Řazení

Odpovědět
qwerone1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 2.2.2008, sob 00:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qwerone1 » 18.10.2008, sob 17:44

podle me to tahla nejsou.... to ale poznas kdyz za ne zatahas... promazat proc ne... ale ten hlavni problem je na razeni na prevodovcce.. kdyz odpojis ty tahla..tak to odpojis od radici paky ktera je na valci na kerem se otaci... a tam je to pridrene.. ze zadu te paky je matka.. tu povolis pak je tam pruzinka.. koukni poradne jak je tam nasazena.. a pak to cely z toho valce sundej dolu.. nekdy to nejde tak musis poklepat.. dobre to obrus smrkem treba jak valec tak vnitrek paky.. a namaz to vazelinou na brzdy.. je lepsi a vydrzi dele a nevaze na sebe tolik vodu.. musi to chodit volno.. i malickem to musis otacet..... je to 100% tohle.. sam sem si to sve delal asi 3 zakaznikum taky...hodne zdaru a stesti.. jo a jde to i bez vymontovni baterky.. ale pak je ten pristup samozrejme ztizeny....:/)

jo a az budes dotahovat znovu tu matku... je samojisti tak to nedotahuj jak prase... musi to jit volne a matka musi samozrejme taky pevna.. takze s citem... :smt023

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 18.10.2008, sob 18:18

Tak pokud vím, platí pořád zásada lana v bovdenech nemazat, důvod je jednoduchý. Na tu dodanou maznou hmotu se lehce uchytí prach nebo jiný bordel a pak se to teprve zadírá. Pak tam člověk dá druhou dávku a problém se násobí. Lanovody jsou opatřeny určitě nějakou samomaznou hmotou.
Jinač další postup, který popsal gwerone určitě sedí. Tuhost kulisy poznáš po tom vykloubení.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

řazení kvaltů

Příspěvek od r-a-k » 28.5.2009, čtv 07:51

Servus chlapi,když stojím a chci zařadit 1 rychlost tak jde špatně(v tom smyslu že že ji je bráněno ve správném zařazení,jako kdyby táhla špatně směrovala řazení rychlosti)dělá to jen při 1 rychlosti a jen když stojím.Když auto jede 0,001km tak jde v pohodě.Předpokládám že je hnutá kullisa nebo unavený lanka řazení :???: Ještě bych měl dotaz ohledně toho smyslu dvou spojkových válců co jsem se dočetl že mají 156ky.Díky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: řazení kvaltů

Příspěvek od kejml » 28.5.2009, čtv 08:45

Od té doby, co jsem nechal vyměnit olej v převodovce, řadím v pohodě.
Předtím mi to (ne)šlo jako Tobě a navíc šla blbě i 2ka.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: řazení kvaltů

Příspěvek od r-a-k » 28.5.2009, čtv 09:41

Hm,zajímavý.Četl jsem od tebe téma na ten vyměněný olej,ale popravdě si nemyslím že by tím to mohlo být.(Tak vyměním ho tak jako tak,bude to k lepšímu)ale když říkáš že jsi měl stejný příznaky tak dám na tvé rady :smt023 .Když tak mi pošli odkaz na olej co tam má být a kolik litru.Díky :wink:
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: řazení kvaltů

Příspěvek od kejml » 28.5.2009, čtv 13:00

r-a-k píše:...Četl jsem od tebe téma na ten vyměněný olej...
...Když tak mi pošli odkaz na olej co tam má být a kolik litru...
Nedovol mi pochybovat o Tvé yntelygency.
Všechno je v tématu, které jsi, jak sám říkáš, už četl.
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =54&t=3451

2 litry Tutela Car ZC 75 Synth
A kde to koupit?
Třeba tady: http://www.zbozi.cz/?q=Tutela+Car+ZC+75+Synth
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: řazení kvaltů

Příspěvek od r-a-k » 28.5.2009, čtv 16:53

Nedovol mi pochybovat o Tvé yntelygency.
Všechno je v tématu, které jsi, jak sám říkáš, už četl.
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =54&t=3451

2 litry Tutela Car ZC 75 Synth
A kde to koupit?
Třeba tady: http://www.zbozi.cz/?q=Tutela+Car+ZC+75+Synth[/quote]

Díky. :smt023
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

karel723
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 6.5.2010, čtv 20:58
Bydliště: Chýně, Praha západ

Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od karel723 » 18.5.2010, úte 13:43

Zdravím, chystám se koupit AR 156 SW 1.9 JTD 85 kW r.v. 2005. Alfa má nějak zatuhlé řazení. Pohyb šaltpáky dopředu a dozadu jde normálně. Horší je to s bočním pohybem. Šaltpáka se sama nevrací do středové polohy a jde dost ztuha. Už se s tím někdo setkal? V bazaru mi tvrdí že bude stačit promazat lanovody a kulisu. Nejsou AR 156 už suché lanovody bez nutnosti mazání? Nemůže být problém v převodovce? Dík za rady. :diky
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)

karel723
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 6.5.2010, čtv 20:58
Bydliště: Chýně, Praha západ

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od karel723 » 18.5.2010, úte 13:47

Jo a auto stálo přes půl roku.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od kravitzUL » 18.5.2010, úte 14:51

čau mám to samé a nějak jsme to tu taky už řešili dřív..tak to tady někde najdeš. Byly tam super rady. Jinak já s tim ještě nic neudělal
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od Kubas » 18.5.2010, úte 14:59

možná by se nějaké info našlo tady.... zkus přečíst....

http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 54&start=0
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

karel723
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 6.5.2010, čtv 20:58
Bydliště: Chýně, Praha západ

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od karel723 » 18.5.2010, úte 15:59

Děkuji za odkazy a rady. Už to mám celé pročtené. Tak snad bude stačit vyměnit ten olej. Popřípadě nevíte někdo kolik stojí ta kulisa? Nikde jsem to nenašel. Dik
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)

Maikl.kom
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 158
Registrován: 18.7.2009, sob 19:01
Bydliště: Prostějov

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od Maikl.kom » 18.5.2010, úte 17:39

kulisa na tvoji 156 u Vencu Kameníka http://www.italautoclub.cz/ za 1.000,- Kč, nebno tady http://www.fiatdily.cz/dil/5791 za 500,- Kč nebo když si napíšeš číslo dílu z eperu, tak ti to prodají i v serviseu AR.
Flatland forewer

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1506
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od Spirpin » 18.5.2010, úte 20:46

156 SW 1.9 JTDm

karel723
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 6.5.2010, čtv 20:58
Bydliště: Chýně, Praha západ

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od karel723 » 19.5.2010, stř 07:21

Děkuju za ochotu a rychlé odpovědi, už jsem rozhodnul pro alfaromeo1 Alfu si jedu ve čtvrtek \:D/ . K panu Kameníkovy, jsem jezdíval s 145 ale poslední dobou jsem nebyl úplně spokojení. 156 zkusím dávat do IMOFY ceny za servis šli dolu, tak snad nebudou nějaké problémy.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)

Maikl.kom
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 158
Registrován: 18.7.2009, sob 19:01
Bydliště: Prostějov

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od Maikl.kom » 19.5.2010, stř 08:27

Mě by zajímalo, proč všichni chodí do autoriz. servisu. Myslíte, že tam mají zlatý ruce neb co? Alfy přece nejsou stavěný jako UFO talíře.
Flatland forewer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od Kubas » 19.5.2010, stř 08:39

:-D Tady se člověk vážně nezavděčí.....

Soukromé servisy špatně (pro příklad asi nemusíme chodit daleko), autorizáky špatně.... Tak co dál? Budeme si to každý servisovat sám na dvorku, ne? :wink:

Jinak Maikle dej teda kolegovy tip na dobrý servis v Praze, když by podle tebe neměl jezdit do autorizáku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Maikl.kom
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 158
Registrován: 18.7.2009, sob 19:01
Bydliště: Prostějov

Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05

Příspěvek od Maikl.kom » 19.5.2010, stř 11:18

Reagoval jsem na to, že dost lidí píše, že chodí to autor. servisu, kde dělaj stejný český ruce, jako v soukromejch servisech.
Jistě, že není mechanik jako mechanik, ale když si někdo bere 750/hod a někdo 250/hod, tak to je pro obyčejnýho člověka jako jsem já velkej rozdíl. Přitom odvedená práce může být stejná (předpokládá se dobrej mechanik).
Můj kámoš dělá v autoriz servise Mercedes v Olomouci a lidi tam chodí přezouvat i jen pneu. Sám si přividělává soukromýma opravama doma ale za 1/4 hodinové ceny.
Nebudu nikomu říkat, kam má a nemá chodit, to každýho věc a peníze. Já bych do AR servisu šel na opravu s autem jen v nejnutnějších případech nebo pro náhradní díl. :D
Flatland forewer

Bernardo (muf2muf)
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 147
Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
Bydliště: Plzeň

Re: Řazení

Příspěvek od Bernardo (muf2muf) » 17.10.2011, pon 10:28

možná trochu otázka mimo mísu, ale lepšího tématu jsem si nevšiml - už jste někdo měnil převodovej olej ve 156 2.4 JTDm 20V? Je to ten 6q od GM. V manuálu jsem vyčetl náplň 3,1 litru. Opravdu je ho tam tolik?? Zdá se mi to hrozně moc, když v jiných autech bývá kolem 2 litrů.
dík
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo

Roger
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 382
Registrován: 30.8.2011, úte 08:28

Re: řazení kvaltů

Příspěvek od Roger » 17.10.2011, pon 12:07

kejml píše:Od té doby, co jsem nechal vyměnit olej v převodovce, řadím v pohodě.
Předtím mi to (ne)šlo jako Tobě a navíc šla blbě i 2ka.
jde mi taky blbě jednička (na křižovatkách třeba), dvojka taky občas.....výměna oleje v převodovce nepomohla...jediný co pomuže je znovu vyšlápnout spojku...na podruhý nebo napotřetí tam spadne lehce.... taky už to ma neco za sebou...
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw

Martin 156TI
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 9.9.2011, pát 20:34
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: Řazení

Příspěvek od Martin 156TI » 17.10.2011, pon 19:24

A co spojka, tu už někdo měnil?
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTDm TI

Stu

Příspěvky: 7
Registrován: 25.2.2011, pát 08:16

Re: Řazení

Příspěvek od Stu » 26.11.2011, sob 20:36

Zdravim

Naskytl se mi podivny problem. po vymene hlavice radici paky (trocha toho kvedlani s pakou) sem autem bez problemu najezdil nejakejch 10 - 15 km a najednou se mi pri razeni z 3 na 4 zacali pocitat zuby jenom lehce. momentalne nejde zaradit zadna rychlost. resp pakou zaradim co chci ale at je tam cokoliv porad lehce pocita zuby to v jakym stavu je spojka na to nema vliv. nejde zaradit ani rucne primo na prevodovce. v neutralu bez problemu. nejaky napad?
156 V6
ex 156 1.8 TS

morrison19

Příspěvky: 15
Registrován: 22.1.2012, ned 15:33

Re: Řazení

Příspěvek od morrison19 » 25.1.2012, stř 14:28

Zdravim, mam taky problem, ked radim z 2 do 3 tak zaskripu zuby, ale len vo vysokych otackach, pokial radim v nizkych otackach vsetko ide ako ma, cim vyzsie tym je to horsie, zacina sa to jemnymi vibraciami, nad 3000 to uz fakt riadne zaskripe. Neviete poradit kde moze byt problem?

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Řazení

Příspěvek od enzo156 » 25.1.2012, stř 17:31

Synchron ti odchází, zkus při těch 3000 řadit pomalu, ne to tam lupat jak tě napadne. Pokud to půjde bez skřípání, je to synchron.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

morrison19

Příspěvky: 15
Registrován: 22.1.2012, ned 15:33

Re: Řazení

Příspěvek od morrison19 » 25.1.2012, stř 20:07

Ano sprava sa to tak, ked paku necham nachvilu v neutrali a az potom zaradim 3 neskripe. Da sa s tym nieco robit/oplati sa s tym nieco robit alebo je nutna vymena prevodovky?

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů