CHLADÍCÍ KAPALINA
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Určitě neměla, vždyť je samotná tahaná gumovými hadicemi a hadičkami kolem celého motoru.
Spíš jestli tady nejde o ty teplotní rozdíly, kdy hadička klimatizace může být skoro mrazivá a pořád na jedno místo kape vařící voda, to určitě dobrotu dělat nebude
Spíš jestli tady nejde o ty teplotní rozdíly, kdy hadička klimatizace může být skoro mrazivá a pořád na jedno místo kape vařící voda, to určitě dobrotu dělat nebude
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
na vodu tam kontrolka neni urcite jednak by bola v nadrzke a vodu som mal vypustenu uplne a nic nesvietilo ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Cidlo tam fakt neni,kedze mi niekde unikala pomaly voda a nadobka bola prazdna. Kedze unik bol len minimalny a inde sme nic nezistili, tak sme tam nalial taku tekutinu, ktora ma zabranit uniku a vida pomohlo.Zatial sa voda pekne drzi jak predttym. Presne som tam nalial toto http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
nevíte kolik je v systému kapaliny?? já jen at objednám dostatečné množství
AR 159 SW 2,4 JTDm 147kw kůže, navi.
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
V manuálu to máš napsaný tak se koukni.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Samozřejmně že nenalejem, jen je lépe mít po ruce více než aby scházelo.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
7,5 Litra.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
manuál nemám..z těch co jsem stáhnul jsem to zatím nevyčet takže mi bude prostě stačit koupit 4l kapaliny a 4 l destilky..to je celkem v poho
Díky
Díky
AR 159 SW 2,4 JTDm 147kw kůže, navi.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
kuci sorry, ale to jsou utopistický počty, protože z celého systému kapalina normálním způsobem vypustit nejde, takže pokud chcete opravdu vyměnit, tak se musí vypustit chladič a přitom zhruba polovina celkového objemu soustavy zůstane v topení a v motoru (schválně si změřte objem toho, co vyteče z chladiče). Takže doředit vodou, znovu vypustit, doředit a zase vypusit, dokud nebude v systému v podstatě čistá voda. Pak vypustit, dolít nemrzku, změřit koncentraci, případně znovu vypustit a znovu dolít nemrzku a tak postupovat, dokud se nedosáhne koncentrace odolné do -40°C. To vše dělat s teplou vodou, aby se zkrátilo ohřívání motoru, kvůli otevření termostatu a promíchání kapalin. Navíc studená voda nalitá do horkého motoru může způsobit popraskání hlavy a bloku. Tahle ředící operace je na půl dne a zbyde min. 10 litrů řídké nepoužitelné nemrzky, která je dle katalogu nebezpečným odpadem
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
ja som odpojil spodnu hadicu z chladica raz som nalial destilku potom som nalial cistu1l do motora a poto som uz len lial 1ku1 termostat nemusi otvarat kapalina tam natece len to treba odvzdusbit na tej kovovej rure ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
jurki888 : jsou tam 3 odvzdušňováky
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
jeden je na radiatorovej hadici este ten som povoloval 3 ani neviem kde je
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
- hadice do interiéru
- lišta před motorem
- vrohu před baterkou na vodním chladiči
- lišta před motorem
- vrohu před baterkou na vodním chladiči
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Kolik máte kdo chladicí kapaliny?
Za studena mam v nadobce min, za tepla mezi min a max, a za zapnuteho motoru na rysce max.
Za studena mam v nadobce min, za tepla mezi min a max, a za zapnuteho motoru na rysce max.
Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Ahoj, chci přispět a zároven se optat Alfáků na Vaše zkušenosti..
CCA před měsícem-dvěma jsem koupil AR159-benzín, všiml jsem si že mám chladící kapalinu mírně pod ryskou, neřešil jsem a dolil jí nad max + pro jistotu vyznačil ryskou na nádobce její výšku.
Od té doby (ted se nesmějte ) za měsíc najeto max 350km ale kapalina opět ubyla.
Na těch 300-350km odpovídá výška úbytku cca 0,5cm, což není zas tak katastrofální, ale voda je snad v uzavřeném okruhu a měla by být bez úbytku.
Ještě jedna věc, mám takovej pocit jako že mi to moc netopí, prej by to stím mělo mít něakou spojitost..
Někdo něaký nápad?
CCA před měsícem-dvěma jsem koupil AR159-benzín, všiml jsem si že mám chladící kapalinu mírně pod ryskou, neřešil jsem a dolil jí nad max + pro jistotu vyznačil ryskou na nádobce její výšku.
Od té doby (ted se nesmějte ) za měsíc najeto max 350km ale kapalina opět ubyla.
Na těch 300-350km odpovídá výška úbytku cca 0,5cm, což není zas tak katastrofální, ale voda je snad v uzavřeném okruhu a měla by být bez úbytku.
Ještě jedna věc, mám takovej pocit jako že mi to moc netopí, prej by to stím mělo mít něakou spojitost..
Někdo něaký nápad?
AR159 1.9JTS 118KW
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Jdi po hadicích a dívej se jestli není někde nějakej únik.
Kapalina je růžová, takže je to viditelné.
Žena měla to samé na Grande Puntu a u termostatu co byla plastová příruba, tak byla nalomená.
Kapalo to na motor a byly tam takové růžové krystalky z odpařené kapaliny.
Nakonec se muset vyměnit celej termostat.
Kolik ti ukazuje termostat?
Po zahřátí musí ručka držet na 90 stupních jak přibitá.
V sekci o termostatu toho najdeš dost, tak skus kouknout.
A nebo je to někde zavzdušněný?
Měj se
Kapalina je růžová, takže je to viditelné.
Žena měla to samé na Grande Puntu a u termostatu co byla plastová příruba, tak byla nalomená.
Kapalo to na motor a byly tam takové růžové krystalky z odpařené kapaliny.
Nakonec se muset vyměnit celej termostat.
Kolik ti ukazuje termostat?
Po zahřátí musí ručka držet na 90 stupních jak přibitá.
V sekci o termostatu toho najdeš dost, tak skus kouknout.
A nebo je to někde zavzdušněný?
Měj se
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Koukal jsem po hadicích a nevidím vůbec nic .
Zkoušel jsem u vychladlého motoru vyšroubovat víčko od nádobky ale žádný vzduch slyšet nešel, bublinky z toho také nelezly.
Hladina prostě byla stejná.
Teplota chladící kapaliny je konstantní na 90 stupních jak píšeš, nemění se.
Napadlo mě jak tady lidi píšou že se jim hladina ustálila až kolem rysky minima, že možná budu mít to samé, ale zdá se mi to jako blbost..
Kam by se ta kapalina schovala že ?
A do servisu se mi ted zase nechce, zaprvé finance, zadruhé si myslím že 0,5cm na 300km zase není taková katastrofa, každopádně ti děkuji za tvůj čas, zkusím se na to znova podívat..
Zkoušel jsem u vychladlého motoru vyšroubovat víčko od nádobky ale žádný vzduch slyšet nešel, bublinky z toho také nelezly.
Hladina prostě byla stejná.
Teplota chladící kapaliny je konstantní na 90 stupních jak píšeš, nemění se.
Napadlo mě jak tady lidi píšou že se jim hladina ustálila až kolem rysky minima, že možná budu mít to samé, ale zdá se mi to jako blbost..
Kam by se ta kapalina schovala že ?
A do servisu se mi ted zase nechce, zaprvé finance, zadruhé si myslím že 0,5cm na 300km zase není taková katastrofa, každopádně ti děkuji za tvůj čas, zkusím se na to znova podívat..
AR159 1.9JTS 118KW
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Nastartuj auto, zapni si na klimatizaci tlačítko G (viz.obr) a jeď to pořádně projet.
Topení dej na maximum a tím že budeš mít opevřený všechny okruhy, tak by se ti to mělo odvzdušnit - pokud je to ten problém.
Pokud to bylo zavzdušněný, tak ti kapaliny ještě trošku zmizí.
Potom už stačí dolít po risku a sledovat.
Topení dej na maximum a tím že budeš mít opevřený všechny okruhy, tak by se ti to mělo odvzdušnit - pokud je to ten problém.
Pokud to bylo zavzdušněný, tak ti kapaliny ještě trošku zmizí.
Potom už stačí dolít po risku a sledovat.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Díky, jdu to zkusit :-)
Zítra až auto vychladne se podívám a dám vědět.
Jinak když dám vytápění přes klimu, tak to hřeje, ale když zmáčknu jen výhřev bez klimy (to uplně v pravo) tak mi to připadá že je to pořád studené. Každopádně díky, jsem rád za každou radu..
Zítra až auto vychladne se podívám a dám vědět.
Jinak když dám vytápění přes klimu, tak to hřeje, ale když zmáčknu jen výhřev bez klimy (to uplně v pravo) tak mi to připadá že je to pořád studené. Každopádně díky, jsem rád za každou radu..
AR159 1.9JTS 118KW
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Jak úplně vpravo - myslíš tlačítko F?scrappycz píše:Díky, jdu to zkusit :-)
Zítra až auto vychladne se podívám a dám vědět.
Jinak když dám vytápění přes klimu, tak to hřeje, ale když zmáčknu jen výhřev bez klimy (to uplně v pravo) tak mi to připadá že je to pořád studené. Každopádně díky, jsem rád za každou radu..
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
To úplně v pravo je výhřev zadního okna, jestli nepletu, né? Tím v autě fakt nezatopíš..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
sunic píše:To úplně v pravo je výhřev zadního okna, jestli nepletu, né? Tím v autě fakt nezatopíš..
Sunic, proč to tak kazíš?
Já jsem na tu odpověď tak čekal.
Teď už se nepřizná.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Sorry.. Já zas neodolal odpovědět.. Ale byl to Tvůj vtip a já Ti ho ošklivě sebral, do příště se polepším
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
Hhhh jj tlačítko F, já to měl na bejvalém autě jako výhřev na pasažéry , a tohle auto nemám ani měsíc takže se omlouvám za trapas
Jinak byl jsem to projéct, klima na max :-), horko jako svině, uvidíme..
Byl bych rád kdyby to přestalo, jsem v tomhle blb jen mě to zaráží že jí předešlej majitel měl pod minimem a mě po tak krátké trase ubyla o půl cm..
Díky hoši za ochotu
Jinak byl jsem to projéct, klima na max :-), horko jako svině, uvidíme..
Byl bych rád kdyby to přestalo, jsem v tomhle blb jen mě to zaráží že jí předešlej majitel měl pod minimem a mě po tak krátké trase ubyla o půl cm..
Díky hoši za ochotu
AR159 1.9JTS 118KW
Re: CHLADÍCÍ KAPALINA
jen reakce ono 0,5cm je prd a jestli auto bylo zavzdusnene tak by to mohlo byt i tim,osobne bych to nadale sledoval a pokud uz se nic nestrati tak to bude vporadku.Ale stejne bych se pidil po tom proc to bylo zavzdusneny,samo od sebe se to stat nemuze.(muselo se na chaldici soustave neco pred prodejem menit termostat,nejaka hadice, kuss topeni atd...) a pak spatne odvzdusnil.
Samozrejme ze je dobry pri teplem motoru a zaplem topteni zkontrolovat pripojeni hdadic jestli nekde neni nejaky unik(bacha je to horky ),preci jen na studenym to kapat nemusi(neni to natlakovany),ale mista uniku chaldici kapaliny sou vetsinou viditelny(samozrejme sou i mista kam se budes jen velmi tezko dostavat), nekdy staci jen dotahnout nekterou motexku a je po problemu.Pak sou tu samozrejme dalsi a horsi moznosti kam se muze voda stracet.Pokud by ti nekde prosakovala do oleje tak u vetsiny aut(ted me opravte jestli to u 159 neni) podud prosakuje voda do oleje tak se vytvari takovy slem na vicku na dolivani oleje + samozejme olej jaksi pribyva coz je asi nejhorsi varianta co te muze potkat(ale to byva u starsich aut,vetsinou spatnym tesnenim ci proreznutim) a to by snad jeste i ty nejstarsi 159 nemelo potkavat i kdyz...
Osobvne bych to zatim jen kontroloval a pokud uz se nic nikam ztracet nebude tak to bude OK.drzim palce at je to OK
+ jeste malickost pokud dolivas chaldici kapalinu, tak ji pokud mozno nelij pres rysku MAX ale vzdicky mezi rysky MAX a MIN, jelikoz kapalina pri zahrati nabyva na obejmu takze prelivat pres MAX by se nemelo, to jen tak pro poradek veci
Samozrejme ze je dobry pri teplem motoru a zaplem topteni zkontrolovat pripojeni hdadic jestli nekde neni nejaky unik(bacha je to horky ),preci jen na studenym to kapat nemusi(neni to natlakovany),ale mista uniku chaldici kapaliny sou vetsinou viditelny(samozrejme sou i mista kam se budes jen velmi tezko dostavat), nekdy staci jen dotahnout nekterou motexku a je po problemu.Pak sou tu samozrejme dalsi a horsi moznosti kam se muze voda stracet.Pokud by ti nekde prosakovala do oleje tak u vetsiny aut(ted me opravte jestli to u 159 neni) podud prosakuje voda do oleje tak se vytvari takovy slem na vicku na dolivani oleje + samozejme olej jaksi pribyva coz je asi nejhorsi varianta co te muze potkat(ale to byva u starsich aut,vetsinou spatnym tesnenim ci proreznutim) a to by snad jeste i ty nejstarsi 159 nemelo potkavat i kdyz...
Osobvne bych to zatim jen kontroloval a pokud uz se nic nikam ztracet nebude tak to bude OK.drzim palce at je to OK
+ jeste malickost pokud dolivas chaldici kapalinu, tak ji pokud mozno nelij pres rysku MAX ale vzdicky mezi rysky MAX a MIN, jelikoz kapalina pri zahrati nabyva na obejmu takze prelivat pres MAX by se nemelo, to jen tak pro poradek veci
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V 100KW r.v. 08
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti