chiptuning T-jet

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

chiptuning T-jet

Příspěvek od Chevron » 8.11.2011, úte 15:23

Ono to oblbuje pulku motoru...dovolim si sem dat postreh jednoho naseho zakaznika ktery napsal k tomuto produktu recenzi... :D

http://www.novitec.cz/index.php?main_pa ... views_id=1
Jelikož jsem nikde na internetu nenašel bližší informace o této věcičce, ani hodnocení uživatelů, rozhodl jsem se, že vám to trochu nastíním: Powerjet 2 pro Alfa Mito 1,4T(155hp) jsem si vlastně objednal úplně bezmyšlenkovitě a vlastně až v servisu při montáži jsem se dozvěděl k čemu vlastně slouží :) Původně jsem si myslel, že se jedná o výměnu původní řídící jednotky (155hp) za Powerjet 2 (186hp). Později jsem se dozvěděl, že se jedná o přídavnou jednotka, která oblbuje polovinu motoru :)Tzn. že vám nepřidá pouze výkon ale také prodlouží činnost turbodmychadla. Původní jednotka dosahovala maximální výkon (155hp) až při pěti tisících otáčkách a okolo čtyř tisíc vypínala turbína, tzn. že motor okolo těch pěti tisíc spíš už dělal jen bordel a to, že se objevilo 155 koní jste v podstatě nezpozorovali. S Powerjetem 2 vám turbo jede na plný výkon zhruba do 5 500 otáček, takže se vám probudí výkon okolo 180 hp a k tomu vám to ještě tlačí turbo. V praxi to vypadá tak, že zmizíte v sedačce a předkloníte se až tak okolo 160 km/h :)Jednička brutálně ožila a na dvojku, která byla již v základu nejsilnější, při pěti tisících (100 km/h) proklouznou kola :P Zkrátka obrovský rozdíl je, že i když Mito hezky vytáčíte, tak turbo vás celou tu dobu podporuje. Určitě to nejsou vyhozené peníze! A montáž? Já jsem s tím jel do servisu a tam si za to naúčtovali 700,- Potom jsem na youtube.com našel video, jak se to instaluje, a řeknu vám, že člověk který umí držet klíč, aby odmontoval kryt motoru to zapojí za 10 minut :) Dávám pět hvězd ;)
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Kubas » 8.11.2011, úte 15:35

zní to zajímavě a zejména třeba pro Giulietty 1.4T 120k se to zdá velmi lákavé....
Otázka samozřejmě je, jaká bude životnost turba - výrobce patrně dobře věděl, proč jeho funkci omezuje někde kolem 5.000ot.... :wink:
Nicméně nálepka Novitec je snad zárukou jisté odzkoušenosti :smt023
Původně jsem si myslel, že se jedná o výměnu původní řídící jednotky (155hp) za Powerjet 2 (186hp). Později jsem se dozvěděl, že se jedná o přídavnou jednotka, která oblbuje polovinu motoru :)Tzn. že vám nepřidá pouze výkon ale také prodlouží činnost turbodmychadla. Původní jednotka dosahovala maximální výkon (155hp) až při pěti tisících otáčkách a okolo čtyř tisíc vypínala turbína, tzn. že motor okolo těch pěti tisíc spíš už dělal jen bordel a to, že se objevilo 155 koní jste v podstatě nezpozorovali.
Jinak mi přijde jako neslysl, že by se turbo odpojovalo už při 4.000ot. - to jako ten výkon 150k je při 5.000ot dělán jen s atmosférickým plněním? Nejsem motorář, ale asi ne, co? :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Chevron » 8.11.2011, úte 15:47

IMHO si myslim ze je to nejenom tim..hlavne sou prepisovany mapy z ECU coz je asi hlavni pricina navyseni vykonu. :D
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.11.2011, úte 15:51

Ono je to dost podivne napsany, prijde mi ze pan v tom ma dobrej hokej... :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Harous » 8.11.2011, úte 16:09

Mě taky, už jen pojmy jako "odpojení turba" nebo "už v základu nejsilnější dvojka" mě hrozně tahaj za oči...
Chtělo by to grafy krouťáku a výkonu série vs tenhle bazmek ať je co porovnávat a o čem se bavit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

krtmoj
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 18.2.2010, čtv 12:27
Bydliště: Kladno

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od krtmoj » 10.11.2011, čtv 13:58

1.4T má v základu vrchol výkonu v 5.500 ot/min a neřekl bych že to do tý hranice ztrácí výkon, potom už je to líný.
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Kubas » 10.11.2011, čtv 14:37

v Bravu (čili to samé bez dynamic režimu) to začíná slábnout už někde kolem 5.000ot, ale taky to furt jede.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od yan.ko » 11.11.2011, pát 11:45

Tyhle krabicky funguji tak, ze zkreslujou signal ze senzoru/akcnich clenu. Tahle konkretne tlaku vzduchu v sani a polohy otevreni klapy sani. Zadne prepisovani map.
Alfa Romeo Perfection

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Gionardi » 11.11.2011, pát 17:40

Instaloval jsem v 15tis - teď mam 41tis - oproti originalu se to neda srovna - jede to tak,
že když sednu do GT - tak si myslim - že to nejede :D - jo a 155CV to MiTo ma při použití 98oct (je to i v příručce).. - Jezdim na OMV Carrera 100 - občas V-power Racing 100oct. - Z vlastní zkušenosti můžu jen doporučit - Je to jistota - že Vám nějaká fofr firma nedok... mazlíka.
Pozn. V případě navýšení výkonu - je zapotřebí koupit alespoň 3cm, nižší pera. Na standartu* se snaží valit v zatáčkách a při brždění přes blatník - cena 5litrů a je to dostačující - hodně to pomohlo. A rychlost 200-240 je citelně neklidný zadek - doporučuji Novitec křídlo - problémy zmizí :D
Výkon se musí měřit na 4kolkové brzdě - jen pro zajimavost v N* režimu - kde to prakticky vůbec nejede mám výkon 178CV - na D* mam pouze propočty + par TUV certifikatu od filtru a výfuku - kde je taktéž nepatrná pomoc :wink: - no každopadně jak to změřím přesně dám Vám vědět :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Kubas » 11.11.2011, pát 18:21

no, zní to slibně :wink:
tak hlavně ať to dlouhodobě vydrží :smt023
U Brava do toho nepůjdu, zbytek auta by stejně nestíhal, ale pro Jůlinky a Mita asi hodně zajímavá varianta....

Mimochodem co spojka, nemá chuť při takovém výkonu klouzat?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Gionardi » 11.11.2011, pát 18:30

Zatim klid :smt023 pravda - že jsem ji trapil jen 4x na Slovakiaringu - jinak v běžném režimu ok
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od ReznikCZ » 15.11.2011, úte 11:23

Jinak dle mého je zase Chip tuning blbost... každé zvýšení výkonu opotřebovává více motor a komponenty a powerbox je nejmenší zlo aneb dle mého ideální kompromis ... u chipu je mnoho rizik...
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Kubas » 15.11.2011, úte 13:18

tak ten power box snad taky zvyšuje výkon, ne? :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od yan.ko » 15.11.2011, úte 13:44

ReznikCZ píše:Jinak dle mého je zase Chip tuning blbost... každé zvýšení výkonu opotřebovává více motor a komponenty a powerbox je nejmenší zlo aneb dle mého ideální kompromis ... u chipu je mnoho rizik...
Jedina vyhoda powerboxu je snadna montaz/demontaz. Tim seznam vyhod konci.
Alfa Romeo Perfection

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od elbandito » 15.11.2011, úte 15:58

ReznikCZ píše:každé zvýšení výkonu opotřebovává více motor a komponenty a powerbox je nejmenší zlo
Jakej je rozdíl v opotřebení motoru a dalších komponent když se zvýší výkon chipem nebo wundrboxem?

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Gionardi » 15.11.2011, úte 16:10

žádný - záleží na zacházení - a na přesnosti zpracování map dané úpravy. :) a Novitec nejsou garážovci* - tudiš optimalizace k danému hardware je asi nejvychytanější :-)
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od 147 JTD 85 » 4.1.2012, stř 16:03

Gionardi píše:žádný - záleží na zacházení - a na přesnosti zpracování map dané úpravy. :) a Novitec nejsou garážovci* - tudiš optimalizace k danému hardware je asi nejvychytanější :-)
Souhlas :drivers:

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Chevron » 5.1.2012, čtv 13:35

147 JTD 85 píše:
Gionardi píše:žádný - záleží na zacházení - a na přesnosti zpracování map dané úpravy. :) a Novitec nejsou garážovci* - tudiš optimalizace k danému hardware je asi nejvychytanější :-)
Souhlas :drivers:
:smt023 \:D/
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Alah » 2.3.2012, pát 00:06

No, tak po přečtení chvály na Novitec Powerrail 5 pro JTD od kolegů výše jsem si začal pohrávat s myšlenkou že bych možná přidal pár koní i Matyldě....

ale pak jsem si ten Powerrail 5 pro JTD, vyjel na stránkách a zjistil že stejný power box (pod jedním obj. číslem) se nabízí pro motory od 1,3 ve fiatu idea a doblo,až po 2,4 210k ve 159. Hm...a to vše s jedním powerboxem..., tak jsem zase vychladnul...to jako všechny ty motory mají stejná čidla? Nebo jak to funguje?
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od yan.ko » 2.3.2012, pát 00:26

yan.ko píše:Tyhle krabicky funguji tak, ze zkreslujou signal ze senzoru/akcnich clenu. Tahle konkretne tlaku vzduchu v sani a polohy otevreni klapy sani. Zadne prepisovani map.
Tak to proste je, at si rika co chce kdo chce.
Alfa Romeo Perfection

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Gionardi » 2.3.2012, pát 09:22

adaptabilní anlage* - jak jeddeš tak to maluje :-)
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Ladis » 2.3.2012, pát 09:30

Nějaké čtení od Sarkana http://alfatuning.sk/powerbox.php
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Chevron » 2.3.2012, pát 11:14

Gionardi píše:adaptabilní anlage* - jak jeddeš tak to maluje :-)
:smt023

The Powerjet 2 reads the sensor data with multichannel-technology, modifies it and sends it to the original ECU without changing the original characteristic diagramme.
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.3.2012, pát 11:46

No funguje to jako modernejsi verze odpurku, ktery se driv pridavaly k cidlum, aby si motor myslel, ze je studenej a pridal benzin. :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od Gionardi » 14.3.2012, stř 07:16

No polemizujeme o ničem - vyzkoušené to je - firma s velmi dobrymi referencemi je - jet to jede velmi slušně - stojí to optimální obnos -
a hlavně - chiptunig nikdy netrefis napoprve - ja GT ladil 3x, aby to bylo to co bych potřeboval k mému užití. Jet* tam prdneš za 5min (10min sparovani) a tradaaa. :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti