Technika 4C (vč. rozdílu US a EU verze)

Odpovědět
rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Technika 4C (vč. rozdílu US a EU verze)

Příspěvek od rammstein » 29.1.2019, úte 13:20

Dávám to sem, protože tam jsou mimo jiné odlišnosti šasi mezi evropskou verzí a verzí určenou pro USA. Je to moc pěkný článek, který jde opravdu do hloubky a možná by stál i za samostatné vlákno.
https://shopeurocompulsion.net/blogs/te ... 40G0-qyKuo

Obrázek
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Technika 4C (vč. rozdílu US a EU verze)

Příspěvek od Kubas » 29.1.2019, úte 14:17

jo moc pěkný, večer si to dočtu.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Technika 4C (vč. rozdílu US a EU verze)

Příspěvek od Kubas » 31.1.2019, čtv 18:49

detailní rozbor podvozku viz příloha....
Přílohy
4c suspension.pdf
(470.58 KiB) Staženo 120 x
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „4C“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti