4000 rpm

Odpovědět
wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

4000 rpm

Příspěvek od wraith771 » 20.1.2009, úte 11:49

Moja V6 taha do 4000 rpm ako cert. Potom zhruba pri 4100 rpm ju pridusi, citelne mykne s autom. Taha sice dalej az do 7000 rpm ale evidentne slabsie.

? :smt100
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 20.1.2009, úte 12:15

tak podobně mi dělal TS a bylo to v nějakech 3600 až 4200 se to citelně zbrzdilo..pak se to zase pustilo, ale pořád to nebolo na 100%. V tomhle případě to byla zaneřáděná škrtící klapička. Pak to frčelo jak fík. Jinak tohle co popisuješ..dělala známému váha vzduchu-pokud ji V6 má?..tenhle motor jsem neměl..tak prd vim :smt026
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 20.1.2009, úte 12:36

No prave ze som pred par dnami mal na repase starter tak popri tom ako bolo vsetko rozobrate som menil filtre a aj cistil skrtiacu klapku. skusim este prestreknut cisticom brzd tu vahu.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 20.1.2009, úte 13:23

wraith771 píše:skusim este prestreknut cisticom brzd tu vahu.
Obávám se, že ji tutově pošleš do věčných lovišť, jestli už tam není.

Páč sem v benzínech nevzdělán (to v ropě taky, ale ne tolik), tak si myslím, že po vyčištění klapky musí proběhonut nějaká kalibrace, neníliž pravda?
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 20.1.2009, úte 13:33

Ale keby bola ta klapka zadrbana, nenastavena, vaha zla tak by to nerobilo aj do tych 4000rpm? a hlavne na volnobehu?
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 20.1.2009, úte 13:47

Čističem brzd to nedělej! závadu na váze nejlépe poznáš výměnou za funkční, já mám pozitivní zkušenost s čištěním popsaným tady někde, ISOPROPYALKOHOLEM. Každopádně pokud byl venku vzduchový filtr, mohlo dojít k znečištění váhy, osobně jsem se několikrát přesvědčil o tom, jak citlivá je tahle součástka. Dopuručuji vyzkoušet jinou, funkční. Tzn. tipuju váhu vzduchu... pak dej vědět.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 20.1.2009, úte 15:51

Kalibrace není třeba, vše je sesazené napevno a ECU si hodnoty stanoví sama zpětnou vazbou.

Napadá mě snímač podtlaku v sání, jestli tam je. Nebo ventil u nádoby s aktivním uhlím. Mohl by se při zátěži otevřít a pokud je potíž někde v odsávání par z nádrže (prodřená hadice) tak by pustil místo par do sání vzduch. ALe to je jen teorie, každopádně podtlaky a těsnost sacího potrubí bych zkontroloval.

má tenhle motor variátor na sací vačku nebo nebo ne?

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 20.1.2009, úte 17:51

Tenhle bazmek tyhle motory naštěstí nemají...
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Příspěvek od andy_xx » 20.1.2009, úte 19:43

jak již bylo řečeno, kalibrace jako u vozu koncernu WC (VW) po vyčištění škrtící klapky není třeba. Variátor V6 nemá....takže zkusit "novou" váhu vzduchu (rozhodně nečistit) a omrknout černou tlustou hadici sání...v místě ohybu je guma a ta může být zteřelá..roztrhnutá..kdyžtak omotat izolačkou:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 27.1.2009, úte 18:46

Vymenil som vahu vzduchu a sviecky a auto taha jak hajzel. Ide ovela lepsie ako predtym a pri 4100rpm ju nepridusi, naopak taha este lepsie ako v strednych otackach.
Vaha: 74.50 eur
sviecky 6x: 122 eur

Dik za rady. :pivko
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 27.1.2009, úte 19:46

No super kámo, gratuluju ale tohle nevyřešilo záhadu :D byla to váha na tuty
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 27.1.2009, úte 19:54

Ako nevyriesilo?
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti