zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
No vida, takze do sbirky urcite pribude i Kartalamakis a Alfa V6 Performance Manual az ho konecne vydaj. Uz to slibujou snad rok.
Jiste, ten Bell je kniha o souvislostech, ne jako neco kde si cokoliv spocitas za pomoci jeho empirickych vzorecku. Na vypocty je tady GT Power a praxe pak ukaze ze vsechno je vlastne uplne jinak. Ale je psanej lidsky a da se to cist. Plus plati co clovek-tuner, to nazor. Proto pocitam ze v BMW M divizi kroutej hlavou kdyz jako benchmarking rozebiraj motor Ferrari a naopak. Dva odlisny pristupy s podobnejma vysledkama...
No, pocitam ze na tom Barrandaku na volnobeh prerves kamion... Ono jde vsechno. Na svetovejch rally taky jedou prejezd pres 100 kilaku ve WRC a jde to, dokonce na to ani nemusej mit vsechny 4 kola... Ale kvalita jizdy je nekde jinde. Kazdej ma holt jiny naroky a ocekavani...
Jiste, ten Bell je kniha o souvislostech, ne jako neco kde si cokoliv spocitas za pomoci jeho empirickych vzorecku. Na vypocty je tady GT Power a praxe pak ukaze ze vsechno je vlastne uplne jinak. Ale je psanej lidsky a da se to cist. Plus plati co clovek-tuner, to nazor. Proto pocitam ze v BMW M divizi kroutej hlavou kdyz jako benchmarking rozebiraj motor Ferrari a naopak. Dva odlisny pristupy s podobnejma vysledkama...
No, pocitam ze na tom Barrandaku na volnobeh prerves kamion... Ono jde vsechno. Na svetovejch rally taky jedou prejezd pres 100 kilaku ve WRC a jde to, dokonce na to ani nemusej mit vsechny 4 kola... Ale kvalita jizdy je nekde jinde. Kazdej ma holt jiny naroky a ocekavani...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
http://mnmotor.net/content/alfa-romeo-35-v6-mn-motor
cituji:
Motor Alfa Romeo 3,2 GTA, upravený firmou MN MOTOR, má zdvihový objem zvětšený na hodnotu 3,5 l. Montovány jsou nové válce a kompletní písty, jiné jsou i vačkové hřídele. Upravena je také původní elektronika motoru (systém Bosch ME 7.3.1) se zachováním všech standardních funkcí automobilu včetně VDC (ESP). Max.výkon upraveného motoru dosahuje hodnoty 275 HP při 6500 ot/min.
Cena úpravy motoru činí CZK 125000.
kapku mě zaráží ta cena a hlavně počet koní
cituji:
Motor Alfa Romeo 3,2 GTA, upravený firmou MN MOTOR, má zdvihový objem zvětšený na hodnotu 3,5 l. Montovány jsou nové válce a kompletní písty, jiné jsou i vačkové hřídele. Upravena je také původní elektronika motoru (systém Bosch ME 7.3.1) se zachováním všech standardních funkcí automobilu včetně VDC (ESP). Max.výkon upraveného motoru dosahuje hodnoty 275 HP při 6500 ot/min.
Cena úpravy motoru činí CZK 125000.
kapku mě zaráží ta cena a hlavně počet koní
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
25HP za 125000CZK to neni ziadna slava, tych 10-15hp navrch dostanes uz vyfukom a chipom za mensi peniaz ako toto
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
kouzelný slovíčko "zachování všech standartních fcí" ..tudiž jsi:Milano75 píše:http://mnmotor.net/content/alfa-romeo-35-v6-mn-motor
...
kapku mě zaráží ta cena a hlavně počet koní
a) "omezen" elektronikou ... seriové elektroniky sice upravíš potřebám motoru, ale ne v takovým rozsahu bez zásahu do firmware.. např. rozsah otáček/rozlišení map neodkážeš změnit což je třeba nutnost pro vyšší otáčky - v coupe mam palivový mapy 16x16 a zapalovací 10x16 na seriový elektronice 16 bodů od 700 po 5900 ot/min což je při max otáčkách 8000 problém.. rozšířením map, nebo změnou "breakpintu" z 5900 na 7500 bych získal určitě několik koní navíc ..ale seriová řj to neumí..nebo umí, ale je jednodušší překopat elektroniku a dát plněprogramovatelnou než dlouhý dny rozebírat binární soubory a přepočítávat je...Jednoduchej příklad známýho s celkem poladěným puntem 1.2 16v.. Na seriové řj s chipem měl lehce přes 100PS/???? a od 7000 výkon značně upadal -i přesto že měl vačky které kolem 7500 měli mít Pmax, na plněprogramovatelné ecu se zcela změnil průběh - v celém pásmu měl o více jak 10PS více v některých místech Mk až o 30Nm vyšší a maximální výkon 120PS s tím, že za 6500 křivka prudce neopadávala ale díky namapování až do 8000 byla skoro lineární
b) s "a" souvisí emise..seriová řj je naladěna jen a jen na emise...výkon je pro výrobce v dnešní době na 2 místě... s tím nic neuděláš krom dlouhýho laborování s binárníma souborama, nebo to komplet zahodit a dát něco plněprogramovatelnýho, co s enezajímá o emise
c) životnost - přecijen auta do kterých tento motor je nejsou dle fotek auta na víkendový blbnutí na okruhu a nájezdem 5000km max ročně,ale očividně i na denní ježdění.. z toho se odvíjí i výkon, jeho průběh a spíše se šlo cestou většího objemu než radikální vačky, KP a vysoké otáčky
c) cena:
písty - 6x 5000 + sada kroužků ... dejme tomu 35000,-
vložky - odhadem 8-10000,-
vačky - dělané z kulatiny cca 30000,- , (přebrus ~ 500,- palec+ tepelná úprava)
což je zatím 75000,- dále počítej tak 20000,- za vývoj sw na míru danému motoru a jseš na 95000,-
Když k tomu připočteš práci a další matroš (rozebrání, složení, mikrometráž kritickejch dílů, nějaké obrábění - rozvrtání bloku na vyvrtávačce pro větší vložky, srovnání ploch ) cca 100 hodin po 300-400,-/hod jseš na dané ceně.. a výkon. Ten se odvijí dle vaček, KP a zásahů do hlavy a sacího potrubí.. zde jsou asi hodně konzervativní vačky a minimum zásahů do hlavy.. jinak by asi narostly i hodiny ( soutěžního TAZe 1500 mi známej upravoval cca 200hodin a byl to "jen" OHV 4válec o objemu 1433ccm) za uvedenou cenu by šlo i s lepšíma vačkama bejt někde vejš, ale na úor jinejch parametrů motoru (volnoběh, emise OK-legálně, průběh Mk...)
samozřejmě hodně pak udělá i použitej vejfuk... zde byla asi serie.. tudíš až na větší objem motoru zcela "legální" auto...
a že samotnej vejfuk přidá víc - něvěřte tomu.. hodně lidí bylo na brzdě zklamáno... bez doladění SW to moc PSů nezvedne (tak 2-3PS) jen motor líp "dejchá" a líp se tak vytáčí... po odladění řj to těch 15PS může i bejt, na upraveným motoru i více ale řádný odladění nemáš zadara:)
V anglii byl např. případ PUGa 205 s motorem Gutman, kterej měl místo slibovaných 150PS skoro seriovej výkon 120PS .. zakopanej pes byl v seriovým výfuku - původní na kterej ten motor byl odladěn předchozí majitel sundal a prodal zvlášť, po "otevření" výfuku tam ten výkon 150PS byl.....
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Není lepší Kopřivnický Tommu tuning?:)
"Dnes se firma orientuje nejen na motory automobilů Škoda, naopak je pro nás výzvou úprava jakéhokoliv motoru (pokud to časové možnosti a termíny dovolí). Jako příklad lze uvést vůz Alfa Romeo 156 s benzínovým motorem V6
v úpravě na 360PS, s točivým momentem 424Nm. " ...jen pro info, jedná se o 3.7 atmo se stávající Ecu.
"Dnes se firma orientuje nejen na motory automobilů Škoda, naopak je pro nás výzvou úprava jakéhokoliv motoru (pokud to časové možnosti a termíny dovolí). Jako příklad lze uvést vůz Alfa Romeo 156 s benzínovým motorem V6
v úpravě na 360PS, s točivým momentem 424Nm. " ...jen pro info, jedná se o 3.7 atmo se stávající Ecu.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
ta firma tommu tu alfu 3.7 robila? maju s tym skusenosti? volakedy som o to mal velky zaujem len to stroskotalo na tom ze som nenasiel ziadneho dodavatela dielov slovenske zastupenie autodelty 0 bodov a koli tomu cestovat so 156 do anglicka a nechat si tam spravit motor u autodelty to by bolo moc predrazene tak som od toho upustil ale keby bola nejaka firma blizsie k slovensku tak by som sa dal na to nahovorit
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
já nevidím problém v tom nechat udělt písty, kroužky a převrtat to na větší průměr pístu a hned tu máš z 3,2 3,7čku- cena do 30 000
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
na 3.7 potřebuješ i jinou kliku...edit..potřebuješ jen v případě upgradu ze 3.0 na 3.7 (3.8)
DonFabi..jj tommu tuning to zvládli sami...zkus je kontaktovat. Když jsem si s nimi psal cca rok nazpět, měli tolik práce, že by přijali auto až v létě.
DonFabi..jj tommu tuning to zvládli sami...zkus je kontaktovat. Když jsem si s nimi psal cca rok nazpět, měli tolik práce, že by přijali auto až v létě.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Ferro
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
- Bydliště: Stod--> Dobřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Vim ze se to tu tyka 3,2 ale co takhle 2,5 V6 neni nejaka moznost tam dat nejake ,,oragany" z one zminovane 3,2 pripadne 3,0 a pridat si tak par koniku? Nechci nic drastikyho mam to na celkem bezny jezdeni. Stacilo by mi se dostat pres tech magickych 200k
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
tak to by ti mohl stačit pořádný výfuk (hlavně svody), a nechat motor trochu nadechnout sportovní vložkou sání. Jinak 2.5 V6 se dá klidně předělat na 3.8l.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Ferro píše:Vim ze se to tu tyka 3,2 ale co takhle 2,5 V6 neni nejaka moznost tam dat nejake ,,oragany" z one zminovane 3,2 pripadne 3,0 a pridat si tak par koniku? Nechci nic drastikyho mam to na celkem bezny jezdeni. Stacilo by mi se dostat pres tech magickych 200k
co to jen načipovat??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ferro
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
- Bydliště: Stod--> Dobřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
tak nekdo tu psal ze ty svody co mam jsou dobry az cca do 300k a taky do toho nechci moc nasypat vzhledem ktomu jak se dneska ty 156 pohybujou.. jinak sportovni vlozku do origo boxu uz mam (od KD)andy_xx píše:tak to by ti mohl stačit pořádný výfuk (hlavně svody), a nechat motor trochu nadechnout sportovní vložkou sání. Jinak 2.5 V6 se dá klidně předělat na 3.8l.
Chip nevim kde delaji nejaky kvalitni na bezina..a spis bych to nechal az nakonec aby to odladili podle konkretnich soucastek..
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Keby som robil chip 2.5, tak by som skusil zohnat a namontovat sirsie sacie zvody + priruby z 3.0/3.2 V6 - vid http://squadra-tuning.nl/EN/en_alfa_156_25_v6_24v.htm
Narast vykonu a hlavne krutiaku odspodu je tam celkom slusny.
Narast vykonu a hlavne krutiaku odspodu je tam celkom slusny.
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Jojo, jak rika Hyde21, vetsi saci trubky a priruby a navrch trebas saci vacku z 3.2 + chip a ses tam.Ferro píše:Vim ze se to tu tyka 3,2 ale co takhle 2,5 V6 neni nejaka moznost tam dat nejake ,,oragany" z one zminovane 3,2 pripadne 3,0 a pridat si tak par koniku? Nechci nic drastikyho mam to na celkem bezny jezdeni. Stacilo by mi se dostat pres tech magickych 200k
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
hyde21 píše:Keby som robil chip 2.5, tak by som skusil zohnat a namontovat sirsie sacie zvody + priruby z 3.0/3.2 V6 - vid http://squadra-tuning.nl/EN/en_alfa_156_25_v6_24v.htm
Narast vykonu a hlavne krutiaku odspodu je tam celkom slusny.
Jen technickej dotaz: ten chip od squadra-tuning.nl .... to dostanu jinou řj., nebo powerbox, nebo jen software na CD? popř. když si to třeba objednám musim to asi někomu dát aby mi to tam " nainstaloval" že?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
převrtání vložek není dobrá varianta - z toho už jsem vyléčen... vložka ztratí pevnost, praská, nebo se kroutí a je problém s těsněním spalovacího prostoru. během 4 závodů jsem takto popravil 3 motory vložka se hla, voda vnikla do spalováku a motor šel na 3-2 válce...( dokonalý roviny, přesahy atd byly samozřejmostí..pokusy s měděným těsněním, nerezovým těsněním, a dokonce těsněním s měděnými O kroužky v zápichu na vložce to neudržely), než se tam nacpali zbrusu nový vložky se silnější stěnou v místě uložení do bloku.. od tý doby se to ani nehneMilano75 píše:já nevidím problém v tom nechat udělt písty, kroužky a převrtat to na větší průměr pístu a hned tu máš z 3,2 3,7čku- cena do 30 000
..proto silnější vložky, resp. jejich uložení do bloku, tudíš i rozvrtání bloku je nezbytný
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Celkem by mě zajímalo, kolik by vytáhli bez převrtání z 3.0 V6 12v, pomocí vaček, úprava hlavy,ventilů a výfukových svodů.andy_xx píše:na 3.7 potřebuješ i jinou kliku...edit..potřebuješ jen v případě upgradu ze 3.0 na 3.7 (3.8)
DonFabi..jj tommu tuning to zvládli sami...zkus je kontaktovat. Když jsem si s nimi psal cca rok nazpět, měli tolik práce, že by přijali auto až v létě.
Jen ta cena cca 60 by mě asi odradila
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Já jsem navýšení výkonu řešil úplně odlyšnou formou..
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
No jo ale busso je busso a 75 je 75 a 1050 Kg je 1050 kg
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
kolik jde vytahnout a s cim, je presne popsano v knizce od Jima, "The Alfa Romeo V6 Engine High-Performance Manual" a pokud bys potreboval jeste udaje ktere v knizce nejsou, neni problem, s Jimem se leta znam a k V6 je hromada dalsich moznosti, napriklad mame detailni udaje o vackach, ktere drive delala Colombo+Bariani, ktere v aktualnim katalogu nenajdes, nicmene ti je na pozadani udelaji, pokud znas puvodni vyrobni cisla...A.J.Michal píše:Celkem by mě zajímalo, kolik by vytáhli bez převrtání z 3.0 V6 12v, pomocí vaček, úprava hlavy,ventilů a výfukových svodů.andy_xx píše:na 3.7 potřebuješ i jinou kliku...edit..potřebuješ jen v případě upgradu ze 3.0 na 3.7 (3.8)
DonFabi..jj tommu tuning to zvládli sami...zkus je kontaktovat. Když jsem si s nimi psal cca rok nazpět, měli tolik práce, že by přijali auto až v létě.
Jen ta cena cca 60 by mě asi odradila
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
To jo,právě proto zháním spidera z bussem ale nenapadlo by mě do něho šťourat abych zvýšil výkon o pár koníku které za dva týdny nepoznám že je tam mám,já volím jinou cestu jak navýšit výkon..A.J.Michal píše:No jo ale busso je busso a 75 je 75 a 1050 Kg je 1050 kg
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Když to tak pročítám tak nejlepší cesta v poměru cena/výkon/použitelnost v běžném provozu/životnost se mi jeví převrtání (v mém případě 3,0) na 3,5l. Když si to spojím s tím, že tím dělám v podstatě GO (za předpokladu kontroly a výměny ostatních komponent), tak s cenou kolem 60t je to velice zajímavé. Ještě by se k tomu mohla přidat klapka z F430, jak to má i ve své nabídce Autodelta při této úpravě, a úprava ŘJ.
Zkušenější jistě budou vědět, zajímalo by mě jak dlouho trvá výroba takového pístu na míru?
Zkušenější jistě budou vědět, zajímalo by mě jak dlouho trvá výroba takového pístu na míru?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
nevim kde furt berete tech 60tis, to je tak horko tezko cena sady pistu/vlozek. Original vrtani je 93mm, na 3,5 potrebujete vrtani 100mm, to je cca vnejsi prumer puvodni vlozky....vrta se pouze blok, a to vyrazne a montuji se, ve srovnani s puvodnimy, obrovske nove vlozky/pisty.
Jinak original vlozky maji v dolni casti - ulozeni v bloku, stenu tlustou cca 2mm, takze lze prevrtat na 94mm maximum...
Nekde byla zminena cena za prestavbu 120tis, to je realisticke, +0,5l znamena cca 40Nm navic uplne ve vsech otacek, to jezdi kolem vsech GTAcek kruhy....
Naopak kdyz by mi nekdo sliboval 420NM z 3,8l, byl bych velmi skeptickej, pokud neni motorovej buh....
Jinak original vlozky maji v dolni casti - ulozeni v bloku, stenu tlustou cca 2mm, takze lze prevrtat na 94mm maximum...
Nekde byla zminena cena za prestavbu 120tis, to je realisticke, +0,5l znamena cca 40Nm navic uplne ve vsech otacek, to jezdi kolem vsech GTAcek kruhy....
Naopak kdyz by mi nekdo sliboval 420NM z 3,8l, byl bych velmi skeptickej, pokud neni motorovej buh....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
písty třebas zde: http://www.albrechtmotorsport.cz
- jak dlouho - stačí zavolat... co ale s vložkama...tam možná bude problém...
ad škrtící klapka z ferrari... seriová je víc než dostatečná..vem si požadavky motoru na určitej výkon a zjistíš, že cokoliv většího je overkill... 30mm dírou proleze 200PS. z NA 2l motoru..takže asi tak..
ve většině případů to je tahání peněz za "leštěnej prd"..nikde jsem neviděl reálnej graf z brzdy před a po..Sám jsem na coupe (2L 16V NA, upraven p. Albrechtem) osadil z 56mm 60mm klapku a bez radikálního doladění SW to nejelo (jelo to plynuleji, bez "špiček"-skoro by se dalo říct, že by s tím mohla jezdit holka, protože by jí to "najednou" nevysáplo volant z ruky..výkonovej nárust ale s bídou znatelnej, protože nastal pokles rychlosti proudění vzduchu a tím zhoršení plnící účinnosti...
za 60tis máš základní GO po potkanoj z kvalitních dílů - (loni touto dobou jsem prošel GO , poté co sesáplo pár vláken v řemenu, ten táhnul ke straně až těch zbylejch 16mm z původních cca 30 nevydrželo tah a sápnul se..rozhodně to nebylo dělaný amatérsky, ale klukem co dělá právě u Albrechta a vše co šlo bylo nový -krom pístů a kroužků.....), jako bonus navíc jen Squadra chip a 3L trubky.. což po roce hodnotím pro 2.5tku jako nejlepší investici do navýšení výkonu a aby to mělo zvuk, tak laděnej koncáček
http://hno3.rajce.idnes.cz/Motor_Alfa/
smysluplnej krok, kterej tě finačně nesežere, ale stále to taky není nic levnýho..:
-přebrus vaček na větší zdvih (na GTA bych rovnou zapomenul..co chtěj někteří za GTA - pár °a 0,3mm navíc, za to mám přebrus na jinačí čísla, který ale stále jsou vhodný do provozu a výkon pošlou vejš).. 10,5mm zdvih a doba otevření do 270°(0)/ 235°(1mm)se jeví jako velmi rozumná a použitelná s úspěchem v běžném provozu
-šáhnout na kompresní poměr je v tomto případě docela problém..takže bych toto neřešil...
- soft k vačkám (myslím, že po dohodě se squadrou by nebyl problém odladit..Stephan mi přijde dost v pohodě a vdatabázi má i 3l mapy s pár úpravama navíc vč. GTA vaček....), jsou tu ale i CZ firmy, co už to uměj odladit.. viz. Nemeth...
- svody bezkat, pokud jsou kat
- trubky stejné délky hned za svody..
sekundární katy pro dobrej pocit nechat..
- jak dlouho - stačí zavolat... co ale s vložkama...tam možná bude problém...
ad škrtící klapka z ferrari... seriová je víc než dostatečná..vem si požadavky motoru na určitej výkon a zjistíš, že cokoliv většího je overkill... 30mm dírou proleze 200PS. z NA 2l motoru..takže asi tak..
ve většině případů to je tahání peněz za "leštěnej prd"..nikde jsem neviděl reálnej graf z brzdy před a po..Sám jsem na coupe (2L 16V NA, upraven p. Albrechtem) osadil z 56mm 60mm klapku a bez radikálního doladění SW to nejelo (jelo to plynuleji, bez "špiček"-skoro by se dalo říct, že by s tím mohla jezdit holka, protože by jí to "najednou" nevysáplo volant z ruky..výkonovej nárust ale s bídou znatelnej, protože nastal pokles rychlosti proudění vzduchu a tím zhoršení plnící účinnosti...
za 60tis máš základní GO po potkanoj z kvalitních dílů - (loni touto dobou jsem prošel GO , poté co sesáplo pár vláken v řemenu, ten táhnul ke straně až těch zbylejch 16mm z původních cca 30 nevydrželo tah a sápnul se..rozhodně to nebylo dělaný amatérsky, ale klukem co dělá právě u Albrechta a vše co šlo bylo nový -krom pístů a kroužků.....), jako bonus navíc jen Squadra chip a 3L trubky.. což po roce hodnotím pro 2.5tku jako nejlepší investici do navýšení výkonu a aby to mělo zvuk, tak laděnej koncáček
http://hno3.rajce.idnes.cz/Motor_Alfa/
smysluplnej krok, kterej tě finačně nesežere, ale stále to taky není nic levnýho..:
-přebrus vaček na větší zdvih (na GTA bych rovnou zapomenul..co chtěj někteří za GTA - pár °a 0,3mm navíc, za to mám přebrus na jinačí čísla, který ale stále jsou vhodný do provozu a výkon pošlou vejš).. 10,5mm zdvih a doba otevření do 270°(0)/ 235°(1mm)se jeví jako velmi rozumná a použitelná s úspěchem v běžném provozu
-šáhnout na kompresní poměr je v tomto případě docela problém..takže bych toto neřešil...
- soft k vačkám (myslím, že po dohodě se squadrou by nebyl problém odladit..Stephan mi přijde dost v pohodě a vdatabázi má i 3l mapy s pár úpravama navíc vč. GTA vaček....), jsou tu ale i CZ firmy, co už to uměj odladit.. viz. Nemeth...
- svody bezkat, pokud jsou kat
- trubky stejné délky hned za svody..
sekundární katy pro dobrej pocit nechat..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)
Díky za odpověď
Někde tady na foru sem četl že přebroušení palce vačky chtějí 500-800Kč což by znamenalo 19200kč. Squadra chce za soft něco přes 10t.
Tak si říkám že bych tyhle peníze dal raději do Q2ky
Někde tady na foru sem četl že přebroušení palce vačky chtějí 500-800Kč což by znamenalo 19200kč. Squadra chce za soft něco přes 10t.
Tak si říkám že bych tyhle peníze dal raději do Q2ky
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů