Kontrolka Vstrikovani
Kontrolka Vstrikovani
Zdar Alfici.Rozsvecuje sa mi kontrolka vstrikovani nad 3000ot.Ked uberiem plyn tak zhasne.A ked znovu pridam,tak sa minad tymi otackami rozsvieti.Mal ste niekto taky problem???
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Natáčecí lopatky to má, pokud tam neproběhl nějaký tuzing. Jsou regulovány mechanicky. Narozdíl od 103 kW a novějších, kde je reguluje jednotka. Viz jiná témata.
Tak, jak závadu popisuješ, to vypadá s největší pravděpodobností na vysoký přeplňovací tlak. Ten může být způsoben zatuhlými lopatkami, jak ses dozvěděl výše (v lepším případě), nebo totálkou turba (v nejhorším).
Anebo to taky může být něco jiného. Co hlásí diagnostika?
Admin: za otázku "Svítí mi kontrolka vstřiku, co s tím?" následovanou přiznáním, že tazatel nebyl na diagnostice, bych uděloval BAN
Tak, jak závadu popisuješ, to vypadá s největší pravděpodobností na vysoký přeplňovací tlak. Ten může být způsoben zatuhlými lopatkami, jak ses dozvěděl výše (v lepším případě), nebo totálkou turba (v nejhorším).
Anebo to taky může být něco jiného. Co hlásí diagnostika?
Admin: za otázku "Svítí mi kontrolka vstřiku, co s tím?" následovanou přiznáním, že tazatel nebyl na diagnostice, bych uděloval BAN
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Některé poruchy ti ale nemusí ŘJ vůbec zaznamenat jako chyby... Takže jednou za čas udělat kontrolu a za jízdy zkontrolovat zda všechna čidla dělají to co mají, podle mě není vůbec na škodu ;)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No já bych t s tím banem nevidět tak horký. Přijede teda na diagnostiku zaplatí od 250-1200 Kč a dozví se že má vadný poměr paliva a vzduchu. V servise jen kroutí hlavou a mění co je zrovna napadne a mají to na skladě. Ono jde o to, že potom tam, musí bejt někdo kdo určí chybu-diagnostika není všelék. Takže může to dělat výše zmíněná regulace turba, ucpávající se EGR ventil nebo solenoid na něm,vadná váha vzduchu..Richie píše:no je pravda ze bez diagnostiky tady muzem jen tahat si odpovedi z prstukejml píše:
Admin: za otázku "Svítí mi kontrolka vstřiku, co s tím?" následovanou přiznáním, že tazatel nebyl na diagnostice, bych uděloval BAN
Ono je potreba rozlisit diagnostiku a vycteni chyb z ECU. Opravdovou diagnostiku ale delaji malokde. V danym pripade si myslim, ze jde o zatuhlou regulaci lopatek turba, ale je to nastrel od klavesnice, takze diagnostika by urcite rekla vic... Porad je to levnejsi nez dat novy turbo a zjistit, ze tim to nebylo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tam kde delaj opravdovou diagnostiku bych se nebal toho, ze nebudou umet vysledky interpretovat.
Z chybama ECU je to horsi, to Ti vycte kazdej moula...
Z chybama ECU je to horsi, to Ti vycte kazdej moula...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti