Kulisa razeni - nevraci se radicka

Roman050

Příspěvky: 71
Registrován: 1.9.2008, pon 14:28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Roman050 » 2.12.2008, úte 21:33

mam otazku došla zima a mam problem z kulisou radenia rychlosti že sa nevracia na miesto ale ako keby zadrhavala nemate niekto neake skusenosti z odstranenim hmmm
alfaromeo1 :diky
Alfa 166 2,4jtd

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.12.2008, úte 21:46

Upravil jsem nazev tematu. Help a pomoc je to nejhorsi co muzes napsat. :wink:
Melo by to jit vycistit a promaznout a nemel by byt problem. Jak je to u 166 presne delany nevim, takze vic neporadim.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Roman050

Příspěvky: 71
Registrován: 1.9.2008, pon 14:28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman050 » 3.12.2008, stř 21:34

ok dik a sory za nazov tematu
Alfa 166 2,4jtd

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 5.12.2008, pát 14:43

Nazdar mam uplne stejny problem akorad ze me trva uz druhej rok, tak budu rad kdyz to nekdo vyresi at to muzu dat do poradku. Zaclo me to delat take jak zacla zima, mazal jsem kulisu a v motoru casti viditelné ze se hybaji a nic, asi to chce vydelat uvnitr radici paku s celym tim mechanismem a tam to namazat bych rekl.

Cauky Lubio166
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 15.2.2009, ned 19:15

tenhle problem vezi ne v kulice uvnitr vozu ale venku primo na prevodovce. kdyz si udelate prostor tak aby jste videli tahla od prevodovky a nekdo vam zahybe s radickou do stran tak uvidite ktery tahlo se hybe.
a hlevni problem je ze musite sundat kloubel s tahla a to co zustane na provodovce je takovy cca 4cm dlouhy cep na konco toho cepu je myslim na 10-13 klicek ma ticka..to musite predpokladam neznam rozsah zatuhnuti ,,,,ale musi se pomoci kladivkem a vytahnout vyndat vycistit promazat a pozice neutralu se bude vracet uplne pohadkove..,mnoho zdaru
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Oooneil
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Registrován: 28.2.2009, sob 12:54
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oooneil » 28.2.2009, sob 14:35

Mě se tam nadrolil ten blbej molitan co je kolem páky tak sem to komplet vycistil trošku vyřezal aby páka nenarážela do molitanu pak sem to promáznul a je to jak z linky :smt040
EX-Alfa Romeo 166 3.0 V6 r.v. 00
BMW 630i r.v. 06

mikino

Příspěvky: 11
Registrován: 23.3.2010, úte 00:23
Bydliště: zemianske sady slovakia

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od mikino » 24.3.2010, stř 23:10

zdravím. ani mne sa nevracala radiaca páka ale už je to odstránené. problé bol na tej prevodovke ako aj u ostatných. takže povoliť tú matku na 17-ku klúč a vytiahnuť ten šrob na ktorom je uchytené aj jedno lanko a potom to už len vyčistiť a namazať. aspoň mne to takto pomohlo.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Richie » 26.3.2010, pát 08:19

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

mikino

Příspěvky: 11
Registrován: 23.3.2010, úte 00:23
Bydliště: zemianske sady slovakia

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od mikino » 8.12.2010, stř 22:33

treba to rozobrať na prevodovke vyčistiť a namazať a funguje ako nova. je to jednoduché zvládne to každý.

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od alfi166silver » 24.12.2010, pát 11:59

Tak u mě tenhle návod nezafungoval.... Nevrací mi z krajní středové polohy mezi jedničkou a dvojkou na střed, z pětky a šestky se vrací normálně. Vidličku jsem rozebral a ta hřídelka z kulovým kloubem je čistá, je uložená v nějakých plastových futrech, asi teflon. Sice jsem to namazal ale situace je stejná. Pokud tahám za kabel řadičky jde to lehounce a pokud rukou přitahuji páku vidličky směrem k blatníku, tak se vrací sama. Ale jakmile ale připojím kabel, zůstane viset v krajní poloze a musím do tý páky nebo řadičky strčit aby se vrátila na střed... Předpokládám, že mám asi unavenou tlačnou pružinu v tom domečku řazení. Asi tomu zvenku pomůžu nějakou tuningovou tažnou pružinou za kloubel, něco na způsob plynu na karburátoru Škody 120 :smt033
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od paiu » 14.4.2012, sob 09:32

zdravím. už delší dobu tento problém řeším a stále neuspešně, už před dvěma lety se mi začalo ten to problém objevoval (myslím zatuhlá řadička), pak jsem to tady na forumu našel tenhle navod na mazaní toho šroubu na levo pod motoru a hned jsem na to šel, nu a začlo se to vracet jako by normálně, což jsem jsi řekl že sem dobrej, ale ne na dlouho, jel sem s rodinou za rodičema do zahraničí a po nijakých 200km ta páčka zatuhla tak jak píše ALFI166SILVER že zleví straně páčka se ne vracela a s prava se vracela normálně, pak po njakých 800km zatuhla aji druhá strana. tet mi to dělá tak že když je studení auto ta paka se vrací krasně ale pak po nijakým čase ježdění paka zatuhne. nevím jestli mi to pomůže víměna oleje v převodovce jinak převodovka řadí dobře, ještě jsem skontroloval hladinu oleje v převodovce, a je v půlce mezi minimem a maximem, takže je tam dost, a připadá mi to zbytečně vymenit ten olej když převodovka bezproblémově řadí a na víc ten olej je čistí. kdy by měl nikdo nijakej fígl tak vén stím at ten luksus aji luksusně řadí.kdyby byli nijaký chyby a mentálně znělo špatně, se ne divte nejsem českej občan. hodně zdáru všem. alfaromeo1
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od paiu » 13.5.2012, ned 12:25

tento týden jsem se sral s lanovodama ruč.brzd a když jsem sundaval gubku co překrije řadicí prostor tak tam bylo hodne bordelu od tí gubky, pod tím teflonem je takova ružova vazelina což ten teflon byl jako by namazanej dost, problem bude asi v ničim jiným že se ta pačka ne vraci. to tahlo co drži ten šroub ma prachovou gumičku,a ja je mam ze strany toho šroubu utrženou, řekl bych že se dostava do toho tahla bordel a ne funkči tak jak by to mnelo. menil to tahlo někdo? jinak u mne je to dost divný že když je auto studení tak pačka se vraci, jak se svezu pul hodky už se nevraci :smt102
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 2.11.2014, ned 12:34

zdravím, mám podobný problém, akurát včera sa mi stalo na ceste že som nemohol zaradiť 5 a 6 pr. stupeň. Zastavil som trošku to rozhybal a potom to išlo, ale cítim že ide ťažšie ako predtým, sem tam sa mi stalo že som mal problém zaradiť 3 stupeň a teraz sa to vyostrilo takto. Môže tam byť i niečo prihnuté keď mám problém zaradiť rýchlosť?? Dosť ma to naštvalo že ju mám chuť predať :smt021 olej v prevodovke mám vymenený asi cca pred 20 000km. dik za radu
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od gonzalos16v » 2.11.2014, ned 17:05

Tomyzv píše:zdravím, mám podobný problém, akurát včera sa mi stalo na ceste že som nemohol zaradiť 5 a 6 pr. stupeň. Zastavil som trošku to rozhybal a potom to išlo, ale cítim že ide ťažšie ako predtým, sem tam sa mi stalo že som mal problém zaradiť 3 stupeň a teraz sa to vyostrilo takto. Môže tam byť i niečo prihnuté keď mám problém zaradiť rýchlosť?? Dosť ma to naštvalo že ju mám chuť predať :smt021 olej v prevodovke mám vymenený asi cca pred 20 000km. dik za radu
Podivej se na radicku,cela radicka je usazena v silonovem domku a ten domek drzi tremy matky ke kastle.
Ty silonove domky praskaji,a tim padem se ti to hne o pul caku nekam jinam a uz to nesedi.
take v miste kde je napojena radicka na tahla je silinovy okrouzek, ktery take praska,ja ho mel vydroleny a radit mi neslo skoro vubec.
Janek
530f89793a2a1b6596a60100.jpg
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 14.11.2014, pát 20:55

nejde mi otvorit prilohu? bude mi to pasovat aj 2,0 116 ky? su totozne radiacie paky alebo su ine?? dikes za odpoved aby som si nedal poslat zbytocne z benzinovej na dieslovu, dakujem
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Petan » 16.11.2014, ned 10:18

... svého času jsem s tím taky laboroval a zjistil sem, že pravděpodobně není problém v lanovodech ani řadící páce a jejím mechanismu, což dokazovalo to, že při odpojení táhel od kulisy na převodovce vše šlo lehce, problém osobně vidím v kulise řazení, která je v převodovce, případně dalších věcí vně převodovky, předně asi vratných pružin, které jsou podle mého poddimenzované a časem se unaví, bohůžel auto šlo nakonec do šmelcu, takže nijak neověřeno, jde o dedukci :) ale asi by stálo za to, tohle vyřešit, protože to bude problém každé druhé jeté 166ky...
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Zip166JTD » 17.11.2014, pon 12:35

U bejvalky za to mohla volná kulisa. Je to celé plastové a docela forově vymyslené. Mě šla špatně řadit 5 a 6ka.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 17.11.2014, pon 17:47

ajaj a benzinove verzie boli len 5 rychlostne??
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od gonzalos16v » 19.11.2014, stř 17:37

tento plastovy domek praska a pak jeste ten silinovy okrouzek (take v miste kde je napojena radicka na tahla je silinovy okrouzek, ktery take praska,ja ho mel vydroleny a radit mi neslo skoro vubec.)
http://www.fiatdily.cz/dil/10707?Catego ... osy-razeni
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 21.11.2014, pát 07:20

a toto pasuje aj na moju 2,4 JTD? hned tam volam, super tip, moc krát díky, hned objednavam :smt024
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od vonkreuz » 21.11.2014, pát 07:39

Už jste četli D-Fense a jeho opravu na vymačkanou řadičku?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od gonzalos16v » 21.11.2014, pát 09:09

to vonkreuz-super clanek!
to netusim, jestli to pasuje z 2.4.
Ale nes bych to objednal, radeji bych prozkoumal, zda opravdu mas ten domek praskly.
rozdelavat to uplne nemusis,sejmes tem kozeny oblecek z radicky a z boku od spolujezdce vyndej ten kryt.koberec pod krytem narizni treba nozem a zkoumej jak se to tam chova.(vule)
To vis, je to Alfons :)
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 22.11.2014, sob 12:44

volal som tam a pasovat to bude takze je to objednane, kazdopadne tym nic nepokazim a tych par eur za to lepsie radenie stoji :smt055
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 26.11.2014, stř 07:10

predpokladam ze nebude nejaky problem pri vymene, ci?
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 27.11.2014, čtv 08:48

dnes to skusim vymeniť, držte palec a modlím sa nech po výmene funguje všetko ako má *varim varim
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 5 hostů