MikeC - 164 V6 TB (1995)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8696
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Bych čekal, že ten fén bude víc slyšet. Ale super. Mám pocit, že s QV bych ti moc neujížděl, jestli by to nebylo i naopak.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
ne, turbo není slyšet defacto vůbec....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Asi bych potreboval videt budik jak leze, takhle to nejak neumim porovnat... Ale pohodova vyjizdka
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Já teda jel jen předfaceliftový turbo a to mě přišlo výrazně živější, než obyč atmosféra A o turbu jsem kromě zátahu nevěděl Poface je trochu přiškrcenej, má tušim i jiný turbo... a navíc je tam celkem nárust váhy, takže bych čekal, že Superka V6 turbo bude rozhodně pomalejší než předface QV. Ono to QV má jen nějakejch 1300kg, Superka nabrala mrtě na náraznících, dveřích a hromadě dalších serepetiček, který předface nemá. Třeba bagy A pak taky stálej převod a další věci...
Možná to jsou jen moje pocity dané střídáním dost aut, ale co jsem teď něco najel s 24V Superkou... tak přesednutí do QV vyvolává značně lepší dojem
Možná to jsou jen moje pocity dané střídáním dost aut, ale co jsem teď něco najel s 24V Superkou... tak přesednutí do QV vyvolává značně lepší dojem
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
tak auto má nové čidlo tlaku oleje.... u Auto Körner něco vyhrabali z šuplíku a vyměnili to defacto na počkání.... Před výměnou to ukazovalo pořád 1bar ať se dělo co se dělo.... teď to na volnoběh ukazuje 2 a při jízdě pořád 4.... což jsou asi taky nesmysly, ale aspoň vidím že tam nějaký tlak je....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
To bude mozna spravne, proste mas motor v kondici Je rozdil pri studenym a teplym motoru?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Praveze ne, i zahraty volnobeh dva bary.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Tak to je OK, a za studena? To by melo byt 4 a vic
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
ještě prověřím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
tak dneska si ji Michal (MikeC) odvezl.... ani jsem nečekal že se to ve mě bude tak vnitřně bít, ale nakonec jsem rozumem přetlačil srdce a nechal se ukecat.... Bylo to skvělé auto, ale holt potřebuju prostor na nové projekty co plánuju na příští sezónu a zabírala by mi místo a velmi pravděpodobně bych s ní jezdil ještě míň než doteď....
Tak ji aspoň má někdo kdo ji bude leštit a brát na srazy....
co už, ale bylo to těžké... zbavovat se auta, kterému nic není a které se mi líbí....
No, musím se furt utěšovat že na jaře na jejím místě bude stát něco ještě lepšího (i když úplně přesně není jisté co to bude).
tak ať ti Michale auto dobře slouží....
Tak ji aspoň má někdo kdo ji bude leštit a brát na srazy....
co už, ale bylo to těžké... zbavovat se auta, kterému nic není a které se mi líbí....
No, musím se furt utěšovat že na jaře na jejím místě bude stát něco ještě lepšího (i když úplně přesně není jisté co to bude).
tak ať ti Michale auto dobře slouží....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - 164 V6 TB (1995)
Je fajné, že šla do ruk někomu, kdo se bude starat.
Teď už jen přepsat vlákno...
Teď už jen přepsat vlákno...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tak parada, Mike ma 164 ve stavu a Kubas misto na dalsiho zadohraba
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tak to jsi mě překvapil. Za kolik šla pokud to není tajný. Měl jsi jí fakt pěknou, taková by se mi taky líbila.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8696
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
No tak vida! I když tím větrákem* bych si na daily taky nebyl úplně jistej, rozhodně lepší jak Q4
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Tak se taky podělím o své pocity
Už jsem byl docela zoufalý, protože prvotní diskuze před měsícem nevypadala moc nadějně a chtěl si auto nechat - nedivil jsem se mu. Každopádně jak jsem teď viděl, že tu začal řešit motor do Norda tak jsem mu ještě napsal, a když mi pak volal a domluvili jsme se tak jsem asi 10 minut tančil po pokoji radostí
Hned po cestě jsem se stavil u Vsetína pro 15" liťáky na zimu - přeci jen nebudu drbat ty pěkné 16" a pak hurá přezout na zimní Continentallky. Tam se to trošku zkomplikovalo, protože šrouby co byly na 16" nedržely 15" - byly moc dlouhé a měly moc malou hlavu Takže přibyla na účet sada nerezových šroubů, ale co, aspoň zůstanou ty na léto hezké a nezoxidované
S autem mám tedy zatím najeto necelých 200km (a spáleno skoro 1/4 nádrže - holt jel sem zpět přes Bílou a tam se na těch krásných cestách prostě nejde loudat ) a je to prostě jiný svět - jsem úplně spokojený
V nejbližším plánu je hned příští víkend výměna oleje + všech filtrů a ještě řeším kde v kraji (Ostrava, Karviná, Frýdek a okolí....) by se dalo nechat nějak slušně ošetřit podvozek a dutiny - když jsem viděl ten spodek v jámě na evidenční STK tak to byla opravdu paráda, jak nové auto
Dlouhodobý plán: dořešit zadní popelník, povrzávání v interiéru z palubky (což bude určitě "legrace" ), kosmetiku sedaček a možná se až bude hezky vrhnu na kosmetiku motoru - naleštit kolínka, nechat přelakovat box na vzduchový filtr a nechat chemicky vyčistit ventildekly - ale to už bude takové hraní jak čas dovolí
Jediné, z čeho mám rozporuplné pocity je to kazetové rádio Sice je hodně stylové a padne tam hezky, celkem slušně hraje (dokonce má regulaci balance/feder/bass/treble ) (část mně si ho chce nechat), ale to přetáčení kazet je nehorázně pomalé a ještě to musí člověk držet... no uvidíme, jak dlouho to s ním vydržím. Když tak poputuje do krabičky do skříně - ale sehnat rádio se zeleným podsvícením taky není úplně jednoduché...
Přikládám foto na zimních kolech (ještě bez středových krytek - teď už tam jsou ). A jsem opravdu rád, že se mám s čím zúčastnit srazu na Pustevnách
@Hampice: Tak turbína to snad vydrží - olej se bude měnit hezky co 7.5tkm (tedy s mým nájezdem co půl roku) a turbo hezky dochlazovat - už jsem zvyklý z dýzla
Už jsem byl docela zoufalý, protože prvotní diskuze před měsícem nevypadala moc nadějně a chtěl si auto nechat - nedivil jsem se mu. Každopádně jak jsem teď viděl, že tu začal řešit motor do Norda tak jsem mu ještě napsal, a když mi pak volal a domluvili jsme se tak jsem asi 10 minut tančil po pokoji radostí
Hned po cestě jsem se stavil u Vsetína pro 15" liťáky na zimu - přeci jen nebudu drbat ty pěkné 16" a pak hurá přezout na zimní Continentallky. Tam se to trošku zkomplikovalo, protože šrouby co byly na 16" nedržely 15" - byly moc dlouhé a měly moc malou hlavu Takže přibyla na účet sada nerezových šroubů, ale co, aspoň zůstanou ty na léto hezké a nezoxidované
S autem mám tedy zatím najeto necelých 200km (a spáleno skoro 1/4 nádrže - holt jel sem zpět přes Bílou a tam se na těch krásných cestách prostě nejde loudat ) a je to prostě jiný svět - jsem úplně spokojený
V nejbližším plánu je hned příští víkend výměna oleje + všech filtrů a ještě řeším kde v kraji (Ostrava, Karviná, Frýdek a okolí....) by se dalo nechat nějak slušně ošetřit podvozek a dutiny - když jsem viděl ten spodek v jámě na evidenční STK tak to byla opravdu paráda, jak nové auto
Dlouhodobý plán: dořešit zadní popelník, povrzávání v interiéru z palubky (což bude určitě "legrace" ), kosmetiku sedaček a možná se až bude hezky vrhnu na kosmetiku motoru - naleštit kolínka, nechat přelakovat box na vzduchový filtr a nechat chemicky vyčistit ventildekly - ale to už bude takové hraní jak čas dovolí
Jediné, z čeho mám rozporuplné pocity je to kazetové rádio Sice je hodně stylové a padne tam hezky, celkem slušně hraje (dokonce má regulaci balance/feder/bass/treble ) (část mně si ho chce nechat), ale to přetáčení kazet je nehorázně pomalé a ještě to musí člověk držet... no uvidíme, jak dlouho to s ním vydržím. Když tak poputuje do krabičky do skříně - ale sehnat rádio se zeleným podsvícením taky není úplně jednoduché...
Přikládám foto na zimních kolech (ještě bez středových krytek - teď už tam jsou ). A jsem opravdu rád, že se mám s čím zúčastnit srazu na Pustevnách
@Hampice: Tak turbína to snad vydrží - olej se bude měnit hezky co 7.5tkm (tedy s mým nájezdem co půl roku) a turbo hezky dochlazovat - už jsem zvyklý z dýzla
Naposledy upravil(a) MikeC dne 4.11.2016, pát 18:27, celkem upraveno 2 x.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Radio mam totok a spokojenost... (da se schovat takze modernejsi vzhled nevadi...)
https://www.ahifi.cz/bezmechanikove-aut ... 102gy.html
popr. Pio https://www.ahifi.cz/bezmechanikove-aut ... 80ubg.html
Sony https://www.ahifi.cz/bezmechanikove-aut ... 202ui.html
https://www.ahifi.cz/bezmechanikove-aut ... 102gy.html
popr. Pio https://www.ahifi.cz/bezmechanikove-aut ... 80ubg.html
Sony https://www.ahifi.cz/bezmechanikove-aut ... 202ui.html
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Rádio vyměň... to že žiju v baráku z roku 1952 taky neznamená, že bych musel nutně mít elektronkovou hudební skříň... byť teda mám Ve 164 máme tohle: http://autoradia.heureka.cz/pioneer-mvh-x560bt/#section a za mě naprostá spokojenost.
Jinak gratulace k pěknému autu Dutiny určitě vystříkat - ideálně směs rezistinu a konkoru 101. Dobře se to dělá skrz kufr - podélné nosníky v sobě mají díru vzadu u kufrového čela. Pak je taky vhodný vyndat zadní sedačky a napumpovat to pod ně na ty úchyty podélných ramen. Něco sice zezadu proteče... ale lepší tak. Vpředu stačí nosníky u hrnců tlumičů, jsou tam otvory a dá se tam dostat. Na prahy musej dolů ty plasty. Co se nástřiku podvozku týče - zvysoka se na to vyser. Další vrstva ničemu nepomůže. Co pomůže je sundat všechna plastová nadkolí a důkladně očistit, případně ošetřit orezlá místa, budou-li. Plošně to stříkat je to nejhorší, co se dá udělat...
Jinak gratulace k pěknému autu Dutiny určitě vystříkat - ideálně směs rezistinu a konkoru 101. Dobře se to dělá skrz kufr - podélné nosníky v sobě mají díru vzadu u kufrového čela. Pak je taky vhodný vyndat zadní sedačky a napumpovat to pod ně na ty úchyty podélných ramen. Něco sice zezadu proteče... ale lepší tak. Vpředu stačí nosníky u hrnců tlumičů, jsou tam otvory a dá se tam dostat. Na prahy musej dolů ty plasty. Co se nástřiku podvozku týče - zvysoka se na to vyser. Další vrstva ničemu nepomůže. Co pomůže je sundat všechna plastová nadkolí a důkladně očistit, případně ošetřit orezlá místa, budou-li. Plošně to stříkat je to nejhorší, co se dá udělat...
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
jako já pro to kazetové rádio mám opravdu slabost, ale pokud bych v tom autě měl sedět častěji než pár hodin za měsíc, tak bych ho asi taky vyměnil.... zvuk až takový problém není ale ten komfort tomu prostě chybí.... Hromada kazet na sedadle spolujezdce je sice retro jak má být, ale časem to přestane bavit
To co postoval Láďa je podle mě úplně cajk, zapneš, zavřeš dekl a pohoda....
Origo rádio samozřejmě pečlivě schovat....
To co postoval Láďa je podle mě úplně cajk, zapneš, zavřeš dekl a pohoda....
Origo rádio samozřejmě pečlivě schovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Jo hraje to fajn s tema tovarnima repro, ale postupne zacaly chrastit, asi to ma lehce vyssi vykon nez dobove radio... Takze kdyz se nekde siknou komponentni 16cm repro vymenim je...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Když ono ty repráky jsou už dost steřelý po těch letech a rozpadnou se, jak se to začne víc používat. Taky se mě to stalo...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8696
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
Ty kanáldekly* na Superce vypadají fakt otřesně... Ale co, na zimu...
Dochlazování fénu není nějaký problém, ale třeba ventilové vůle atd... No ať slouží!!
Dochlazování fénu není nějaký problém, ale třeba ventilové vůle atd... No ať slouží!!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
taky jsem čekal že první fotku si udělá lepší....
Jinak ventilové vůle jsou na tom autě udělané před 4000km, tak snad nebude problém.... dělají se myslím co 20....
Jinak ventilové vůle jsou na tom autě udělané před 4000km, tak snad nebude problém.... dělají se myslím co 20....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: MikeC - 164 V6 TB (1995)
To sice ano, ale vzhledem k tomu, že vačky nejsou úplně přebytkové zboží a navařování taky není úplně zadarmo je interval "s olejem" bezpečnější
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti