Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 29.4.2019, pon 15:33

Jojo píše: 29.4.2019, pon 13:00 Tak ten výkon sa dá vyhnať celkom slušne z 2L ale 600Nm ? :shock:
No udajne maji interni informace od ZF, ze to ta prevodovka jeste snese. Ja bych to kazdopadne neriskoval :)
Přílohy
dyno.png
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jojo » 29.4.2019, pon 16:08

kua,škoda kupovať QV a ešte jeden aj ušetrí :smt016
biele auto
biele auto
zelené auto

wwk

Příspěvky: 52
Registrován: 6.9.2018, čtv 09:24

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od wwk » 29.4.2019, pon 16:29

Adamsquare píše: 29.4.2019, pon 13:57 To je jedna z věcí, kterou mají u VW dost striktně nastavenou. XDS a ESP při vyhýbacím manévru i prudce brzdí.
"Prudce" je síce dosť subjektívna vec, ale také dvojlitrové Stelvio zabrzdí ESP takisto veľmi slušne.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.5.2019, čtv 16:59

Všiml jsem si, že ta Q4 s tím QV paketem (TI?) šla cenou dolu skokově snad o 100tKč. Už začíná být za zajímavou cenu. Jen jí asi prodejce přihlásil na sebe, protože má klasický RZ.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 283
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ales159 » 9.5.2019, čtv 20:56

Harous píše: 9.5.2019, čtv 16:59 Všiml jsem si, že ta Q4 s tím QV paketem (TI?) šla cenou dolu skokově snad o 100tKč. Už začíná být za zajímavou cenu. Jen jí asi prodejce přihlásil na sebe, protože má klasický RZ.
Pokud je na značkách, tak to může být předváděcí, ne všichni dealeři na nich mají moc najeto
Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.5.2019, čtv 21:23

Predvadecka, pripadne je tam nekde malym pismem kouzelna klauzule "Nabídka platí pro skladová vozidla s emisní normou E6B..." nebo to registrovali na sebe, aby splnili kvartal a potrebuji se toho zbavit...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 9.5.2019, čtv 21:41

pánové zkuste mrknout třeba na nějaké skladovky do Rakouska.... je tam velká ekologická daň, tzv. "nova", která auto z minulého roku muže zdražit snad o 10%.... když to koupíte na vývoz tak to neplatíte a může to být docela zajímavé....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.5.2019, čtv 22:09

Jinak tady návod na deaktivaci a zpětnou aktivaci ESP a dalších systémů. Jen doporučuju pak opatrně, jeden člen naší FB skupiny to otestoval a nedopadlo to úplně dobře :smt089 Sám pak uznal, že inženýři u AR dobře věděli proč to není vypinatelny snadno cudlikem...

https://m.youtube.com/watch?v=tbj-S8qjt ... e=youtu.be
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.5.2019, čtv 22:21

Co znamena, ze to nedopadlo uplne dobre?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.5.2019, čtv 22:28

No... lehkej výlet mimo silnici... auto kupodivu přežilo bez úhony, ale nebyl to hezkej pohled. Prostě jeden bok, druhej bok, moc plynu, pretoceni a šup do skarpy. Víc bych to asi nepitval ;) prostě chce to opatrně s plynem.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.5.2019, čtv 22:33

No tak to je pak ale klasicka chyba 209 (mezi sedackou a volantem) a ne chyba auta :D Konkurence to ma jednoduse vypinatelny tlacitkem a nejsou plny skarpy aut..
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.5.2019, čtv 22:44

:D já myslím, že tady bude osemetna ta 4kola a i těch cca 300 koní s poměrně prudkým nástupem. Nezkoušel jsem to, ale umím si představit, že se to blbě kontroluje, když nejdřív se utrhne zadek ale pak se k tomu přidá trakce na predku. Navíc ten automat k tomu, přece jen nejde si pohrát se spojkou, nevím. Kdyby to byla čistá zadokolka, asi by to bylo snazší. Teď mě úplně nenapadá která konkurence je 4x4 ale není primárně predokolka a má to vypinatelny tlačítkem...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.5.2019, čtv 22:51

Ja samozrejme mluvil o RWD, zkouset driftovat s AWD neni uplne rozumny napad a nedava smysl, pokud to nema nejaky specialni drift mod jako treba Focus RS.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.5.2019, čtv 23:21

Jestli byl zvyklej na chování auta s ESP a pak tomu někde neopatrně naložil s deaktivovaným, tak se moc nejde divit, že ho to vyškolilo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.5.2019, čtv 23:24

Taky se nikdo nedivi....
Naposledy upravil(a) kenjiro dne 9.5.2019, čtv 23:34, celkem upraveno 2 x.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.5.2019, čtv 23:33

Předpokládám, že minimálně dotyčný se divil dost. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.5.2019, čtv 23:35

Neznam podrobnosti, ale pokud to zkousel s AWD a nema zkusenosti s driftovanim, tak se neni co divit, ze se divil :-D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 10.5.2019, pát 05:33

nebyl to žádný blbec ani začátečník, ale prostě to auto podcenil no.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 10.5.2019, pát 21:17

MichalT píše: 9.5.2019, čtv 22:09 Jinak tady návod na deaktivaci a zpětnou aktivaci ESP a dalších systémů. Jen doporučuju pak opatrně, jeden člen naší FB skupiny to otestoval a nedopadlo to úplně dobře :smt089 Sám pak uznal, že inženýři u AR dobře věděli proč to není vypinatelny snadno cudlikem...

https://m.youtube.com/watch?v=tbj-S8qjt ... e=youtu.be
Chce to pres diagnostiku, takhle je to na pikaču, když jede auto jen v D režimu :/
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 18.5.2019, sob 08:47

tak jsem s Giulií byl ve Frankfurtu nad Mohanem a zpět, každou trasu po jiné dálnici (ta nejrychlejší trasa Norimberk-Wurzburg-Frankfurt se dost opravuje a byla příšerně zasekaná, takže zpátky jsem jel jižní trasu kolem Heidelbergu)....

Auto funguje neuvěřitelně dospěle (z pohledu někoho kdo v něm denně nesedí), výkon samozřejmě při zrychlování nad 150kmh nějak neohromí, ale díky převodovce je 180 tacho tak nějak příjemné cestovní tempo.... rychleji jsem to nezkoušel, měl jsem tři spolucestující kteří na to moc nejsou tak jsem je nechtěl stresovat.... dokonce i ostřikovače a stěrače v těch vysokých rychlostech fungují naprosto bezvadně.... :-)

kromě akcelerace tam nevidím jediné slabé místo i pokud bych chtěl celé Německo prohučet 200kmh.... takže absolutní spokojenost....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 18.5.2019, sob 09:28

To je tim, jak je to softwarove uduseny (kvuli emisim). Stejny motor ve Veloce nebo u Super po remapu akceleruje uplne v pohode. Rozil 0-200 je mezi nima skoro 10 sekund a to ma Veloce 100kg navic kvuli Q4. Jinak jsem zaslechl informaci z duveryhodeho zdroje, ze motor byl konstruovan na vykon kolem 350 bhp. Takze nemit emisni limity, tak by se s tim dalo myslim docela slusne (legalne bez remapu) jezdit.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 28.5.2019, úte 11:13

Jeste k tomu, jak tady funguje poprodejni pece - potkal jsem se na bezince s majitelem Giulie a dali jsme rec a rikal, ze mu mistri v autorizaku udelali prohlidku v 60t km (vetsi prohlidka, cena cca 10k korun) a ze vsechno ok. 800 km po prohlidce se mu rozsvitila kontrolka brzd, tak tam jel znova a ze prej jsou brzdy ko, ze se musi vymenit komplet. Kdyz se ptal, jak to, ze ho na to neupozornili behem garancky, ze brzdy jsou pred smrti (kontrola brzd je soucasti servisnich ukonu), tak mu tvrdili, ze behem garancky byly brzdy ok. :roll: Rikal, ze auto super, ale ze servis katastrofa a ze dalsi AR uz prave kvuli servisu nevezme....

A pak jim ver, ze vymeni alespon ten olej, kdyz jsou liny i sundat kolo a mrknout na brzdy (hlavne, ze nejsou liny to nauctovat)...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.5.2019, úte 12:46

Tenhle prispevek muze mit dnesni datum nebo 20 let stare datum a je furt aktualni.... bohuzel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 7.6.2019, pát 22:20

Tak se mi konecne povedlo poradne otestovat ten Dyno mod. Dyno mod vypne ESC, TC, ABS, AST, FCW a HillHolder, nicmene normalne fungujou DNA jizdni mody i adaptivni tlumice. Rizeni trochu ztuhne (coz mne osobne vyhovuje) a vypne to ten debilni FCW. Stabiliazce pak do rizeni opravdu nezasahuje. Daji se s tim delat v pohode donuty, powerslidy i drifty. Mel jsem moznost vyzkouset na trati a pak i na okresce a nestalo se mi, ze by mi to sebralo vykon za zadny situace, coz je velmi prijemny prekvapeni. Auto je krasne predvidatelny a citelny, hrana kdy se urve se da najit velmi rychle a snadno. Mam LSD, na aute bez nej jsem to nezkousel, stejne jako na AWD, cili nedokazu rict, jak se to pak chova tam.

Co je k tomu potreba…Muj setup je nasledujici - sedy kabel(adapter), ELM 327 wifi adapter a Multiecuscan pro iPhone. Aplikace stoji nejakych 1500/rok, kabely jsem kupoval v sade (6 kabelu) za cca 2000 a adapter kolem 500. Zapojeni je pak jednoduchy - sedy kabel do OBD portu, Wifi adapter do sedeho kabelu a sparovat wifi adapter s telefonem a spustit program. Samotna funkce se pak nachazi pod Brakes -> Continental ABS MK C1 modulem, kde se zapina na urcity pocet startovacich cyklu (nejde zapnout trvale).
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 7.6.2019, pát 23:41

hmmmm.... jakože Alfa 75 V6 s tuhou kastlí, jo? :-)

chceme video!!!! :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 8 hostů