Princip spuštění Boost-Drive

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Princip spuštění Boost-Drive

Příspěvek od Kůrkyn » 1.12.2011, čtv 23:07

Hampice píše:Samozřejmě, ale spíná se buď manuálně (tlačítkem SRT pod ICS) nebo automaticky, při určitých podmínkách (a jedna z nich je i určitá rychlost sešlápnutí plynu)

Akcelerační pumpička :)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Princip spuštění Boost-Drive

Příspěvek od Hampice » 3.12.2011, sob 11:09

Může bejt :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Princip spuštění Boost-Drive

Příspěvek od Marcel Nera » 3.12.2011, sob 23:16

ovrbost ventil běžně pracuje skoro pořád. dělívali se na více a méně kmitoucí - vnitřek se neotvírá a nezavírá ale kmitá a podle toho kolik dovolí odpustit se odvíjí plnící tlak a schopnost rozsahu regulace. míchačka je z výroby nastavena třeba na 0,6 a dokud není před vg regulační člen tak víc ani nedá. třeba zmíněné coupe 20VT (162kW) má mít trvalý tlak 1 a ovrbost 1,2 a na první dvě rychlosti omezuje tlak na 0,6 a 0,8 aby auto furt nehrabalo. někdy stačí přitáhnout vg čímž se schopnost regulace onoho boost ventilu dostane mimo rozsah a auto pak víc tlačí a tím pádem víc jede,ale pozor aby nebyla směs chudá a neschořelo vám to
italofil

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Princip spuštění Boost-Drive

Příspěvek od twiister » 11.8.2012, sob 22:46

dnes som auto prefucal na live ecu scane, a overboost mi nedal veciu hodnotu ako 80% je to normalne alebo mam za tym nieco hladat ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Princip spuštění Boost-Drive

Příspěvek od Marcel Nera » 13.8.2012, pon 21:45

vyloučíme-li to že máš díru v potrubí a nebo v háji míchačku,můžeš mít špatné základní nastavení VG. ten bůst ventil to pak nedoreguluje protože má omezené možnosti. zkus si přitáhnout tyčku VG a pokud není štelovatelná tak pootočit komory turba tak,aby se VG víc našponoval. pak podej zprávu a zamyslíme se dál
italofil

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Princip spuštění Boost-Drive

Příspěvek od twiister » 15.8.2012, stř 21:30

diky za vyjadrenie, dalsia novinka, skusal som prefuknut auto na benzin (samozrejme ohriate) a pri vytoceni cca od 5tis/ot mi strasny kudel bieleho dymu ostalo za chrbtom, asi zle spalovanie, alebo turbo ?


ps: na plyne nedymy .......
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti