Prosím o pár dobrých rad...
Prosím o pár dobrých rad...
Zdravím a přidávám se k srdcové záležitosti Alfa Romeo GTV 2.0 T.S. R.V 1997 Auto mám v docela slušném a solidním stavu, jsem majitelem 3 dny, tak bych potřeboval upřesnit pár dotazů na které marně hledám odpovědi celé dny :-)
1.) Kde mám sehnat případně mi poraďte kód dílu, té "gumové vroubkové hadice" která vede z uceleného skeletu vzduchové filtru k sání motoru. Do této hadice, vede při podhledu na motor z leva další hadice. Nevím jak to správně pojmenovat. Ale jak je pryžová tak mi při výměně filtru pukla! Nutně sháním.
2.) Kde bych sehnal a případně kód dílu - srdce se znakem v kapotě. Případně +/- cena.
3.) Oprava znaku zámku na kufru. Jak na to.
4.) Oprava nebo spíše promazání vysouvací antény. Jak se k ní dostanu a jak postupovat při výměně autorádia aby byla funkční a vysunula se po zapnutí?
5.) Kde na Jižní Moravě kopírují klíče na Alfy s imobilizérem.
6.) Oprava sedačky. Na pravé straně sedačky u řidiče je sedačka vychozená. Když sedím tak se prohýbá na pravě straně dozadu. Na delší trase dost nepříjemné.
Nakonec bych ještě potřeboval doporučené huštění pneu 205/50 R16. Nějak nevím kolik by to správně mělo být.
Děkuji za jakoukoliv radu.
1.) Kde mám sehnat případně mi poraďte kód dílu, té "gumové vroubkové hadice" která vede z uceleného skeletu vzduchové filtru k sání motoru. Do této hadice, vede při podhledu na motor z leva další hadice. Nevím jak to správně pojmenovat. Ale jak je pryžová tak mi při výměně filtru pukla! Nutně sháním.
2.) Kde bych sehnal a případně kód dílu - srdce se znakem v kapotě. Případně +/- cena.
3.) Oprava znaku zámku na kufru. Jak na to.
4.) Oprava nebo spíše promazání vysouvací antény. Jak se k ní dostanu a jak postupovat při výměně autorádia aby byla funkční a vysunula se po zapnutí?
5.) Kde na Jižní Moravě kopírují klíče na Alfy s imobilizérem.
6.) Oprava sedačky. Na pravé straně sedačky u řidiče je sedačka vychozená. Když sedím tak se prohýbá na pravě straně dozadu. Na delší trase dost nepříjemné.
Nakonec bych ještě potřeboval doporučené huštění pneu 205/50 R16. Nějak nevím kolik by to správně mělo být.
Děkuji za jakoukoliv radu.
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Ahoj beniku, vítám tě mezi stejně postiženýma
Nejsem si jista, ale možná se jedná o potrubí vzduchu, mám s tím taky problém. Kód dílu je 60658050, skoukni to v eperu.
A ohledně dotazu číslo dva, se mi zdá že Kůrkyn měl něco podobného na prodej..snad to bude pasovat (pošli mu třeba SZ).
Nejsem si jista, ale možná se jedná o potrubí vzduchu, mám s tím taky problém. Kód dílu je 60658050, skoukni to v eperu.
A ohledně dotazu číslo dva, se mi zdá že Kůrkyn měl něco podobného na prodej..snad to bude pasovat (pošli mu třeba SZ).
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Píšu ti SZ... :-)
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Čau. Jestli je to ta hadice, kterou myslím, tak tu taky sháním. Nedá se, bohužel, koupit ani jako origo :-( ...nebo mi to teda alespoň tvrdili....
GTV
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Přesně... To je taková fata morgana
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
ta hadice jde koupi origo, cooper jí kupoval, případně pošli VIN a zjistím, jestli to ještě jde.
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Jestli ji budou mít, tak ji můžeš objednat rovnou i pro mě :-)Kůrkyn píše:ta hadice jde koupi origo, cooper jí kupoval, případně pošli VIN a zjistím, jestli to ještě jde.
Mám stejný kola. Přední by měly mít 2.7 a zadní 2.5. Před tím jsem měl 2.4/2.0 a sjížděly se mi středy kol...Benik1984 píše: Nakonec bych ještě potřeboval doporučené huštění pneu 205/50 R16. Nějak nevím kolik by to správně mělo být.
GTV
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Tak to koukám na ty tlaky pneu. Kdybych dal dopředu 2,7 tak to budou pěkný rázy. Zatím zkouším 2,4/2,4. Je pravda že předek na třílitru je těžkej a kola vypadají jako měkká. Na jiných autech mám ale vyzkoušeno že každá desetina nad 2,2 je dost znát na ránách do náprav, takže ve Fordu jezdím dokonce na 2,1.
ex. Gtv 3.0 V6 24v, r.v. 99
Mondeo 2.0 16v (Lpg), kombi, Ghia, r.v. 1998 - to musí ven i když prší
Nově: Volvo XC70 Ocean race D5, Geartronic, r.v. 2012
Mondeo 2.0 16v (Lpg), kombi, Ghia, r.v. 1998 - to musí ven i když prší
Nově: Volvo XC70 Ocean race D5, Geartronic, r.v. 2012
Re: Prosím o pár dobrých rad...
2,7 je bryčka při tlumičích co tam mám třeba já---vem čert gumy.jezdím.2,2 předek, vzadu 2,1 motor 3.0V6..to sjíždění krajů není žádný drama..na 2,7 to musí mít tlumiče a pružiny měkký jak felda jinak je to děs.běs /což teda není můj případ..-40, 205/50/16 ./
Středy se sjíždí u přefouknutých, kraje u podhuštěných..
Středy se sjíždí u přefouknutých, kraje u podhuštěných..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 23.7.2010, pát 00:04, celkem upraveno 1 x.
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Jojo přesně vím o čem mluvíte taky jsem to kupoval. taky jsem to měl prasklí. bohužel nejde koupit jen ta samostatná trubka ale dá se to koupit jen s tím plastovým tlumičem nebo co to je. já za to dal tuším nějak 2800 kč ale možná míň už nevím. http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1 je to to číslo 23
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Asi jsem napsal blbost . Prostě když mi měnili přední ramena, tak mi říkali, že mám podhuštěný kola...no a v dokumentaci k autu jsem našel, že při těhle rozměrech by to mělo bejt 2.7/2.5. Je fakt, že je auto dost tvrdý, ale zase parádně sedí a neplave...HonzaR píše:Středy se sjíždí u přefouknutých, kraje u podhuštěných..
GTV
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Kde přesně jsi to objednával? Když jsem to sháněl v Jihlavě v auto Máca, tak mi tam tvrdili, že už to nejde objednat...a ta druhá varianta, kde není taková ta nádržka pod tou hadicí, taky ne...cooper.mb píše:Jojo přesně vím o čem mluvíte taky jsem to kupoval. taky jsem to měl prasklí. bohužel nejde koupit jen ta samostatná trubka ale dá se to koupit jen s tím plastovým tlumičem nebo co to je. já za to dal tuším nějak 2800 kč ale možná míň už nevím. http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1 je to to číslo 23
GTV
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Yglo:Asi jsem napsal blbost . Prostě když mi měnili přední ramena, tak mi říkali, že mám podhuštěný kola...no a v dokumentaci k autu jsem našel, že při těhle rozměrech by to mělo bejt 2.7/2.5. Je fakt, že je auto dost tvrdý, ale zase parádně sedí a neplave...
Jj-no ono jde taky o součet vlastností tlumičů a pružin a tvrdosti nahuštěný gumy
Když je oboje moc "tvrdý", začne to odskakovat a je to dětskej kočárek..a je tam skrytá
možná zrada za nečekaný nerovnosti na okresce když to člověk má "trochu rozjetý"
Tohle se mi stalo na 145 při výměně podvozku za "tvrdej" -30,-40..
Kamarád co to přehazoval nafouknul předek 2,7 jak byl zvyklej a už cestou domů jsem mu v noci volal, že tohle dělal snad magor a při homologaci byli všichni
ožralí, jinak to není možný...odskakovalo to na okreskách tak, že to auto bylo naprosto nestabilní...dumali jsme..nic..
Ráno mě ještě napadlo přeměřit gumy-bylo tam na předku 2,7a tak jsem je baj oko upustil na klasických 2,2...pohoda, sedí jak přibitá a daj se s tím dělat psí kusy..ty gumy držej
běžně jak na GTV tak 145 30táců /v půlce jdou přední dozadu,nepatrně snížený vnější kraje vzorku , =lehce podhuštěná guma.a ostřejší jízda. , no protože -40 dělá znatelný A , je to vzadu šumák:-)/což mi bohatě stačí a neřeším to..prostě pokud tam není
seriový tlumení a pružiny, musí se laborovat dokud se to doslova nelepí na silnici..odskakování je nebezpečný zvlášť ve vyšší rychlosti a při huštění 2,2nebo 2,3
při gumě 205/50/16 není žádný plavání ani odskakování možný, pokud teda má pořádnej vzorek a není už bržděním s nefunkčním ABS z gumy ev.šiška.. ..tohle huštění 2,2 nemá na funkci šípovýho aquavzorku letního ani zimního žádnej negativní vliv, vyzkoušeno v extrémních rychlostech za masivní vrstvy vody na dálnici..
Osobní zkušenost = tuhost dávají pružiny a tlumiče, guma má "lepit",dohánět tuhost
tvrdou gumou huštěnou na tyhle čísla stejně nezvýší průjezdový poměry v zatáčkách a odskakování už při 2,7 je aktuální otázka možná i na seriovým podvozku ...pří 2,7 vzadu na bávu by to šlo do driftu, což je způsob jak toho taky na slabším autě snadno dosahujou-=přefouklý zadní gumy.a hned má motor síly dost.. :-).
Pro jízdu v terénu běžným osobákem naopak =tvrdší guma měkčí podvozek vyzkoušeno léta v práci :-)
Jj-no ono jde taky o součet vlastností tlumičů a pružin a tvrdosti nahuštěný gumy
Když je oboje moc "tvrdý", začne to odskakovat a je to dětskej kočárek..a je tam skrytá
možná zrada za nečekaný nerovnosti na okresce když to člověk má "trochu rozjetý"
Tohle se mi stalo na 145 při výměně podvozku za "tvrdej" -30,-40..
Kamarád co to přehazoval nafouknul předek 2,7 jak byl zvyklej a už cestou domů jsem mu v noci volal, že tohle dělal snad magor a při homologaci byli všichni
ožralí, jinak to není možný...odskakovalo to na okreskách tak, že to auto bylo naprosto nestabilní...dumali jsme..nic..
Ráno mě ještě napadlo přeměřit gumy-bylo tam na předku 2,7a tak jsem je baj oko upustil na klasických 2,2...pohoda, sedí jak přibitá a daj se s tím dělat psí kusy..ty gumy držej
běžně jak na GTV tak 145 30táců /v půlce jdou přední dozadu,nepatrně snížený vnější kraje vzorku , =lehce podhuštěná guma.a ostřejší jízda. , no protože -40 dělá znatelný A , je to vzadu šumák:-)/což mi bohatě stačí a neřeším to..prostě pokud tam není
seriový tlumení a pružiny, musí se laborovat dokud se to doslova nelepí na silnici..odskakování je nebezpečný zvlášť ve vyšší rychlosti a při huštění 2,2nebo 2,3
při gumě 205/50/16 není žádný plavání ani odskakování možný, pokud teda má pořádnej vzorek a není už bržděním s nefunkčním ABS z gumy ev.šiška.. ..tohle huštění 2,2 nemá na funkci šípovýho aquavzorku letního ani zimního žádnej negativní vliv, vyzkoušeno v extrémních rychlostech za masivní vrstvy vody na dálnici..
Osobní zkušenost = tuhost dávají pružiny a tlumiče, guma má "lepit",dohánět tuhost
tvrdou gumou huštěnou na tyhle čísla stejně nezvýší průjezdový poměry v zatáčkách a odskakování už při 2,7 je aktuální otázka možná i na seriovým podvozku ...pří 2,7 vzadu na bávu by to šlo do driftu, což je způsob jak toho taky na slabším autě snadno dosahujou-=přefouklý zadní gumy.a hned má motor síly dost.. :-).
Pro jízdu v terénu běžným osobákem naopak =tvrdší guma měkčí podvozek vyzkoušeno léta v práci :-)
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
no já to kupoval taky v Jihlavě ve fiatu, takže taky Máca!! Normálně jsem si napsal číslo dílu a dal jsem jim to číslo a druhý den jsem to měl. Tak nevím co to najednou melou. Ono asi záleží na koho tam narazíš. Kupoval jsem to loni
Re: Prosím o pár dobrých rad...
cooper.mb: No já tam byl letos na jaře. Na papírku jsem měl napsaný všechny díly, který jsem potřeboval (nějaký těsnění u dveří atd.) a tyhle hadice. To těsnění bylo bez problémů, ale ty hadice prej nejsou Tak to řeším všelijak, ale pořád mám pocit, že to není ono. Ještě mě napadlo, jestli by tam nešla nacpat ta hadice ze 156...
GTV
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
no nevím že by ti hadice už došly se mi nezdá. zkus se zeptat ještě někde jinde třeba ve fiatu v humpolci nebo ještě jednou v Jihlavě třeba už zase budou. nevím jestli tam pasuje ten díl ze 156 to bys v eperu zjistil jestli to má stejný kod. starší kupovat asi nemá cenu protože to zase praskne.
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Díl ze 156 tam nepasuje. Jinak Prodejny Fiat a Alfa na Moravě slabota, všichni tvrdí že už není k objednání...
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
HMM tak to už začínáme mít veterány když už na to přestávají mít náhradní díly
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
to je záměr
Re: Prosím o pár dobrých rad...
huráá pro veteránské značky... V
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Kurkyn to má srovnaný velmi přesně, civilizace má jak pořád opakuji nevyhnutelný pravidla,
každý výrobek své "kurvítko" atd..:-)
syslit, syslit, syslit....zjednodušit.. tudy by to šlo..--- ale objem tvoří cenu --teda pro celek společnosti
Klíček ke každé civilizaci byl a je jednoduchý....potraviny, doprava,energie, komunikace, zdravotnictví..body společenské kontroly se nemění.....,a každá si setsakra hlídá, aby v těhle bodech nezávislost nepřekročila únosnou míru.....přes keci o ropný krizi objemy každoročně objevených nalezišť fosilních paliv
stále stoupají, naleziště metanu v tuhé podobě na dně moří přímo těžitelný z povrchu dna by stačila na tisíce let,není problém zavést do výroby solární panely vyrábějící přímo vodík z vody ,membrány a pigmentový barviva, který tohle umožňují, jsou známý desetiletí.. jenže vodíková technologie je v principu banální a je potřeba celý koloběh postavit tak, aby zůstala společenská kontrola spojená s daňovým systémem..to takhle jaksi dobře nejde..
Proto radší jsou výhodnější ty tlaky na globální úrovni se strašákem oteplování, který umožňují v globálním měřítku vytvořit neuvěřitelný veřejně přijatelný lobing konkrétním směrem..technologie rozvíjí cílená regulace a zbrojení..kdyby v Japonsku nebyly takový tlaky proti motorům nad 2 llitry, n ikdy by atm. 2.0 neměla od rejže 140-150kW..
dešťová voda se daní blbě..všichni kdo přišli s COP větším než 1 se dívají kytkám na kořínky..-mám toho na regálu šanony plný patentů--je to zábava to sledovat,nakonec- účinost paliva ve spalovacím motoru zůstává století zhruba 30%..no motor se spotřebou 5 litrů a výkonem 200koní nezajímá v tomhle řetězu opravdu nikoho
radši se prosadí výroba paliva z potravin a elektrika z pálení obilí v tepelných elektrárnách a následně se vytvoří umělý nedostatek potravin..je to pořád dokola stejný, nikdy nešlo o nic jinýho, stačí si proběhnout dějepis..
Kdysi měli lidi na stěnách domů šlapanej jíl., co byl nejdostupnější stavební hmotou.v přírodě bezprostředně , okamžitě dostupnou , s banální "cenou"...a dneska nejdražší omítkou, kterou jde na současným trhu koupit ,je--zase šlapanej jíl --a jen ta cena rehabilituje to tradiční řešení..a vytváří iluzi "složitého cool vývoje".když jsem před 20lety snídal ovesný vločky, babka se smála že takovou snídani maj jenom její králíci, no přidal se barevný obal, cena se vynásobila 15x a dneska dcerka snídá jedině mussli , no plný nepostradatelných Éček a stabilizátorů.a nebo za další příplatek balení dokonce bez nich... v dnešní době nechce nikdo změnu týhle komedie na společenský úrovni.. věci nejsou věci jako takové..kupujeme "iluzi hezky zabalenou" a raději pro jistotu zneškodněnou příslušným "slabým místem"vedoucím k následné řízené recyklaci...
Alfa má kvalitně ošetřenou kasli pod lakem, no ty podvozkový skupiny pro jistotu radši ne..
:-)Proč v době, kdy velkoobchodní cena karbonovýho hadru je 300,.kč , kevlar je ve většině gramáží ještě levnější,a to samý nebo i výrazně míň stojí litr epoxidu do leteckýho průmyslu,tužidel je nepřeberný množství a temperovat to v průmyslovejch podmínkách je sranda.. má Brera skoro dvě tuny a úplně mrtvej třílitrovej motor..
No lidi si to přesto z nepochopitelnýho důvodu budou kupovat, já vím..měkčený plasty a
tisíc hejbláteček ,který k tomu výrobce přibalil, je dostatečný důvod oželet zdravý rozum..
Tunu...tunu váží rozumnej sporťák.. no u Alfy se sekli ? -rád bych tomu věřil...a snažej se nám prodat ty tuny dvě.. se spotřebou náklaďáku.. :-)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6048886347#
zbývá jen humor,skepse není na místě, a taky vlastní rozum, pokud to v konkrétním případě jde..
každý výrobek své "kurvítko" atd..:-)
syslit, syslit, syslit....zjednodušit.. tudy by to šlo..--- ale objem tvoří cenu --teda pro celek společnosti
Klíček ke každé civilizaci byl a je jednoduchý....potraviny, doprava,energie, komunikace, zdravotnictví..body společenské kontroly se nemění.....,a každá si setsakra hlídá, aby v těhle bodech nezávislost nepřekročila únosnou míru.....přes keci o ropný krizi objemy každoročně objevených nalezišť fosilních paliv
stále stoupají, naleziště metanu v tuhé podobě na dně moří přímo těžitelný z povrchu dna by stačila na tisíce let,není problém zavést do výroby solární panely vyrábějící přímo vodík z vody ,membrány a pigmentový barviva, který tohle umožňují, jsou známý desetiletí.. jenže vodíková technologie je v principu banální a je potřeba celý koloběh postavit tak, aby zůstala společenská kontrola spojená s daňovým systémem..to takhle jaksi dobře nejde..
Proto radší jsou výhodnější ty tlaky na globální úrovni se strašákem oteplování, který umožňují v globálním měřítku vytvořit neuvěřitelný veřejně přijatelný lobing konkrétním směrem..technologie rozvíjí cílená regulace a zbrojení..kdyby v Japonsku nebyly takový tlaky proti motorům nad 2 llitry, n ikdy by atm. 2.0 neměla od rejže 140-150kW..
dešťová voda se daní blbě..všichni kdo přišli s COP větším než 1 se dívají kytkám na kořínky..-mám toho na regálu šanony plný patentů--je to zábava to sledovat,nakonec- účinost paliva ve spalovacím motoru zůstává století zhruba 30%..no motor se spotřebou 5 litrů a výkonem 200koní nezajímá v tomhle řetězu opravdu nikoho
radši se prosadí výroba paliva z potravin a elektrika z pálení obilí v tepelných elektrárnách a následně se vytvoří umělý nedostatek potravin..je to pořád dokola stejný, nikdy nešlo o nic jinýho, stačí si proběhnout dějepis..
Kdysi měli lidi na stěnách domů šlapanej jíl., co byl nejdostupnější stavební hmotou.v přírodě bezprostředně , okamžitě dostupnou , s banální "cenou"...a dneska nejdražší omítkou, kterou jde na současným trhu koupit ,je--zase šlapanej jíl --a jen ta cena rehabilituje to tradiční řešení..a vytváří iluzi "složitého cool vývoje".když jsem před 20lety snídal ovesný vločky, babka se smála že takovou snídani maj jenom její králíci, no přidal se barevný obal, cena se vynásobila 15x a dneska dcerka snídá jedině mussli , no plný nepostradatelných Éček a stabilizátorů.a nebo za další příplatek balení dokonce bez nich... v dnešní době nechce nikdo změnu týhle komedie na společenský úrovni.. věci nejsou věci jako takové..kupujeme "iluzi hezky zabalenou" a raději pro jistotu zneškodněnou příslušným "slabým místem"vedoucím k následné řízené recyklaci...
Alfa má kvalitně ošetřenou kasli pod lakem, no ty podvozkový skupiny pro jistotu radši ne..
:-)Proč v době, kdy velkoobchodní cena karbonovýho hadru je 300,.kč , kevlar je ve většině gramáží ještě levnější,a to samý nebo i výrazně míň stojí litr epoxidu do leteckýho průmyslu,tužidel je nepřeberný množství a temperovat to v průmyslovejch podmínkách je sranda.. má Brera skoro dvě tuny a úplně mrtvej třílitrovej motor..
No lidi si to přesto z nepochopitelnýho důvodu budou kupovat, já vím..měkčený plasty a
tisíc hejbláteček ,který k tomu výrobce přibalil, je dostatečný důvod oželet zdravý rozum..
Tunu...tunu váží rozumnej sporťák.. no u Alfy se sekli ? -rád bych tomu věřil...a snažej se nám prodat ty tuny dvě.. se spotřebou náklaďáku.. :-)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6048886347#
zbývá jen humor,skepse není na místě, a taky vlastní rozum, pokud to v konkrétním případě jde..
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pár dobrých rad...
bohužel je to tak
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Jestli je to ještě aktuální, tak velmi šikovný autočalouník je pan Šulc, tel. 603 503 613, bydlí v Brně - Bystrci. Na GTV už mi opravoval sedadlo a dělal novou černou stropnici ( ) plus mi opravoval sedačky v jiném autě a všechno super za rozumnou cenu. A hlavně je ochoten si "pohrát" s nestandardní věcí. Jen to u něj občas trochu déle trvá, protože dělá jen po večerech a o víkendech, jinak má jinou práci. Ale opravdu doporučuji!Benik1984 píše:Zdravím a přidávám se k srdcové záležitosti Alfa Romeo GTV 2.0 T.S. R.V 1997 Auto mám v docela slušném a solidním stavu, jsem majitelem 3 dny, tak bych potřeboval upřesnit pár dotazů na které marně hledám odpovědi celé dny :-)
(...)
6.) Oprava sedačky. Na pravé straně sedačky u řidiče je sedačka vychozená. Když sedím tak se prohýbá na pravě straně dozadu. Na delší trase dost nepříjemné.
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB
GTV V6 2.0 TB
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Díky moc.. Aktuální to je, ale sháním ještě nový vnitřek sedačky řidiče, protože je to už strašně vychozené a na pravé straně je strhnutý kloub.. nevíte někdo o nějaké dobré? Čalounení mám.. jde mi o rám...
Re: Prosím o pár dobrých rad...
Tiez prosim o radu:
v kufri vedla akumulatora je gumova prechodka a trci z nej asi 20cm ciernej hadicky. Neviem vobec najst, kam by mala byt nasunuta. Poradite mi, prosim?
v kufri vedla akumulatora je gumova prechodka a trci z nej asi 20cm ciernej hadicky. Neviem vobec najst, kam by mala byt nasunuta. Poradite mi, prosim?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů