Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
G_Giulia

Příspěvky: 3
Registrován: 21.3.2019, čtv 19:01

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od G_Giulia » 23.3.2019, sob 18:05

Aha aha, mailem nee, mam poslat nejake detaily?
Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180k AT Super

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 23.3.2019, sob 18:47

Poslal jsem soukromou zprávu ;)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 27.3.2019, stř 10:32

MichalT: Tak máte smůlu, náš pan šéfkuchař již v Černovicích nepracuje.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 17.4.2019, stř 13:07

XE je prodejne asi jeste vetso prusvih nez Giulia, tady neco k faceliftu: https://www.auto.cz/omlazeny-jaguar-xe- ... idi-128819

Uvidime s cim prijde Alfa....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 26.4.2019, pát 17:45

Za dnešek dva poznatky

1) potěšilo mě, že jsem objevil měrku na olej, je sice strčená ze strany, ale prostě je tam a tím mi odpadá stres z elektro měrky :D

2) když jsem se blížil k mýmu autu stojícímu pod přímým sluncem, řekl jsem si, že bych ho vyvětral, než do něj sednu, tak zmáčknu dálku jak jsem byl zvyklej u 159 a ono nic :D, nevíte, jestli se to dá nějak zaktivovat?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jojo » 26.4.2019, pát 18:37

Chcel si DO otvoriť okná? Musíš dlhšie podržať čudlík na otváranie?
biele auto
biele auto
zelené auto

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 26.4.2019, pát 19:35

No to jsem právě dělal, takhle jsem byl zvyklej ze 159, ale nic to nedělalo
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 26.4.2019, pát 20:13

tak mi to nedalo a šel jsem to ještě vyzkoušet a funguje to :), tak asi jsem to před tím mačkal moc krátce a nebo nevim :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 26.4.2019, pát 20:18

Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 26.4.2019, pát 20:43

Automatické zavření oken přes dešťák už někdo zkoušel? :)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 26.4.2019, pát 21:32

raději ne :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jojo » 26.4.2019, pát 21:33

Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
Áno,a u BMW e34 zo sklonku 80´s som to mal taktiež.
biele auto
biele auto
zelené auto

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 26.4.2019, pát 21:34

Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
je to kravina, ale dost užitečná, loni jsem nejednou jen z okna v práci pomocí ovladače nechal celej den větrat auto :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 27.4.2019, sob 07:23

Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
jo, přesně.... tuhle věc využívám v létě prakticky denně....

jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží.... :wink: já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec..... :-D já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 27.4.2019, sob 08:24

Pirate! :-D Kdybys jezdil daily, tak bys zacal vnimat i nedostatky(ESP, FCW, IBS, servisni sit), takze bud rad, ze jezdis jen obcas a muzes byt z auta porad tak nadseny :wink:
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 27.4.2019, sob 09:05

Kubas píše: 27.4.2019, sob 07:23 jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží.... :wink: já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec..... :-D já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
Není se čemu divit, ovladatelnost (alespoň podle losích testů) to má kolikrát na úrovni supersportů


a ten 8mi kvalt je fakt parádní na dálnici, u nafty to ve 190km/h točí 2500ot./min. :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 28.4.2019, ned 09:27

Kubas píše: 27.4.2019, sob 07:23
Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
jo, přesně.... tuhle věc využívám v létě prakticky denně....

jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží.... :wink: já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec..... :-D já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
Kurňa, já budu muset zkusit i jinou verzi Vii, než QV, jaký je to na normal ježdění....jako podvozek. S těmi rychlostmi souhlasím....prakticky mi nejde jet 90 po okresce ani na A. Lechta se to a leze to moc nahoru
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 28.4.2019, ned 09:31

speedy píše: 27.4.2019, sob 09:05
Kubas píše: 27.4.2019, sob 07:23 jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží.... :wink: já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec..... :-D já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
Není se čemu divit, ovladatelnost (alespoň podle losích testů) to má kolikrát na úrovni supersportů


a ten 8mi kvalt je fakt parádní na dálnici, u nafty to ve 190km/h točí 2500ot./min. :D
Pěkně, Losí test jsem jeste u G nevidel ...ale za to vcera u Kodiaqa RS ;))
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.4.2019, ned 10:35

Tommino: no co jsem tak četl tak prý podvozkově mezi QV a běžnýma verzema není až takový rozdíl, jak by člověk čekal.... jasně, QV je asi snížené, má možnost toho elektronického přitvrzení a vždycky bude mít mnohem širší pneu.... ale celkově to vyvážení, tuhost kastle, řízení a tyhle věci prostě fungují i na běžné Giulii.... myslím že ten podvozek základní Giuliie v benzínu by s širšími pneu taky nějakých 300 koní úplně v pohodě ukočíroval....

jako člověk si s tím fakt může dovolit hodně nekorektní věci.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 28.4.2019, ned 11:44

Ty podvozky jsou z velky casti stejny. Z 2.0T (do roku 2018 byly stejny pro Super i Veloce) se da vytahnout az 390bhp a 600Nm (upgrade intake+exhaust a remap) a podvozek to dava v pohode (neni treba diskutovat o tom, jaky to ma vliv na zivotnost, jen pisu, kam az to jde vyhnat). Jinak oproti Q vidim vyhodu u 2.0T v tom, ze muzes mnohem casteji seslapnout plyn az k podlaze a vyuzijes plny vykon toho motoru, u Q me "vadilo"(nebrat doslova), ze musim dost casto ten plyn jen tak lechtat a hlidat si to, aby mi to nekde neustrelilo.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 28.4.2019, ned 12:43

Tommino píše: 28.4.2019, ned 09:31 Pěkně, Losí test jsem jeste u G nevidel ...ale za to vcera u Kodiaqa RS ;))
Tak ono obecne to neni disciplina, kde by SUV excelovala :D

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.4.2019, ned 13:33

Dneska už je to taky jinde než u 20 let starý CR-V. Už se to tu jednou řešilo. Losí test na tý KM77 dala Giulia v 78 km/h. Zmiňovaný Kodiaq RS ho dal v 75 km/h. To je minimální rozdíl. Co je z těch videí vidět je to, že Giulia má vcelku vysokou rychlost i na konci toho manévry. Kodiaq skoro stojí. Prostě to tam ESP tak krotí, že to auto skoro zastaví. U Giulie tolik zasahovat nemusí, proto má vysokou rychlost i na výjezdu. Důležitý ale je, že když je potřeba, tak se s tím Kodiaqem vyhneš taky. O jízdních vlastnostech to ovšem dneska už moc nevypovídá.


Když se tu řešil rozdíl QV a standard, co je jinak na podvozku? Čekal bych, že jsou jiný stabilizátory, pružiny, tlumiče, geometrie. Stejný asi budou jenom ramena ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 28.4.2019, ned 13:57

Harous: no o kvalitě podvozku a jízních vlastnostech snad to že některé auto musí asistenti téměř zastavit a druhé pokračuje v jízdě vypovídá celkem dost. Jinak pokud 3km/h je toho testu celkem dost, co se výsledku týká, v reálu pravda, otázka spíše náhody.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 28.4.2019, ned 14:36

Není to celé hlavně o hmotnosti? Kardiaq ma pomalu tunu navíc, tam ho ven hrne váha...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.4.2019, ned 14:43

Ale ty hodnoty moc nevypovídají. Musela by tam být i rychlost na tom výjezdu.
Samozřejmě hmotnost a těžiště neokecáš.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti