Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

cubi

Příspěvky: 77
Registrován: 17.11.2013, ned 17:59

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od cubi » 6.10.2019, ned 09:21

Stalo se mi to s tím olejem za jízdy, teď už ne. Teď už jen to škubání... nejhorší je, že to neháže žádnou chybu ani když je za jízdy připojená diagnostika...

Mirex61

Příspěvky: 2
Registrován: 29.5.2019, stř 22:07

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Mirex61 » 14.2.2020, pát 12:17

tydytek píše: 4.10.2019, pát 20:37 Ten nedostatečný tlak oleje jsi měl za jízdy, nebo při startu? Na dvoulitru to právě dělá často při startu, když je zima, může za to těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje..
Jinak to cukání mi to taky dělá, někde jsem četl teorie že to může dělat buď čerpadlo v nádrži, nebo snímač tlaku paliva na railu.
Kažodpádně když odpojím váhu vzduchu, tak to přestane, tak to asi nemá souvislost ani s jedním :)
EGR taky vyměněnej, cuká to podstatně míň, ale občas ještě jo :smt102
zdar, mam tiez 2.0 a problem s tou hlaskou pri starte, nasiel som toto tesnenie (71749352, c.16) ale chcem sa spytat, ze ci treba vymenit aj ostatne (c.15-19)Obrázek Obrázek

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od tydytek » 14.2.2020, pát 21:52

Jo, to je ono.
U výměny jsem teda nebyl, ale pokud si dobře pamatuju tak musí dolu jen vana, na olejové čerpadlo není potřeba sahat.
Měnili mi jen tu 16ku.

Mirex61

Příspěvky: 2
Registrován: 29.5.2019, stř 22:07

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Mirex61 » 21.2.2020, pát 06:48

tydytek píše: 14.2.2020, pát 21:52 Jo, to je ono.
U výměny jsem teda nebyl, ale pokud si dobře pamatuju tak musí dolu jen vana, na olejové čerpadlo není potřeba sahat.
Měnili mi jen tu 16ku.
dakujem velmi pekne za odpoved :smt023

Vláďa

Příspěvky: 1
Registrován: 30.8.2017, stř 06:26

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Vláďa » 20.4.2020, pon 21:11

Ahoj,
po nějaké době se pokusím téma oživit.
Mám Alfici 159sw, 2.0jtdm 125kw, r.v.2010. Momentálně najeto 212000+km. S hláškou o nedostatečném tlaku oleje jsem letos odjezdil v podstatě celou zimu. Vyskočila při každém ranním startu, odpoledne se hláška objevila jen zřídka kdy. Auto jinak jede úplně normálně, nezpozoroval jsem pokles výkonu ani nic jiného. Teď když už nejsou rána tak studená, hláška se objeví jen sporadicky.
Podle toho, co jsem tu vyčetl, to vypadá na těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje.
Chci se zeptat jak náročná výměna toho těsnění je, teď po zimě se chystám na výměnu oleje a filtrů, tak bych se do toho případně i pustil, když píšete, že s čerpadlem není potřeba nic dělat a musí dolů "jen" vana.
Díky

Pistuk_14
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 15.9.2018, sob 09:10

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Pistuk_14 » 15.5.2020, pát 04:55

Nazdarek :) Podla mojho mechanika ktory sa mi stara o auto a menil mi to gumove tesnenie vymena nie je tazka, staci dat dole vanu a mas pekny pristup :) A rovno vycistit aj vanu a olejove sitko :)
----ALFA ROMEO 159 SPORTWAGON TI 2.0 jtdm 2012----

Vikin23

Příspěvky: 56
Registrován: 9.3.2016, stř 15:32
Bydliště: Havr

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Vikin23 » 14.12.2020, pon 08:26

tydytek píše: 4.10.2019, pát 20:37 Ten nedostatečný tlak oleje jsi měl za jízdy, nebo při startu? Na dvoulitru to právě dělá často při startu, když je zima, může za to těsnění mezi vanou a čerpadlem oleje..
Jinak to cukání mi to taky dělá, někde jsem četl teorie že to může dělat buď čerpadlo v nádrži, nebo snímač tlaku paliva na railu.
Kažodpádně když odpojím váhu vzduchu, tak to přestane, tak to asi nemá souvislost ani s jedním :)
EGR taky vyměněnej, cuká to podstatně míň, ale občas ještě jo :smt102
Ahojte. Mám 2.0 jtdm a taky mi to obcas napíše. Rano když auto stálo a bylo pod 0⁰C hodí mi to ten blábol jen po nastartování a pak zmizne. Auto jede jak má, neřeším :D
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6941
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od speedy » 14.12.2020, pon 16:12

Aby se to brzo nezměnilo :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Petr147 » 14.12.2020, pon 19:02

No právě, pak tu bude “něco mi tam divně klepe” nebo “koupím turbo” :D

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: Insufficient engine oil pressure stop and turn off engine

Příspěvek od Aleš 292 » 15.12.2020, úte 09:11

Takhle je teď na prodej Delta 2,0jtd chycená na klice za 30 000 Kč 😀
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti