Kupujeme AR 147...

Odpovědět
RESMIKEE

Příspěvky: 12
Registrován: 18.3.2017, sob 17:10

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od RESMIKEE » 26.5.2017, pát 11:29

Dnes jsem mu volal, když jsem se chtěl něco dozvědět, tak mi pán asi 10x řekl, že mu denně přivezou 4 kamiony aut a nemá čas to prolejzat. Jediný co jsem se dozvěděl je to, že má auto najeto 130 tis. Bohužel to mám přes půl republiky, abych se na to jel podívat.

Erik T
Pozorovatel

Příspěvky: 276
Registrován: 27.2.2014, čtv 09:18
Bydliště: Nošovice

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Erik T » 27.5.2017, sob 10:14

Já se jel podívat na Alfu skoro přes celou republiku abych zjistil že to byl total šrot :D
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 14.6.2017, stř 09:06

Zdravím, momentálně pokukuji po autech a AR 147 je zatím favorit. Chtěl bych se ale zeptat zda má dnes cenu kupovat 147 za nějakých 90 000,- je to 2008, 1,9 JTDm 88 kW, nalítáno 135t. dvě sady kol. Dovoz z Francie, první majitel. Trochu mě taky děsí že je to EURO 4 tudíž nejspíš má DPF, je třeba se toho bát? jelikož co jsem tak četl není to levná záležitost.

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Leech » 14.6.2017, stř 16:22

zaplnění DPF se dá zjistit na diagnostice, v krajním případě koupě novýho z druhovýroby je nějakých 10.000,-, většinou ale stačí vyměnit jen čidlo tlaku, nebo teploty a případně vyčistit, tj. kolem 3500,- materiál

Cenu to má, ale je třeba se dívat na celkvý stav auta, ne na údaj z tachometru, já mám stejnej rok a o sto tisíc víc, což je reálnější.. 88kw má jen 5 rychlostí. Je to jednoduchej motor co nalítá milion, když dostane správnej olej a jeho včasný výměny.
Zkontroluj korozi, pokud bude možný dostat auto na zvedák, tak vzadu jak se pod autem schází spodní ramena, je tam obdílníková díra, tam to rezne. Pak v prahách jsou díry, ty taky rády chytaj rez, zadní tažný oko taky napoví v jakých podmínkách auto jezdilo. Přední držáky blatníků a nárazníku hnijou u všech, ale všechno má svý hranice.
Dál zkontrolovat podvozek, aby to nevrzalo. Horní ramena nejsou taková rána, ale spodní už jsou dražší. Podívej se jak byl měněnej olej a co to bylo zač, jak jsou na tom rozvody, turbo, vstřiky .. taková klasika, je to stejný jako jakýkoliv jiný auto.
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Petr147 » 14.6.2017, stř 16:40

jen to druhovýrobové DPF bude dobré leda na nasazení před STK, moc kvalitní obecně nejsou

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 15.6.2017, čtv 11:40

Tak se rovnou zeptám, není tady někdo z Českých Budějovic nebo okolí kdo se v AR vyzná a byl by ochotný se případně kouknout na inzerované auto a zhodnotil stav? :)

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 15.6.2017, čtv 15:21

Ohledně toho DPF mi jde spíš o to jestli se vyplatí jít do AR 147 která to má , nebo je lepší kouknout po nějaké s EURO 3 a mít po starostech a EURO 4 se radši vyhnout vzhledem k případné ceně opravy a pořizovací ceně auta.

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od x-f » 15.6.2017, čtv 15:58

A určitě je to EURO3 vs EURO4?

Já měl tenhle fiaťácký motor v Astře a tam EURO4 byly bez DPF a EURO5 s.

Varianta s DPF i o něco víc žrala. Profouknout tu ucpávku dá práci.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Leech » 15.6.2017, čtv 20:56

ne všechny e4 maji dpf, několikrát se to tu řešilo v posledních dneh. Musíš se podívat
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

RESMIKEE

Příspěvky: 12
Registrován: 18.3.2017, sob 17:10

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od RESMIKEE » 16.6.2017, pát 13:57

Zdravim dnes jsem se byl podívat na 147 q2 110kw, když jsem auto nastartoval blikaly ujetý kilometry. Trochu mě to zarazilo nevíte zda se jedná o nějakou větší závadu nebo je něco špatně v elektrice? Už jsem se na ni byl podívat jednou a docela se mi zamlouvá, navíc potřebuju brzo auto do práce, takže bych ji nejspíš vzal. Jedná se o tohle auto http://autoselly.cz/automobil/Alfa%20Ro ... afta/E2867

honzikd
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 413
Registrován: 17.2.2014, pon 15:29
Bydliště: Prostějov

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od honzikd » 16.6.2017, pát 14:02

Blikání ujetých kilometrů = proxy allignment nutný = body computer nerozpoznal všechny připojené jednotky. Může se stát třeba po výměně rádia, jednotky stahovačky oken, budíků atp. Já s blikacíma kilometrama jezdím už tak 80 000 km, nejde mi ten proxy allignment udělat, předchozí majitel měnil ECU. Nedaří se mi připojit kabelem na jednotku, co je v budících.
Stručně řečeno - jestli je jinak auto OK, tak bych se toho nebál.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Leech » 18.6.2017, ned 21:52

zdá se mi, že tohle auto je na podej hodně, hodně dlouho ..
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

RESMIKEE

Příspěvky: 12
Registrován: 18.3.2017, sob 17:10

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od RESMIKEE » 20.6.2017, úte 16:47

No já už jsem napůl rozhodnutej, že do toho půjdu, protože čas mě tlačí a nutně potřebuju auto a žadné jiné se mi nelíbí a když jo tak je to 600km daleko. Myslíte že se dá věřit tomuhle? (stav tachometru) https://cz.vindecoder.eu/check-vin/ZAR93700003375072 Slíbili mi, že mi to dají na zvedák a napíchnou na diagnostiku. Prozatím jsem zkontroloval takové základní věci jako: vůle, skvrny od oleje v chladíci kapalině, emulze pod víčkem od oleje, stahovačky atd. Co dál bych měl všechno zkontrolovat na autě? (když to bude na zvedáku a na diagnostice)

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 22.6.2017, čtv 21:32

Zdravím, chtěl bych se zeptat jak jsou na tom motory TS 77 kW, někde jsem četl že jsou bídný, někde zase že pohoda. Jak to vidíte vy? hlavní dotaz je však jak jsou na tom TSka s výdrží? má vůbec smysl uvažovat nad koupí s nájezdem okolo 180t. ? a ano rozumím že jde o to jak se k tomu choval předchozí majitel :) jen mě zajímá názor zkušených :) dík

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od x-f » 23.6.2017, pát 10:32

To asi záleží na jízdním stylu, zda to bude bídné, nebo ne.
Pokud na to víc šlapeš, tak vem asi verzi 88kW, která pojede pod zátěží úspornějc.
Já teď kupoval 77kW pro tu mojí. Přesedala na to z 55kW Clia , který je o víc jak 200kg lehčí a pochvaluje si, jak to jede.

Pokud e bojíš nájezdu 180tkm, tak kup míň jetou ;)
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

thorstein

Příspěvky: 51
Registrován: 2.11.2015, pon 21:52

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od thorstein » 23.6.2017, pát 10:51

ak chces viac jazdit ako riesit co a kde servisovat tak si to nekupuj .. a ak si uz tak moc strihnuty ze to chces tak iba 110/125KW / GTA nic ine tam nema vyznam
147 po fl 1.9 jtdm 110kw
156cross. 1.9jtd16v 110kw + chip sarkan ex.
147 1.9jtd 110kw ex.

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 23.6.2017, pát 12:15

thorstein píše: 23.6.2017, pát 10:51 ak chces viac jazdit ako riesit co a kde servisovat tak si to nekupuj .. a ak si uz tak moc strihnuty ze to chces tak iba 110/125KW / GTA nic ine tam nema vyznam
Takže benzínu se radši vyhnout, vzít JTDm 88kw (případně 85kw) a doufat že se DPF nebu de srát :/ ?

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od rbiciste » 23.6.2017, pát 13:33

Nodar píše: 23.6.2017, pát 12:15
thorstein píše: 23.6.2017, pát 10:51 ak chces viac jazdit ako riesit co a kde servisovat tak si to nekupuj .. a ak si uz tak moc strihnuty ze to chces tak iba 110/125KW / GTA nic ine tam nema vyznam
Takže benzínu se radši vyhnout, vzít JTDm 88kw (případně 85kw) a doufat že se DPF nebu de srát :/ ?
1. Kolik kilometrů je roční nájezd? Nad 20 tisíc je obecně považováno za hranici pro naftu. To ale platí pouze pro nové auto. Pokud se jde do ojetého, je u nafty mnohem více možností drahých oprav. Čekal bych, že generální oprava Twinsparku bude stále levnější než kvalitní DPF. Pak je tu dvouhmota, turbo, vstřiky, častější opravy náprav ... To nemluvím o pocitu z jízdy a zvuku motoru ...
2. Kolik peněz je možno utratit? Obecně za stejnou částku seženeš lepší benzín než naftu.

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 23.6.2017, pát 13:56

rbiciste píše: 23.6.2017, pát 13:33
Nodar píše: 23.6.2017, pát 12:15
thorstein píše: 23.6.2017, pát 10:51 ak chces viac jazdit ako riesit co a kde servisovat tak si to nekupuj .. a ak si uz tak moc strihnuty ze to chces tak iba 110/125KW / GTA nic ine tam nema vyznam
Takže benzínu se radši vyhnout, vzít JTDm 88kw (případně 85kw) a doufat že se DPF nebu de srát :/ ?
1. Kolik kilometrů je roční nájezd? Nad 20 tisíc je obecně považováno za hranici pro naftu. To ale platí pouze pro nové auto. Pokud se jde do ojetého, je u nafty mnohem více možností drahých oprav. Čekal bych, že generální oprava Twinsparku bude stále levnější než kvalitní DPF. Pak je tu dvouhmota, turbo, vstřiky, častější opravy náprav ... To nemluvím o pocitu z jízdy a zvuku motoru ...
2. Kolik peněz je možno utratit? Obecně za stejnou částku seženeš lepší benzín než naftu.

Radovan
Je pravda že nájezd momentálně velkej nemám tak kolem 10-12t jak kdy +- ale nejde vyloučit že se bude jezdit i víc. Co se týká rozpočtu tak bych to chtěl udržet na horní hranici 90t . Max do 100t i se servisem po koupi. Jinak nejsem žádnej závodník jezdím v klidu, ale zas aby to člověk nemusel tlačit když chce někoho předjet :D

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od rbiciste » 23.6.2017, pát 14:03

Nodar píše: 23.6.2017, pát 13:56 Je pravda že nájezd momentálně velkej nemám tak kolem 10-12t jak kdy +- ale nejde vyloučit že se bude jezdit i víc. Co se týká rozpočtu tak bych to chtěl udržet na horní hranici 90t . Max do 100t i se servisem po koupi. Jinak nejsem žádnej závodník jezdím v klidu, ale zas aby to člověk nemusel tlačit když chce někoho předjet :D
Za ty peníze pohledej nějakou hezkou benzínovou z konce výroby. Byly tam celkem hezké speciální edice. Pokud Ti nevadí kosmetické vady, tak si ji nech dovézt z Itálie například od http://automotosefl.cz/ Pokud si pamatuji, tak místní uživatel Leech nabízel moc hezkou v sekci Prodej.

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 23.6.2017, pát 15:00

rbiciste píše: 23.6.2017, pát 14:03
Nodar píše: 23.6.2017, pát 13:56 Je pravda že nájezd momentálně velkej nemám tak kolem 10-12t jak kdy +- ale nejde vyloučit že se bude jezdit i víc. Co se týká rozpočtu tak bych to chtěl udržet na horní hranici 90t . Max do 100t i se servisem po koupi. Jinak nejsem žádnej závodník jezdím v klidu, ale zas aby to člověk nemusel tlačit když chce někoho předjet :D
Za ty peníze pohledej nějakou hezkou benzínovou z konce výroby. Byly tam celkem hezké speciální edice. Pokud Ti nevadí kosmetické vady, tak si ji nech dovézt z Itálie například od http://automotosefl.cz/ Pokud si pamatuji, tak místní uživatel Leech nabízel moc hezkou v sekci Prodej.

Radovan
co jsem zatím koukal tak zajímavá mě zaujala benzinova tahle https://auto.bazos.cz/inzerat/76063041/ ... -88-KW.php

co se týká JTD tak tahle https://www.sbazar.cz/petrkamis/detail/ ... -romeo-147

co na to oko znalců? (chápu že z foto těžko soudit)

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od x-f » 23.6.2017, pát 17:02


1. Kolik kilometrů je roční nájezd? Nad 20 tisíc je obecně považováno za hranici pro naftu. To ale platí pouze pro nové auto. Pokud se jde do ojetého, je u nafty mnohem více možností drahých oprav. Čekal bych, že generální oprava Twinsparku bude stále levnější než kvalitní DPF. Pak je tu dvouhmota, turbo, vstřiky, častější opravy náprav ... To nemluvím o pocitu z jízdy a zvuku motoru ...

Radovan
To je diskutabilní. Těch 20t u nového auta už imho dávno neplatí. Spotřeba dnešních benzinů šla dolů.

On je rozdíl koupit 147 TS a pak jezdit za 8l, nebo ji koupit v naftě a jezdit třeba za 5l. Rozdíl dvou až tří litrů paliva je už dost, aby se to skutečně vrátilo i při menším nájezdu. U ojetýho auta takhle starýho rozdíl ceny vozu mezi benzinem a naftou není tak velký. Zas ale bude dražší servis, až půjde turbo, setrvačník atd. Jenže další aspekt je, že naftové 147 co jsou v prodeji jsou typicky mnohem více ojeté, než ty benzinové. A toto platí obecně i u jiných aut, když pominu třídy, kde nafta není volba.

Např. vím ze svého okolí Golf7. Jeden kolega s ním v naftové 1.6 jezdí za 5l a kamarád s identickým autem s 1.4TSI jezdí mírně pod 6l. Když si spočítáš za jak dlouho se ti na tom litru rozdílu spotřeby vrátí 50 tisíc rozdíl pořizovací ceny, tak dojdeš na cca 150-200 tisíc km. A to tam nejsou zohledněny rozdílné náklady servisu. Zátěž 20t ročně je u nového auta tedy málo.
A to nemluvím o tom, že ten VW TSI agregát je fakt povedený a ta 5kvaltová 1.6 nafta mu nesahá výkonem ani průběhem ani na paty.

Zpátky k tématu. Já bych u s takto malým nájezdem nebál benzinu. Za stejné peníze koupí auto v lepším stavu a méně ojeté. Je ovšem třeba zohlednit okolnosti. Délka tras, styl jízdy.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

popelnic

Příspěvky: 11
Registrován: 27.12.2016, úte 19:38
Bydliště: Někde na moravě

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od popelnic » 23.6.2017, pát 18:29

Nodar píše: 23.6.2017, pát 15:00
co jsem zatím koukal tak zajímavá mě zaujala benzinova tahle https://auto.bazos.cz/inzerat/76063041/ ... -88-KW.php

co se týká JTD tak tahle https://www.sbazar.cz/petrkamis/detail/ ... -romeo-147

co na to oko znalců? (chápu že z foto těžko soudit)
Ta JTD vypadá hodně dobře, a za tu první chce podle mě moc, a je tam dost málo fotek..jakoby borec věděl co fotit a co ne.

No ono zas třeba ty JTDčka jsou dobrý silný motory a Twin sparky naopak neoplývají kdovíjakou pověstí. A to dokáže zamíchat kartama ještě víc. Ale souhlasím s x-f, 20 tisic km ročně není kdo ví jak moc.

A abych to zamotal ještě víc :) kupovali jsme ojetou 147ku twin spark i JTD, a do te benzinove se nemuselo nasypat skoro nic ( 77kw ECO) (akorát pak lambda za 1000, olej, filtry). Ta JTD měla KO termostat, Common Rail čerpadlo, rozvody taky byly za pět dvanáct, přední náprava, baterie, a celkově hned po koupi se muselo ještě nasypat 30 tisíc. Sic je to teď naprosto perfektní dálniční vozidlo, klep klep, ty diesel specifické investice můžou nastat. A to jsem ani nemusel řešit vstřiky, turbo... mimo to ta JTD je dokonce o něco starší, a přitom byla dražší...
2x AR 147 (JTD, TS) + Lancia Musa JTD

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 24.6.2017, sob 15:21

popelnic píše: 23.6.2017, pát 18:29
Nodar píše: 23.6.2017, pát 15:00
co jsem zatím koukal tak zajímavá mě zaujala benzinova tahle https://auto.bazos.cz/inzerat/76063041/ ... -88-KW.php

co se týká JTD tak tahle https://www.sbazar.cz/petrkamis/detail/ ... -romeo-147

co na to oko znalců? (chápu že z foto těžko soudit)
Ta JTD vypadá hodně dobře, a za tu první chce podle mě moc, a je tam dost málo fotek..jakoby borec věděl co fotit a co ne.

No ono zas třeba ty JTDčka jsou dobrý silný motory a Twin sparky naopak neoplývají kdovíjakou pověstí. A to dokáže zamíchat kartama ještě víc. Ale souhlasím s x-f, 20 tisic km ročně není kdo ví jak moc.

A abych to zamotal ještě víc :) kupovali jsme ojetou 147ku twin spark i JTD, a do te benzinove se nemuselo nasypat skoro nic ( 77kw ECO) (akorát pak lambda za 1000, olej, filtry). Ta JTD měla KO termostat, Common Rail čerpadlo, rozvody taky byly za pět dvanáct, přední náprava, baterie, a celkově hned po koupi se muselo ještě nasypat 30 tisíc. Sic je to teď naprosto perfektní dálniční vozidlo, klep klep, ty diesel specifické investice můžou nastat. A to jsem ani nemusel řešit vstřiky, turbo... mimo to ta JTD je dokonce o něco starší, a přitom byla dražší...
na to JTDm bych se rád dojel podívat jelikož to mam blízko, u benzinu je problém že všechny slušný kousky jsou přes celou republiku :D a všechny 77kw.

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Kupujeme AR 147...

Příspěvek od Nodar » 28.6.2017, stř 14:49

poprosil bych o názory na dva benzíny, díky :)

1) https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... oFrom=list
2) https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... oFrom=list

když už benzín chtěl bych 88 kw bohužel jsem nic nenašel prozatím :/ , rovnou se zeptám k jakému motoru například u fabií by jste výkonově přirovnali TS 77kw?? pro představu zda je to opravdu tak výkonově zlé :) dík

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti