MCCZ
Re: MCCZ
tak za sebou máme 4tý sraz, fotky ještě nejsou, videjko ovšem ano.
http://www.youtube.com/watch?v=o_u07Rvo ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=o_u07Rvo ... annel_page
Alfetta GTV L
Re: MCCZ
ještě moje videa ze srazu:
http://www.youtube.com/watch?v=IFvYHatlAqQ
http://www.youtube.com/watch?v=HV-6Oetk52I
http://www.youtube.com/watch?v=IFvYHatlAqQ
http://www.youtube.com/watch?v=HV-6Oetk52I
Alfetta GTV L
Re: MCCZ
Roots-type twin-lobed volumetric supercharger ....of two lobes driven by a pair of gears and synchronised to pump the air-fuel mixture into the intake manifold. The systém was efficient even at low revolutíons, but as flow was proportional to the engine speed, the supercharging pressure varied greatly.
live axle
friction damper
kdo mi pomůže s překladem?
live axle
friction damper
kdo mi pomůže s překladem?
Alfetta GTV L
Re: MCCZ
GT S s automatem má poměrně umírněný zvuk, ale i tak je to nádherný randál. trať jsem stavěl o dost víc do rychla než bývá na Kameni ARC, ale i přesto se tam auta s 400 PS trochu trápila. na 250koňovou 424 to bylo celkem akorát, biturba už jely "na krev"
Alfetta GTV L
Re: MCCZ
ikdyz mozna vic srandy bych si uzil s tou tvoji oturbenou zadokolkou
trat byla gut (vsak sem se taky podilel na stavbe ) alfa se tam moc netrapila, jen asi ve 2 mistech, porad sem musel brzdit bo ty mekky tlumice to je peklo, hlavne kdyz mi v ty "driftovaci" zatacce opravdu ta prdel ulitla, takovej nerizenej smyk obou naprav
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: MCCZ
to tmavé Mase s bílýma kolama sedí neskutečně...používá slicky nebo nějaké semislicky? Každopádně podvozek musí být určitě poladěn
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: MCCZ
Tom tam má tyhle úpravy.
turbodmychadla IHI RHB5 (hybridní sací kolo s větším průměrem)
(modifikované mapy obou řídících jednotek, zapalovací svíčky BRISK racing, vstřikovací trysky IW-025, sportovní vzduchové filtry)
(třílamelová kovokeramická spojka TILTON OT2 7,25" ovládaná centrálním válcem)
Zadní díl výfuku z Ferrari 512TR
(tlumiče KONI racing s možností změny charakteristiky tuhosti, pružiny EIBACH ERS, horní uložení v kloubech UNIBAL)
(přední čtyřpístové brzdiče AP racing s kotouči pr. 343x32 mm,obložení PAGID RS4.2, zadní dvoupístové ATE pr. 310x28, obložení FERODO racing DS2000)
(magnesiové OZ racing rally uchycené centrální maticí - 8,5x17), pneumatiky 205/55-14. ( přední slick 235/605-17, zadní slick 240/610-17)
na Kameni byl rychlejší než GranSport i GranTurismo a vyhrál.
http://www.youtube.com/watch?v=nIdsUAQLJ4Q
turbodmychadla IHI RHB5 (hybridní sací kolo s větším průměrem)
(modifikované mapy obou řídících jednotek, zapalovací svíčky BRISK racing, vstřikovací trysky IW-025, sportovní vzduchové filtry)
(třílamelová kovokeramická spojka TILTON OT2 7,25" ovládaná centrálním válcem)
Zadní díl výfuku z Ferrari 512TR
(tlumiče KONI racing s možností změny charakteristiky tuhosti, pružiny EIBACH ERS, horní uložení v kloubech UNIBAL)
(přední čtyřpístové brzdiče AP racing s kotouči pr. 343x32 mm,obložení PAGID RS4.2, zadní dvoupístové ATE pr. 310x28, obložení FERODO racing DS2000)
(magnesiové OZ racing rally uchycené centrální maticí - 8,5x17), pneumatiky 205/55-14. ( přední slick 235/605-17, zadní slick 240/610-17)
na Kameni byl rychlejší než GranSport i GranTurismo a vyhrál.
http://www.youtube.com/watch?v=nIdsUAQLJ4Q
Alfetta GTV L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů