sportovní úpravy-rady tipy atd
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
tady je tvorba toho áčka vepředu pomocí podložek, každopádně mi to furt nepřijde jako šťastný řešení
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano- ... ar-76.html
o pár stránek dál je tvorba A na zadní nápravě a ztoho už jsem úplně vedle
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano- ... ar-76.html
o pár stránek dál je tvorba A na zadní nápravě a ztoho už jsem úplně vedle
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Sice se ti to nezdá ale tento postup uvádí samotná alfa jako správný, takže škodlivé to být nemůže... no nedokážu si představit že by se tímto ohoblovaly tisícihrany na torkách dle mého je toto tak trochu zemědělská technika a tak to nějaké vyosení musí v pohodě vstřebat.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
co vím, tak DD má zkušenost s odtučňovací kúrou pro setrváky na své závodní 75 V6. Zkus mu poslat PM.misokgb píše:Tak, su tady zas!
Neda mi ten zotrvacnik, ako som uz pisal, z povodnych 8kg mam teraz cca 7kg na motore a 6.5kg mam teraz 6kg na spojke. Je to len stiahnute na sustruhu a vyvazene, ziadne dierovanie ani nic take. Po studovani alfaBB fora som sa rozhodol, ze musim stiahnut z tej vahy este, tam pisu ako na 3.0 75 z povodnych 11kg spravil 5.5kg zotrvacnik a spojkovy zotrvacnik jeho ma teraz okolo 2.5kg :O Nebude pri tak uzkom materiale problem s prehrievajucim sa zotrvakom na spojke, tym padom k prepaleniu lamely?
Chcem to dat stiahnut znova, tentokrat aj prevrtat, ked uz to mam raz rozobrane, nech to ma co najvacsi vykon po poskladani... Neviete niekoho, kto mi to podla fotiek vie stiahnut a prevrtat + potom vyvazit? Tu na SK neviem ci vobec toho schopny je, odobratie 1.7kg z vahy vyse 12kg masy sa mi totiz zda akoby to niekto prebehol smirglom
Pozrite sem, ako stiahli zotrvaky
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano- ... post734081
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
otazka, idem menit centralny silent de diona, jak sa spaja ten trojuohlnik, sundal som dole tu prirubu co sa upvenuje o kasnu, a uz je videt ten silent aj podla manualu je isteny zhora "poistkou" Kym som to nevidel som myslel ze sa jedna o segerovu poistku. Vec sa ma tak ze to bol iba kus drotu, ktory tam bol na niekolkych meistach uchyteny jemnymi zvarmi. Pri vytahovani nahsledkom riadnej korozie sa polamal na viacero kuskov. Konecne ta otacka, je tam nutna pritomnost tohto drotu? Nakolko ako som zbezne pozeral, natlacit tam novy silnet nebude zrovna pohodicka, evidentne sa to v tom hybat nebude aj bez toho drotu.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Ten drát není přivařený... v tom oku jsou jen nalisované výstupky do kterých se opře. doporučuju vyrobit z nějakého pružinového drátu nový kroužek. No a nasadit ten silentblok bez natahovacího přípravku považuju za skoro nemožný.... když ho položíš na tu díru tak má přesah několik mm a právě natahovací přípravek zajistí stlačení silentbloku aby tam šel.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jj, to ze presahuje som si vsimol, ten stahovaci pripravok vyzera zhruba ako, resp. stahovaci je v zmysle tom ze natiahne ten silent do toho diona, alebo sa to natiahne na ten silent, zmrsti ho a potom lahsie vlkzne do napravy?
//edit; pozeral som manual, uz viem jak vyzera ten pripravok, akorat ze nic podobne nemam. Nejake ine moznosti ked nieje k dispozicii ten rpipravok? Aj by som sa kaslal nato, ale jednak mam novy a jednak ten co je vo vnutry je poskodeny.
//edit; pozeral som manual, uz viem jak vyzera ten pripravok, akorat ze nic podobne nemam. Nejake ine moznosti ked nieje k dispozicii ten rpipravok? Aj by som sa kaslal nato, ale jednak mam novy a jednak ten co je vo vnutry je poskodeny.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
lol já sem to dělal, vyráběl sem bud přípravek na silent nebo na ložiska, už nevím- jedno sem tam namlátil a druhý nalisoval, ten přípravek nafotím a pošlu (nic extra to nejni závitová tyč a pár podložek)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jinak ten kroužek nahrad třeba segrovkou nebo tam dej podložku a zase jí zapetrli jak byo to pero
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Takze, trosku som pokrocil.
Dnes som slavnostne vymenil posilnovac brzd s pedalmi spojky a spojkovym valcekom. Co som samozrejme az po NAMONTOVANI nezistil, ze hadicka ocelova v pravej prednej brzde ma vystup na novom posilnovaci o !10cm! dalej!!! Skoro ma jeblo, nejak opatrne som tu hadicku ohol, tak dufam, ze s pravou prednou brzdou nebudem mat problemy a snad nahodeny motor nebude do nej buchat. A o rozoberani pristrojovky z dovodu vyberu stareho posilnovaca ani nehovorim... ALE - je to vymenene, posilnovac sice drzia 4 sroby miesto 5, ale bude dobre snad...
Na kardan, na ktorom su 3 takmer nove - asi 4 mesiace jazdene hardyspojky bolo nalisovane nove stredove ulozenie spolu s novym loziskom, vyvazovat nebudem, nie su peniaze a cas, takze kardan pripraveny na montaz...
Vymenil som zotrvacnik na motore - odlahceny o 1.1kg oproti povodnemu. Vymenil som dva bocne silentbloky motora, zajtra tam natlcem salonku - treti silentblok motora. Chcem sa spytat novy silentblok pri porovnani so starym silentblokom ma odchylku asi 2cm! Zeby ten stary bol na tolko vymlety?? Jedna sa o silentblok lavy - pri zvodoch na vyfukovej strane...
Inak silikon, urceny na okna - ten cierny pevny pouzijem pravdepodobne na vsetky silentbloky - vyplnim ich prazdne miesta, budu sice tuhsie a viac prenasat na karoseriu ale dufam, ze budu mat o to vacsiu zivotnost... Najma salonka na motore a dva bocne silenty prevodovky.
Vybral som dve loziska z krytu spojku, zajtra kupim nove a nalisujem ich tam, zlozim spojku. Odlahceny spojkovy zotrvacnik o 0.6kg - stiahnute dosadacie plochy lamely z dovodu prepalenia povodneho povrchu od lamely. Lamela sportova od renovaku, pritlacak novy Sachs, lozisko Sachs, spojkovy pomocny valcek vymeneny za druhy kus.
Velmi dobra vec bude pouzitie PASKY NA ZVODY, ktora jednak odobere teplo spodakapoty a nebude prehrievat silentblok, ktory trpi od tepla...
Aj mna caka narazenie noveho silentu na napravu dediona - ja som stary rovno vypaloval, takze mi tusim ten pruzok ostal cely original... Musi tam byt? Alebo teda ta podlozka? Som k...a zvedavy ako tam ten silentblok natlacim, ale asi ho dam do mraznicky nech sa zmrsti a napravu trosku nahrejem nech sa rozsiri, no aj tak to bude porod to tam najebat...
Mam dalej pripravene nove sviecky, fitler vzduchovy idem preprat, novy olej do prevodovky, hammereitka pripravena na podvozok, kde je sem tam mala hrdza.
S rychlostkou mam tiez problem, tiachlo rychlostky mam dve, jedno, kde je dobre ulozenie, v ktorom je srob a spojene tiahlo do zadu, no rychlostka ma asi 1mm volu, a druhe, kde je ulozenie vybite a rychlostka je bez vole... Da sa to vnutorne ulozenie na konci rychlostky nejak vylisovat a nasledne nalisovat do novej rychlostky?
Zadne brzdy zatial z dovodu tuzby uz jazdit neriesim, chcem to co najskor poskladat. Predne kotuce s novymi loziskami, strmenmi a oblozenim taktiez odkladam vymenu na neurcitu, ked uz auto bude jazdit. Teraz je priorita hodit silentblok na dedion, postavit prevodovku na poloosi a vymenit zadnu napravu, osadit kardan, upravit vyfuk a trochu to otestovat co to robi s upravami...
Fotky: http://pokec.azet.sk/ALFA_DRiFT?show=fo ... l=13318788
V rychlosti na fotkach - hrdzava a derava podlaha kufra, elektrony na aute, rychlostk, vyfuk, kardan, zvody, alfa na ND, podvozok, brachova Alfa, ukazka rozdelenia kotuca na starej naprave Vybratie motora z dovodu vymeny silentov a zotrvacnika, spojka, nove silenty.
Aj centralny silentblok prevodovky este raz vytlcem von a dam okolo neho ten cierny tmel, ktory po zaschnuti DOST stvrdne a tak to tam vrazim naspat...
Mimon - je muj
Dnes som slavnostne vymenil posilnovac brzd s pedalmi spojky a spojkovym valcekom. Co som samozrejme az po NAMONTOVANI nezistil, ze hadicka ocelova v pravej prednej brzde ma vystup na novom posilnovaci o !10cm! dalej!!! Skoro ma jeblo, nejak opatrne som tu hadicku ohol, tak dufam, ze s pravou prednou brzdou nebudem mat problemy a snad nahodeny motor nebude do nej buchat. A o rozoberani pristrojovky z dovodu vyberu stareho posilnovaca ani nehovorim... ALE - je to vymenene, posilnovac sice drzia 4 sroby miesto 5, ale bude dobre snad...
Na kardan, na ktorom su 3 takmer nove - asi 4 mesiace jazdene hardyspojky bolo nalisovane nove stredove ulozenie spolu s novym loziskom, vyvazovat nebudem, nie su peniaze a cas, takze kardan pripraveny na montaz...
Vymenil som zotrvacnik na motore - odlahceny o 1.1kg oproti povodnemu. Vymenil som dva bocne silentbloky motora, zajtra tam natlcem salonku - treti silentblok motora. Chcem sa spytat novy silentblok pri porovnani so starym silentblokom ma odchylku asi 2cm! Zeby ten stary bol na tolko vymlety?? Jedna sa o silentblok lavy - pri zvodoch na vyfukovej strane...
Inak silikon, urceny na okna - ten cierny pevny pouzijem pravdepodobne na vsetky silentbloky - vyplnim ich prazdne miesta, budu sice tuhsie a viac prenasat na karoseriu ale dufam, ze budu mat o to vacsiu zivotnost... Najma salonka na motore a dva bocne silenty prevodovky.
Vybral som dve loziska z krytu spojku, zajtra kupim nove a nalisujem ich tam, zlozim spojku. Odlahceny spojkovy zotrvacnik o 0.6kg - stiahnute dosadacie plochy lamely z dovodu prepalenia povodneho povrchu od lamely. Lamela sportova od renovaku, pritlacak novy Sachs, lozisko Sachs, spojkovy pomocny valcek vymeneny za druhy kus.
Velmi dobra vec bude pouzitie PASKY NA ZVODY, ktora jednak odobere teplo spodakapoty a nebude prehrievat silentblok, ktory trpi od tepla...
Aj mna caka narazenie noveho silentu na napravu dediona - ja som stary rovno vypaloval, takze mi tusim ten pruzok ostal cely original... Musi tam byt? Alebo teda ta podlozka? Som k...a zvedavy ako tam ten silentblok natlacim, ale asi ho dam do mraznicky nech sa zmrsti a napravu trosku nahrejem nech sa rozsiri, no aj tak to bude porod to tam najebat...
Mam dalej pripravene nove sviecky, fitler vzduchovy idem preprat, novy olej do prevodovky, hammereitka pripravena na podvozok, kde je sem tam mala hrdza.
S rychlostkou mam tiez problem, tiachlo rychlostky mam dve, jedno, kde je dobre ulozenie, v ktorom je srob a spojene tiahlo do zadu, no rychlostka ma asi 1mm volu, a druhe, kde je ulozenie vybite a rychlostka je bez vole... Da sa to vnutorne ulozenie na konci rychlostky nejak vylisovat a nasledne nalisovat do novej rychlostky?
Zadne brzdy zatial z dovodu tuzby uz jazdit neriesim, chcem to co najskor poskladat. Predne kotuce s novymi loziskami, strmenmi a oblozenim taktiez odkladam vymenu na neurcitu, ked uz auto bude jazdit. Teraz je priorita hodit silentblok na dedion, postavit prevodovku na poloosi a vymenit zadnu napravu, osadit kardan, upravit vyfuk a trochu to otestovat co to robi s upravami...
Fotky: http://pokec.azet.sk/ALFA_DRiFT?show=fo ... l=13318788
V rychlosti na fotkach - hrdzava a derava podlaha kufra, elektrony na aute, rychlostk, vyfuk, kardan, zvody, alfa na ND, podvozok, brachova Alfa, ukazka rozdelenia kotuca na starej naprave Vybratie motora z dovodu vymeny silentov a zotrvacnika, spojka, nove silenty.
Aj centralny silentblok prevodovky este raz vytlcem von a dam okolo neho ten cierny tmel, ktory po zaschnuti DOST stvrdne a tak to tam vrazim naspat...
Mimon - je muj
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
PĚKNÉ FOTO
TEN POSILOVAČ JE VOSTREJ SÁM SEM CHTĚL DÁVAT Z V6, ale jen vyndání z něho bylo dost pracný tak sem se na to vykašlal
ta trubka ke třmenu bude asi stejně narezavělá, tak bys jí mohl stejně vyměnit za delší a bylo po poptákách na svým TD sem to dělal na předku
o tom silentu na převodovce nic nevím, že by byl nějaký vymletý, náhodou obou silentů naráz nemáš??
jinak ten kroužek na silent tam je z toho důvodu, že by se mohlo stát, že silen začne "cestovat" a pak se vymlátí tot vše, místo kroužku tam můžež dát podložku, mění se akorát to že ten kroužek nebyl uzavřenej a dá se vyndat aniž bys musel tolik odsekávat to zajištění, když tam dáš podložku tak zajištění budeš muset odsekat po celým obvodě, ale zase nadruhou stranu origo silent vydržel xxx km tak novej myslím přežije auto
jo tu pásku na svody stále scháním...............
RYhlostka: s tím sem taky laborovla, protože mě srala vůle v řazení(vyměnil sem střed rychlostky i čepy u převodovky) a pořád vůlu, takže důležitý je mět ten čep kterým prochází šroub jak drží táhlo k převodovce v co nejlepším stavu a jinak střed rychlostky jde vyndat ba dokonce i koupit cca 800kč, aleje to napytel dával sem tam nový a nějak sem to blbě zajistil a pak se mi to rozlomilo a dával sem stejně z jiného auta,,,,,, bejt tebou tak vemu tu co má dobrej spodní čep a to plastový uložení(vyndáš tu segrovku co je zespoda a celý se to rozpadne) dám z tej lepší a je to
TEN POSILOVAČ JE VOSTREJ SÁM SEM CHTĚL DÁVAT Z V6, ale jen vyndání z něho bylo dost pracný tak sem se na to vykašlal
ta trubka ke třmenu bude asi stejně narezavělá, tak bys jí mohl stejně vyměnit za delší a bylo po poptákách na svým TD sem to dělal na předku
o tom silentu na převodovce nic nevím, že by byl nějaký vymletý, náhodou obou silentů naráz nemáš??
jinak ten kroužek na silent tam je z toho důvodu, že by se mohlo stát, že silen začne "cestovat" a pak se vymlátí tot vše, místo kroužku tam můžež dát podložku, mění se akorát to že ten kroužek nebyl uzavřenej a dá se vyndat aniž bys musel tolik odsekávat to zajištění, když tam dáš podložku tak zajištění budeš muset odsekat po celým obvodě, ale zase nadruhou stranu origo silent vydržel xxx km tak novej myslím přežije auto
jo tu pásku na svody stále scháním...............
RYhlostka: s tím sem taky laborovla, protože mě srala vůle v řazení(vyměnil sem střed rychlostky i čepy u převodovky) a pořád vůlu, takže důležitý je mět ten čep kterým prochází šroub jak drží táhlo k převodovce v co nejlepším stavu a jinak střed rychlostky jde vyndat ba dokonce i koupit cca 800kč, aleje to napytel dával sem tam nový a nějak sem to blbě zajistil a pak se mi to rozlomilo a dával sem stejně z jiného auta,,,,,, bejt tebou tak vemu tu co má dobrej spodní čep a to plastový uložení(vyndáš tu segrovku co je zespoda a celý se to rozpadne) dám z tej lepší a je to
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Nn, brzdova trubicka OK, az na zadku to zacina rezavej, ale tam pouzijem hammereit, teraz pri ohynani akurat opadla ta "vrstva" ochranna a to tiez natrem hammereitom Mam bral som od kurkyna - celkom OK. No ja ti tak poviem, ze KAZDA jedna 75, ktoru som videl zadnu napravu (nebolo ich najmenej), mala pravy silentblok prevodovky na DVE CASTI - pri strane spojkoveho valceka... Takze preto urcite ich stvrdim tym tmelom...
De dion silent tiez tym napatlam, nech to drzi No, dam tam asi podlozku nejaku alebo tak Jojo, uz viem co myslis, takze ulozenie rychlostky to OK a volu v radicke "vyskladat" z dvoch kusov na bezvolu, ked vyndam segerku tak to vypadne, viem co myslis nastastie, takze to skusim dako vyskladat
Paska na zvody Thermotec(.cz) alebo na inzerat - a v OBI zaruvzdornu barvu do 800st. ktora sa vpije do pasky na zvody, dlhsia zivotnost, vacsie pohltenie tepla, estetickost
BTW wattov primovod, s novymi powerflex uniballmi mam dotiahnut, tak, aby pruzil ako na starej naprave? Bracha ho mal uplne volny (stred)!
De dion silent tiez tym napatlam, nech to drzi No, dam tam asi podlozku nejaku alebo tak Jojo, uz viem co myslis, takze ulozenie rychlostky to OK a volu v radicke "vyskladat" z dvoch kusov na bezvolu, ked vyndam segerku tak to vypadne, viem co myslis nastastie, takze to skusim dako vyskladat
Paska na zvody Thermotec(.cz) alebo na inzerat - a v OBI zaruvzdornu barvu do 800st. ktora sa vpije do pasky na zvody, dlhsia zivotnost, vacsie pohltenie tepla, estetickost
BTW wattov primovod, s novymi powerflex uniballmi mam dotiahnut, tak, aby pruzil ako na starej naprave? Bracha ho mal uplne volny (stred)!
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
BTW este som chcel!
Idem skladat spojku a na zotrvacniku su take tri diery, v ktorych su zasunute distancne stlpiky, ktore dosadaju na pritlacny tanier, nejak som ich stratil... MUSIA tam byt? Alebo su len kvoli lepsej montazi? Viem ich tam dat, ale nechce sa mi rozoberat druha spojka kvoli trom bimbisom, ktore tam "mozno" nemusia byt... Mam ich tam radsej dat, alebo nemusim? Vdaka.
Idem skladat spojku a na zotrvacniku su take tri diery, v ktorych su zasunute distancne stlpiky, ktore dosadaju na pritlacny tanier, nejak som ich stratil... MUSIA tam byt? Alebo su len kvoli lepsej montazi? Viem ich tam dat, ale nechce sa mi rozoberat druha spojka kvoli trom bimbisom, ktore tam "mozno" nemusia byt... Mam ich tam radsej dat, alebo nemusim? Vdaka.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mno waták bych dotáhnul na "značku" dotahuj to tak až budeš moc zajistit matku tak jak byla, vůli bych tam asi nenechával, protže se tam dostane bordela vymlátíse to (já sem to dotáhl)
ty stiplíky myslíš válečky na které se pak nasadí přítlačák a ten tam jakoby drží bez přišroubování?? jestli jo tak teoreticky tam bejt nemusí je to jen opora při montáži a asi aby tolik nebyly namáhaný šrouby, má to každej setrvák.
ten silent u převodovky je právě dost namáhanej kroutícím momentem a vytrhne se právě velkým namáháním od motoru(tuhle sem chtěl podhrábnout a zrovna sem no utrlhl) když to podlepíš, tak to kapku pomůže, ale ten silent se zničí tím že steří a pak už nic nevydrží a odlepí se od toho železa
ty stiplíky myslíš válečky na které se pak nasadí přítlačák a ten tam jakoby drží bez přišroubování?? jestli jo tak teoreticky tam bejt nemusí je to jen opora při montáži a asi aby tolik nebyly namáhaný šrouby, má to každej setrvák.
ten silent u převodovky je právě dost namáhanej kroutícím momentem a vytrhne se právě velkým namáháním od motoru(tuhle sem chtěl podhrábnout a zrovna sem no utrlhl) když to podlepíš, tak to kapku pomůže, ale ten silent se zničí tím že steří a pak už nic nevydrží a odlepí se od toho železa
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Som trosku zhrnul, cena dielov, niektore nie su cisto nove, ale pouzitelne a takmer nove - hardyspojky, brzdove kotuce...
predne loziska 600kc 22eur
vazelina 200sk 7eur
predne kotuce 2000kc 75eur
predne dosticky 20 euro 20eur
predne capy 3200sk 107eur
zadne kotuce 600kc 22eur
olej prevodovka 40 euro 40eur
spojkove lozisko 70 euro 70eur
sviecky 30 euro 30eur
ulozenie kardanu + lozisko 25 eur 25eur
pritlacak + lamela + preoblozenie 140 eur
zotrvaky odlahcenie 40 euro 40eur
powerflex napravy 3200kc 120eur
silentbloky, lanko ruc. brzdy, diely podvozku 130 euro
silentbloky motora 2500sk 82euro
prevodovka repas 7 euro 7euro
hardyspojky 100e 100euro
Spolu 930 eur - cca 28.000Sk/25.000Kc.
Este potrebujem nove zadne dosticky, pletenec na vyfuk, tesnenia na vyfuk a isto sa este najdu nejake drobnosti...
Dnes sa chystam nahodit motor do auta... Snad sa nerozprsi dovtedy :/
predne loziska 600kc 22eur
vazelina 200sk 7eur
predne kotuce 2000kc 75eur
predne dosticky 20 euro 20eur
predne capy 3200sk 107eur
zadne kotuce 600kc 22eur
olej prevodovka 40 euro 40eur
spojkove lozisko 70 euro 70eur
sviecky 30 euro 30eur
ulozenie kardanu + lozisko 25 eur 25eur
pritlacak + lamela + preoblozenie 140 eur
zotrvaky odlahcenie 40 euro 40eur
powerflex napravy 3200kc 120eur
silentbloky, lanko ruc. brzdy, diely podvozku 130 euro
silentbloky motora 2500sk 82euro
prevodovka repas 7 euro 7euro
hardyspojky 100e 100euro
Spolu 930 eur - cca 28.000Sk/25.000Kc.
Este potrebujem nove zadne dosticky, pletenec na vyfuk, tesnenia na vyfuk a isto sa este najdu nejake drobnosti...
Dnes sa chystam nahodit motor do auta... Snad sa nerozprsi dovtedy :/
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
začínáme z tuningem rozhodl jsem se kapku zpevnit motorovej prostor(časem tam dám i rozpěrku mezi tlumiče) čerpadlo se mi generálkuje, motor je přetěsněnej a pak se začne ladit
jo a tady je ten stahovák: silent sem dal do mrazáku a pak ho nalisoval/šlo to ztěžka)
jo a tady je ten stahovák: silent sem dal do mrazáku a pak ho nalisoval/šlo to ztěžka)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
pěkná práce, furt nad tím uvažuju, mám komplet odstrojeno, vyčištěno, odmaštěno... Možná taky začnu bodovat
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
když nebudeš zvyšovat výkon nebo bourat tak je to docela k ničemu u toho TD plánáju nárůst kroutáku na 400nm jinak sem narazil na milou věc s uložením horního ramene(nafotím a dám do sekce ůdrža)
Ale takhle rozpěrku mezi tlumiče bych ti doporučil ta bude docela dost stačit, taky jí budu vyrábět, ale až dám do kupy auto, protže za chvilku je Mimon tak bych se tam chtěl mrknout
Ale takhle rozpěrku mezi tlumiče bych ti doporučil ta bude docela dost stačit, taky jí budu vyrábět, ale až dám do kupy auto, protže za chvilku je Mimon tak bych se tam chtěl mrknout
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Jako sorry, ale ty smrkance od svářečky nic nezpevní,ale akorát vyhřeješ plech, a ten změkne.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
taky názor
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
kto ma skusenosti s vymenou koncoveho tlmica za sportovy na 75ke? Pozeram akurat nake koncove tlmice, ale bez upravy to pojde asi tazko, zejo. Pripadne uprava potrubia hlavne pri konci, jak je koncovy tlmic vedeny poda poloos. Nake napady akoby sa to dalo prerobit, pretoze ked sa ten koncak trocha povoli a klesne tak to vzdy poskodi prachovku na polosi.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
lol tak zrovna ted to řeším na TD, koncový tlumič mi jedna firma vyrobí za 990kč a ted mi ještě schání nějaké koleno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Tak, uz ma moc nebavi ako je to auto vysoko... Pruziny poriesim potom zadne - stiahnut, alebo spilit z nich? To asi nie je moc dobre riesenie, nie?
Otazka je ako znizit predok. Niekto vravi, ze torzku treba odpojit na ramene a niekto, ze na podvozku v strede auta zo spodu... Tak na ktorej strane?? A ako postupovat? Ako dlho to asi trva? Myslite, ze ma zmysel torzky menit, moje auto ma cca 200-300tisic, a mam torzky z auta, ktore ma 100 tisic km. Ma to zmysel sa tym zapodievat? A rozpiste prosim ako presne postupovat pri "pustani auta" k zemi torkami.
Vdaka!
Otazka je ako znizit predok. Niekto vravi, ze torzku treba odpojit na ramene a niekto, ze na podvozku v strede auta zo spodu... Tak na ktorej strane?? A ako postupovat? Ako dlho to asi trva? Myslite, ze ma zmysel torzky menit, moje auto ma cca 200-300tisic, a mam torzky z auta, ktore ma 100 tisic km. Ma to zmysel sa tym zapodievat? A rozpiste prosim ako presne postupovat pri "pustani auta" k zemi torkami.
Vdaka!
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
No budeš to nerad slyšet, ale sníženi vpředu moc nepomůže, kinematika tý nápravy se výrazně zhorší a bez pomocnejch pružin je to na nic. Dozadu někdo dává přední pružiny z Pick-up (Formana). Kvůli nastavení výšky bych asi odpojoval torzku odzadu (ve strede auta).
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
S tym som ako tak pocital... Zlepsenie nie je, ale zeby zhorsenie?? Ide mi touto upravou o vzhlad, kedze planujem pouzit velke kolesa, potom je Alfa ako Offroad, chcem to pustit k zemi... Predne z pickapa? A vydrzia to? A co sedenie na ceste? Ja asi objednam nejake origo, len neviem ci znizenie 4cm vzadu neni malo pre mna... A rad bych nieco tvrdsie do zadu... Pomocne pruziny sa daju nejak jednoducho vyrobit? Utracat velke prachy za hotove riesenia z netu sa mi moc nechce a nemam na to... Kolko to asi trva, jednu stranu torzky hodit o par cm niz? Dik.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů