EGR ventil
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Já jsem ho naopak otvíral.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Protože to ničemu neškodí, když funguje.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Re: EGR ventil
tady je návod jak stoprocentně rozchodit EGR ventil: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... hlight=egr
Sám jsem to zkoušel, nelekněte se, že je to na foru Opla, Ale do všech multijetovejch Alf se dávají tyto ventily, s oplovejma jsou úplně stejný. Já jsem takhle ušetřil 6000Kč za nový, tak doufám že se Vám to při problémech taky podaří
Sám jsem to zkoušel, nelekněte se, že je to na foru Opla, Ale do všech multijetovejch Alf se dávají tyto ventily, s oplovejma jsou úplně stejný. Já jsem takhle ušetřil 6000Kč za nový, tak doufám že se Vám to při problémech taky podaří
Alfa 147 JTD 16V m-jet + chip Sarkan
Re: EGR ventil
kdyz odpojim tu podtlakovou hadicku co ovlada EGR ventil...zustane zavreny ? nechce se mi to slozite zaslepovat...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: EGR ventil
Proč složitě? Povolíš 2 šroby,myslím na 13 klíč a 2 matičky u sání na 10 klíč. Pak vyndáš celý egr i s tou trubkou k sání,obkreslíš příruby a vystřihneš z nějakého plechu podložky,do kterých vyvrtáš akorát díry na šrouby a zpátky našroubuješ a je hotovo. Práce cca 1 hodina.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
- Sperka
- Nováček
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12.9.2008, pát 01:52
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
jeste je tam myslim 4 nabo 5 imbus chycena ta trubka k hlavě nebo k čemusi.... vcera sem to sundaval
Alfa Romeo 166 2,4 JTD katík off
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT
Never drive your car faster, than your guardian angel can fly
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT
Never drive your car faster, than your guardian angel can fly
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: EGR ventil
Richie: Pokud ten ventil funguje správně a vadná je regulace podtlaku pro něj, tak to vypojením hadičky a jejím následným zaslepením vyřešíš. Takto to máme na Maree a pomohlo to. Je v háji zřejmě ten ventil co přeouští podtlak do toho EGR - pouštela ho pořád...
Taky by se mi s tím nechtělo vyndavat
Taky by se mi s tím nechtělo vyndavat
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Tak vznasim dotaz i tady..
Mam 1.9 JTD. Auto jede pekne, ovsem v kopcich zda se mi prilis lenive byt je to pouze verze 77kW. Auto nekouri, spotreba, no pod 6,5 sem nesel, takze spise vyssi.
1. sundam hadicku do ventilu pro EGR (VAC), podtlak vcelku rozumny. Udrzi se hadicka na prste.
2. sundam hadicku z vyvodu z ventilu pro egr (OUT) do EGR na svodech a podtlak pomerne chaby. Hadicka se ani omylem neudrzi.
3. vcera sem rozdelal EGR. Spinavy byl, ale nejak extra, tak sem proplachl a vratil zpet. ALE-zjistil sem, ze mam EGR zaslepen u trubky do sani-ptam se proc? Odstranil sem zatku. Ted se mi zda, ze to jede lehce lepe a spotreba mensi, jenze proc to nekdo delal?
A otazka dalsi, jak moc lehce by mel jit ovladat egr na svodech?Ja ho zmacku treba sroubovakem a podobne. I rukou, ale nekdo tu psal o puse a kdyz teda vemu hadicku do pusy,tak s nim nehnu ani nahodou.
Kde muze byt zakopan pes?
Mam 1.9 JTD. Auto jede pekne, ovsem v kopcich zda se mi prilis lenive byt je to pouze verze 77kW. Auto nekouri, spotreba, no pod 6,5 sem nesel, takze spise vyssi.
1. sundam hadicku do ventilu pro EGR (VAC), podtlak vcelku rozumny. Udrzi se hadicka na prste.
2. sundam hadicku z vyvodu z ventilu pro egr (OUT) do EGR na svodech a podtlak pomerne chaby. Hadicka se ani omylem neudrzi.
3. vcera sem rozdelal EGR. Spinavy byl, ale nejak extra, tak sem proplachl a vratil zpet. ALE-zjistil sem, ze mam EGR zaslepen u trubky do sani-ptam se proc? Odstranil sem zatku. Ted se mi zda, ze to jede lehce lepe a spotreba mensi, jenze proc to nekdo delal?
A otazka dalsi, jak moc lehce by mel jit ovladat egr na svodech?Ja ho zmacku treba sroubovakem a podobne. I rukou, ale nekdo tu psal o puse a kdyz teda vemu hadicku do pusy,tak s nim nehnu ani nahodou.
Kde muze byt zakopan pes?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Není ta membrána v EGR ventilu )na svodech prasklá) hadičky průchozí. U Fiorina byl ventil připojený a nejelo to. Jen jsem odpojil podtlakovou hadičku (EGR zůstává zavřený)a auto se může roztrhnout. Resp. ten asfalt pod ním. S připojeným to dělalo to, že s 0,5 t nákladem v kopci na trojku najednou poklesl výkon a pak se motor zase chytil a vystřelil.
Re: EGR ventil
me prijde ze po opojeni mi spotreba stoupla...i kdyz je fakt ze ted jezdim mesto a obcas s klimou...ted jsem pripojil znovu a uvidime jak na tom bude spotreba..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
To taky muze prasknout?Ale jak to zjistit. KDyz sem ho mel venku a hybal s nim, tak normalne odfukoval..
Jinak jeste jsem take provrtal tu dirku na tecku od vyvevy. Dnes, kdyz auto bylo teple, tak sem odpojil hadicku z EGR a normalne docela silny podtalk. Preedtim tam takovy nebyl. Ale jak sem ho odpojil, tak zmizel a uz jen zas maly. Je mozne, ze to poznal ten el.ventil, ze se to odpojilo a proto podtlak zavrel?
Jinak jeste jsem take provrtal tu dirku na tecku od vyvevy. Dnes, kdyz auto bylo teple, tak sem odpojil hadicku z EGR a normalne docela silny podtalk. Preedtim tam takovy nebyl. Ale jak sem ho odpojil, tak zmizel a uz jen zas maly. Je mozne, ze to poznal ten el.ventil, ze se to odpojilo a proto podtlak zavrel?
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: EGR ventil
no kdyz mas nastartovano tak odpoj hadicku ..melo by to cvkanout....pripadne at ti nekdo slape na plyn...jinak tou pusou to jde...musis nasavat jak kdyz pijes brckem pivo na cas a pak pustis a mel by cvaknout...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: EGR ventil
no ja jsem jeste nepochopil jak je to rizene....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
No me zarazilo, ze se tam podtlak najednou objevil. Ze by vazne zanesene to tecko? Jak radil TOm Oaza?
Kazdopadne mas Richie pravda, ze kdyz sem to odpojil neco sem slysel, jenze nevim, zda to bylo ono.
Kazdopadne pokud rikas, ze to pusou jde, tak je to skoro jasny. Ja to pusou tu membranu neutahnul ani za boha. Jedine sroubovakem, kdyz sem zatlacil a nebo se oprel treba proti zemi. A pritom moc zasvineny nebyl..
Kazdopadne mas Richie pravda, ze kdyz sem to odpojil neco sem slysel, jenze nevim, zda to bylo ono.
Kazdopadne pokud rikas, ze to pusou jde, tak je to skoro jasny. Ja to pusou tu membranu neutahnul ani za boha. Jedine sroubovakem, kdyz sem zatlacil a nebo se oprel treba proti zemi. A pritom moc zasvineny nebyl..
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Membránu na EGR vyzkoušíš s připojenou hadičkou a nasát do pusy
Re: EGR ventil
ja jsem to tecko musel provrtat vrtackou jak bylo zaneseny....jinak ten ventil jde rukou fakt hodne tezce....ono to i hubou jde dost tezko..ale jde to je to takove cvaknuti jako kdyz promacknes vicko od zavareniny
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
takže membrána v něm je asi plechová. Logiku to má, na svodech je teplo.
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
tak to ja teda budu znova zkouset nasavat
A zkousel nekdo cistit to ovladani pro egr co je na stene pod oknem?
A zkousel nekdo cistit to ovladani pro egr co je na stene pod oknem?
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: EGR ventil
Cauwes mam Fiat Bravo 1.9 JTD A pri nastartovani mi bzuci solenoid za motorem co do nej vedou ty 2 hadicky. Ale kdyz seslapnu plyn tak to prestane. A nevim jestli je tento jev normalni nebo ne. Mel jsem na nem prasklou hadicku a kdyz jsem ji vymenil zacalo to delal tohle. Poradi mi nekdo? Diky Mára
Re: EGR ventil
me to bzucelo pokud jsem mel EGR odpojenej (odpojenu hadicku)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Zdar
Mam 1,9 JTDM 110kw vyskakuje mi chyba motoru diagnostikovaná jako chyba EGR ventilu. Auto jede vcelku normálně občas si zahulí. Spotřeba je v normě cca 6,5l. Zarážející je že chyba občas samovolně zmizí (to mám pocit že to jede malinko líp, ale taky to může bejt placebo efekt ale sem si téměř jistej že v tu chvíli to nehulí ať na to šlapu jak chci) a pak se zase za třeba 100 až 200km objeví. Motor táhne plynule v celém spektru otáček (1800 - 4500) ať s chybou nebo bez ní. Po tom co sem pročetl tohle vlákno tak sem si nechal podle uvedeného návodu ten EGR vyčistit. Klapka byla celkem fest zadechtovaná, ale ten vnitřek s pružinou byl v pohodě. Každopádně po vrácení do auta to bylo zase tak 100km v pohodě a dneska ráno po ohřátí motoru na dálnici při 2500 otáčkách se to zase objevilo. Tak mám pocit, že ten ventil je v pohodě a když koupin novej za 6ku tak se to nevyřeší. Máte nějaké návrhy jak s tim pohnout?
Díky Sgt.
Mam 1,9 JTDM 110kw vyskakuje mi chyba motoru diagnostikovaná jako chyba EGR ventilu. Auto jede vcelku normálně občas si zahulí. Spotřeba je v normě cca 6,5l. Zarážející je že chyba občas samovolně zmizí (to mám pocit že to jede malinko líp, ale taky to může bejt placebo efekt ale sem si téměř jistej že v tu chvíli to nehulí ať na to šlapu jak chci) a pak se zase za třeba 100 až 200km objeví. Motor táhne plynule v celém spektru otáček (1800 - 4500) ať s chybou nebo bez ní. Po tom co sem pročetl tohle vlákno tak sem si nechal podle uvedeného návodu ten EGR vyčistit. Klapka byla celkem fest zadechtovaná, ale ten vnitřek s pružinou byl v pohodě. Každopádně po vrácení do auta to bylo zase tak 100km v pohodě a dneska ráno po ohřátí motoru na dálnici při 2500 otáčkách se to zase objevilo. Tak mám pocit, že ten ventil je v pohodě a když koupin novej za 6ku tak se to nevyřeší. Máte nějaké návrhy jak s tim pohnout?
Díky Sgt.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: EGR ventil
On může být vadný po elektrické stránce. Nebo kontakt v kabeláži k němu. Takže výměna by to vyřešit mohla. Ale jen tak zbůhdarma vyhodit 6 tisíc...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: EGR ventil
to SGT :
taky mam takove priznaky ktere popisujes...nekdy to jede dobre a nekdy ne...zadne skokove poklesy jako kdyz je spatna vaha vzduchu..presne jak to popisujes...kdyz jsme ho rozdelali,tak byl taky celkem cisty....
taky mam takove priznaky ktere popisujes...nekdy to jede dobre a nekdy ne...zadne skokove poklesy jako kdyz je spatna vaha vzduchu..presne jak to popisujes...kdyz jsme ho rozdelali,tak byl taky celkem cisty....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Hm, takže zase nějaká Alfovina. Ach jo. Nerad bych měl doma rezervní EGR už mám jeden vstřikovač za 8 klacíků. To se ten levnej naftovej provoz celkem prodražuje
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů