To odvětrání klikové skříně mi taky napadlo A nikde jsem nenapsal, že mi ten olej vadí. Vadí mi ten humus se sazema...drtikols píše:nevim nevim ale turbo by nemelo postit ani kapku..pokud ano sakra bys to poznal.rozhodne by si citil smarad za autem a delalo by to modre oblacky.
olej se tam bere scela jednoduse s klikove hridele kde je vyvedena hadice a to primo do sani .a to primo do saci hadice ktera je presne pred turbem..takze s turba uz tlaci krasny zaolejovany vzduch ktery leti se jeste schladit do chladice.a pak hura do motoru .
proste to zamastane byt musi.kdyby ne delas vybras ZAŽIVA
EGR ventil
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Přišlo mi že to žere. Tak jsem se chtěl kouknout na egr. Když už jsem jej měl sundaný, tak jsem si řekl, že mrknu na to čidlo. Bylo celý ulepený humusem, že ani nemohlo pořádně fungovat. A když jsem to viděl, tak jsem to pročistil celé. Lepší, jak se to veme, mám teď minimálně lepší pocit. Co se týká spotřeby, uvidíme časem.kejml píše:coyote: Proč jsi čistil? Je to teď lepší?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
je na hore na sani v polovine cca..a na spotrebu to urcite vliv nema.je co cidlo ktery zaznamena vysoky tlak..to je vse.Richie píše:docela by me zajimalo kde mam cidlo tlaku turba...dle toho kolik mam sajrajtu v sani nebude uz asi cidlovat...
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Takže po několika stech km vesměs ve městě, musím říci, že to k něčemu bylo.
Motor jde lépe do otáček a že lépe táhne poznala i moj přítelkyně. Zároveň zmizely občasné nepříjemné větší vybrace od motoru na volnoběh. Otázka je jestli na to mělo vliv to čidlo nebo jen odstranění nánosů ze sání - tedy zvětšení průřezu na tovární hodnoty.
Motor jde lépe do otáček a že lépe táhne poznala i moj přítelkyně. Zároveň zmizely občasné nepříjemné větší vybrace od motoru na volnoběh. Otázka je jestli na to mělo vliv to čidlo nebo jen odstranění nánosů ze sání - tedy zvětšení průřezu na tovární hodnoty.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Víra Tvá Tě uzdraví. Placebo je mocné!coyote píše:Takže po několika stech km vesměs ve městě, musím říci, že to k něčemu bylo.
Motor jde lépe do otáček a že lépe táhne poznala i moj přítelkyně. Zároveň zmizely občasné nepříjemné větší vybrace od motoru na volnoběh. Otázka je jestli na to mělo vliv to čidlo nebo jen odstranění nánosů ze sání - tedy zvětšení průřezu na tovární hodnoty.
Ale vážně - udělám měření před a po vyčištění a jestli bude rozdíl větší než 20%, budu to považovat za úspěšné potvrzení hypotézy.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Minimálně ty vibrace, které mě v poslední době pily krev, jsou pryčkejml píše: Víra Tvá Tě uzdraví. Placebo je mocné!
Ale vážně - udělám měření před a po vyčištění a jestli bude rozdíl větší než 20%, budu to považovat za úspěšné potvrzení hypotézy.
Jestli to bude 20% nevím, ale znát to je.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
JJ četl jsem o nich, ale většinou ve spojitosti se Stilem. Samozřejmě vibrace tam jsou stále, jenže v poslední době to občas vibrovalo intenzivněji. A když jsem na volnoběh zvýšil otáčky na cca 1500 tak byly vibrace nejsilnější. Toto dělalo častěji za studena, občas za tepla. Kdyby to byl silentblok, tak to bude dělat pořádkejml píše:Vibrace u 85 kW JTD Stilo jsou legendární a obvykle je způsobuje kombinace odmotaného tachometru a unaveného silentbloku převodovky.
Je dobře, že to čištění mělo výsledek. Já neleštím, já jezdím ;-)
O problému s čidlem jsi jistě také četl ve spojitosti s hláškou o chybě motoru a následném přepnutí do nouzového režimu. Tedy také to má svůj význam.
To není leštění, to je údržba Navíc se v tom nehrabu neustále, není proč
Příští týden se opět uvidím s jedním člověkem se stejným motorem v AR147. Víme jak to jezdilo před tím, tak to porovnám jak to jezdí potom. Pak se buď moje závěry potvrdí či vyvrátí.
A ještě jedna poznámka. Ty nánosy na stěnách sání můžou podle mého kamaráda strojaře způsobovat jakési víření či co a následně mít vliv na plnění válců.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
-
cervenydrak
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.4.2008, čtv 20:25
- Bydliště: Blučina
Zajímalo by mě,jestli jde EGR vyčistit a jestli ano,tak jak moc složitá operace to je!Než jsem ho zaslepil,tak to nechtělo jet do cca.třech tisíc otáček a hulilo to jako Avia a teď,zhruba po dvou měsících od zaslepení to děla zase opak!Po překročení třech tisíc otáček se rozsvítí kontrolka motoru,přestane akcelerace ale zase to vůbec nekouří!Aby kontrolka zhasla,tak stačí podřadit na trojku nebo dvojku,motor dostane otáčky a je vše tak,jak má být!Kdo ví,tak ať mi poradí!Předem díky všem za poznatky!Ahoj
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jde to vycistit pomerne snadno. Mistni expert je CoyoteMari píše:Zajímalo by mě,jestli jde EGR vyčistit a jestli ano,tak jak moc složitá operace to je!Než jsem ho zaslepil,tak to nechtělo jet do cca.třech tisíc otáček a hulilo to jako Avia a teď,zhruba po dvou měsících od zaslepení to děla zase opak!Po překročení třech tisíc otáček se rozsvítí kontrolka motoru,přestane akcelerace ale zase to vůbec nekouří!Aby kontrolka zhasla,tak stačí podřadit na trojku nebo dvojku,motor dostane otáčky a je vše tak,jak má být!Kdo ví,tak ať mi poradí!Předem díky všem za poznatky!Ahoj
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Jo,díky,ale už jsem na to přišel! Taky jsem si říkal,že to asi nebude tím!Nakonec to byla prasklá hadice,co vede od intercooleru do sání!Byla prasklá podélně vespod,takže nešla prasklina vidět!Proto mi taky při větším tlaku začala svítit kontrolka motoru !Prostě taková blbost!
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
U Tvého auta umí vypsat jeho chybu. To ale neznamená, že je špatný. A když DG nic nepíše, to neznamená, že je dobrý.bean9 píše:Ahoj chtěl sem se zeptat jestli diagnostika odhalí vadnej EGR ventil?diky
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli by mohlo mít na něco vliv když zaslepím potrubí jak jdou spaliny z výfuku zpět do sání přes ten ventil. Mám s tím totiž strašné problémy. Minulý týden mi alfa zůstala stát na cestě a musel jsem ji odtáhnout domů, po rozdělání jsem zjistil že byl ve ventilu zaseknutý kus karbonu a ten byl pořád otevřený, do sání šel pořád výfuk a motor se dusil i na volnoběh. Po vyčištění ventilu i turba auto jelo jak nikdy. Jenže. Hned další cestu do Brna když jsem sjížděl z dálnice, tak zase skoro K.O., tak tak jsem dojel ke koleji. Takže sem si teď sehnal nářadí a zítra zase rozeberu ten ventil. No jde o to že kdyby se mi měl zasekávat pořád tak tu zpětnou větev radši ucpu nějakým plíškem mezi příruby, ventil by se měl normálně otevírat ale nic přes něj nebude proudit. Jen bych potřeboval vědět jestli to už někdo nezkoušel a nemohlo by to mít vliv na řídicí jednotku. Já myslím že ne, ale tak radši se zeptám. Pochopil jsem to tak že při určitých otáčkách a když není potřeba plný výkon se ten ventil otevře a část výfuku jde zpět do sání, takže když to bude ucpané, z výfuku do sání nepůjde nic, teď jen nevím jestli ale jednotka s tím nepočítá a o to míň vzduchu tam bude, ikdyž ten vzduch z výfuku se moc jako vzduch počátat nedá, takže si myslím že by to vliv nemělo mít. Taky mám ještě před ventilem klapku v sání, která podle mě přiškrtí čerstvý vzduch a o to víc se nasává z výfuku, tu bych musel asi taky vyřadit, aby ten čerstvý vzduch neškrtila. No asi to zkusím, docela mě ta blbá ekologie štve, s tímhle ať blbnou na náklaďácích a traktorech, tady si to mohly odpustit. No klid, hlavu vzhůru, klíč do ruky a jdem na to
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 20V multijet - na ježdění
Alfa Romeo 155 Q4 Turbo - pro zábavu
Alfa Romeo 155 Q4 Turbo - pro zábavu
Re: EGR ventil
uz jste nekdo zaslepoval EGR ventil na 2.4 JTD ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti