čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od Dallen » 4.3.2013, pon 13:38

Ta keramika by byla dobrá izolace v sendiviči, jenže tam by to asi poté nebyla cena v řádu tisíciorun :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od JendaV6 » 4.3.2013, pon 14:04

yan.ko píše:Tu keramiku jsem videl na svodech delanou zvenku (mozna prave kvuli onomu pripadnemu popraskani a odloupnuti). Bylo to drahe jak valka.
Presne, vetsinou se to dela zvenku... A levny to neni. http://www.zircotec.com/page/motorsport/13
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od HonzaR » 5.3.2013, úte 18:37

rukavice je hozená--pokud se mi podaří uplácat na svod něco rozumně drahýho, na čem po ostřejší sobotě udržím ruku --hodím to sem :wink:

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od Marek_3L » 14.4.2017, pát 16:11

Jelikož ten horní záslep na přední hlavě je na tlakový čidlo ideální (M10x1mm závit) tak do něj přijde vyvrtat díra, napojit hadičku hydraulickou a na její konec bude průmyslové tlakové čidlo, mám tady jedno se závitem M5 tak se obejdu takměř bez strojního vybavení pouze závitníky :-) anebo hadičku protáhnout do kabiny a dát ručkový manometr? :-D
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od Marek_3L » 14.4.2017, pát 19:08

Tak mám dilema sestrojil sem tlakoměr z domácích zásob :-) pancéřovaná hadice z baumaxu na připojení vodovodních baterií, na jednom konci přímo vnější závit M10x1mm a na straně druhé převlečná matice 3/8 coule kterou jsem jenom zredukoval na 1/4 u manometru. Nabízí se varianta přímého měření, s tím že by se koupila hadice ne-gomová vdodvodní by časem olejem nabobtnala, délky sou myslím i 2m moná ještě delší, jenom vymyslet nějaký elegantní umístění manometru asi ten popelník off :-) kdyby byl někdo cimprlich tak před hadici vrazí membránový oddělovač aby olej nešel až do přístrojovky :-) bylo to na turbodieselech před velkou membránou na čerpadle :-) nakonec to ale asi udělám s tím SMC snímačem plus voltmetr :-) oželím hodiny uprostřed jenom nějaký budík toho průměru sehnat :-)
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od Dallen » 14.4.2017, pát 21:57

Jako bych si vzpomněl na Rko :D

Není jednoduší jít do Analogu? Drátek se přeci jen táhle lépe než hadička, nemluvě otom, že třeba v Rku to končilo tak, že řidičovi kapal zahřátý olej hezky na nohy :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Marek_3L
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
Bydliště: Rozsochatec (HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: čidlo tlaku a teploty oleje 2.5 V6

Příspěvek od Marek_3L » 15.4.2017, sob 12:56

mám tady to čidlo závit M5 výstup O,1-5V tlak O-1O Bar ta hadice byl vtip tím sem to změřil na vozidle na trvalý měření jedině pěknej budík ale těžko vybírat i ty dražší vypadají někdy jak od vietkongů a VDO stojí litr a výš :-) ten olej ti kapal nanohy kvůli gumě hadice musí nejt nějakej lepší matroš nevyznám se v tom asi viton marek
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174

MM-TECH.cz

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti