Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Radim » 22.2.2007, čtv 13:12

//založeno jako téma k článku Zadírání motorů řady TS 16v Raddik

http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -motory-TS

pro otakara9: jo,proc by problematicky z hlediska zadirani mel byt temer pouze dvoulitr a jine uz ne,nebo fakt minimalne,to je asi nerozlustitelna otazka.na auto.cz v threadu Alfa Romeo se o tom casto diskutovalo (vyhledej nejerudovanejsi prispevky - uzivatel Magic).pravdepodobna je kombinace spatneho oleje plus velke zatizeni plus nekontrolovani rysky.proc to ale dela az 30procentni podli motorshade a u 1.8 a 1.6 je jich mozna jen par co se jim to stalo,to proste nikdo nevi.ja nejsem technik,jen si tu diskusi pamatuju,zkus to vyhledat.
Naposledy upravil(a) Radim dne 4.4.2007, stř 15:24, celkem upraveno 3 x.
Alfetta GTV L

otakar9
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 8.1.2007, pon 12:29
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od otakar9 » 22.2.2007, čtv 13:16

dik :wink:
AR 156 Sportwagon 2.4 JTDM 129kw....

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 22.2.2007, čtv 22:02

otakar9 píše:dik :wink:
moc nedekuj.dnes na ARC je v diskusi typek co zadrel 1.8 TS.takze je to asi vlastni vsem twin sparkum..teda kluci co maji 1.6 TS ve 147kach tvrdi ze jeste nikomu to nekleklo,coz potvrzuji takhle lidi na netu obecne - ze problemove jsou spis 156tky.cert aby se v tom vyznal..kazdopadne motor s pridrenou klikou najede jeste 30tkm (neuveritelne,ze?) a vubec se neprojevuje jako vadny,prave naopak,pred smrti jede jako das ale pak po tomto probehu behem par dni odejde.tudiz pri nakupu ojete TS je to obecne tezka sazka do loterie..
Alfetta GTV L

Markus
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2
Registrován: 21.2.2007, stř 10:40
Bydliště: u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus » 22.2.2007, čtv 22:06

Kde je prosim tě ta diskuze, odkaz? 1.8 TS to mě zrovna zajímá :?
jednou bude Alfa

Fiat Marea Weekend 1.8 16V HLX
tmavomodrá metalová pilotovaná střela

http://www.fiatmareaclub.com

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 23.2.2007, pát 08:27

Markus píše:Kde je prosim tě ta diskuze, odkaz? 1.8 TS to mě zrovna zajímá :?
http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... &diskid=20
Naposledy upravil(a) Radim dne 28.3.2007, stř 11:11, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 23.2.2007, pát 12:48

Ono je to vubec zajimavy s tema TS. Nejcastejsi je to u 2.0, ale pritom ma ze vsech TS nejnizsi objemovy vykon. Dalsi zvlastnost zkusim popsat v tabulce:

AR 145/146 - 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 - nevidel jsem snad jedinou s kleklym motorem.
AR 155 1.8, 2.0 - 1.8 s kleklym jsem nevidel, zato 2.0 s kleklym je naprosto bezny (vcetne ty moji - ted tam je motor ze 146 ;-) (i kdyz jsou stejny))
AR 156 1.6, 1.8, 2.0 - 1.6 obcas, 1.8 casteji, 2.0 bezne
AR 147 1.6, 2.0 - nevidel jsem jedinou s kleklym motorem
AR 166 2.0 - sem tam je k videni, ale je fakt ze 166 tolik nesleduju.

Dalsi vec je, ze auta v I tim netrpi tolik jako u nas a v DE...


Tak a ted se v tom nekdo vyznejte, kdyz ty motory jsou stejny... :oops:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 23.2.2007, pát 13:02

Harous píše:Tak a ted se v tom nekdo vyznejte, kdyz ty motory jsou stejny... :oops:
mozna by nam pomohly statistiky prodanych motorizaci..pokud je napr u 156 minoritni podil 1.6 a 1.8 tak by to vysvetlovalo ze motorschade 2.0 je dane tim ze jejich trzni podil cini napr 80%. pak by se jednalo o to,ze klekaji vsechny TS ale diky masovosti rozsireni dvoulitru je ten jev pozorovan nejcasteji prave u nej.ale muze to byt taky uplne neco jinyho.treba to nekdy AR pusti ven na svetlo :-)

btw proc myslis ze u AR 156 nabizeli 1.6 a 1.8 dal a nahrazovali JTSkem jen 2.0 ??? je to jen marketing nebo reagovali na tenhle pru..er??
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 23.2.2007, pát 15:18

Pokud by to byla reakce na pruser TS, tak daji preci JTS i do 147...
Nekde sem cetl, ze JTS mel prijit hned se 156, ale ze se zpozdil vyvoj, tak nevim kde je pravda...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 12.4.2007, čtv 14:28

safra, ja si rikal ze tak popisny a zaroven kontroverzni clanek na webu zakonite vzbudi alespon malou debatu a ono nic? :D :D kde jsou majitele twinsparku ?? :)
Alfetta GTV L

lubovnik

Příspěvky: 5
Registrován: 17.5.2007, čtv 10:26
Bydliště: Praha - CR, Prievidza - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lubovnik » 6.6.2007, stř 12:24

tu je jeden majitel TS :smt007
ale ked uz o tom bolo snad popisane vsetko tak o com debatovat? mne sa zadrela kluka v zhruba 106 tis km....ale ako mi bolo povedane v servise ono to bolo uz zadrete predtym a iba provizorne opravene s umyslom co najrychlejsie predat...
Nakoniec tam sla nova kluka...Olej kontrolujem kazdych 500 km...vymienam po 10 tis.km...za studena idem piaanko...
Ztial je vsetko ok...teraz tam mam natocene nejak cez 120 tis. km
Alfa 156 1.8

lubovnik

Příspěvky: 5
Registrován: 17.5.2007, čtv 10:26
Bydliště: Praha - CR, Prievidza - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lubovnik » 6.6.2007, stř 12:26

mna by vsak zaujimala jedna vec...ci existuje alfista co sa staral o motor ako keby bol v bavlnke a aj napriek tomu sa kluka zadrela...

:roll:
Alfa 156 1.8

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 6.6.2007, stř 12:31

lubovnik píše:mna by vsak zaujimala jedna vec...ci existuje alfista co sa staral o motor ako keby bol v bavlnke a aj napriek tomu sa kluka zadrela...

:roll:
Na auto.cz byl v diskusi krasne videt pripad jak tyhle problemy vznikaj. Kluk daval dotaz co se to deje, ze jel snad z Brna do Prahy a zpatky a kdyz prijel tak byla sucha merka. Asi 500km bez oleje. Vsichni jsme mu rikali at necha tu kliku opravit, ale on si mlel svou, ze s tim nic neni, protoze by to bylo slyset a jen dolil olej a jezdil vesele dal... Takze takovy auto to zadreni ceka na 99%. Smutny je, ze on to proda a potka to nekoho jinyho... Ale do krve by se hadal ze s tim prece nic neni... :evil:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 6.6.2007, stř 13:26

Harous píše:
lubovnik píše:mna by vsak zaujimala jedna vec...ci existuje alfista co sa staral o motor ako keby bol v bavlnke a aj napriek tomu sa kluka zadrela... :roll:
Na auto.cz byl v diskusi krasne videt pripad jak tyhle problemy vznikaj. Kluk daval dotaz co se to deje, ze jel snad z Brna do Prahy a zpatky a kdyz prijel tak byla sucha merka. Asi 500km bez oleje. Vsichni jsme mu rikali at necha tu kliku opravit, ale on si mlel svou, ze s tim nic neni, protoze by to bylo slyset a jen dolil olej a jezdil vesele dal... Takze takovy auto to zadreni ceka na 99%. Smutny je, ze on to proda a potka to nekoho jinyho... Ale do krve by se hadal ze s tim prece nic neni... :evil:
..a byl taky ze Slovenska, doufam ze jsi to nebyl ty - Lubovnik :lol: normalne to pridrel, pak se vsem vysmal ze to nic neni a zaver ktery me posadil na prdel byl, ze za tyden se tam zeptal jestli je dobrej napad turbokit na 2.0 TS :roll: :shock: :smt118

k tvemu dotazu ohledne pece..problem je mimojine s nerovnomernou hltnosti oleje u TS. nemusi nic ubyt behem 5000km a pak behem 1000 zmizi treba par deci.. je to zahada :?: verim tomu ze i majitel ktery se o to stara muze mit smulu.

prestoze je ten motor medialne provareny (a troufam si tvrdit ze diky magicovym postrehum a me snaze dat ty zkusenosti dohromady ktere daly tento clanek ted uz i dobre popsany) nemyslim ze jde u TS vylozene o katastrofu. zadreni se stava casto a je problem ze ty smejdi se toho hned zbavuji prodejem do bazaru. Alfa je tak pekna,ze si kupce vzdy najde a ten do odskace se vsim vsudy.. presto jich jezdi desetitisice a problemy nemaji, 1.8TS a 1.6 TS jsou i v soucasne dobe v nabidce AR..
Alfetta GTV L

lubovnik

Příspěvky: 5
Registrován: 17.5.2007, čtv 10:26
Bydliště: Praha - CR, Prievidza - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lubovnik » 6.6.2007, stř 22:18

zaregistroval som ho tam ze tam pise nezmysly ten chlapec ale ja som to nebol [-X
Ja obvykle len citam, pozorujem a nasavam informacie :-D
Alfa 156 1.8

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 18.10.2007, čtv 15:51

Rad bych poprosil vsechny postizene vylagrovanim motoru 16V twinspark aby sem napsali typ motoru a datum vyroby ve formatu mesic / rok ???
Plati to samozrejme i o Vasich znamych a kamaradech...

Zajima me jestli je tu nekdo komu se zadrel motor u auta mladsiho nez 07/2000...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 18.10.2007, čtv 17:08

Predpokladam, ze motor s prerazenou olejovou vanou ta asi zaujimat nebude.
Predpokladaz, ze po roku 2000 to bolo zo zadieranim TS lepsie?
155 2,0 16V Super

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 18.10.2007, čtv 18:04

Trochu sem se tomu problemu s Raddikem zase zacal venovat a zjistil jsem, ze v 07/2000 doslo k nahrade klikovyho ustroji. Nevim jestli je jina cela klika, ale urcite tam jsou pouzity jiny loziska...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 18.10.2007, čtv 18:31

Ta zmena sa tyka aj rozmerov suciastok, alebo len zmena materialu? Je mozne zamenit tie suciastky?
155 2,0 16V Super

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 18.10.2007, čtv 19:18

Tak to bohuzel netusim, patral sem podle katalogovych cisel v EPERu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 23.10.2007, úte 11:07

Harous píše:Rad bych poprosil vsechny postizene vylagrovanim motoru 16V twinspark aby sem napsali typ motoru a datum vyroby ve formatu mesic / rok ???
Plati to samozrejme i o Vasich znamych a kamaradech...

Zajima me jestli je tu nekdo komu se zadrel motor u auta mladsiho nez 07/2000...

alfa 146 TI, 2.0TS 114kW verzia(plynove lanko) a vyroba je 2000, mesiac, neviem kde zistit
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 23.10.2007, úte 12:06

Mesic se zjisti v EPERu podle VIN kodu. Odkaz na EPER: ZDE

Diky za spolupraci.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 25.10.2007, čtv 10:39

tak je 06/2000 a cislo motora: 2064651
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 25.10.2007, čtv 11:15

OK, diky moc...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 25.10.2007, čtv 11:33

a ako to vyzera zatial... idem teraz kupovat motor, takze iba novsi ako 07/2000?
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 25.10.2007, čtv 14:03

Zatim mam bohuzel malo vzorku, ani nevim co vsechno se tam v tom 07/2000 menilo. Mozna jen ty loziska. Je teda fakt, ze sem nenarazil na vylagrovanej TS po tomhle datu, ale rozhodne bych se zatim neodvazoval tvrdit, ze se mu to nemuze stat. Mozna bych byl trochu klidnejsi, ale to je asi tak vsechno. Kdybych mel seznam 100 vylagrovanych aut a zadny z nich by nebylo vyrobou po 07/2000, tak potom reknu OK, muze to tim byt...
Dalsim faktem je to, ze nejcastejc je vylagrovanej 2.0TS ve 156, kterej se pouzival od 95. roku (145, 146, 155, 156) a po tomhle datu se do 156 daval jen rok, nez ho nahradil JTS...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů