Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Tak jsem si v listopadu konečně udělal radost a koupil si 159. Není to zrovna top kus, a štve mě to víc, když vidím, jak teď ceny šly dolů, ale to jsem tehdá nemohl vědět. Alfa trpěla a trpí klasickými neduhy 159. Dveře klapou až hrůza, servo křičí, prasklá stahovačka a prasklá pružina.
V prosinci se dělaly zadní brzdy a desky (obojí od TRW).
Jak se oteplilo a vzhledem ke koronaviru se udělalo víc času, vrhl jsem se na výměnu kapaliny do serva. To, co jsme tahali, se nedá nazvat jinak než "bahno". Teď je tam zelená tutela, o dost se to zlepšilo, ale k tichu to má ještě dost daleko. . Taky jsem vzal nový kabinový filtr, ten starý už měl něco za sebou a když jsem to viděl, co tam je špíny.. Dneska jsem montoval nové prahové lišty, protože ty staré už nedělaly tolik parády a za 600 mi to přišlo jako solidní kup.
Do budoucna bych chtěl vyměnit koberec, ten už má něco za sebou a přijde mi, že je zkrácenej u středového panelu (nebo celej interiér z černý kůže do světlý kůže/textil ), k tomu přední brzdy, prasklou pružiny, liťáky a tak dál. Teď v nejbližším výhledu je nástřik třmenů, akorát se pořád rozmýšlím, jakou barvu na to. Mně se líbí žlutá s černými nálepkami. Máte někdo lakovaný brzdy, třeba na červeno?
Hned v listopadu jsem měnil termostat, než se jelo na hory. Tam jsem zjistil, že to auto hrozně rychle topí, vzhledem k tomu, že to je nafta. Taky jsem chytl v akci výbojku do xenonu, tak mám jednu novou, ať to trochu svítí.V prosinci se dělaly zadní brzdy a desky (obojí od TRW).
Jak se oteplilo a vzhledem ke koronaviru se udělalo víc času, vrhl jsem se na výměnu kapaliny do serva. To, co jsme tahali, se nedá nazvat jinak než "bahno". Teď je tam zelená tutela, o dost se to zlepšilo, ale k tichu to má ještě dost daleko. . Taky jsem vzal nový kabinový filtr, ten starý už měl něco za sebou a když jsem to viděl, co tam je špíny.. Dneska jsem montoval nové prahové lišty, protože ty staré už nedělaly tolik parády a za 600 mi to přišlo jako solidní kup.
Do budoucna bych chtěl vyměnit koberec, ten už má něco za sebou a přijde mi, že je zkrácenej u středového panelu (nebo celej interiér z černý kůže do světlý kůže/textil ), k tomu přední brzdy, prasklou pružiny, liťáky a tak dál. Teď v nejbližším výhledu je nástřik třmenů, akorát se pořád rozmýšlím, jakou barvu na to. Mně se líbí žlutá s černými nálepkami. Máte někdo lakovaný brzdy, třeba na červeno?
Naposledy upravil(a) Marshaleq dne 11.11.2021, čtv 11:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Nekecej, že jsi to byl ty včera . Někdy musíme pokecat.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Joo, to jsem byl já. Dneska jsem tady koukal, že Speedy od tebe má ručku a loketku, tak jsem si říkal, že to jsi asi ty. Jasný, někdy dáme sraz
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6940
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Pouze loketku, pouze loketku
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Přišlo mi, že mi neostřikují ostřikovače světel, tak jsem se rozhodl podívat dělící ventil. Bylo v tom plno bordelu a hnědá hmota, co měly být asi podložky. Tak jsem to celý vyčistil, koupil nové podložky, zalepil, abych pak zjistil, že moje osvědčené lepidlo nevydrželo hned první ostřik
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
S tím ostřikem světel jsem řešil úplně to samé.. Slepil jsem to epoxidem a pružinky s podložkama zamatlal vazelínou, tak to snad chvilku vydrží..
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Mně nakonec pomohl až Mamut, jinak to nedrželo a krásně jsem si tak nechal odtéct 4 litry kapaliny na dlažbu Stejně se mi ale zdá, že to nestříká. Předtím bylo u ostřiků aspoň mokro, teď ani to. Budu muset shodit dolů nárazník a uvidíme.
Mám objednané nějaké díly, tak se těším až dorazí, trochu to chci dát do pucu. Jediné, nad čím přemýšlím, jsou pružiny. Levá zadní je prasklá a evidentně jsou to nějaké snížené, ale nevim od kterého výrobce. Buď vemu nesnížené za cca 3,6k, nebo se prodávají novitec snížené 30-35mm za podobnou cenu. Jen nevím, co je lepší. Teď jsem mnohdy škrtal, retardéry jsem bral opatrně jak se sporťákem a to mě moc nebavilo. Jak to máte s pružinami vy?
Mám objednané nějaké díly, tak se těším až dorazí, trochu to chci dát do pucu. Jediné, nad čím přemýšlím, jsou pružiny. Levá zadní je prasklá a evidentně jsou to nějaké snížené, ale nevim od kterého výrobce. Buď vemu nesnížené za cca 3,6k, nebo se prodávají novitec snížené 30-35mm za podobnou cenu. Jen nevím, co je lepší. Teď jsem mnohdy škrtal, retardéry jsem bral opatrně jak se sporťákem a to mě moc nebavilo. Jak to máte s pružinami vy?
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Motorky jsou v nadrzce zezadu, takze se k nim dostanes po odmontovani podbehu leveho kola.
Taky mam pocit, že me to nestrika, ale tak nějak me to nevadi. Aspon neplacaj vodu.
Taky mam pocit, že me to nestrika, ale tak nějak me to nevadi. Aspon neplacaj vodu.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Po delší odmlce se opět hlásím. Přišel čas na výměnu oleje, filtrů a konečně i přestavbu na béžový vnitřek (nějaké drobnosti ještě furt chybí..). Jak na potvoru se mi samozřejmě nepovedlo povolit zátku vany, takže hezky našetřené peníze byly ta tam. Konečně jsem vyměnil i zrcátko, které na sobě mělo fleky a dekor na řadící páce, kterej dělal dost ostudu.
Auto drandí, bohužel jsem musel jet na zbytky nádrže (rozuměj lehce pod čárkou, kdy to zahlásí hladové oko) a od té doby mi pak auto občas cuká, a hlásí chybu motoru. Diagnostiku nemám, občas ta chyba sama zmizne. Sám si myslím, že to je bordel v paliváku, což mě dost sere, protože jsem ho teď měnil, nebo špatná nafta. Projevuje se to cukáním okolo 1600-2000 otáček, občas to ale poznám i na 5 při 100, kdy prostě to auto na chvilinku přestane jet. Možná je zasraný egr, to nevím. Po výplatě (a STK ) se plánuju domluvit s místním DPF guru na DPF/EGR/Klapky off, protože DPF mi přijde, že už jede z posledního (regenerace okolo 400km).
Na výměnu vnitřku (z černé neTi do béžové) jsem byl domluvený s jedním alfistou, zabralo nám to dvě setkání a mně dohromady asi měsíc a půl času, protože jsem blbej a chyběl mi jeden díl, pak pro změnu cvaky do karoserie a tak se to táhlo. Nakonec to mám konečně hotové a tahle kombinace se mi dost líbí (světlý sedačky možná někdy v budoucnu)
Rozdvojka na ostřiku už mi zase teče, mamut není dobrý řešení, takže to asi slepím epoxidem nebo nečím podobným.
Auto drandí, bohužel jsem musel jet na zbytky nádrže (rozuměj lehce pod čárkou, kdy to zahlásí hladové oko) a od té doby mi pak auto občas cuká, a hlásí chybu motoru. Diagnostiku nemám, občas ta chyba sama zmizne. Sám si myslím, že to je bordel v paliváku, což mě dost sere, protože jsem ho teď měnil, nebo špatná nafta. Projevuje se to cukáním okolo 1600-2000 otáček, občas to ale poznám i na 5 při 100, kdy prostě to auto na chvilinku přestane jet. Možná je zasraný egr, to nevím. Po výplatě (a STK ) se plánuju domluvit s místním DPF guru na DPF/EGR/Klapky off, protože DPF mi přijde, že už jede z posledního (regenerace okolo 400km).
Na výměnu vnitřku (z černé neTi do béžové) jsem byl domluvený s jedním alfistou, zabralo nám to dvě setkání a mně dohromady asi měsíc a půl času, protože jsem blbej a chyběl mi jeden díl, pak pro změnu cvaky do karoserie a tak se to táhlo. Nakonec to mám konečně hotové a tahle kombinace se mi dost líbí (světlý sedačky možná někdy v budoucnu)
Rozdvojka na ostřiku už mi zase teče, mamut není dobrý řešení, takže to asi slepím epoxidem nebo nečím podobným.
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Nástřik třmenů do žlutá je super, můžeš se podívat u mě. Nofofr. Ale k té šedé bych spíše bral zelenou, modrou anebo klasiku červenou.
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw
-
sportwagon159
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30.12.2018, ned 09:40
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Mne ten ventil na ostrekovace xenonov tiez nefungoval.. Novy origo stal zlatu tehlu, nakoniec som v predajni dielov na skodu kupil podobny.. Vzhlad je trochu odlisny ale funkcia rovnaka, pasovali aj priemery hadic, pod naraznikom ho nevidno.. Cena bola cca 5e.. Takze odporucam ako ozivovat stary a dokola to lepit..
Alfa Romeo 159 SW Ti Nero Carbonio, 2.4 JTDm - swirl, egr, dpf off, chip on..
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Díky za tipy! Co se týče barvy, líbí se mi k šedé a za černé kola právě žlutá s černými nápisy, ale furt se k tomu neumím dokopat.
Protože STK už mám za sebou (díky Rammsteine ), koukl jsem trochu na rezavějící prahy a udělal menší chybku, kdy jsem se snažil nacpat zpátky gumovou záslepku. To, že na mě vypadla hnědý kus, co měl být asi plech, o velikosti 10x5 cm nebudu komentovat Tak aspoň máme nový kryt motoru, za 500 jsem ho tam nemohl nechat (původní byl po majiteli černý a polámaný). Zdá se mi, že mi lehce klapou dveře, zkusím se na to podívat...
Protože STK už mám za sebou (díky Rammsteine ), koukl jsem trochu na rezavějící prahy a udělal menší chybku, kdy jsem se snažil nacpat zpátky gumovou záslepku. To, že na mě vypadla hnědý kus, co měl být asi plech, o velikosti 10x5 cm nebudu komentovat Tak aspoň máme nový kryt motoru, za 500 jsem ho tam nemohl nechat (původní byl po majiteli černý a polámaný). Zdá se mi, že mi lehce klapou dveře, zkusím se na to podívat...
Naposledy upravil(a) Marshaleq dne 11.11.2021, čtv 11:51, celkem upraveno 2 x.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6940
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
To klepání dveří může způsobovat kovový zámek (přišroubovaný ke karoserii) který možná nejde uplně uprostřed mezi západky zámku ve dveřích, uvidíš to zvenku když si hodně přivřeš dveře aby šly obě části do kontaktu. Ten zámek na karoserii se dá samozřejmě povolit a poloha přenastavit
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Včera jsem se na to díval a vůbec jsem z toho nebyl moudrý.Takže když se mi dotýká zámek (karoserie) jen horní části zámku (dveře), je to špatně?
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6940
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
JJ, zkus tedy zámek na karoserii posunout malinko níž
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Tak posunutím zámku problém nezmizel, dokonce přibyl další v podobě pískání větru, takže zámek šel zpátky nahoru. Furt s tím hýbu, teď je to docela dobrý, jen zas začlo někudy téct, ačkoliv dveře jsou zasilikonovaný. Nekonečnej problém
Původní majitel mi sice tvrdil, že brzdy dělal, no zapomněl zmínit, že jen desky. Kotouče už byly docela sjetý, ale hlavně se doslova rozpadaly uvnitř korozí. Tak jsem se konečně dokopal k tomu to vyměnit, rovnou jsem vzal i desky - obojí Brembo (za tu cenu nečekám zázraky, kotouče vypadaly líp jak TRW, co mám vzadu, ale k deskám jsem byl dost skeptický, co se zpracování týče. Aneb co čekat od desek za 900). Největší paráda byla ale dostat ven šroubky, který drží disky, protože jednak přirezly, druhak vnitřní šestihran už byl kruh a tak přišla na řadu vrtačka a kladivo.
Protože se na moje dvoubarevný třmeny nedalo koukat (vlevo zelenej, vpravo šedej), stříkl jsem oba do žluta. Nepoužil jsem zakládovku ani tmel na vyspravení nějakých menších rých, ale i tak si myslím, že výsledek není špatnej. Je na tom i vrstva průhlednýho laku, tak jsem zvědavej co to vydrží. Ještě to k tomu chce víc otevřený kola, ať je to výraznější, tak třeba pod stromek.
No a samozřejmě má teď moje auto o 20 koní víc, 40 NM větší točák a jezdím za 4 na sto.
Původní majitel mi sice tvrdil, že brzdy dělal, no zapomněl zmínit, že jen desky. Kotouče už byly docela sjetý, ale hlavně se doslova rozpadaly uvnitř korozí. Tak jsem se konečně dokopal k tomu to vyměnit, rovnou jsem vzal i desky - obojí Brembo (za tu cenu nečekám zázraky, kotouče vypadaly líp jak TRW, co mám vzadu, ale k deskám jsem byl dost skeptický, co se zpracování týče. Aneb co čekat od desek za 900). Největší paráda byla ale dostat ven šroubky, který drží disky, protože jednak přirezly, druhak vnitřní šestihran už byl kruh a tak přišla na řadu vrtačka a kladivo.
Protože se na moje dvoubarevný třmeny nedalo koukat (vlevo zelenej, vpravo šedej), stříkl jsem oba do žluta. Nepoužil jsem zakládovku ani tmel na vyspravení nějakých menších rých, ale i tak si myslím, že výsledek není špatnej. Je na tom i vrstva průhlednýho laku, tak jsem zvědavej co to vydrží. Ještě to k tomu chce víc otevřený kola, ať je to výraznější, tak třeba pod stromek.
No a samozřejmě má teď moje auto o 20 koní víc, 40 NM větší točák a jezdím za 4 na sto.
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Po dlouhé době jsem se konečně dostal k výměně tlumičů a pružin. Jednak byla prasklá, druhak auto bylo na mě a mé potřeby moc nízké.
Bohužel, ne vždy je po opravě vystaráno, neboť změnou pozice se asi víc projevila vůle na čepech v horních ramenou, takže jsem ještě honem objednával na víkend nové horní ramena TRW. Zatím mám vyměněné jen jedno, zítra udělám druhou stranu. Výměna šla poměrně hladce, tlumič jsem dostal ven za pár minut (minule jsem to dělal blbě a mordoval se s tím hodiny) a pak už má člověk i dobrý přístup. Cca dneska asi 3 hoďky, včetně zajížďky do Kelly pro adaptér na ráčnu a hodiny hledání matičky tlumiče, která mi někam spadla a už ji nemůžu najít, takže auto zase nejezdí.
V únoru jsem řešil urezlý výfuk, který se rozhodl upadnout na jižní spojce v -5 a večer. Povedlo se mi to vyměnit ještě před krutými mrazy, takže od středu výfuku jsme jak z fabriky. (Děkuju moc Flipshide ) V servise ještě vyměnili těsnění u DPF, které kvůli chybějícím šroubům bylo černé jak uhel a vlastně vůbec netěsnilo. Tak možná tamtudy mi utíkal kouř a proto se vždy při sešlápnutí plynu vyvalil obláček dýmu
Taky jsem obul nové Nexeny NFera Sport, zatím mám najeto jen pár km, přijdou mi trochu hlučnější, ale to by se mělo ojet.
Příští týden přijdou 3 litry GI/R, tak jsem zvědavej, snad už to servo konečně ztichne.
Jinak dokoupeny nějaké krytky do dvěří, pod sedadla, zprovozněn ostřik světel (připojil a odpojil jsem konektor čerpadla a už jedou ), doraz kapoty a trochu jsem podomácku slepil plastový zvedák na koberci v kufru a přidal očko na zavěšení, které mi bohužel chybělo. A abych nezapomněl, ještě jsem dostal od drahé polovičky nové stěrače Bosch, takže stírám o 106.
Bohužel, ne vždy je po opravě vystaráno, neboť změnou pozice se asi víc projevila vůle na čepech v horních ramenou, takže jsem ještě honem objednával na víkend nové horní ramena TRW. Zatím mám vyměněné jen jedno, zítra udělám druhou stranu. Výměna šla poměrně hladce, tlumič jsem dostal ven za pár minut (minule jsem to dělal blbě a mordoval se s tím hodiny) a pak už má člověk i dobrý přístup. Cca dneska asi 3 hoďky, včetně zajížďky do Kelly pro adaptér na ráčnu a hodiny hledání matičky tlumiče, která mi někam spadla a už ji nemůžu najít, takže auto zase nejezdí.
V únoru jsem řešil urezlý výfuk, který se rozhodl upadnout na jižní spojce v -5 a večer. Povedlo se mi to vyměnit ještě před krutými mrazy, takže od středu výfuku jsme jak z fabriky. (Děkuju moc Flipshide ) V servise ještě vyměnili těsnění u DPF, které kvůli chybějícím šroubům bylo černé jak uhel a vlastně vůbec netěsnilo. Tak možná tamtudy mi utíkal kouř a proto se vždy při sešlápnutí plynu vyvalil obláček dýmu
Taky jsem obul nové Nexeny NFera Sport, zatím mám najeto jen pár km, přijdou mi trochu hlučnější, ale to by se mělo ojet.
Příští týden přijdou 3 litry GI/R, tak jsem zvědavej, snad už to servo konečně ztichne.
Jinak dokoupeny nějaké krytky do dvěří, pod sedadla, zprovozněn ostřik světel (připojil a odpojil jsem konektor čerpadla a už jedou ), doraz kapoty a trochu jsem podomácku slepil plastový zvedák na koberci v kufru a přidal očko na zavěšení, které mi bohužel chybělo. A abych nezapomněl, ještě jsem dostal od drahé polovičky nové stěrače Bosch, takže stírám o 106.
Re: Marshaleq-Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 147 kW
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů