Termoizolační pásky na svody?
- Ferro
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
- Bydliště: Stod--> Dobřany
- Kontaktovat uživatele:
Termoizolační pásky na svody?
Cau mate nekdo zkusenosti stima termopaskama? Pisou, ze tepelna paska udržuje vyžši teplotu ve svodech a tim rychlejši pruchod plynu takze vetsi vykon ale co jsem tak procital fora tak je to dobry spis jen na snizeni teploty pod kapotou. Taky je clanek nejaky clanek LINK Co si o tom myslite?
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3181
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termoizolační pásky na svody?
zeptej se tady, určitě ti Láďa poradí: http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... &start=120
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termoizolační pásky na svody?
Mám ji,rozdíl jsem nepoznal ani na výkonu ani na teplotě u motoru.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termoizolační pásky na svody?
článek jsem raději nečetl
termopáska má několik kladů
udržuje menší teplotu pod kapotou
navíc se rychlejš ohřeje lambda sonda, což má vliv na spotřebu
a udržuje větší teplotu výfuku, tzn teplý komín lépe táhne
máš to stejný jako když rozděláváš ohen ve starých kamench, když je jsou studené tak to nechcce chytnout
jiank ty pásky jsou všude dost předražená a zybtečně ideál je jýt někam do prodejny kamen nebo někde kde mějí nějaké ucpávky či co
já ten obchod mám kousek od barátku a kousek jsem tam bral
http://www.provisiontrade.cz/
termopáska má několik kladů
udržuje menší teplotu pod kapotou
navíc se rychlejš ohřeje lambda sonda, což má vliv na spotřebu
a udržuje větší teplotu výfuku, tzn teplý komín lépe táhne
máš to stejný jako když rozděláváš ohen ve starých kamench, když je jsou studené tak to nechcce chytnout
jiank ty pásky jsou všude dost předražená a zybtečně ideál je jýt někam do prodejny kamen nebo někde kde mějí nějaké ucpávky či co
já ten obchod mám kousek od barátku a kousek jsem tam bral
http://www.provisiontrade.cz/
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termoizolační pásky na svody?
s tím komínem bych to tak neviděl, u kamen je to proto, že teplý vzduch je řidší a stoupá vzhůru. To by ten výfuk musel mít dole dvířka a nahoře otočného kohouta. To se na Alfu nehodí.
Re: Termoizolační pásky na svody?
nárust výkonu -00prd
snížení teploty v mot. prostoru -sporné ..i když plyny ve svodu mají až 900°C jdou jím poměrně rychle, že 0,00prd na teplotě se na zpomalení plynů projeví minimálně..navíc v motorovým prostoru je přeci motor o určité váze, jehož povrchová teplota je dejme tomu 70-80°C..což je množství energie, kterou ten svod nemá ani náhodou..navíc tam funí v 90% teplej vzduch od chladiče...takže šance na snížení teplot nulová..
litinový svody omotaný termopáskou praskaj, to samý i trubkový..
jediný + termopásek vidím v ochraně před možným popálením mechaniků o rozpálený svod při práci na motoru, který přijel z RZ.... a taky v ochraně částí karoserie, olejové vany před opálením a nebezpečným ohřevem od výfuku, v místech, kde nelze snadno namontovat tepelný štíty což se taky praktikuje, ale omotávání cellejch svodů se v motorsportu zřídkakdy používá...
snížení teploty v mot. prostoru -sporné ..i když plyny ve svodu mají až 900°C jdou jím poměrně rychle, že 0,00prd na teplotě se na zpomalení plynů projeví minimálně..navíc v motorovým prostoru je přeci motor o určité váze, jehož povrchová teplota je dejme tomu 70-80°C..což je množství energie, kterou ten svod nemá ani náhodou..navíc tam funí v 90% teplej vzduch od chladiče...takže šance na snížení teplot nulová..
litinový svody omotaný termopáskou praskaj, to samý i trubkový..
jediný + termopásek vidím v ochraně před možným popálením mechaniků o rozpálený svod při práci na motoru, který přijel z RZ.... a taky v ochraně částí karoserie, olejové vany před opálením a nebezpečným ohřevem od výfuku, v místech, kde nelze snadno namontovat tepelný štíty což se taky praktikuje, ale omotávání cellejch svodů se v motorsportu zřídkakdy používá...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termoizolační pásky na svody?
na TDčku to mám omotaný a vzhledem k tomu, že Vm motori jsou nýchylný na vysoké teploty tak mě vyhovuje, že mi snižuje teplootu v motorovém prostoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Termoizolační pásky na svody?
Ja do toho sel s tim ze to zkusim, kazdej na to rikal neco jinyho, navic jsem potreboval vymenit tesneni vyfuku u hlavy ...
- Vykon - nezaznamenal jsem zmenu
- Teplota pod kapotou - snizila se, na vyfuk se necha mzikove sahnout, ale zbytek motoru je stejne horky jak takze je pod kapotou teplota podobna. + bude v tom ze V6 je pod kapotou dost nacpany tak v mistech tesne kolem svodu nejsou tak vysoky teploty, a neohriva se tolik olejova vana pod kterou vyfuk vede. Nejhorsi bylo ze po montazi se to vypalovalo a smrdelo to jak bolavy nohy
Vedet to dopredu tak bych to uz nedelal...
- Vykon - nezaznamenal jsem zmenu
- Teplota pod kapotou - snizila se, na vyfuk se necha mzikove sahnout, ale zbytek motoru je stejne horky jak takze je pod kapotou teplota podobna. + bude v tom ze V6 je pod kapotou dost nacpany tak v mistech tesne kolem svodu nejsou tak vysoky teploty, a neohriva se tolik olejova vana pod kterou vyfuk vede. Nejhorsi bylo ze po montazi se to vypalovalo a smrdelo to jak bolavy nohy
Vedet to dopredu tak bych to uz nedelal...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů