chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Pro optimalni zivotnost to ani nestartuj.
Kubas, ver tomu ze je co opravovat i po Fiatackych inzenyrech
Kubas, ver tomu ze je co opravovat i po Fiatackych inzenyrech
Alfa Romeo Perfection
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ano a důkazem zlepšení chiptunerem jsou ty grafy z brzdy co vypadají jak blbě natočené EKG
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
To mas tak, kdyz se za chiptunera povazuje kazdy kdo ma doprdelediru.
Alfa Romeo Perfection
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
No spíš ten kdo to opravdu umí se tu neprezentuje. Nebo sem si toho nevšimnul.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Za optimální mapy pro sérii a sériový palivo bych považoval tovární hodnoty. Sériovýmu chipu bych se asi vyhnul a odborníka který by uměl sladit všechny komponenty tak aby to bylo lepší než z továrny bych zase těžko hledal, případně těžko platil.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
taky to tak nějak vidim a utrácení peněz za následky chipu mi přijde zbytečný. Jó když je někdo fajnšmekr a vrhne se do toho cestou i dalších úprav - sání, turba, vstřiků, pístů, spojky atd a nejen chipu, tak je to pak o něčem jiném. Mě bohatě stačí tenhle výkon a to jak na běžné ježdění, tak i občasné ... a na cuore jízdu mám Oldu. Jen jsem si říkal, že v dnešní době to už mohlo být dotažené na jinou úroveň a chipování, už nemusí být destruktivní.. ať už více či méně.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Mám dotaz mám AR159 1,9 110kw rok 2007.... začíná my klouzat spojka, na autě je udělaný čip po předchozím majiteli na 138kw. Potřeboval bych poradit kde a jakou spojku koupit aby to chvíli vydrželo.
Děkuji T.
Děkuji T.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1,9 JTDm
- 147 JTD 85
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
- Bydliště: Ustí nad labem
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Zdravim tak jsem od pondelka po čipu od power tec z 85kw na 102kw a zatím velká spokojenost.Jsou to docela mahři si myslím jezdí tam na upravy fakt kary a pusobí fak profi,dostal jsem certifikat o upravě. Auto je o dost pružnejší v celem spektru otaček a 3-4-5 stupen jede jak střela tak snad bude vše ok
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ahoj.Říká Vám něco firma tPower racing?Zajímaly by mě nějaké reference na jejich chipování.Teď mají akci např.85 kw 1,9 JTD za 6400 kč i s brzdou!Díky
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Upravila se Ti nějak spotřeba?Kolik jsi měl průměr před a po147 JTD 85 píše:Zdravim tak jsem od pondelka po čipu od power tec z 85kw na 102kw a zatím velká spokojenost.Jsou to docela mahři si myslím jezdí tam na upravy fakt kary a pusobí fak profi,dostal jsem certifikat o upravě. Auto je o dost pružnejší v celem spektru otaček a 3-4-5 stupen jede jak střela tak snad bude vše ok
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- 147 JTD 85
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
- Bydliště: Ustí nad labem
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
No moc ani néé davaji tam n vyběr ze 3 Variant -eco-optimal-maximal, ja mam maximal ta není o spotřebe ale pozoruji měský provoz ze 6,6 na 6,2.Zatím ale max spokojenostmari156 píše:Upravila se Ti nějak spotřeba?Kolik jsi měl průměr před a po147 JTD 85 píše:Zdravim tak jsem od pondelka po čipu od power tec z 85kw na 102kw a zatím velká spokojenost.Jsou to docela mahři si myslím jezdí tam na upravy fakt kary a pusobí fak profi,dostal jsem certifikat o upravě. Auto je o dost pružnejší v celem spektru otaček a 3-4-5 stupen jede jak střela tak snad bude vše ok
- 147 JTD 85
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
- Bydliště: Ustí nad labem
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
mari156 píše:Ahoj.Říká Vám něco firma tPower racing?Zajímaly by mě nějaké reference na jejich chipování.Teď mají akci např.85 kw 1,9 JTD za 6400 kč i s brzdou!Díky
Powertec ma tet akci za 3600 a budeš spokojenej s brzdou za 4600
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Kladno mám trošku z ruky,asi 400 km .a si to budu řešit se Sarkanem !Spotřeba Ti klesla,což je super.Kolik Ti změřili na brzdě?147 JTD 85 píše:mari156 píše:Ahoj.Říká Vám něco firma tPower racing?Zajímaly by mě nějaké reference na jejich chipování.Teď mají akci např.85 kw 1,9 JTD za 6400 kč i s brzdou!Díky
Powertec ma tet akci za 3600 a budeš spokojenej s brzdou za 4600
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Chlapci zlatí, je mi jasné, že je to tu už zmiňované, ale je zde v republice, nějaká dosti zkušená duše ohledně odlazení automobilu? Konkrétně se jedná o VMko 2.5TD.. Sice už bylo chipované, ale dával se jinačí (větší) cooler, který tomu (pravděpodobně) po odlazení dá jinačí vlastnosti a asi ještě dostane nějaké komponenty.. Předem říkám, že z toho nechci vytřískat nějaké šílenosti v podobě 250 koní atd.. Teď bych měl být údajně na 160 a chtěl bych se dostat někam ke 180, možná 190.. Prostě to chci hlavně s někým zkušeným pořádně zkonzultovat, co, jak, proč atd.. Takže pokud tu někdo takový je, tak SZ, nebo mi sem hoďte nick.. Děkuji předem..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
No VMko bych fakt moc nepokousel, pujdou ti srat s takovou hlavy, proste je to jeste predkomurkac a o serii turbu nemluve.
Ale jo, rad bych se pak svezl. Na vykonovou rezervu to bude dobry pocin, ale na stalou zatez to nebude.
Edit: jinak kdyby to uz neslo softwarove, tak tam narvat mechanicke cerpadlo s plynem na lanko a rvat tam tu naftu proste natvrdo, ale to uz je "punk chip"
Ale jo, rad bych se pak svezl. Na vykonovou rezervu to bude dobry pocin, ale na stalou zatez to nebude.
Edit: jinak kdyby to uz neslo softwarove, tak tam narvat mechanicke cerpadlo s plynem na lanko a rvat tam tu naftu proste natvrdo, ale to uz je "punk chip"
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
navazuji na smazaný inzerát o prodeji jedné čipované 159.
často se objevují tvrzení že : čip, aby vše dobře fungovalo, musí být postavený autu na míru, odbržděný na brzdě…
podle mě je přeci jedno v jakém stavu jsou přeci příslušné součásti vozu, při zájmu o čip
čip ovlivní životnost dílů : turbo, spojka, setrvák, samotný motor, poloosy, předních pneu
špatný čip – od*urví dříve
dobrý čip – od*urví později
samozřejmě hodně ovlivní způsob použití vozu samotným uživatelem
takže bych větu /postavený autu na míru/ spíše uváděl jako – postavený uživateli a jeho peněžence na míru – rozuměj :
chceš jezdit (neopravovat) : nečipuješ – jezdíš defenzivně
chceš závodit : čipuješ, následně měníš umřelé díly.
často se objevují tvrzení že : čip, aby vše dobře fungovalo, musí být postavený autu na míru, odbržděný na brzdě…
podle mě je přeci jedno v jakém stavu jsou přeci příslušné součásti vozu, při zájmu o čip
čip ovlivní životnost dílů : turbo, spojka, setrvák, samotný motor, poloosy, předních pneu
špatný čip – od*urví dříve
dobrý čip – od*urví později
samozřejmě hodně ovlivní způsob použití vozu samotným uživatelem
takže bych větu /postavený autu na míru/ spíše uváděl jako – postavený uživateli a jeho peněžence na míru – rozuměj :
chceš jezdit (neopravovat) : nečipuješ – jezdíš defenzivně
chceš závodit : čipuješ, následně měníš umřelé díly.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Cedler se tam do chudinky pustil ostatni se pridali. Jako je to kazdeho vec a proste kurvit inzeraty by se nemely. Ale ak nejak s Lukynem souhlasim, proste zvysis vykon = snizis zivotnost komponentu.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Souhlas, reakce měly být v jiném vlákně, ale Petulka si inzerát mohla nechat zamknout.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ahoj.Musím trošku oponovat .Na prvním Alfonsovy s čipem od Šarkana jsem najel cca.90 tis.km bez sebemenších problémů.Za tu dobu neměněno nic,krom nějakého předního ramena,což při stavu našich silnic není nic neobvyklého(interval měnění byl co rok a půl).Čipováno bylo okolo 130 tis.km.Jo,jen se zaslepil Egr !Takže s tím měněním je to taky o haluzi a o štěstíLukyn píše:navazuji na smazaný inzerát o prodeji jedné čipované 159.
často se objevují tvrzení že : čip, aby vše dobře fungovalo, musí být postavený autu na míru, odbržděný na brzdě…
podle mě je přeci jedno v jakém stavu jsou přeci příslušné součásti vozu, při zájmu o čip
čip ovlivní životnost dílů : turbo, spojka, setrvák, samotný motor, poloosy, předních pneu
špatný čip – od*urví dříve
dobrý čip – od*urví později
samozřejmě hodně ovlivní způsob použití vozu samotným uživatelem
takže bych větu /postavený autu na míru/ spíše uváděl jako – postavený uživateli a jeho peněžence na míru – rozuměj :
chceš jezdit (neopravovat) : nečipuješ – jezdíš defenzivně
chceš závodit : čipuješ, následně měníš umřelé díly.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- MichalP
- Pozorovatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
- Bydliště: Dobřany u Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
také jsem měl na předchozím autě chip který jsme odlaďovali na brzdě a jezdil jsem na něj nějaké 4roky bez jediné závady a auto mělo najeto 280000km na originální turbo,vstřiky i spojku.Hlavní je se k chipovanému autu chovat,ohřát motor než se mu naloží a dochlazovat než se zastaví motor.Auto jezdí dodnes,jsem s novým majitelem v kontaktu a neměnil zatím nic,má ho necelé 2 roky což je na chip cca 6 let.Je jasný že pokud se chip udělá na maximum tak odchází turbo atd dříve ale pokud je to v rámci možností tak nevidím problém
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
no ono i zalezi jak s tim clovek jezdi jestli ten vykon vyuzije 2x za den, nebo jestli jezdi pam pam pam skoro porad a jednou do mesice tomu prozene pavouky
mozna takova 25 minutovka v Brne na okruhu by to overila, zdali to vydrzi nebo ne
mozna takova 25 minutovka v Brne na okruhu by to overila, zdali to vydrzi nebo ne
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
ano ano... platí pro všechny... někdy stačí 5 minut držet kouř na dálnici a špatnej chip propálí písty či jinak zkurví motor... (palivo dohořívajicí na pístech, případně extrémně chudá směs, monstrozní detonace, způsobující kavitaci hlavy ..)A.J.Michal píše: mozna takova 25 minutovka v Brne na okruhu by to overila, zdali to vydrzi nebo ne
chip dělanej s rozumem a s měřením potřebnejch hodnot na jednom konkrétním auťě má šanci něco přidat - dokonce i velmi zajímavý hodnoty bez omezení životnosti (díky továrnímu nastavení který je na bezpečný straně pro všechny možný případy..) se může jednat i o 15-20 PS na atmosferickým 2L benzínu...
řešit nějakej chip "na přání zákazníka" no nevim... to dokážou snad jen český kouzelnící
buď to naladím na optimum (u benzínu směs, předstih, akcelerační obohacení, případně moment přestavení vaček/sacího potrubí..)-což se v zahraničí běžně děje, protože lidi co se tím zabejvaj řešej pouze 1 značku a o motorech něco věděj a něco na nich měřej když laděj (cena takovýho SW je pak od cca 4000,- po 20000,- dle složitosti ladění -zda li auto nemá nějaké výrazné mechanický úpravy) ..navíc pokud je něco v píči, tak automaticky neladím, dokud majitel nepřijede s mechanicky OK autem... v motorsportu to platí na 100%, tak nevím proč pičtuneři dělaj opak...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Luky : jak jsem psal i v tom inzerátu je prostě nesmysl aby každé auto bylo stejné, třeba auto má najeto 100t/km a placnu pro ujasnění tlak 1,53bar zvládá bez problémů a auto co má 200t/km, tak na tenhle tlak může už klouzat spojka, neříkám, že bude, ale může atd.
Samotný uživatel je věc druhá, správný upravce RJ se zeptá jak je auto využíváno a podle toho se upravuje, ale asi já jsem jiný, asi nemyslím na svojí kapsu a myslím na lidi, když za mnou přijedou a chtěl něco odemně udělat, všichni ví, že mechaničina není moje hlavní pracovní činnost a mám to jako zábavu a dělám to, když mám čas.
A.J.Michal : hrozně mě mrzí, že je to smazaný, protože já jsem do paní nenavážel, jediné co jsem řekl, že je hloupost, že je to dobře udělaný, když upravce neví, jak je auto na tom fizycky.
MichalP : tak se to má správně dělat, na brzdu a odladit si to tam
hno3 : souhlasím
Samotný uživatel je věc druhá, správný upravce RJ se zeptá jak je auto využíváno a podle toho se upravuje, ale asi já jsem jiný, asi nemyslím na svojí kapsu a myslím na lidi, když za mnou přijedou a chtěl něco odemně udělat, všichni ví, že mechaničina není moje hlavní pracovní činnost a mám to jako zábavu a dělám to, když mám čas.
A.J.Michal : hrozně mě mrzí, že je to smazaný, protože já jsem do paní nenavážel, jediné co jsem řekl, že je hloupost, že je to dobře udělaný, když upravce neví, jak je auto na tom fizycky.
MichalP : tak se to má správně dělat, na brzdu a odladit si to tam
hno3 : souhlasím
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
chlapi prostě pochopte že do inzerátů ani dobře míněná kritika a komentáře nepatří.... Čili příště když budete něco chtít inzerentovi říct tak tam dejte odkaz na jiné vlákno (třeba na tohle) a tam to můžete rozebírat.... Jinak já to nijak nesoudím, mě když prostě inzerent požádá o smazání inzerátu tak to neřeším a mažu.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Stejně by to tu nikdo nekoupil, 95% místních 159 nenávidí nebo ignoruje a 5% jí už má
K věci když slyšim že to má chip od Sarkana tak dle vlastních zkušeností bych se na to auto ani nejel podívat.
K věci když slyšim že to má chip od Sarkana tak dle vlastních zkušeností bych se na to auto ani nejel podívat.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host