Ahoj Markussy,Markuss píše:Caute kolegovci! Len pre informáciu: Uz viem co je to mechatronika (je to vlastne to iste ako ten blok hydraulickych ventilov co som spominal), zacne sa kazit tak od cca 150 tis. km v pripade nasich aisinov (podla opotrebenia mesto/mimo mesto). V madarsku mi ju nukaju za 900 EUR (mechatronika+praca+olej, na pockanie), podla servisaka 9 z 10 pripadov poruchy aisinov sa tymto ukonom odstrani. Nie je potrebne automat vyberat, staci pockat kym vychladne, vymenit mechatroniku, napustit olej a ides dalej dalsich 150 tis. km.
PS: Tu cestu na micre Ti nezavidim...
četl jsem tu pár tvých odpovědí ohledně problémů a automaty. Mám problém s převodovkou. Stává se, že se mi po určitý době rozsvítí kontrolka převodovky a spadne mi do nouzáku. Když vypnu klíčky a znova nastartuju, tak kontrolka zhasne a zase funguje jak má. Tenhle probém se mi začal stupňovat. Stává se to při jízdě do kopce na pětku, ale i při delší jízdě na dálnici. Potom se to stává v táhlejších levotočivých zatáčkách (při nájezdech a sjezdech z dálnice).
Nevíš, co by mohlo za problém??? Dík