4000 rpm
4000 rpm
Moja V6 taha do 4000 rpm ako cert. Potom zhruba pri 4100 rpm ju pridusi, citelne mykne s autom. Taha sice dalej az do 7000 rpm ale evidentne slabsie.
?
?
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
tak podobně mi dělal TS a bylo to v nějakech 3600 až 4200 se to citelně zbrzdilo..pak se to zase pustilo, ale pořád to nebolo na 100%. V tomhle případě to byla zaneřáděná škrtící klapička. Pak to frčelo jak fík. Jinak tohle co popisuješ..dělala známému váha vzduchu-pokud ji V6 má?..tenhle motor jsem neměl..tak prd vim
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Obávám se, že ji tutově pošleš do věčných lovišť, jestli už tam není.wraith771 píše:skusim este prestreknut cisticom brzd tu vahu.
Páč sem v benzínech nevzdělán (to v ropě taky, ale ne tolik), tak si myslím, že po vyčištění klapky musí proběhonut nějaká kalibrace, neníliž pravda?
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Čističem brzd to nedělej! závadu na váze nejlépe poznáš výměnou za funkční, já mám pozitivní zkušenost s čištěním popsaným tady někde, ISOPROPYALKOHOLEM. Každopádně pokud byl venku vzduchový filtr, mohlo dojít k znečištění váhy, osobně jsem se několikrát přesvědčil o tom, jak citlivá je tahle součástka. Dopuručuji vyzkoušet jinou, funkční. Tzn. tipuju váhu vzduchu... pak dej vědět.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Kalibrace není třeba, vše je sesazené napevno a ECU si hodnoty stanoví sama zpětnou vazbou.
Napadá mě snímač podtlaku v sání, jestli tam je. Nebo ventil u nádoby s aktivním uhlím. Mohl by se při zátěži otevřít a pokud je potíž někde v odsávání par z nádrže (prodřená hadice) tak by pustil místo par do sání vzduch. ALe to je jen teorie, každopádně podtlaky a těsnost sacího potrubí bych zkontroloval.
má tenhle motor variátor na sací vačku nebo nebo ne?
Napadá mě snímač podtlaku v sání, jestli tam je. Nebo ventil u nádoby s aktivním uhlím. Mohl by se při zátěži otevřít a pokud je potíž někde v odsávání par z nádrže (prodřená hadice) tak by pustil místo par do sání vzduch. ALe to je jen teorie, každopádně podtlaky a těsnost sacího potrubí bych zkontroloval.
má tenhle motor variátor na sací vačku nebo nebo ne?
jak již bylo řečeno, kalibrace jako u vozu koncernu WC (VW) po vyčištění škrtící klapky není třeba. Variátor V6 nemá....takže zkusit "novou" váhu vzduchu (rozhodně nečistit) a omrknout černou tlustou hadici sání...v místě ohybu je guma a ta může být zteřelá..roztrhnutá..kdyžtak omotat izolačkou:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
No super kámo, gratuluju ale tohle nevyřešilo záhadu byla to váha na tuty
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti