskServis v Brně na ulici Obřanská. Pán je trochu svérázný, ale práce velmi kvalitní a relativně rychle provedená i v hlavní přezouvací sezoně.
8/2017
tacho 176 tis.
konečně uděláno slibované zavěšení přední nápravy. Mlátím hlavou do zdi, že jsem ji nenechal udělat už dávno. Ten rozdíl je neskutečný
horní ramena
spodní ramena
tyčky stabilizátoru
brzdové kotouče + desky
olej Selenia 10W40 + filtr
koncový tlumič výfuku (původní nepřežil nápor soli z poslední zimy)
+někdy v průběhu jsem sundal původní povrchovku z unašečů bočních zrcátek. Teď mají tři vrstvy laku.
Po technické stránce jsme připraveni na Miglii. Zbývá už jenom sundat nálepku z loňského ročníku
Co je nejdůležitější, Alfa od června není daily car. Ne, že bych ji za něco vyměnil, jenom jsem změnil práci a auto už vyloženě nepotřebuju
Za ty dva roky a 30 tis. km už k sobě tak nějak patříme. Pořád je to auto, za kterým se ohlédnu když od ní odcházím. Těším se až do ní zase sednu, až ji nastartuju, až ji po zahřátí vytočím, až si tam nasázím ty meziplyny při podřazení. Co si budeme namlouvat, jakkoliv je 156 dobré auto, Busso ho posouvá na úplně jiný level
Dělá radost, holka
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Jojo, toho motoru se nikdy nenabažím .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
10/2017
tacho 178 tis.
Opakovaně se mi do levého xenonu dostala voda. Výsledkem byla zkratovaná řídící jednotka. Provedli jsme tedy malý downgrade na žárovkové světlomety. Výměna je vratná, v budoucnu bych chtěl Alfu zpátky na xenonech. S těma se můžu hrát při dlouhých zimních večerech
Do konce roku už by mi mohla dát oddech. Těch financí letos spolkla celkem dost.
*50 Milia byla skvělá. Brzdy se při ní hezky zajely a přední náprava funguje jak má a dokonce při tom nevydává žádné zvuky
tacho 178 tis.
Opakovaně se mi do levého xenonu dostala voda. Výsledkem byla zkratovaná řídící jednotka. Provedli jsme tedy malý downgrade na žárovkové světlomety. Výměna je vratná, v budoucnu bych chtěl Alfu zpátky na xenonech. S těma se můžu hrát při dlouhých zimních večerech
Do konce roku už by mi mohla dát oddech. Těch financí letos spolkla celkem dost.
*50 Milia byla skvělá. Brzdy se při ní hezky zajely a přední náprava funguje jak má a dokonce při tom nevydává žádné zvuky
Naposledy upravil(a) littlebiker dne 30.7.2018, pon 11:42, celkem upraveno 1 x.
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Radost vidět, že stále jezdí, když ji nikdo z Per Sempre už dlouho neviděl
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Tak se dívám, že ten rok nějak rychle utekl a Alfice stále skvěle slouží a pořád dělá radost a já ťukám na dřevo - vše bez vážného problému. Pouze letos v dubnu menší nepříjemnost v podobě jednoho nepozorného borca v Golfu. Vše vyřešeno v Auto Pospíšil v Brně. Kluci měli trošku plno, ale co se týče oprav hrazených pojišťovnou, tak rozhodně doporučuju. Vyměňoval se nárazník, svařoval se plast v kufru kolem zámku a slícovalo víko kufru k nárazníku. Auto vraceli jako nové, umyté zvenku a čisté uvnitř
Za odměnu jsem jí dopřál nové koberečky, hasičák a menší servis
7/2018
tacho 185 tis.
motorový olej + filtr
vzduchový filtr
pylový filtr
dezinfekce klimatizace
převodový olej
olej servo řízení
V říjnu nás čeká technická, tak se uvidí
Za odměnu jsem jí dopřál nové koberečky, hasičák a menší servis
7/2018
tacho 185 tis.
motorový olej + filtr
vzduchový filtr
pylový filtr
dezinfekce klimatizace
převodový olej
olej servo řízení
V říjnu nás čeká technická, tak se uvidí
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Tak po dlouhé době zase něco dopíšu. Technickou kontrolou prošla po výměně prodřených vlnovců výfuku a prasklé manžetě homokinetického kloubu. Emise naprosto v normě. Poslední rok má čestné místo v garáži a loňskou jedinou závadou byl prohnilý a vyteklý chladič a umřelá řídící jednotka airbagů. Udělalo se pár drobností jako spasování krytu airbagu spolujezdce a vyřešení drnčících páček stahování oken.
Auto jako takové potřebuju už jenom minimálně. Spíš si hledám záminku kdy ji vytáhnout na projížďku, abysme nevyšli ze cviku.
Letos jsou v plánu rozvody a zadní zavěšení kol. Podle chuti a financí kosmetika.
Pomalu se poohlížím po nějaké garáži, kde by mohla po náležité péči přečkávat zimy pod plachtou. Klidně bych na své pojížďky snesl i něco jiného a většího.
Vidím, že fotky jsou v tahu, tak sem nahraju takový výcuc všeho.
6/2019
tacho 192 tis.
motorový olej + filtr
expanzní nádobka
vodní chladič
nová ŘJ airbagů
baterie Exide 72Ah
Auto jako takové potřebuju už jenom minimálně. Spíš si hledám záminku kdy ji vytáhnout na projížďku, abysme nevyšli ze cviku.
Letos jsou v plánu rozvody a zadní zavěšení kol. Podle chuti a financí kosmetika.
Pomalu se poohlížím po nějaké garáži, kde by mohla po náležité péči přečkávat zimy pod plachtou. Klidně bych na své pojížďky snesl i něco jiného a většího.
Vidím, že fotky jsou v tahu, tak sem nahraju takový výcuc všeho.
6/2019
tacho 192 tis.
motorový olej + filtr
expanzní nádobka
vodní chladič
nová ŘJ airbagů
baterie Exide 72Ah
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Dlouho obávané rozvody jsou hotové. Servisák může klidně spát, a já taky
Obě víka vaček úplně netěsnily až se olej provzlínal k jedné svíčce. Ta to měla vyloženě za pár.
Víc stojí v garáži, než jezdí a já to sakra poznávám na sobě. Nájezdy do zatáček nic moc, meziplyny se těžko trefují, nějak poslušně dodržuju předepsanou rychlost. Úplně se děsím co ze mě bude
7/2020
198 tisíc km
rozvodová sada
vodní čerpadlo
olej Selenila 20K + olejový filtr
těsnění přední + zadní hlava
svíčky NGK laser platinum
pneu Hankook Ventus Prime 3
Obě víka vaček úplně netěsnily až se olej provzlínal k jedné svíčce. Ta to měla vyloženě za pár.
Víc stojí v garáži, než jezdí a já to sakra poznávám na sobě. Nájezdy do zatáček nic moc, meziplyny se těžko trefují, nějak poslušně dodržuju předepsanou rychlost. Úplně se děsím co ze mě bude
7/2020
198 tisíc km
rozvodová sada
vodní čerpadlo
olej Selenila 20K + olejový filtr
těsnění přední + zadní hlava
svíčky NGK laser platinum
pneu Hankook Ventus Prime 3
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Pekne zajebané olejom, ale aspoň šlo všetko ľahšie povoliť
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
V garáži přibyla oranžová Kawasaki ER6 N. Málem tam stála Ducati Monster 620, protože Itálie, vidlicový motor a aby si děvčata rozuměly, že jo
Nakonec převážily rady zkušenějších a jelo se pro Kawu, která je přece jenom skoro o deset let vývoje modernější.
Už mi zbývá si na ni jenom udělat řidičák aby se mohlo vesele jezdit
S Alfou se teď moc nejezdí, ale o to jsou projížďky radostnější Manželka loni udělala řidičák a postupem času má Alfu čím dál radši
Do jara bych mohl opravit původní xenonové světlomety a při další příležitosti by šly zpět na Alfu.
Nakonec převážily rady zkušenějších a jelo se pro Kawu, která je přece jenom skoro o deset let vývoje modernější.
Už mi zbývá si na ni jenom udělat řidičák aby se mohlo vesele jezdit
S Alfou se teď moc nejezdí, ale o to jsou projížďky radostnější Manželka loni udělala řidičák a postupem času má Alfu čím dál radši
Do jara bych mohl opravit původní xenonové světlomety a při další příležitosti by šly zpět na Alfu.
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Tak proto bude mrznout a začal padat sníh...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Oficiálně je z Alfy (jakkoliv ten pojem nemám rád) "perspektivní youngtimer"
Sehnal jsem jí garáž, bo na třetí auto už doma není místo. Abych měl úplnou jistotu, tak jsem radši prodal i zimní sadu kol .
V mezičase jsem stihl repasovat staré xenonové světlomety, do kterých teklo a vždy to skončilo spáleným startérem. Dočasně byly na autě obyčejné halogeny s plexi v příšerném stavu. Ten rozdíl v účinnosti je naprosto propastný. Světlomety jsem nahřál, rozloupl, vyčistil, vyškrábal starý tmel z drážek, nainstaloval nové xenonové výbojky, nahradil spálený startér, pro jistotu vyměnil i jeden motorek naklápění paraboly. Fotky bohužel nemám, v té době mi nefungoval foťák v telefonu. Zbyly mi jenom vzpomínky a přesvědčení, že už to v životě znovu dělat nechci
Ještě před prvním sněhem bych ji chtěl umýt, dotankovat plnou nádrž a nakonec vymontovat baterku a schovat nabitou do tepla. Auto zazimovávám poprvé, je to úplně jiný zážitek
Plány do budoucna jsou jednoduché. Na jaře vyměnit olej společně se zavěšením zadních kol a zadními ložisky. A začít konečně jezdit na srazy Dlouhodobě bude potřeba vyřešit lak, který je v hrozném stavu. Ale to nespěchá, užívám si ten nový pocit, kdy Alfa není i dopravní prostředek do hnusného počasí, ale už pouze a jenom stroj na zážitky
No a co že tomu všemu předcházelo? Začala být potřeba vlastnit auto s nesmyslně velkým kufrem a s prvky výbavy jako isofix a tak
Volba padla na Mazdu 6 GH s řadovým benzínovým čtyřválcem 2,5 a slušnou výbavou. Samozřejmě jsem se první díval po nějakých 159, ale v benzínu mě nic neoslovilo a asi bych musel definitivně rezignovat na svůj řidičský život, abych si koupil něco v naftě
Sehnal jsem jí garáž, bo na třetí auto už doma není místo. Abych měl úplnou jistotu, tak jsem radši prodal i zimní sadu kol .
V mezičase jsem stihl repasovat staré xenonové světlomety, do kterých teklo a vždy to skončilo spáleným startérem. Dočasně byly na autě obyčejné halogeny s plexi v příšerném stavu. Ten rozdíl v účinnosti je naprosto propastný. Světlomety jsem nahřál, rozloupl, vyčistil, vyškrábal starý tmel z drážek, nainstaloval nové xenonové výbojky, nahradil spálený startér, pro jistotu vyměnil i jeden motorek naklápění paraboly. Fotky bohužel nemám, v té době mi nefungoval foťák v telefonu. Zbyly mi jenom vzpomínky a přesvědčení, že už to v životě znovu dělat nechci
Ještě před prvním sněhem bych ji chtěl umýt, dotankovat plnou nádrž a nakonec vymontovat baterku a schovat nabitou do tepla. Auto zazimovávám poprvé, je to úplně jiný zážitek
Plány do budoucna jsou jednoduché. Na jaře vyměnit olej společně se zavěšením zadních kol a zadními ložisky. A začít konečně jezdit na srazy Dlouhodobě bude potřeba vyřešit lak, který je v hrozném stavu. Ale to nespěchá, užívám si ten nový pocit, kdy Alfa není i dopravní prostředek do hnusného počasí, ale už pouze a jenom stroj na zážitky
No a co že tomu všemu předcházelo? Začala být potřeba vlastnit auto s nesmyslně velkým kufrem a s prvky výbavy jako isofix a tak
Volba padla na Mazdu 6 GH s řadovým benzínovým čtyřválcem 2,5 a slušnou výbavou. Samozřejmě jsem se první díval po nějakých 159, ale v benzínu mě nic neoslovilo a asi bych musel definitivně rezignovat na svůj řidičský život, abych si koupil něco v naftě
- Přílohy
-
- IMG_37599.JPG (559.4 KiB) Zobrazeno 2852 x
-
- IMG_31055.JPG (357.86 KiB) Zobrazeno 2852 x
-
- IMG_29000.JPG (801.03 KiB) Zobrazeno 2852 x
-
- 20211015_1520383488.jpg (362.44 KiB) Zobrazeno 2852 x
-
- 20211015_1458396766.jpg (344.19 KiB) Zobrazeno 2852 x
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Pekne portfolio ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
5/2022
tacho 203 tis. km
motorový olej
komplet filtry
LZ náboj kola s ložiskem
výměna vnější LZ kliky dveří
ukroucené dráty u víka kufru se přepájely
Pro díly už jsem si byl i u kolotočářů. Nejvyšší čas z těch aut dělat víkendovky
Letos najeto pouze 200 km. Není moc příležitostí ji vytáhnout a když mám hodinku volno, raději sedám na motorku.
Do zimy se zkontroluje a doplní klimatizace. Uvidí se, jestli půjdou značky do depozitu jenom na zimu, nebo udělám STK s předstihem a budu mít možnost je nechat v depozitu delší dobu (kdyby se cokoliv podělalo a já na jaře nemohl).
tacho 203 tis. km
motorový olej
komplet filtry
LZ náboj kola s ložiskem
výměna vnější LZ kliky dveří
ukroucené dráty u víka kufru se přepájely
Pro díly už jsem si byl i u kolotočářů. Nejvyšší čas z těch aut dělat víkendovky
Letos najeto pouze 200 km. Není moc příležitostí ji vytáhnout a když mám hodinku volno, raději sedám na motorku.
Do zimy se zkontroluje a doplní klimatizace. Uvidí se, jestli půjdou značky do depozitu jenom na zimu, nebo udělám STK s předstihem a budu mít možnost je nechat v depozitu delší dobu (kdyby se cokoliv podělalo a já na jaře nemohl).
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Krása že ji držíš na živu :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Díky za ohlasy Držet naživu to vystihuje dobře. Kosmetiky je na ní tuna, ale techniku se mi snad daří držet v kondici.
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Tohle je skvělej jednorožec
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
Konec sezony se povedl. Letos najeto 500-600 skvělých kilometrů
Na jaro bude výměna oleje a filtrů s termostatem.
V zimě se budu bavit něčím menším a bestiálnějším
Na jaro bude výměna oleje a filtrů s termostatem.
V zimě se budu bavit něčím menším a bestiálnějším
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
8/23
tacho 204 tis. (letos pouhých 200 kilometrů)
doplnění klimatizace a výměna termostatu
STK - 2 lehké závady, emise na pětině povolených hodnot i s loňským benzínem
V září jí bude dvacet let, nemiluj to auto
tacho 204 tis. (letos pouhých 200 kilometrů)
doplnění klimatizace a výměna termostatu
STK - 2 lehké závady, emise na pětině povolených hodnot i s loňským benzínem
V září jí bude dvacet let, nemiluj to auto
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6994
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: littlebiker - 156 2,5 V6 2003
To je hrozný, před 20 lety jsem maturoval
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host