MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
No, tak další kousek na práci
Kastle a motor vypadá slušně, ale jinak interiér snad radši komplet na výměnu, nápravy na renovaci, zadní světla popraskaná, atd.
Ale chtěl jsem 166 a chtěl jsem 2,4 jtd, tak dobře mi tak
Kastle a motor vypadá slušně, ale jinak interiér snad radši komplet na výměnu, nápravy na renovaci, zadní světla popraskaná, atd.
Ale chtěl jsem 166 a chtěl jsem 2,4 jtd, tak dobře mi tak
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Michale, malinko OT - ale v podpisu AR 164 3,0 V6 Ex ???
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Jo jo, je to tak. Přišla dobrá nabídka a já už si to auto užil, tak změnila majitele. Mě holt asi baví ty vraky a jak je z toho hezký auto, tak co s tím dál?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
.... proste.... obcas..... jen tak.... jezdit....? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
No právě, 2017 výlet do Milána, super. 2018 najeto asi 200 km... Možná kdybych měl nějakou stodolu, ale nemám na to ani místo prostě. Ale tyhle auta "na zimu" můžu nechat venku, to mě netrápí...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
jasný, jak není místo a člověk chce další auto, tak prostě něco musí pryč.... já to naštěstí pořešené mám takže nemusím prodávat, můžu jen přikupovat.... ;-) ale 164 předpokládám nedělala místo téhle 166... té spíš to místo zabrala ta Simca ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
puvodne 164ka mela uvolnit msto zadokolkove Alfe Transaxle .. ale to se nepovedlo
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Díky bohu za ty dary Každopádně 166 s traktorem? Proč ne no... jako daily otloukánek asi v poho a lepší než ta 164ka s VMkem.
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
164ka dělala místo spíš Simce 1000, ale hlavně prostě už jsem si jí užil, mě nebaví ty auta mít jen jako abych je měl... A tyhle pelechy za pár korun se nepočítají.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Teda, tak je moc pěkná!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Dík Hampi, ale jen na fotce
No jinak, testuju a jezdím, a už se rýsuje první seznámek...
- nejde centrál, podle rad zkušenějších buď nějaký motorek nebo řídící jednotka, ve dveřích řidiče vůbec není čudlík a ani ta tyčka na kterou se šroubuje, v tom se někdo vrtal...
- nejde klima, včera jsme jí zkoušeli naplnit, za prvé se tam nechtělo vejít víc jak 350g a když jsme to naplnili z druhý strany, tak jsme zjistili, že nespíná kompresor (proud tam jde) ani ventilátory
- ICS sice funguje, ale čudlík hlasitosti se viklá úplně volně, nefunguje CD changer a navigační CD to načetlo jednou z asi 20ti pokusů
- interiér je vůbec dojebaný naprosto příkladně... kromě toho, že chybí mřížka v řidičových dveřích nahoře, jsou popraskané rámečky kolem repro, je ulomený jeden čudlík ovládání oken, je ulomené víko loketky, kůži na sedačkách ani nekomentuju... tak spodní část palubky někdo napatlal barvou, nalevo šedou, napravo pro jistotu černou, středový tunel šedou
- řazení jde hodně ztuha, promazal jsem táhla u převodovky, takže v podélném směru to začalo fungovat krásně, ale v příčném směru je to pořád utrpení
- na LP kole něco mlátí, asi spodní rameno mi to přijde
- zadní náprava taky potřebuje péči, v táhlé zatáčce, když je nerovnost, tak to zaplave
- netroubí to, pojistka se tváří ok, houkačky tam jsou, konektory z nich mi včera moc sundat nešly, na to ještě kouknu
- v kufru chybí kryty zadních světel a nejspíš plast za který se zavírá kufr nebo co má být tam jak je zámek
- zadní světla - couvačky, jsou klasicky matné a jemně popraskané
Na druhou stranu je to sice jen 100 kW, ale jede to moc hezky a nic to nežere, když jsem se na to o víkendu soustředil, najel jsem asi 120 km s průměrem 4,2 jinak dlouhodobý průměr od čtvrtka co jsem to přivezl od Příbrami, byl 4,9 teď jsem na 5,2 protože jsem včera našel napůl upadlou hadici mezi Intercoolerem a sáním, tak jsem tomu dneska cestou do práce trochu dával a tak jsem jel do práce za 6,3 a to už je asi nejvíc co jde
Spousta věcí tam kupodivu funguje, má to i bufíka a celkově to vůbec nedělá ostudu, na to, že to stálo pár korun.
No jinak, testuju a jezdím, a už se rýsuje první seznámek...
- nejde centrál, podle rad zkušenějších buď nějaký motorek nebo řídící jednotka, ve dveřích řidiče vůbec není čudlík a ani ta tyčka na kterou se šroubuje, v tom se někdo vrtal...
- nejde klima, včera jsme jí zkoušeli naplnit, za prvé se tam nechtělo vejít víc jak 350g a když jsme to naplnili z druhý strany, tak jsme zjistili, že nespíná kompresor (proud tam jde) ani ventilátory
- ICS sice funguje, ale čudlík hlasitosti se viklá úplně volně, nefunguje CD changer a navigační CD to načetlo jednou z asi 20ti pokusů
- interiér je vůbec dojebaný naprosto příkladně... kromě toho, že chybí mřížka v řidičových dveřích nahoře, jsou popraskané rámečky kolem repro, je ulomený jeden čudlík ovládání oken, je ulomené víko loketky, kůži na sedačkách ani nekomentuju... tak spodní část palubky někdo napatlal barvou, nalevo šedou, napravo pro jistotu černou, středový tunel šedou
- řazení jde hodně ztuha, promazal jsem táhla u převodovky, takže v podélném směru to začalo fungovat krásně, ale v příčném směru je to pořád utrpení
- na LP kole něco mlátí, asi spodní rameno mi to přijde
- zadní náprava taky potřebuje péči, v táhlé zatáčce, když je nerovnost, tak to zaplave
- netroubí to, pojistka se tváří ok, houkačky tam jsou, konektory z nich mi včera moc sundat nešly, na to ještě kouknu
- v kufru chybí kryty zadních světel a nejspíš plast za který se zavírá kufr nebo co má být tam jak je zámek
- zadní světla - couvačky, jsou klasicky matné a jemně popraskané
Na druhou stranu je to sice jen 100 kW, ale jede to moc hezky a nic to nežere, když jsem se na to o víkendu soustředil, najel jsem asi 120 km s průměrem 4,2 jinak dlouhodobý průměr od čtvrtka co jsem to přivezl od Příbrami, byl 4,9 teď jsem na 5,2 protože jsem včera našel napůl upadlou hadici mezi Intercoolerem a sáním, tak jsem tomu dneska cestou do práce trochu dával a tak jsem jel do práce za 6,3 a to už je asi nejvíc co jde
Spousta věcí tam kupodivu funguje, má to i bufíka a celkově to vůbec nedělá ostudu, na to, že to stálo pár korun.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Polámené rámečky kolem repráku jsou proto, že pod tím krytem je myslím taky šroub k tapacírungu dveří. A kryty se musí nasadit v přesné poloze.
Opatlaná palubka ze spodu znamená, že to někdo vzal nějakým čistidlem "cocpit spray" a to naleptalo "vyměkčení" nastříkané na základovém plastu. Kastlík/přihrádku spolujezdce je lepší vyndat celý, samotný přední panel kastlíku má vzdadu pičatý šroubek, který potřebuješ ruce jak Saxána.
Mřížka na horní straně tapacírungu drží na dvou malých "vtocích" a ty se rády lámou.
Opatlaná palubka ze spodu znamená, že to někdo vzal nějakým čistidlem "cocpit spray" a to naleptalo "vyměkčení" nastříkané na základovém plastu. Kastlík/přihrádku spolujezdce je lepší vyndat celý, samotný přední panel kastlíku má vzdadu pičatý šroubek, který potřebuješ ruce jak Saxána.
Mřížka na horní straně tapacírungu drží na dvou malých "vtocích" a ty se rády lámou.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Ve Fiat výprodeji by se tyhle kravinky nedaly sehnat?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Navštívil jsem dneska vrakoviste a udělal si malý vánoce mám krásnou loketku, která po vyčištění je jako nová, středový popelnik, cudlik stahování oken, mrizka vydechu v tapecirunku řidiče, rámeček kolem budíků, plastové madlo vika kufru, otocne cudliky ICS... to vše je teď v pořádku. Navíc levý cudlik se viklal jen kvůli nedotazene maticce. Dozvěděl jsem se, že mřížky repro nemají být v holem plastu, ale mají mít latkovy kryt - nakoupil jsem všechny 4 i s rámečky a hned vyměnil. Sehnal jsem i origo desky s návodem a dalším v Češtině a balíček s heverem a taznym okem.
Taky jsem byl konečně na základním servise a kontrole na heveru. Auto není vůbec shnilý, má v háji zadní díl výfuku, pravý spodní čep vpredu, tyčky stabilizatoru, vzadu spodní silentbloky na tlumicich (resp. hlavně vlevo), jinak je to nezbastleny a celkem ve slušným stavu. Vnitřní silenty na zadní nápravě dal někdo do Powerflexu. Tak koupím tlumiče, tyčky a přední ramena a bude to možná ok. Na diagnostice byly nějaký chyby, smazali jsme kontrolku ABG a vyzkoušeli nezávislý topení - funguje!
Mám z toho radost a jdu studovat návod k obsluze
Taky jsem byl konečně na základním servise a kontrole na heveru. Auto není vůbec shnilý, má v háji zadní díl výfuku, pravý spodní čep vpredu, tyčky stabilizatoru, vzadu spodní silentbloky na tlumicich (resp. hlavně vlevo), jinak je to nezbastleny a celkem ve slušným stavu. Vnitřní silenty na zadní nápravě dal někdo do Powerflexu. Tak koupím tlumiče, tyčky a přední ramena a bude to možná ok. Na diagnostice byly nějaký chyby, smazali jsme kontrolku ABG a vyzkoušeli nezávislý topení - funguje!
Mám z toho radost a jdu studovat návod k obsluze
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Tam by bylo super koupit ty ramena třeba, jinak tlumiče a další věci nejsou ani moc drahý.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Taky tam kdysi byla zadní nápravnice včetně silentbloků za cenu menší než hliník ve sběru, ale nevím jestli pořád (přední tam byla taky )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Ani nevím jestli aktuálně nějaký výprodej je...?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Slusnej kousek ja na 166 nedam dopustit mam ji uz 10 let a porad spokojenost. Pokud mas zadni kola do acka zkontroluj stav silentu co drzi napravnici ke kastli.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Právě že nemám, resp. pravý kolo je rovně a levý malilinko, ale když jsem včera viděl, jak nakrivo je na levý straně ten šroub v dolním silentu tlumiče, tak si myslím, že dám novej tlumič a bude to ok.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Takže se mi povedlo rozchodit i telefon a dokonce to umí i sms Řazení už jde taky lehce, rozebral jsem domeček řazení u převodovky, vyčistil vše a namazal. Vyměnil jsem scudetto které drželo na jednom šroubku a kilu silikonu. Rámeček kolem budíků se taky povedl, plus další opravy a výměny v interiéru a hned to vypadá líp. Teď teda ty nápravy a klima.
Naposledy upravil(a) MichalT dne 6.7.2019, sob 18:29, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Hurá!!! Rozchodil jsem CD Changer nejdřív jsem ho musel opravit, ty střeva jsou uloženy v gumickach a na pruzinkach. Nejaky blb otočil regulaci těch pruzinek pro variantu že je changer umístěný svisle, takže se to časem na jedny straně rozpadlo a leželo to natvrdo. Jenže ani pak to nefungovalo a nenameril jsem žádný proud v přírovodnim konektoru. Pomohla rada od Riprexe, že veškeré napájení changeru je z rádia. Musel jsem teda vysápat ICS, do toho se mi vůbec nechtělo, ale nakonec se povedlo. Zjistil jsem že tam je zapojena krabička (nějaký ten yatour nebo co to je) co se valela na stredovym tunelu, do které jde připojit mobil a další média a které jsem se chtěl zbavit, protože od ní tam strašil kabel, nacpany z boku pod čalounění u saltpaky. Hledal jsem a našel původní kabel co tam patří, zapojil ho tam a s největšími obavami a zároveň nadějí, zmacknul CD. A ono to funguje! Na changeru jsem zmacknul Eject a kazeta krásně vyjela, našel jsem tam ještě německý CDčka, naladoval italskou klasiku a všechno krásně funguje. Takže zbývá navigace, nejdřív zkusím vyčistit tu mechaniku a pak se uvidí.
Jinak jak jsem hledal pojistku pro changer, tak jsem přitom opravil i spodní světýlka na dveřích
Jinak jak jsem hledal pojistku pro changer, tak jsem přitom opravil i spodní světýlka na dveřích
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Baví mne sledovat jak Tě to baví oživovat... Musím taky něco zajímavýho sehnat, na 164 už není moc co dělat...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Já zase sleduju, že mě tyhle vraky někdy (to po včerejšku musím zdůraznit!) baví víc než nová a dokonalá Giulia. Opravit CD mechaniku a rozchodit changer, to je radost. Vyměnit poničené díly za pěkné a během chvíle z toho udělat o moc hezčí auto, to mě fakt asi baví ze všeho nejvíc. Na druhou stranu včera jsem bojoval s navigací a zatím neúspěšně, taky jsem zjistil, že nejdou couvačky a žárovkama to není a objevil se nějaký pazvuk v PP dveřích. A to mě pak zase teda nebaví a nejradši bych to prodal a užíval si klid s autem, které jen umyju a je dokonalé, jenže to se pak zase začnu nudit... a tak je to furt dokola
Ale se 166 mě teda extrémně baví jezdit, to je tak pohodlný a kromě krásnýho interiéru mě strašně baví ta ICS, to mě úplně fascinuje.
Včera jsem tu navi na chvíli rozchodil, měl jsem mapu se šipkou, mohl jsem se hrabat v zadávání adres, apod. Sice jsem byl mimo mapu, ale to neva Musím sehnat nějaký CD, kde jsou i Čechy. Nechci podle toho jezdit, jen bych chtěl aby to prostě fungovalo, pro ten pocit.
Ale se 166 mě teda extrémně baví jezdit, to je tak pohodlný a kromě krásnýho interiéru mě strašně baví ta ICS, to mě úplně fascinuje.
Včera jsem tu navi na chvíli rozchodil, měl jsem mapu se šipkou, mohl jsem se hrabat v zadávání adres, apod. Sice jsem byl mimo mapu, ale to neva Musím sehnat nějaký CD, kde jsou i Čechy. Nechci podle toho jezdit, jen bych chtěl aby to prostě fungovalo, pro ten pocit.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Je vic pohodlnejsi jak giulia?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host