Kulisa razeni - nevraci se radicka

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 10.12.2014, stř 07:40

no takze od vrchu to nieje možné vymeniť pretože tie tri skrutky sa pretáčajú, čiže možné vymeniť len od spodku.., a tak som sa tesil, uz to vidim len na servis
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 10.12.2014, stř 08:26

skrutka ma zespodu matku, kterou normalne podrzis klicem

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 10.12.2014, stř 17:50

takz eeste raz , nie je mozne to uchytit od boku klucom, nakolko tam nieje mozne strcit kluc!
od vrchu tie tri skrutky sa pretáčajú a na matice od spodku sa neda dosiahnuť. skúsil som tam vopchať prst a len tak tak že som sa chytil matice, ale kluc tam nedostanem :smt021

prikladam foto ale dako mi to nejede :D asi som zase necital forum o prikladani foto

http://postimg.org/image/46d5ksc5n/
http://postimg.org/image/k7b43pkpv/
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od .myc155 » 10.12.2014, stř 19:05

jakoze ruku tam vopchas a desitku klic ne?
ty plasty kolem musis pochopitelne rozebrat

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 11.12.2014, čtv 18:01

tak horko tazko som to rozobral. teraz riedsim ako odelim riadiacu paku od toho domceka
mam to odfotene len neviem ako mam odstrojit tu paku, spodok domceka ide demontovat ale paku neviem s neho dostat von, ako nato? dikes
mam to na stole a rad by som to vymenil :smt026

http://postimg.org/image/k9cm7la9b/
http://postimg.org/image/fdqptcggj/
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od .myc155 » 11.12.2014, čtv 19:10

sundas hlavici a vytahnes paku spodem, bo jinak to skrz tu silonovou kouli evidentne nepujde

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 11.12.2014, čtv 20:38

ten gumeny vrch mam dole ale neviem to rozobrat, musi tam byt nejaky patent, podla fotky vidis ze viac sa mi to nepodarilo rozobrat :oops:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 12.12.2014, pát 07:29

takže nikto netuší ako to rozobrať? :roll:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 12.12.2014, pát 23:06

takže kosa narazila na kameň
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 13.12.2014, sob 13:26

no takze sa mi paku nepodarilo vybrat s domčeka, tak som vymenil len spodne uloženie a bočný krúžok, vyčistené , namazané riaaadne, akurát som vymyslel že tie tri skrutky som dal od spodu a matice su z vrchu co umoznuje lepsie uchytenie skrutku od spodu a nasledne prikrutenie. ale bohuzial sem tam stale citim ze ta 5, a 6 sa zle radí zo štvorky. Ďalší problém je že páka sa skoro vôbec nevracia, či že prechádzam ešte na plán B a to premazanie na prevodovke. Dúdam že to tento problém vyrieši. :smt068
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od MiCo147 » 13.12.2014, sob 16:19

Mne to pomohlo, keď som rozobral a premazal ten valček na prevodovke radiaca páka bola ako nová.
Keď si to mal odpojené od tých ťiahel tak si mal vyskúšat že ako to chodí v tom valčeku a hneď by si vedel načom si :-D či ti to premazanie pomôže alebo bude problém niekde inde.
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

Tomyzv
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 17.6.2011, pát 07:11
Bydliště: Zvolen (SK)

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Tomyzv » 13.12.2014, sob 16:39

no operácia prebehla úspešne, časti domčeka vymenené, zložené, valček na prevodovke rozobraný, prečistený namazaný a všetko konečne funguje tak ako má. v každom prípade sa chcem poďakovať za návod na prečistenie toho valčeka , veľká vďaka, som rád že nakoniec som to zmákol sám , idem sa troška povoziť nech si Alfinka nemyslí že ju zanedbávam.. :drivers:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 100kW a už mořem byť fainšmeker :)
ex For Focus 1,8 TDdi 99'
ex Fiat Marea combi 1,9 JTD 99'
ex Fiat Marea sedan 1,6 16V 98'
ex Fiat Bravo 1,6 16V 96'
ex Fiat Stilo multivagon 1,9 JTD 85kW
ex Fiat Marea 1,9 TD chiptuning 130hP

Fixer

Příspěvky: 3
Registrován: 23.12.2014, úte 23:25

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Fixer » 24.12.2014, stř 00:23

Zdar kluci, mám problém s řazením, nebo s kulisou řadičky. Spíše jde jen o 5tý stupeň rychlosti a zpátečka. Když delší dobu jedu na pětku a chci přeřadit na 4 nebo jiný stupeň tak se zakousne a nejde vyndat. Prostě v klidu jede ale nejde vyřadit a musí jít silou ala Chuck Norris. Když se mi jí podaří vytáhnout tak řazení je tuhé a musím instinktivně volit rychlosti a doufat, že se trefím. To samé když chci dát zpátečku tak ji tam šoupnu a to samé co s 5kou prostě se kousnea musím jí silou vytáhnout. Bohužel se to děje jen když jedu dlouze na 5 stupeň. Když jedu 1,2,3,4 tak pohoda a po delším ježdění po městě i když nedám 5ku tak zpátečka začne taky tuhnout a už jí nevytáhnu. Olej v převodovce je pořádku i hladina. Co myslíte že to je? Táhla? Kulisa řazení? Převodovka? Mám zkusit tento již zmiňovaný návod? http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... statni-166

Kdyby to bylo nesrozumitelné tak to klidně vysvětlím po telefonu :D.

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od yan.ko » 24.12.2014, stř 02:51

Z petky nejde vyndat smerem dolu (ze zpatecky nahoru), nebo ji dostanes do svisle stredove polohy, ale nejde zatlacit smerem doleva?
Tak jako tak, zkus to podle toho navodu. Do postupne tuhnuti indikuje, ze by mohl byt problem prave tam.
Alfa Romeo Perfection

Fixer

Příspěvky: 3
Registrován: 23.12.2014, úte 23:25

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Fixer » 24.12.2014, stř 11:37

Ano 5ka nejde vyndat dolu (zpátečka nahoru). Když se mi pak podaří ji vyndat tak je extrémně tuhá a řadička zůstává vpravo a těžko jde doleva nebo na pozici neutrál. Zkusím dle návodu rozebrat, vyčistit. Když se mi to stalo poprvé tak začaly blbnout i světla zpátečky, to bude problém ve spínači na převodovce předpokládám.

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od paiu » 25.12.2014, čtv 13:07

Fixer píše:Ano 5ka nejde vyndat dolu (zpátečka nahoru). Když se mi pak podaří ji vyndat tak je extrémně tuhá a řadička zůstává vpravo a těžko jde doleva nebo na pozici neutrál. Zkusím dle návodu rozebrat, vyčistit. Když se mi to stalo poprvé tak začaly blbnout i světla zpátečky, to bude problém ve spínači na převodovce předpokládám.
mel jsem tento problem s tuhou řadicí pakou: je duležite vyndat s toho domečku platove futirka (na první pohled vypada že tam žadní futirka nejsou) jemným šmirglem vyčistit jak v domečku tak futirka a paka bude chodit jak po masle. napiš jak si dopad
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

Fixer

Příspěvky: 3
Registrován: 23.12.2014, úte 23:25

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Fixer » 25.12.2014, čtv 13:23

Dobrá, zkusím jak píšeš a dám vědět jaký je výsledek :)

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od paiu » 25.12.2014, čtv 18:10

Fixer píše:Dobrá, zkusím jak píšeš a dám vědět jaký je výsledek :)
ahoj. s tou petkou a zpatečkou ti neporadim, tam je zřejmne problem nikde jinde, možna že jsou na vymenu tahla nebo je jina možnost plastovej domeček přimo u řadičky (muže byt prasklej), ale tuhost spraviš jenom tak jak jsem ti popisoval, (vlastní zkušenost)
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

frencisou
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Registrován: 27.11.2016, ned 12:20
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od frencisou » 6.12.2016, úte 09:53

Zdravim, mam problem s radenim, ale len v zime ked rano mrzne a ja sa snazim radit rychlostna paka ide velmi tuho, ked sa auto ohreje rychlosti idu uplne ok. Napadlo ma vymenit olej v prevodovke no neviem ci to bude kamen urazu. Neviem ci tu mal niekto podobny problem no budem rad za kazdu radu...

villiersa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 31.8.2012, pát 07:16
Bydliště: Zlín

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od villiersa » 6.12.2016, úte 15:15

Mě jde po ánu když mrzne taky chvíli "ztuha".
Převoďák jsem dával nový v létě, když sem dělal spojku. To že to jde ztuha bych přisuzoval tomu, že převodový olej má jinou viskozitní třídu (např. 75W-85) než motorový a když mrzne je tedy více "ztuhlý" a trvá trochu dýl něž se zahřeje při jízdě a "povolí".

Tak bych to viděl já, ale klidně se nechám poučit
1999 - AR 166 2,4JTD /EGR - off/KAT - off
1999 - Fiat Punto 1,2 8V
2001 - Fiat Marea Weekend 1,9JTD
V péči
1993 - Opel Corsa 1,4i

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od paiu » 7.12.2016, stř 03:44

Tenhledsten problém jsem měl na své bejvale 166-ce, vyndat levé přední kolo, odšroubovat podblatnik ,odšroubovat ten Dlouhej šroub č.17, vytáhnout ho ven vyčistit, a důležité vytáhnout futirka z domečku (pozor na poškození plastových futra) vyčistit jemnim smrglem ,namazat ( namazal jsem motorovým olejem) všecko včetně domecku, složit to zpět a půjde jako nová, olej v převodovce podle mne na to nemá vliv, aspoň na mým autě nemělo. Hoj
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

villiersa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 31.8.2012, pát 07:16
Bydliště: Zlín

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od villiersa » 9.12.2016, pát 15:40

Tak jasne jak zatuhne mechanika tak to chce promazat. Možná lepsi pouzit vazelínu na kinetaky, nez motorový olej.
1999 - AR 166 2,4JTD /EGR - off/KAT - off
1999 - Fiat Punto 1,2 8V
2001 - Fiat Marea Weekend 1,9JTD
V péči
1993 - Opel Corsa 1,4i

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od paiu » 9.12.2016, pát 20:55

Námaz to čím chceš, hlavně vytáhnout plastové futra z toho domecku pročistí to pořádně a pak děj jsem vědět jestli to pomohlo, nevím..........třeba u mne to byla jen náhoda že se to tím spravilo.
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

frencisou
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Registrován: 27.11.2016, ned 12:20
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od frencisou » 19.12.2016, pon 09:14

tak olej v prevodovke vymenený domček riadenia vyčistený a premazaný a tak isto som namazal aj paku v interiery a stale ked rano mrzne a chcem hodiť jedničku tak to je asi najvačši problem musim ju tam narvat silou, ale všetky prevody idu tažko pokial sa auto zohreje potom to ide uplne lahučko... ked ten problem vyriešim dam vedieť asi kupim inu kulisu radenia http://www.autokoma.sk/manualne-prevodo ... d+7838857/

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Kulisa razeni - nevraci se radicka

Příspěvek od Zip166JTD » 19.12.2016, pon 18:47

Nebude to lanovody? Mě to připomíná moji ruční brzdu. Když sem v mrazu zatáhl ručku tak už nepovolila. Stačilo zajet do teplé garáže a rucka fungovala perfektně. Vlhkost se sviňa.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti