Nehody: naše i jiné.....

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Petr147 » 31.1.2021, ned 18:28

Adamsquare píše: 31.1.2021, ned 15:38 Asi ano, osobní zkušenost nemám, ale dočíst se to dá všude možně. Nakonec i VN0V tu psal, že mu to zahamovalo na MB-S :)

U koncernu jsou snad 3 úrovně nastavení a ještě “sport” režim... s Front Assist mám nejato v různých autech přes 300tis km a žádné mi nesáhlo na brzdu, občas nějaké vyplašené pípnutí a asi 3x mi při brždění přidalo na síle

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 31.1.2021, ned 19:32

u Giulie si taky můžeš nastavit citlivost.... ale resetuje se restartem.... :roll:

mě se to nikdy nestalo, pánové to zažili... holt agresivní styl.... jinak nevím, co se na tom chceš učit - tu technologii ti stejně dodá externí dodavatel a ty mu jen řekneš jak to má být nastavené ne?

PS: jak s tím můžeš mít najeto 300tkm? to se používá tak 5 let ne? to tolik najezdíš?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Petr147 » 31.1.2021, ned 19:44

278 za 4 roky v Passatu, do toho náhradní Octy, Golfy, Fabie... teď už měsíc dostávám mořskou nemoc v novým Supu Scoutu... když mi vletěla holka se 156 do Tourana, tak jsem měl z půjčovny měsíc funglovku Fabii a vracel jsem ji s 10 tis km :D ale bylo v tom i zrovna Chrovatsko...

K tomu HW, fabrika si objedná díly, ale SW si ladí sama nebo přes externí firmy

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od x-f » 31.1.2021, ned 19:55

Petr147 píše: 31.1.2021, ned 18:28 U koncernu jsou snad 3 úrovně nastavení a ještě “sport” režim... s Front Assist mám nejato v různých autech přes 300tis km a žádné mi nesáhlo na brzdu, občas nějaké vyplašené pípnutí a asi 3x mi při brždění přidalo na síle
Já si s VW užil řadu reklamací. Ve zkratce nedokázali vyřešit neustále chyby a zatuhávání parkovacího asistenta, zpětné kamery, handsfree a LCD obecně.

Při jedné z reklamací jsem se tam bavil se servisákem, kterej si posteskl, že maj pomalu víc reklamací SW, než HW a jak se to blbě řeší.
Že tam má už po několikáté pána, kterýmu auto při průjezdem křižovatky najednou na tvrdo zaflekuje bez zjevné příčiny a co in s tím má jako servisák dělat že...
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 31.1.2021, ned 19:58

Petr: pekny najezd.... to by me asi nebavilo, leda v Alfe ;-)
X-f: no tem servisakum tohle nezavidim.... co s tim ma delat kdyz mu to nehlasi chybu a zaroven to dela jen obcas....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od x-f » 31.1.2021, ned 20:05

Kubas píše: 29.1.2021, pát 14:34 jako takhle - pokud se to takhle chová když pustíš volant a simuluješ že jsi buď usnul nebo omdlel, tak je to OK.... ale pokud se to s tebou přetahuje když aktivně řídíš, tak to je samozřejmě špatně :-)

nevím, prostě chci sednout a jet, šance že mě asistent zachrání je 1:10000000 zatímco šance že mě to bude srát, nebudu se soustředit a něco udělám sám, je prostě vyšší.... takže za mě zlaté "zastaralé" auta třeba i jako Giulia, které s ničím neotravují a hotovo....
Tohle dělal ten hjůndaj pomatenej. Např. na dálnici ve zůžení to neustále tahalo za volant kam neměl. V podstatě se to aktivně snažilo napálit kužely, svodidla, nebo aspoň vyjet z pruhu.

Navíc vypnout se to dalo čudlíkem, kterej byl na palubce na levo od volantu a nebylo na něj úplně vidět, takže když se to s tebou začlo prát v tu nejmíň vhodnou chvíli, tak člověk ještě musel pustit oči ze silnice na vteřinu a hledat na palubce. Debilita.

Automatický dálkový to samý. Funguje to tam na ho...o a vypíná se to úplně debilně.

Ono vůbec jsem z toho měl šok. Nikdy bych si něco takovýho nekoupil. Šíleně nepohodlný sedačky z kterejch bolí záda po pár desítkách km, nekvalitní materiály z kterejch máš odřený lokty od loketky a dvěří. Fakt šílený auto. Kvůli úspoře pár desítek tisíc...
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 446
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od tatkoTom » 31.1.2021, ned 20:08

Trápne možno...sa zopakujem - ak by mi auto akýmkoľvek spôsobom zasahovalo do riadenia - akcelerácie, brzdenia - nechcem ho.
Uznávam ABS, posiľovač riadenia - a nič viac.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od VN0v » 31.1.2021, ned 21:55

Harous píše: 31.1.2021, ned 14:54 To to vážně funguje takhle blbě? Mě to za 40 tisíc km nešáhlo na brzdy ani jednou. A předpokládal jsem, že se funkce těch asistentů tolik lišit nebude. I když to je technologicky řešený úplně jinak.
v skratke, ano. Zopar situacii som tu uz popisal.
Ked sa mi to stalo na MB tak som bol prekvapeny este viac. Ist 40 na beznej mestskej komunikacii je celkom bezne. Samozrejme na otazku ako odkazat, ze system zasiahol do riadenia a mohol tak zhorsit situaciu ti nikto neda odpoved. To bude na velmi dlhy a nakladny sud ak sa k nemu raz niekto aj nahodou dopracuje. Skor sa vsetko uzavrie stylom nedodrzal odstup a neprisposobil jazdu... Ved to je aj dnes bezny postup.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od kenjiro » 1.2.2021, pon 09:21

Kubas píše: 31.1.2021, ned 19:32 u Giulie si taky můžeš nastavit citlivost.... ale resetuje se restartem.... :roll:
Citlivost zustava (ne, ze by teda neco resila). Jen kdyz to vypnes, tak se to pri startu znovu zapne, coz me stve nejvic. U Giulie je to proste nastaveny blbe. Jezdim stale stejne a napriklad v Mazde mi to za celou dobu co ji mam zapipalo 2x, na brzdu to neslapnulo nikdy. U Giulie to obcas zaslapne a ani jednou to nebylo v situaci, kdy by to bylo opravdu potreba. Naposled kdyz jsem jel za cyklistou, kterej klasicky zabiral v Praze na nabrezi celej jizdni pruh (samozrejme vedle vede cyklostezka) a v momente kdy jsem ho chtel objet, kdyz se trochu rozsirila silnice, tak mi to skocilo na brzdu. Nejvic se desim toho, ze az budu nekde predjizdet a tomu systemu se nebude neco libit, tak mi to zacne brzdit.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 1.2.2021, pon 09:49

no jo, to je hnus.... mě to nikdy nezabrzdilo, nejezdím v tom tak často... ale párkrát to na mě začlo houkat, přitom dle mého pocitu o nic vážného nešlo.... (chodec 20m přede mnou na přechodu atd). Jako to je fakt špatný pokud to začne samovolně brzdit, někdo ti může přistát v kufru....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od x-f » 1.2.2021, pon 11:21

kenjiro píše: 1.2.2021, pon 09:21 a napriklad v Mazde mi to za celou dobu co ji mam zapipalo 2x, na brzdu to neslapnulo nikdy.
Můžu potvrdit. Jako občas to pípá. Klasika je městská ulice, kde parkují tak po různu auta po obou stranách a není tam průjezd o šířce dvou pruhů. Když tím projíždím a tak mírně kličkuju, tak to občas pípá.
A taky občas když jedu za někým, kdo z hlavní před odbočením pomalu zastaví. Ale na brzdu mě to zatím nešáhlo.
Nedávno mě to někdo poslal na dálnici před čumák z pravýho pruhu. Ještě to ale nebyla krizovka, ale jak jsem rychle přešlápl z plynu na brzdu, tak to asi bralo jako panický brždění, tak to tam poslalo výrazně víc brzdnýho účinku, než jsem chtěl, ačkoliv to samo kolizi nesignalizovalo. Ale hned jak jsem povolil já, tak to brzdit přestalo.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od x-f » 1.2.2021, pon 11:24

tatkoTom píše: 31.1.2021, ned 20:08 Trápne možno...sa zopakujem - ak by mi auto akýmkoľvek spôsobom zasahovalo do riadenia - akcelerácie, brzdenia - nechcem ho.
Uznávam ABS, posiľovač riadenia - a nič viac.
To ale už dneska nejde pořídit. ESP je všude a i většinou jsou natvrdo v ESP jednotce nějaké ty pomocné věci, jako právě panické brždění, stabilizace přívěsu a nebo post crash automatické brždění atd. A to se ani nebere jako asistentí o kterým bys někde věděl že tam je a mohl ho nějak nastavit či vypnout.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od kenjiro » 1.2.2021, pon 15:06

ESP (pokud je vypinatelne) je dobra vec, stejne jako kontrola trakce. Nemit to Giulia, tak jsou toho plny vrakoviste podobne jako u Mustangu :) Ono ridit zadokolku vyzaduje cit a zkusenosti a a kdo je nema, tak se muze lehce dostat do problemu. Taky mi nevadi senzory pri parkovani nebo kdyz couvam z rady aut a neco jede. Problem jsou "asistenti", co se snazi nahradit to, jestli davam pozor na cestu (FCW, Lane departure, cteni znacek a upravovani rychlosti atd.)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 1.2.2021, pon 16:21

jo s Giuliema by to byl hukot.... to auto se tváří že absolutně popírá fyziku, ale kdyby ten zadek nehlídala elektrika, byly by jich plné pangejty.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od VN0v » 1.2.2021, pon 19:08

Kubas píše: 1.2.2021, pon 09:49 no jo, to je hnus.... mě to nikdy nezabrzdilo, nejezdím v tom tak často... ale párkrát to na mě začlo houkat, přitom dle mého pocitu o nic vážného nešlo.... (chodec 20m přede mnou na přechodu atd). Jako to je fakt špatný pokud to začne samovolně brzdit, někdo ti může přistát v kufru....
Taku situaciu som uz vdaka fcw mal. Vysledok bol plyn stlaceny na podlahu, oci v spataku ci ten za mnou ubrzdi v situacii ktora nikdy nemala vzniknut a auto si veselo panicky brzdi ignorujuc moje prikazy (klasicka mestska situacia, 2+2, auto odbocujuce pomaly do prava a pokus jeho obehnutie z lava). Neznasam situacie kde vyzeram ako vybrzdovac. Neznasam takych vodicov co maju cas na vybrzdovanie. Ale ked to raz bude nahodou vysielat nejaky bulvar ako rozkockovany zaznam z dopravnej kamery (a nebodaj sa aj nieco stane) tak to neukecas :(.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od x-f » 1.2.2021, pon 20:01

kenjiro píše: 1.2.2021, pon 15:06 ESP (pokud je vypinatelne) je dobra vec, stejne jako kontrola trakce. Nemit to Giulia, tak jsou toho plny vrakoviste podobne jako u Mustangu :) Ono ridit zadokolku vyzaduje cit a zkusenosti a a kdo je nema, tak se muze lehce dostat do problemu. Taky mi nevadi senzory pri parkovani nebo kdyz couvam z rady aut a neco jede. Problem jsou "asistenti", co se snazi nahradit to, jestli davam pozor na cestu (FCW, Lane departure, cteni znacek a upravovani rychlosti atd.)
Nooo já třeba nerad vzpomínám na ESP v poslední Primeře. Takový přestrašený. Někdy zasahovalo nesmyslně brzo a dvakrát sem se kvůli tomu málem vyfláknul.

Jinak ve firmě jsme měli Hondu S2000 bez kontroly trakce a problém sem s tím neměl. A to jsem zkoušel co to snese. Ale tam je to ušudlaných 177kW.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 446
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od tatkoTom » 1.2.2021, pon 20:31

"Ono ridit zadokolku vyzaduje cit a zkusenosti" - tak jako sorry - som hodne starý somár, čo sa vozil celoročne za každých podmienok na Wartburgoch, Žigulákoch a podobných vrakoch - lebo musel a stále musí, no nikdy som nezakufroval do niekoho, nikdy som nebol mimo cesty, na boku, na streche, nikdy som nezrazil jediného psa ba ani ježka počas cca 400-500 000 odjazdených kilometrov a žiadne "asistenty" ba ani posiľňovače tie autá nemali. Môj čisto súkromný názor je, že s nástupom "techniky" čoraz menej ľudí vie naozaj jazdiť.
Na okraj - pomaly nejazdím - to by som zaspal :D
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 1.2.2021, pon 20:38

No jo jenže dnes už jezdí opravdu všichni a nebýt tam ti pomocníci, tak se to v zimě pozabíjí.... nekonečná debata.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 446
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od tatkoTom » 1.2.2021, pon 21:14

Súhlasím - a dodám - tragédia :D
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od kenjiro » 1.2.2021, pon 22:06

tatkoTom> takze ridit zadokolku nevyzaduje cit a zkusenosti a je to pro kazdyho? Nebo jsou veci jako ESP/TC zbytecny, protoze v komunistickejch vrakach, se kteryma se jezdilo pred 150 lety taky nebyly nebo jak to myslis?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 446
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od tatkoTom » 2.2.2021, úte 05:40

Vyžaduje cit, samozrejme. Len mám čoraz silnejší pocit, že čím viac "zázrakov", tým menej ľudí vie jazdiť a časť nehôd môže spôsobovať slepá viera vo všemocnosť techniky.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od x-f » 2.2.2021, úte 11:34

No on je ale velký rozdíl o jakých autech se bavíme. Žigulíka neutrhneš na suchým asfaltu. :)

Ale jinak je to tak. Táta taky najezdil fůru km (snad k milion) žigulíkama s motorem vpředu a pohonem vzadu a nějaký zimní gumy atd tenkrát nebylo.

Dneska fakt jezdí každej. A lidi jsou neschopný. Ani kolo si nevymění, ačkoliv jsou výjimky (před nějakým časem jsem zahlíd v Praze měnit kolo dvě holky a už to měli skoro hotové).
A jednou jsem přijel k vjezdu do strahovskýho tunelu a napříč přes silnici tam stál sup a v něm sedí chlapík a blokuje vjezd do tunelu.
Tak jsem se ho šel zeptat co je a on že mu došla nafta, ale že už volal odtahovku či servis a že na ně čeká. Asi zazmatkoval jak mu to chcípalo a postavil to navíc přes silnici, místo aby se postavil za krajnici.
Tak mu říkám, že to snad odtlačíme a on že to nejde, že má automat. Tak jsem mu poradil ať tam hodí N a šťouchnul jsem do něj no.

Nebo stojím ráno půl hodiny v koloně na Průmyslový a když se konečně dostanu dolů tak koukám, že tam sedí dvá chlapi jak hory v nějaký nákupní tašce a blokujou jeden pruh v křižovatce. Pod autem sem zahlíd vypadlou poloosu z vnějšího kloubu. Ty kdyby chtěli, tak to autíčko snad i odnesou, ale ne. Voni to nemůžou ani odtlačit pryč z křižovatky...
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od kenjiro » 2.2.2021, úte 18:15

Tak to ze nekomu dojde nafta nebo neumi odstavit auto nema s asistentama nic spolecnyho. Jezdi "kazdej", protoze je cim a je za co. Driv se setrilo na bolsevickej vrak x let, dnes jde koupit auto za jeden az dva prumerny platy, tak je logicky, ze cim vic lidi na silnici, tim vic nymandu. Ono taky, jak se jezdilo driv ze jo. Auto se vytahlo jednou za mesic a jelo se na navstevu a ridila tam maximalne hlava rodina. Dnes ma typicka rodina 2 auta a jezdi se s tim do prace, vozi se s tim deti do skolek a na krouzky, skoro kazdy den na nakupy atd. Jinak pokud se bavime o tom ESP, tak treba takovy necekany vyhybaci manevr na mokru nebo snehu, pripadne na dalnici ve 120 km/h bych urcite chtel delat radsi se zapnutym ESP nez bez neho. Odsuzovat vsechny asistencni systemy kvuli tomu, ze lidi neumi ridit nema moc logiku. Neverim, ze lidi, co neumi jezdit by bez tech asistentu ridili lip. To, ze by se to melo dat deaktivovat je vec jina...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Danni » 3.2.2021, stř 21:49

Uprimne mozem povedať ze keby som mal zadokolku tak sa s nou na 98% vyrubem koly pretacavemu smyku. Sila elektroniky by mi nepomohla. Mam istý štýl jazdy a pri zadokolke by som ho musel zmenit a pri urcitych situaciach je predok aj tak rýchlejší, bezpečnejší (neviem jak to inak popisat 😃) čitatelnejši. Ale zalezi kto na čom vyrastal. Mam pár známych co sa snazili vyrastat na bwm rad 1 a vsetci skoncili rovnako pretacavost-bokom-neschopnost to zrovnat-srotovisko.
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od rammstein » 4.2.2021, čtv 10:15

Jednička je kvůli krátkému rozvoru zrovna dost zrádné auto. U té se nedivím, že známí skončili nehodou, pokud se pokoušeli o nějaké driftovačky s vypnutým ESP.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů